Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

5 timer siden, supermamz skrev:

ja går i de samme tingene. Kjedelig når man ikke kommer på nå bedre å gjøre. Er så lei disse prosjektene hennes i huset som bestandig skal være så hemmelig for R. Skjønner ikke greia? Malte døra i dag, så helt forferdelig ut, håper hun har tenkt og gjøre seg fort ferdig med det prosjektet før hun begynner med eventuelle nye. Stakkars mann i huset, han må føle seg maktesløs til tider, det hadde iallefall jeg gjort. Håper han en dag kan ta tilbake og gjøre noe han vil uten og fortelle henne det så har vi fått sett hvordan hun har tatt det.

 

Dette har jeg nevnt før, men da digget alle at hun kjøpte ny sofa uten å spør han. Det er jo veldig tydelig at han ikke liker mye av det hun gjør. De eier huset sammen, han bør få lov å bestemme han og selv om hun betaler malingen. Hadde det vert meg hadde jeg ikke vert så veldig happy. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, supermamz skrev:

ja går i de samme tingene. Kjedelig når man ikke kommer på nå bedre å gjøre. Er så lei disse prosjektene hennes i huset som bestandig skal være så hemmelig for R. Skjønner ikke greia? Malte døra i dag, så helt forferdelig ut, håper hun har tenkt og gjøre seg fort ferdig med det prosjektet før hun begynner med eventuelle nye. Stakkars mann i huset, han må føle seg maktesløs til tider, det hadde iallefall jeg gjort. Håper han en dag kan ta tilbake og gjøre noe han vil uten og fortelle henne det så har vi fått sett hvordan hun har tatt det.

 

Gørr kjedelig disse hemmelige prosjektene hennes. Tror det er en grunn til at R ikke ønsker de for de er jo halvferdige mye av det. Kjøkkenet malte hun for en stund siden og det tok lang tid før hu ble ferdig med den. Jeg hadde ikke malt døra for det må vedlikesholdes, da hadde jeg brukt 10 000kr på en ny dør istedenfor hvis det er så viktig at den skal være svart 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hollie321 skrev:

Dette har jeg nevnt før, men da digget alle at hun kjøpte ny sofa uten å spør han. Det er jo veldig tydelig at han ikke liker mye av det hun gjør. De eier huset sammen, han bør få lov å bestemme han og selv om hun betaler malingen. Hadde det vert meg hadde jeg ikke vert så veldig happy. 

Når en bor sammen må man være enige om hvordan en vil ha det. Sniking og luring fører bare til at en av parten blir lei, og flytter ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hollie321 skrev:

Dette har jeg nevnt før, men da digget alle at hun kjøpte ny sofa uten å spør han. Det er jo veldig tydelig at han ikke liker mye av det hun gjør. De eier huset sammen, han bør få lov å bestemme han og selv om hun betaler malingen. Hadde det vert meg hadde jeg ikke vert så veldig happy. 

Tror du ikke disse tingene planlagt og man har blitt enige sammen da, så later man som det er hemmelig for å lage innhold til sosiale medier?! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, GulleGull skrev:

Tror du ikke disse tingene planlagt og man har blitt enige sammen da, så later man som det er hemmelig for å lage innhold til sosiale medier?! 

Det er jeg ganske sikker på også og det var morsomt en stund, men nå er det på tide å komme med noe nytt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jussitull

Komisk å se hvordan hun leser her inne. Noen her inne skrev at hun hadde slitte tupper. Dagen etter forteller hun i story. Veit jeg har slitte tupper altså, skal fikse det. Nå kommenterte folk her i går om disse dumme hemmelige prosjektene og i dag skriver hun under bilde at Robin likte faktisk prosjektet mitt denne gangen altså. I tillegg syntes det så godt på houlen hennes i dag at hun har lest kritikken om det forferdelige kroppsfokuset hennes. Så at hun nesten måtte ta seg sammen for å ikke kommentere på sin egen kropp. Bortsett fra auuu låret gjør fortsatt litt vond😝 Dama er skikkelig gåen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jussitull skrev:

Komisk å se hvordan hun leser her inne. Noen her inne skrev at hun hadde slitte tupper. Dagen etter forteller hun i story. Veit jeg har slitte tupper altså, skal fikse det. Nå kommenterte folk her i går om disse dumme hemmelige prosjektene og i dag skriver hun under bilde at Robin likte faktisk prosjektet mitt denne gangen altså. I tillegg syntes det så godt på houlen hennes i dag at hun har lest kritikken om det forferdelige kroppsfokuset hennes. Så at hun nesten måtte ta seg sammen for å ikke kommentere på sin egen kropp. Bortsett fra auuu låret gjør fortsatt litt vond😝 Dama er skikkelig gåen..

🤣🤣 jeg må le🤣 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jussitull skrev:

Komisk å se hvordan hun leser her inne. Noen her inne skrev at hun hadde slitte tupper. Dagen etter forteller hun i story. Veit jeg har slitte tupper altså, skal fikse det. Nå kommenterte folk her i går om disse dumme hemmelige prosjektene og i dag skriver hun under bilde at Robin likte faktisk prosjektet mitt denne gangen altså. I tillegg syntes det så godt på houlen hennes i dag at hun har lest kritikken om det forferdelige kroppsfokuset hennes. Så at hun nesten måtte ta seg sammen for å ikke kommentere på sin egen kropp. Bortsett fra auuu låret gjør fortsatt litt vond😝 Dama er skikkelig gåen..

Hvorfor er det negativt om hun faktisk tar til seg noe av kritikken herfra?🤷‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om all reklamen fra KappAhl hun kommer med? Ser hun og Therese Lien reklamerer ofte for denne butikken. De vet jo ikke engang hva slags stoff klærne er laget av og gir ingen info annet enn «den er så fin», «denne er deilig», «åhhh sååå fin denne er», «denne har fine rysjer». Så skal de ha maratonvisning av alle klærne de har fått tilsendt. Er det bare jeg som irriterer meg over dette?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 20.24, Gjest Jussitull skrev:

Komisk å se hvordan hun leser her inne. Noen her inne skrev at hun hadde slitte tupper. Dagen etter forteller hun i story. Veit jeg har slitte tupper altså, skal fikse det. Nå kommenterte folk her i går om disse dumme hemmelige prosjektene og i dag skriver hun under bilde at Robin likte faktisk prosjektet mitt denne gangen altså. I tillegg syntes det så godt på houlen hennes i dag at hun har lest kritikken om det forferdelige kroppsfokuset hennes. Så at hun nesten måtte ta seg sammen for å ikke kommentere på sin egen kropp. Bortsett fra auuu låret gjør fortsatt litt vond😝 Dama er skikkelig gåen..

la også merke til dette. Komisk! Men tenker når hun selv velger å være så offentlig så må hun bare tåle at man kan diskutere rundt det! Så lenge man ikke blir for frekke og begynner å kommentere utsende osv. Det blir bare for teit spør du meg, men syns det er helt innafor å diskutere kroppspresset hun danner selv med å tro at hun beskjemper det. Kanskje heller legge ut mer bilder av seg selv der hun hadde litt på kroppen. Syns de bildene ikke blir lagt ut lenger. Hun skryter ofte over disse buksene på junkyard som hun bruker nå og når hun veide over 100 kr, rart hun ikke kan legge ut et bilde når hun var over 100 kg og brukte buksen hvis hun brukte de så mye? Det hadde jo hjelpet mange og se at det stemmer. At man rister på løshuden løser dessverre ingenting når det kommer til kroppspresset.  Nei mye man kan lure på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hockeypulver skrev:

Hva synes dere om all reklamen fra KappAhl hun kommer med? Ser hun og Therese Lien reklamerer ofte for denne butikken. De vet jo ikke engang hva slags stoff klærne er laget av og gir ingen info annet enn «den er så fin», «denne er deilig», «åhhh sååå fin denne er», «denne har fine rysjer». Så skal de ha maratonvisning av alle klærne de har fått tilsendt. Er det bare jeg som irriterer meg over dette?

Ja har sett det samme, men de er jo så stolte over å ha dette samarbeidet... Syns man burde sette seg inn i det om man reklamerer for ting og tang. Å klær er jo så enkelt, står jo som oftest på lappen I plagget.... Har enda ikke blitt fristet til å kjøpe noe av dem for jeg føler de gjør det kun på tvang for å få det gratis og betalt for å gjøre det. Også får de jo stå i trusen og bhen og late som de er så flinke på å bekjempe dette kroppspresset da. Riste litt på rumpen og vifte litt med armene. Ikke minst og hoppe i ny outfit! Nei noe blir bare for dumt og for kjedelig dessverre. Håper hun/de klarer å komme med noe nytt! :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 18.22, pukka skrev:

Hvorfor er det negativt om hun faktisk tar til seg noe av kritikken herfra?🤷‍♀️

Det er jo ikke negativt, men komisk at hun ikke kan si det rett ut hva hun mener om dette forumet og heller besvare det. Men lure det inn på storyene sine som om hun ikke har det fra noen plass. Tror jo ikke hun er sånn super glad for at det er et forum om henne også nå. Så da syns jeg hun kan si det. Men syns det var litt unødvendig av noen her inne og kommentere håret hennes.. Det har da vell vi ingenting med å gjøre... Den syns jeg ble litt for drøy og at man kan holde seg for god for. Skal iallefall ikke kommentere noens hår. Hilsen hun som ikke har vært til frisør på 10 år🤣🤣🤣

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.7.2020 den 10.33, Hormontrollet skrev:

Dama har vist frem bilder og delt sin historie som overvektig, at hun er pen er da virkelig ikke ett problem. Kan bare de tykke og stygge fremme kroppspositivisme? 
Vedrørende sparing velger jeg å ikke uttale meg med kobling til henne, da jeg ikke har fått med meg hva hun har uttalt seg her. Men overordnet sett syns jeg det er bra at selv de med høy inntekt kan spare, og at man må kunne snakke om privatøkonomi uansett hvilken inntektsklasse man tilhører. 
Vedrørende merking av reklame syns jeg hun gjør en god jobb, og jeg forstår noe av problematikken hun nevner. Om hun får sponset en kjole for eksempel, hvor lenge etterpå skal hun merke kjolen som reklame dersom hun har den på seg? Her har ikke markedsføringsloven hengt med i utviklingen, og det kommer forhåpentligvis lovendringer etterhvert. 
 

Vedrørende barn og spons så er jeg enig i at det er problematisk om det vedrører utlevering av barna. Men om hun får spons til Hunderfossen med seg selv som merkevare så ser jeg ikke problemet. Det må være opp til alle og enhver hvordan man finansierer aktiviteter med barna sine, så fremt barna på ingen måte utleveres eller brukes som salgsargument. Om hun filmer seg selv og sier at hun har hatt ett flott opphold i Hunderfossen er det verre enn at hun selger sko/klær? Det er kommersielle aktører i den andre enden uansett hvem av de to.

Likerklikk, følgere og aktivitet er en stor del av hva influencere måles på i forbindelse med spons/samarbeid, så jeg mener fortsatt at å avfølge er en stor forbrukermakt vi har. Man kan også sende inn klage til forbrukertilsynet. Og sitter man da bare å irriterer seg over grums, så avfølg og bruk energien på noe annet.

Dette blir for øvrig mitt siste svar i denne sammenheng.

Dette var litt av en belæringsrunde. Mener du å avfølge er en forbrukermakt?  Hvordan skal vi da få sagt hva feil personen gjør og melde ifra til forbrukertilsynet som du nevner. Beklager men så komikken i det du skrev her, det harmonerte ikke. Dessuten engasjerer du deg i denne tråden kun for å kritisere og belære andre om hvordan de burde, og ikke burde skrive. Usja meg, ble helt svett av hva du skrev😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at hun eksponerer sine egne barn, nå eksponerer hun også et annet barn for over 300.000 følgere. 

I tillegg har hun lagt ut rabattkode på 40 % på Fotoknudsen, men det er allerede 40% der uten å bruke koden hennes. Hva er greia?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hockeypulver skrev:

Ikke nok med at hun eksponerer sine egne barn, nå eksponerer hun også et annet barn for over 300.000 følgere. 

I tillegg har hun lagt ut rabattkode på 40 % på Fotoknudsen, men det er allerede 40% der uten å bruke koden hennes. Hva er greia?

Tenkte også på dette.. litt trist at man ikke en gang kan delta i dåp uten å være på sosiale medier. Hun hadde ikke tapt følgerene sine om hun tok seg en dag fri 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Hollie321 skrev:

Tenkte også på dette.. litt trist at man ikke en gang kan delta i dåp uten å være på sosiale medier. Hun hadde ikke tapt følgerene sine om hun tok seg en dag fri 

Hun må vel få lov til å gjøre hva hun vil, uten at du skal finne på noe negativt å kritisere 😉 Hva er forskjellen på hva dritt du slenger her, og den dritten jeg slenger på MrChristian ? Ser du ironien selv ? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Always skrev:

Hun må vel få lov til å gjøre hva hun vil, uten at du skal finne på noe negativt å kritisere 😉 Hva er forskjellen på hva dritt du slenger her, og den dritten jeg slenger på MrChristian ? Ser du ironien selv ? 😂

Fordi jeg ikke finner på ting, ser du ikke ironien selv? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hollie321 skrev:

Fordi jeg ikke finner på ting, ser du ikke ironien selv? 

Funnet på ting? Jeg vil ha meg frabedt slike uttalelser. Ingenting er funnet opp, og det vet du veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 21.33, Minni75 skrev:

Tror du på det? Jeg har dessverre alt for mye erfaring på innsiden av helsevesenet og på utsiden til å tro at hun snakker sant.

Hvorfor skal man ikke tro på det? Jeg har hatt 3 åreknuteoperasjoner de siste 4 årene, har ikke betalt for det..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...