Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, supermamz skrev:

Så det der. Tror det var kamera der også, så kommer nok på bloggerne på nyåret. Er vel ikke lenge til man ser henne på programmet.

Hun har allerede vært på bloggerne 😅 vixen episoden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Hun har allerede vært på bloggerne 😅 vixen episoden. 

ja så det, men mente at hun prøver vell å bli en av hovedpersonene i programmet😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/24/2020 at 8:15 PM, LinnKatrine said:

Morten dalhaug går gjennom noen av følgerne hennes på instastory er bare falske kontoer. 

Kan noen be han gå igjennom Mammatiltreskatter isteden ? for jeg har selv gått igjennom Sara og sjekket profilene en etter en.. det er ekte profiler selv om de er i andre land liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnetteKK skrev:

Kan noen be han gå igjennom Mammatiltreskatter isteden ? for jeg har selv gått igjennom Sara og sjekket profilene en etter en.. det er ekte profiler selv om de er i andre land liksom.

Mammatiltreskatter har over 27000 følgere, men ingen av bildene har over 1000 likes.. Kikka på følgerne hennes og der var det mye humbug 😅 Har nok brukt noen tusenlapper på følgere.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnetteKK skrev:

Kan noen be han gå igjennom Mammatiltreskatter isteden ? for jeg har selv gått igjennom Sara og sjekket profilene en etter en.. det er ekte profiler selv om de er i andre land liksom.

Da har du lite å styre med. Det er litt sykt faktisk!!

Sara er ikke bedre en noen, hun spiller på og gjør det hun kan for å tjene penger på dere 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
15 timer siden, AnetteKK skrev:

Kan noen be han gå igjennom Mammatiltreskatter isteden ? for jeg har selv gått igjennom Sara og sjekket profilene en etter en.. det er ekte profiler selv om de er i andre land liksom.

Du har gått gjennom alle 325000 følgerne til Sara og kan garantere at de alle er ekte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er veldig dårlig til å svare på snap syns jeg. Spurte henne et seriøst spørsmål for to dager siden, om hun kunne snakke om et Spesielt tema... ikke åpnet engang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, adinterim skrev:

Du har gått gjennom alle 325000 følgerne til Sara og kan garantere at de alle er ekte? 

Det må ha tatt tid! 

40 minutter siden, BethD skrev:

Hun er veldig dårlig til å svare på snap syns jeg. Spurte henne et seriøst spørsmål for to dager siden, om hun kunne snakke om et Spesielt tema... ikke åpnet engang 

Hun får sikkert veldig mange meldinger, tar vel tid å åpne alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnetteKK skrev:

Kan noen be han gå igjennom Mammatiltreskatter isteden ? for jeg har selv gått igjennom Sara og sjekket profilene en etter en.. det er ekte profiler selv om de er i andre land liksom.

hun har også endel 123 profiler med null profilbilde og følger mange tusn, men ingen ekte profil. Men man må ha tålmodighet og gå lang ned på lista for å finne de da. Men tror mammatiltreskatter, thereselien, mtomine? Idebankforsmåbarnsfamilie,  og mange fler av de der mammaprofilene/intriørprofilene har kjøpt seg følgere Mange av de mammaprofilene som bare ligger rett over 10 tusen følgere ser man jo at følgertallet ikke stemmer med likes og kommentarer. 

 

Syns iallefall det er en endring hos Sara. Har fulgt henne og de 2 siste ukene siden anklagene kom så syns jeg ikke hun er like aktiv lenger hverken på snap eller instagram. Er jo blitt kunn reklame på begge plassene og hun har jo sagt hun ville ha snappen så reklamefri som mulig, men syns det er dobbel posting på de der treningsklærne, bubblerom klær, junkyard osv. 

Endret av supermamz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, BethD skrev:

Hun er veldig dårlig til å svare på snap syns jeg. Spurte henne et seriøst spørsmål for to dager siden, om hun kunne snakke om et Spesielt tema... ikke åpnet engang 

Har og sendt til henne både bilde snap og chat, men ikke åpnet noe. Så det er ikke som før, da fikk jeg svar ganske fort. Å før mener jeg for typ 1 mnd siden eller 2. Føler hun bare plutselig har forandret seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Trude4 skrev:

Eg er ikke blogger eller kjøpt føllere. Men eg får og følgere uten profilbilde og egne føllere

Men har du 10 uskyldige eller har du 500+ slike følgere? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Chroma skrev:

Det må ha tatt tid! 

Hun får sikkert veldig mange meldinger, tar vel tid å åpne alle. 

Det gjør hun sikkert. Men ikke skryt over det fantastiske forholdet hun har til følgerne sine da,og legg ut om hvor mye du setter pris på interaksjonen. For så å ikke svare, og når det kommer svar så er det både frekt og nedlatende. Såååee. Ja. Denne dama her er ikke helt den hun gir seg ut for å være har jeg inntrykk av 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, supermamz skrev:

Har og sendt til henne både bilde snap og chat, men ikke åpnet noe. Så det er ikke som før, da fikk jeg svar ganske fort. Å før mener jeg for typ 1 mnd siden eller 2. Føler hun bare plutselig har forandret seg...

Ja folk bruker å gjøre det dessverre når de blir «kjendiser» 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt melding til henne så mange ganger og før hu ble stor og «kjent». Aldri fått svar av henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg har sendt melding til henne så mange ganger og før hu ble stor og «kjent». Aldri fått svar av henne. 

Nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener hun la ut en story for en tid tilbake at hun hadde tatt et valg om å ikke åpne og svare på alle snapper. Hun satt hele kvelden med det, så ville bruke mer tid med samboeren osv. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VildeS skrev:

Mener hun la ut en story for en tid tilbake at hun hadde tatt et valg om å ikke åpne og svare på alle snapper. Hun satt hele kvelden med det, så ville bruke mer tid med samboeren osv. 

 

Samboeren som hun aldri kan si noe pent om?😅de sier det er humor men jeg håper hun er hyggeligere med han off cam❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, LinnKatrine skrev:

Samboeren som hun aldri kan si noe pent om?😅de sier det er humor men jeg håper hun er hyggeligere med han off cam❤️

Mest sannsynlig ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LinnKatrine skrev:

Samboeren som hun aldri kan si noe pent om?😅de sier det er humor men jeg håper hun er hyggeligere med han off cam❤️

Dette har jeg også lagt merke til. Syns de vil være mer fra hverandre med sine ting også. Hun har jo dratt på jentekveld flere ganger i uka nesten de siste ukene.🙈 Huff, nei blir ikke klok på henne. I dag sa hun grunnen til hun ikke var så aktiv var pga. foten hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...