Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Jussitull skrev:

Synes det er noe alvorlig galt med alt dette vær fornøyd med deg selv som du er og det ekstreme kroppsfokuset jeg da. Legger ut bilder av en normal kropp og skriver lange tekster om å like alle sine skrupler og FEIL?? Hun er med på å opprettholde et usunt kroppsfokus selv om hun prøver iherdig det motsatte. Hadde hun lagt ut bilde av magen med strekkmerker, låra med cellulitter som det naturligste i verden UTEN lange tekster om skrupler og feil, så hadde hun vært et godt forbilde i forhold til normalisering. Nå bare opprettholder hun et ekstremt kroppsfokus som ikke er sunt i det hele tatt. Hun lever av å selge bilder av kroppen sin. Jeg klarer heller ikke se om den videoen hun laget ble laget fordi hun oppriktig brenner for det eller om hun tenker på delinger, views og likes.🙄

Hun tenker delinger og likes. Hun er utrolig manipulerende for å tjene penger på unge og sårbare mennesker.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jussitull skrev:

Synes det er noe alvorlig galt med alt dette vær fornøyd med deg selv som du er og det ekstreme kroppsfokuset jeg da. Legger ut bilder av en normal kropp og skriver lange tekster om å like alle sine skrupler og FEIL?? Hun er med på å opprettholde et usunt kroppsfokus selv om hun prøver iherdig det motsatte. Hadde hun lagt ut bilde av magen med strekkmerker, låra med cellulitter som det naturligste i verden UTEN lange tekster om skrupler og feil, så hadde hun vært et godt forbilde i forhold til normalisering. Nå bare opprettholder hun et ekstremt kroppsfokus som ikke er sunt i det hele tatt. Hun lever av å selge bilder av kroppen sin. Jeg klarer heller ikke se om den videoen hun laget ble laget fordi hun oppriktig brenner for det eller om hun tenker på delinger, views og likes.🙄

Dette var så spot on det! SPOT ON! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jussitull

Kom over en konto på IG. Liten interiørkonto, annettesteneseljen. Kommentarfeltet på hennes siste IG video er bare🤭👏🏻👏🏻 i forhold til Sara Emilie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Jussitull skrev:

Kom over en konto på IG. Liten interiørkonto, annettesteneseljen. Kommentarfeltet på hennes siste IG video er bare🤭👏🏻👏🏻 i forhold til Sara Emilie. 

Reflektert dame! Kunnskap er viktig for å nå ut med et budskap. Det har ikke Sara, men Anette er proppfull av den kunnskapen! Samtidig som at det hørtes ut som hun ikke vet at saraemilie har selv fikset på kroppen sin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jussitull
20 minutter siden, Minni75 skrev:

Reflektert dame! Kunnskap er viktig for å nå ut med et budskap. Det har ikke Sara, men Anette er proppfull av den kunnskapen! Samtidig som at det hørtes ut som hun ikke vet at saraemilie har selv fikset på kroppen sin.

 

Les kommentarene til videoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jussitull skrev:

Kom over en konto på IG. Liten interiørkonto, annettesteneseljen. Kommentarfeltet på hennes siste IG video er bare🤭👏🏻👏🏻 i forhold til Sara Emilie. 

Ser ingen video der?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jussitull
2 timer siden, BethD skrev:

Er ingen video der

Nå ligger den ikke i feeden hennes lenger ser jeg. Men hvis man sveiper til høyre på profilen hennes, så ligger den på profilen hennes under IG video. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser Sara svarer på at det tok 3-4 år med aktiv jobbing på instagram før hun kunne ta ut lønn. Bra vi andre sponser uføretrygd mens influencere bygger seg opp en karriere på soMe.. skulle ikkevært lov.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var for noe?! Hun er en av verstingene på eksponering av ungene, og bruker de uhemmet i reklame. Lurer på hvordan det var før hvis hun tok et valg for et år siden om å ikke eksponere på en måte som kunne misbrukes. Skremmende! 

B96BB2CF-C79A-4D3D-97F0-4137B24CC617.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, LinnKatrine skrev:

Jeg ser Sara svarer på at det tok 3-4 år med aktiv jobbing på instagram før hun kunne ta ut lønn. Bra vi andre sponser uføretrygd mens influencere bygger seg opp en karriere på soMe.. skulle ikkevært lov.

Jeg blir målløs, det er helt sykt!! Rart at mange tror at vi som er kronisk syke er late?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.9.2020 den 20.33, Hollie321 skrev:

Selve videoen og budskapet er viktig! Men, det blir ikke det samme når man skriker vær deg selv mens man står der å gliser med silikonpupper, falske øyevipper og falske lepper... jada hun sier hun angrer på dette, men hva med unge jenter som ser denne videoen og ikke er klar over alt hun har fikset på? Hun ser ikke akkurat naturlig ut.. det blir litt dobbelmoralsk 

Det er litt uryddig at det ikke er lenge siden hun fikset tennene heller. Hadde mellomrom mellom fortennene men fikk ordnet det. Enig her. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Bulletproofhoware skrev:

Det er litt uryddig at det ikke er lenge siden hun fikset tennene heller. Hadde mellomrom mellom fortennene men fikk ordnet det. Enig her. 

Hun sier veldig ofte en ting, men så gjør hun stikk motsatt likevel. Samme med de falske vippene, hun sier hun har kuttet ned, og de var mye mindre i vår. Men nå er de tilbake som store vifter forran øynene.. Hun snakker mye om å være fornøyd med seg selv, men det lyser lang vei at hun selv ikke er det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hollie321 skrev:

Hun sier veldig ofte en ting, men så gjør hun stikk motsatt likevel. Samme med de falske vippene, hun sier hun har kuttet ned, og de var mye mindre i vår. Men nå er de tilbake som store vifter forran øynene.. Hun snakker mye om å være fornøyd med seg selv, men det lyser lang vei at hun selv ikke er det. 

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sier det ikke handler om at hun ikke er fornøyd med seg selv ang det å bruke vippe extensions....

Okey Karen! 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, LinnKatrine skrev:

Jeg ser Sara svarer på at det tok 3-4 år med aktiv jobbing på instagram før hun kunne ta ut lønn. Bra vi andre sponser uføretrygd mens influencere bygger seg opp en karriere på soMe.. skulle ikkevært lov.

Når du er uføretrygdet så kan du jobbe noe ved siden av og heve vanlig lønn for det i tillegg til trygd. Så om SE har jobbet noen år uten å ta ut ekstra lønn før hun følte det trygt nok til å pause uføretrygden sin, kan jeg ikke se er feil?! Har du tjent utover det du kan ekstra som uføretrygdet så blir du uansett skyldig NAV de pengene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir g æ r e n av de forbannede bokstavtavlene hennes. Er med i Facebook-gruppen «stop giving letter boards to white people” (hehe) og ser hennes innlegg der ofte. Skjønner at mye kanskje er «mamma-humor» for å fremme et uperfekt liv, men det blir så utrolig dumt😫 Hun venninnen hennes (Terese?? Husker ikke helt) er likedan, hun blokkerte jeg med en gang jeg kom over profilen. Helt unaturlige poseringer og ansiktsuttrykk, og ei tavle med et lite morsomt, dårlig redigert sitat🥴 

Spoiler
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, broadwaycappuchino skrev:

Jeg blir g æ r e n av de forbannede bokstavtavlene hennes. Er med i Facebook-gruppen «stop giving letter boards to white people” (hehe) og ser hennes innlegg der ofte. Skjønner at mye kanskje er «mamma-humor» for å fremme et uperfekt liv, men det blir så utrolig dumt😫 Hun venninnen hennes (Terese?? Husker ikke helt) er likedan, hun blokkerte jeg med en gang jeg kom over profilen. Helt unaturlige poseringer og ansiktsuttrykk, og ei tavle med et lite morsomt, dårlig redigert sitat🥴 

  Skjul innhold

ja går i de samme tingene. Kjedelig når man ikke kommer på nå bedre å gjøre. Er så lei disse prosjektene hennes i huset som bestandig skal være så hemmelig for R. Skjønner ikke greia? Malte døra i dag, så helt forferdelig ut, håper hun har tenkt og gjøre seg fort ferdig med det prosjektet før hun begynner med eventuelle nye. Stakkars mann i huset, han må føle seg maktesløs til tider, det hadde iallefall jeg gjort. Håper han en dag kan ta tilbake og gjøre noe han vil uten og fortelle henne det så har vi fått sett hvordan hun har tatt det.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...