Japp Skrevet 27. februar 2023 #15161 Skrevet 27. februar 2023 Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Du vet at du ikke trenger å skrive det i tråden? Ja, så absolutt.
Gjest Vinterferie Skrevet 27. februar 2023 #15162 Skrevet 27. februar 2023 2 minutter siden, Snublefot62 said: Problemet er at du påstår at du startet din første nettbutikk i 1995. Det er i følge historiebøkene 10 år før Komplett, som anses å være en av de første større nettbutikkene. 10 år... Så nei en trenger ikke være geni for å forstå at jeg ikke tror på det. Og det var hele poenget mitt med dette. Troverdighet. Du påstår mye rundt innkjøp av varer til Careless. Men jeg tror ikke på deg. Det er helt i orden at du ikke tror på meg. 😃 Det er sunt å være kilde kritisk. Spesielt i et anonymt forum slik som dette.
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. februar 2023 #15163 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Japp skrev (11 timer siden): 👏👏👏 Det skal altså ikke bli laget lover som skjermer barn fra å bli eksponert i mamma As sine markedsføringskanaler? Vi har lov om personvern i dette landet som står sterkt og hadde V blitt like eksponert som ungen, kunne han anmeldt mamma As. Barnekonvensjonen snakker også om barns rett til personvern og Kripos advarer mot å dele bilder og informasjon på nett av barn, mens du sitter og applauderer et innlegg som fratar barns rett til personvern. Fantastisk, japp.. Endret 27. februar 2023 av Sharpa VinterBerg 4 1
Minombre Skrevet 27. februar 2023 #15164 Skrevet 27. februar 2023 Japp skrev (3 timer siden): Ok. Hvorfor er det så lite aksept for at jeg ser på det SE gjør på en mindre negativ måte en brorparten her inne - kun fordi jeg ikke syns noe om å ha så bastante meninger om noen? Kum fordi jeg ikke mener at mine meninger må være fasit? Er det mest ønskelig at alle er like negative? Syns det er bra at du gidder jeg! 👏🏼 Det er mange bedrevitere her inne og deres mening er tydeligvis den eneste riktige. Jeg har gitt opp å diskutere med enkelte her, er ingen vits. Jeg er ikke enig i alt SE sier og gjør, men mye hun gjør er også bra! Heldigvis er det noen her inne som kan se både positive og negative ting om bedriften og privatpersonen SE, mens andre har bestemt seg for at alt hun gjør er feil. 9 3
pep Skrevet 27. februar 2023 #15165 Skrevet 27. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (3 minutter siden): Det skal altså ikke bli laget lover som skjermer barn fra å bli eksponert i mamma As sine markedsføringskanaler? Vi har lov om personvern i dette landet som står sterkt og hadde V blitt like eksponert som ungen, kunne han anmeldt mamma As. Barnekonvensjonen snakker også om barns rett til personvern og Kripos advarer mot å dele bilder og informasjon på nett av barn, mens du sitter og applauderer et innlegg som fratar barns rett til personvern. Fantastisk, japp.. Jeg er helt enig i at man ikke skal eksponere barn,men her er det snakk om en hånd og et bakhode liksom.... Tror ikke det er slike bilder Kripos advarer mest mot. 6
Hjertestein Skrevet 27. februar 2023 #15166 Skrevet 27. februar 2023 Snublefot62 skrev (18 minutter siden): Problemet er at du påstår at du startet din første nettbutikk i 1995. Det er i følge historiebøkene 10 år før Komplett, som anses å være en av de første større nettbutikkene. 10 år... Så nei en trenger ikke være geni for å forstå at jeg ikke tror på det. Og det var hele poenget mitt med dette. Troverdighet. Du påstår mye rundt innkjøp av varer til Careless. Men jeg tror ikke på deg. Punktum. 2 2
Stargaze Skrevet 27. februar 2023 #15167 Skrevet 27. februar 2023 Vinterferie skrev (8 minutter siden): Det er helt i orden at du ikke tror på meg. 😃 Det er sunt å være kilde kritisk. Spesielt i et anonymt forum slik som dette. Det er jo ikke rart man blir skeptisk. 1995 var det første store året for internett. Komplett startet det åretNorges første nettbutikk og det tok mange år før dette tok av. Hvis du var blant de første i -95 burde du sørget for at det kom i historiebøkene. 10
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. februar 2023 #15168 Skrevet 27. februar 2023 pep skrev (3 minutter siden): Jeg er helt enig i at man ikke skal eksponere barn,men her er det snakk om en hånd og et bakhode liksom.... Tror ikke det er slike bilder Kripos advarer mest mot. Det er delt mye her, pep.. mange bilder og info. 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. februar 2023 #15169 Skrevet 27. februar 2023 Minombre skrev (6 minutter siden): Syns det er bra at du gidder jeg! 👏🏼 Det er mange bedrevitere her inne og deres mening er tydeligvis den eneste riktige. Jeg har gitt opp å diskutere med enkelte her, er ingen vits. Jeg er ikke enig i alt SE sier og gjør, men mye hun gjør er også bra! Heldigvis er det noen her inne som kan se både positive og negative ting om bedriften og privatpersonen SE, mens andre har bestemt seg for at alt hun gjør er feil. Det er mange som har satt seg inn i bransjen og ser at ungen blir brukt som agn for klikk og likes i mors kanaler. 1 2
Japp Skrevet 27. februar 2023 #15170 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Sharpa VinterBerg skrev (11 minutter siden): Det skal altså ikke bli laget lover som skjermer barn fra å bli eksponert i mamma As sine markedsføringskanaler? Vi har lov om personvern i dette landet som står sterkt og hadde V blitt like eksponert som ungen, kunne han anmeldt mamma As. Barnekonvensjonen snakker også om barns rett til personvern og Kripos advarer mot å dele bilder og informasjon på nett av barn, mens du sitter og applauderer et innlegg som fratar barns rett til personvern. Fantastisk, japp.. Fantastisk at det var det du fikk ut av innlegget jeg applauderte. Endret 27. februar 2023 av Japp 4
Sharpa VinterBerg Skrevet 27. februar 2023 #15171 Skrevet 27. februar 2023 Japp skrev (Akkurat nå): Fantastisk at det var det eneste du fikk ut av innlegget jeg applauderte. Du svarer ikke her heller på innlegget, men applauderer et innlegg som går imot barns rett til personvern. Hvorfor kan V si nei til å bli eksponert, mens barnet brukes for klikk og likes? Er det mors beste som er viktig her? 1 3
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 27. februar 2023 #15172 Skrevet 27. februar 2023 Hvor kommer tallet 116 fra? En person som mener han/hun måtte trykke 116 ganger gjennom snappen? Helt seriøst???
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 27. februar 2023 #15173 Skrevet 27. februar 2023 Snublefot62 skrev (41 minutter siden): Problemet er at du påstår at du startet din første nettbutikk i 1995. Det er i følge historiebøkene 10 år før Komplett, som anses å være en av de første større nettbutikkene. 10 år... Så nei en trenger ikke være geni for å forstå at jeg ikke tror på det. Og det var hele poenget mitt med dette. Troverdighet. Du påstår mye rundt innkjøp av varer til Careless. Men jeg tror ikke på deg. Men hva i all verden har denne brukerens historikk med Sara Emilie å gjøre? Sånn hvis man ser bort fra at brukere her inne må ha en rød tråd mellom brukere og SE for å ha noe å le av, i stedet for å faktisk komme med argumenter. Nå venter jeg spent.
K_mb Skrevet 27. februar 2023 #15174 Skrevet 27. februar 2023 Snublefot62 skrev (40 minutter siden): Problemet er at du påstår at du startet din første nettbutikk i 1995. Det er i følge historiebøkene 10 år før Komplett, som anses å være en av de første større nettbutikkene. 10 år... Så nei en trenger ikke være geni for å forstå at jeg ikke tror på det. Og det var hele poenget mitt med dette. Troverdighet. Du påstår mye rundt innkjøp av varer til Careless. Men jeg tror ikke på deg. Norges første nettbutikk komplett.no åpnet i 1996. 3
Smurfii Skrevet 27. februar 2023 #15175 Skrevet 27. februar 2023 J.. skrev (2 timer siden): Du kverulerer på alt med alle,til og med når man faktisk er enig med deg,så kverulerer du. 🎯 4 3
Inga-pinga Skrevet 27. februar 2023 #15176 Skrevet 27. februar 2023 Gikk forbi en butikk i helgen som selger merket «Pepper». De hadde kjoler som ved første øyekast var helt like de nye til Sara E. Pris 599,- 1 6
Nussepus Skrevet 27. februar 2023 #15177 Skrevet 27. februar 2023 Verba skrev (3 timer siden): 🤭🫣 K n i s 🤭 Før internett var funnet opp faktisk😂 2 3
Gjest Juhu25 Skrevet 27. februar 2023 #15178 Skrevet 27. februar 2023 Japp skrev (1 time siden): Rapporteres for brukerdebatt. Hvorfor rapporteres at vi snakka om det her tidligere på tråden ? har jeg skrevet noe som ikke er skrevet fra person? Bra debatt fra din side
Snublefot62 Skrevet 27. februar 2023 #15179 Skrevet 27. februar 2023 K_mb skrev (1 time siden): Norges første nettbutikk komplett.no åpnet i 1996. Stemmer. Takk. Må ha tenkt 1 år og skrevet 10. Beklager 2
elskersommer Skrevet 27. februar 2023 #15180 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Tuppeluri skrev (3 timer siden): Jeg syns det er interessant å lese hvor mange mennesker her inne som tydeligvis kjenner Sara Emilie som om de var hennes beste venninne eller nær beslektet. Mange synsinger og tolkninger her inne på ting som absolutt ikke trenger å være fakta. Hvor mye tid Sara bruker på mobilen, pc, nettbutikk, fysisk butikk, hus, interiør, kvinneguiden whatever, det bryr meg midt på rumpa. Jeg liker at hu av og til kommer med problematikk og belyser kvinneproblemer. Tv2 nyheter la ut her om dagen med et kommentarfelt på facebook, overkrift "Puppene blør og Tissen blør". En kommentar jeg biter meg merke i var denne, litt modifisert "Skulle tro det aldri har skjedd før i verden! Normalt etter fødsel og amming!" Det er ikke en selvfølge at alle førstegangsmødre vet om dette. Jeg hadde NULL PEILING, virkelig null peil på hva jeg kunne se for meg under fødsel, eller etter fødsel. Jeg visste ikke at det kom til å være så vanvittig vondt å amme at jeg aller helst ville stoppe med en gang. Eller at det ville gjøre så vondt å tørke seg de første ukene at jeg vurderte å ligge i badekar i stedet. Å ikke visste jeg at det var så mye jobb med amming. Hadde null peil. Syns det er bra at sånna som Sara belyser det, og ikke gjør babytiden så forbanna rosenrød. Jeg er enig med deg i at hun får pluss for å sette lys på hvordan det faktisk er etter en fødsel.. jeg selv ante ikke noe om hvordan det var. Ingen pratet noe om dette. Å jeg sleit sånn med amming og null hjelp og få. Å det var liksom vedtatt at amme skulle du gjøre om ikke ble det null tæl i barnet i oppveksten. Så den biten heier jeg på Det jeg er kritisk til er at barnet er nå eksponert i snart de fleste aviser i Norge og på tv2 sine sider på Facebook. Altså SE værner om sin samboer fordi voksne mannen vil ikke på hennes sosiale medier. Å det må vi helt klart respektere. Å det gjør jeg. Men hva med barnet.? Nei han er jo bare 1 uke gammel så det spiller ingen rolle der han er klistret i avisene i bare bleia. Det synes han nok er artig da han blir i tenårene. Men da er det for sent. Snakk om og melke denne fødsel og barselpermisjon for alt det er verdt😞 Endret 27. februar 2023 av elskersommer 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå