Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, lamorte said:

Jaaaada, vi er sjalu alle sammen. 

Skjønner jeg godt ❤️ hun er helt super og sprer mye vi trenger inne på dagens some!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnetteKK skrev:

synes det virker som folk er en smule sjalu jeg! Sara er et sundt forbilde inne på SOME! masse respekt til den dama ❤️

å hvorfor skal man være sjalu mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, lamorte skrev:

Jaaaada, vi er sjalu alle sammen. 

He he , er man kritisk så er man sjalu vet du. Eneste de kan komme med det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnetteKK skrev:

synes det virker som folk er en smule sjalu jeg! Sara er et sundt forbilde inne på SOME! masse respekt til den dama ❤️

Respekt for hva da? At hun kliner ut barna sine og dåsemor sine problemer i SOME? Nei du, sjalu trenger man vel ikke å være når man har en jobb å gå til hver dag som i tillegg er nyttig for samfunnet. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnetteKK skrev:

synes det virker som folk er en smule sjalu jeg! Sara er et sundt forbilde inne på SOME! masse respekt til den dama ❤️

Misunnelig? Altså dama tjener penger på barna sine. Alt er jo sponsa der. Bil er sponsa, klærne er sponsa og ikke minst ferien er sponsa, og ferien er sponsa fordi hu sendte Mail til Hunderfossen å spurte om sponsing til turen dit, dette sa hun selv på snapchaten sin. Føler ikke at hun er så forbilde lengre 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Akkurat nå, Litenoggod skrev:

Misunnelig? Altså dama tjener penger på barna sine. Alt er jo sponsa der. Bil er sponsa, klærne er sponsa og ikke minst ferien er sponsa, og ferien er sponsa fordi hu sendte Mail til Hunderfossen å spurte om sponsing til turen dit, dette sa hun selv på snapchaten sin. Føler ikke at hun er så forbilde lengre 

Seriøst? Sendte hun Mail for å spørre om spons?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BethD skrev:

Seriøst? Sendte hun Mail for å spørre om spons?!

Ja det gjorde hun. Mange av sponsorene hun har som hun ønsker å samarbeide med sender hun Mail til å spør om sponsing. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, Litenoggod skrev:

Ja det gjorde hun. Mange av sponsorene hun har som hun ønsker å samarbeide med sender hun Mail til å spør om sponsing. 

Det visste jeg ikke. Trodde disse tok kontakt med influensere for å spørre om de ville sponse.... 

 

nei. Jeg er så lite misunnelig på henne, jeg ville aldri levd sånn. Tigge om å få ting... Gud hjelpe meg altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BethD skrev:

Det visste jeg ikke. Trodde disse tok kontakt med influensere for å spørre om de ville sponse.... 

 

nei. Jeg er så lite misunnelig på henne, jeg ville aldri levd sånn. Tigge om å få ting... Gud hjelpe meg altså... 

Hun kontakter dem hun ønsker, men mange som tar kontakt med henne også, men er ikke alle hun ønsker osv, men nå har hun byrå som tar seg henvendelser, bare hun som tar kontakt med de hun ønsker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Sara Emilie på IG fordi jeg elsker henne. Jeg elsker humoren hennes, de ærlige bildene, kroppspositiviteten stilen hennes og hele henne. 
Jeg er i utgangspunktet sterkt imot eksponering av barn, men jeg greier ikke å ikke like henne selv om hun deler en del om barna. Dessuten reklamerer hun sjelden via barna sine men for produkter for voksne.

Men hun har faen meg tatt av med reklamene sine. Mens de fleste poster annonser ett par ganger i uka så legger hun seriøst ut annonser hver. dag. Det blir alt for mye.

Jeg skjønner at hun prøver å leve av dette, men jeg er helt sikker på at hun har til smør på brødskiva nå med over 300 000 følgere. Folk følger henne ikke for annonsene men for de gode innleggene hennes!

Normalt sett ville jeg jo unfollowet sånn som jeg gjør med alle andre reklamekontoer jeg blir lei av, men jeg GREIER IKKE! JEG LIKER HENNE SÅ FORBASKA GODT!!

 

Sånn. Nå har jeg sagt det! Saraaemiliee hvis du ser dette: plis ro ned på reklamen! Jeg er så drit lei kappahl og Renault Zoe nå at jeg holder på å kaste opp. Du er så jææævelig kul at du trenger ikke holde på sånn!

Hilsen: Fan

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har behov for økt inntekt en periode. Jeg har vært selvstendig næringsdrivende selv, og av og til tok jeg på meg flere oppdrag enn jeg ellers hadde gjort for å få mer penger inn. Hun risikerer selvfølgelig at noen av følgere blir drittlei reklame, men det er jo reklame som genererer inntekt for henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lulus skrev:

Kanskje hun har behov for økt inntekt en periode. Jeg har vært selvstendig næringsdrivende selv, og av og til tok jeg på meg flere oppdrag enn jeg ellers hadde gjort for å få mer penger inn. Hun risikerer selvfølgelig at noen av følgere blir drittlei reklame, men det er jo reklame som genererer inntekt for henne. 

Med 100 i inntekt i mnd så klarer hun seg nok med mindre også 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
3 timer siden, Orly skrev:

Med 100 i inntekt i mnd så klarer hun seg nok med mindre også 

Mye vil ha mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Orly skrev:

Med 100 i inntekt i mnd så klarer hun seg nok med mindre også 

Har hun sagt at hun har 100 000,- i mnd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med influencere som hele tiden skriver «alle spørr om rabattkoden», nei jeg tror ikke alle spørr om koden. De kunne heller bare ha sagt det rett ut «her er koden jeg tjener penger på, bruk den» istedet for å prøve å late som noen annet... 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD
56 minutter siden, marthes skrev:

Hva er det med influencere som hele tiden skriver «alle spørr om rabattkoden», nei jeg tror ikke alle spørr om koden. De kunne heller bare ha sagt det rett ut «her er koden jeg tjener penger på, bruk den» istedet for å prøve å late som noen annet... 

 

Tror faktisk ikke det er noen som spør de om noe jeg. 
«Hva var rabattkoden? Hvor har du kjøpt den sokken? Hva koster den tannbørsten?» Åja nei. Ingen bryr seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gasellen skrev:

Har hun sagt at hun har 100 000,- i mnd?

Ja sto på en eller annen snap engang

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BethD skrev:

Tror faktisk ikke det er noen som spør de om noe jeg. 
«Hva var rabattkoden? Hvor har du kjøpt den sokken? Hva koster den tannbørsten?» Åja nei. Ingen bryr seg

Jeg har på med størrelse S. Må du legge til😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit ting å kommentere, men hun som har så mange fine kjoler må få seg riktig bh til å ha under! Å vise bhstropper når kjolen er stroppeløs ser bare rart ut.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...