Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Minni75 skrev:

Er det meg denne tråden handler om eller?

Har rett på lik linje som alle andre å si min mening,. Når noen usaklig sitter og nærmest latterliggjør og kritiserer andres ME-sykdom og hvordan vedkommende lever sier jeg fra. Det er sjofelt og stygt skrevet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Heartgirl skrev:

Har rett på lik linje som alle andre å si min mening,. Når noen usaklig sitter og nærmest latterliggjør og kritiserer andres ME-sykdom og hvordan vedkommende lever sier jeg fra. Det er sjofelt og stygt skrevet. 

Ja, selvfølgelig. Men, å få det til å handle om person i stede for sak, er ufattelig dårlig gjort! Det går virkelig å vere uenige uten at en går til person angrep! Dette er det siste jeg sier om denne saken!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Minni75 skrev:

Ja, selvfølgelig. Men, å få det til å handle om person i stede for sak, er ufattelig dårlig gjort! Det går virkelig å vere uenige uten at en går til person angrep! Dette er det siste jeg sier om denne saken!

Hallo! Du skrev denne kommentaren på tråden: "Det er et hån mot di som faktisk er ME syke!! Håper de ikke får med seg hva hun driver med! Skam på henne!!"

Når jeg skrev at jeg mente det var stygt skrevet av deg er ikke det personlig, men en del av diskusjonen!

Jeg reagerte kraftig på din kommentar, for den var så nedlatende skrevet om Sara Emilie sin ME sykdom siden du mener at hun er et hån mot de som har ME.

Kommentaren din vitner om uvitenhet om ME-syke. Jeg vet hva ME er for noe, for jeg har flere venner som sliter med sykdommen. Jeg sliter med kronisk sykdom selv som jeg blir sliten av. Du kan sammennlikne den med ME.

I kommentaren din ligger det skjult at du mistenker Sara Emilie å lyve om sin sykdom. Er du klar over at når du har en slik holdning til ME'n til Sara Emilie sender du ut signaler til andre som sliter med ME at de ikke kan ha gode dager. 

Igjen vil jeg påpeke. De med ME kan ha gode dager hvor de har mye energi, og de kan ha dårlige dager hvor de ligger i sengen helt utbrent. ME-syke kan ikke planlegge noe, for dagsformen deres varierer og skifter oftere enn vi aner. 

Sara Emilie viser at kronisk syke kan ha gode dager, og at man blir ikke friskere ved å grave seg ned i selvmedlidenhet. Det blir man ikke friskere av. 

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Trude4 skrev:

Oisann det var ikke mye hun tjente på blogg. Alltid trodd di tjente mer

Det er ikke selve bloggen de tjener på, men reklamen de spyr ut på bloggen, jo høyere hun ligger jo mer kan hu ta. Hun tjener mer enn en mill i året. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 13.56, Trude4 skrev:

Oisann det var ikke mye hun tjente på blogg. Alltid trodd di tjente mer

Hun har 100 000 i mnd på å komme meningløse ting, oppfordre til shopping osv

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å lese opp brev fra legen med svaret fra en urinprøve på snap er vel litt i overkant privat og absolutt ikke av allmenn interesse😅Synes det er hyggelig at influencere kan være personlige innimellom, men en plass burde vel grensen gå. Hvis man har behov for sympati og forståelse for uvi-en (det har de fleste, for det er noe driiiitt) så burde man kanskje heller ty til mannen eller nære venninner🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om økonomi pp bakfasaden i dag, klart man kan spare når man blir sponset på omtrent alt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 time siden, Orly skrev:

Snakker om økonomi pp bakfasaden i dag, klart man kan spare når man blir sponset på omtrent alt

Avogtil er hun så sykt irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Orly skrev:

Snakker om økonomi pp bakfasaden i dag, klart man kan spare når man blir sponset på omtrent alt

Syntes gjengen kom med mange gode tips jeg. Økonomi er ett sårt og vanskelig tema for mange, og det er viktig at det belyses. Sara betaler jo skatt som alle andre vil jeg tro😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overeksponering delux, på snap. Gjør hun noe annet enn å løpe rundt å filme absolutt alt hun gjør?! Planting av hekk, pante flasker eller dra på besøk til venninner. Finner folk dette virkelig intressant? 

På insta finnes det ikke noe kleinere enn bilder av et sitat og et 'passende bilde' til. Harry🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
8 timer siden, Poppeloppane skrev:

Overeksponering delux, på snap. Gjør hun noe annet enn å løpe rundt å filme absolutt alt hun gjør?! Planting av hekk, pante flasker eller dra på besøk til venninner. Finner folk dette virkelig intressant? 

På insta finnes det ikke noe kleinere enn bilder av et sitat og et 'passende bilde' til. Harry🙄

Jeg har ofte lurt på hvordan dette ser ut for ungene. Mamma alltid med trynet i mobilen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Jeg har ofte lurt på hvordan dette ser ut for ungene. Mamma alltid med trynet i mobilen ....

Sikkert et hyggelig minne når de blir voksne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med «ferien» til Hunderfossen er sponset. Kan hun virkelig ikke dra på noe med barna sine uten at det skal være spons? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PingPongRosadamm
2 timer siden, Litenoggod skrev:

Til og med «ferien» til Hunderfossen er sponset. Kan hun virkelig ikke dra på noe med barna sine uten at det skal være spons? 

Nope. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Til og med «ferien» til Hunderfossen er sponset. Kan hun virkelig ikke dra på noe med barna sine uten at det skal være spons? 

Nei dessverre tror jeg ikke det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virker som folk er en smule sjalu jeg! Sara er et sundt forbilde inne på SOME! masse respekt til den dama ❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
5 minutter siden, AnetteKK skrev:

synes det virker som folk er en smule sjalu jeg! Sara er et sundt forbilde inne på SOME! masse respekt til den dama ❤️

Jaaaada, vi er sjalu alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...