Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Om mor ikke delte så hadde hun sluppet å få det her

Man trenger ikke skrive alt på KG selv om mor ikke klarer og tenke selv til tider? Er det ikke barna man vil skjerme? Jeg er iallefall ikke på SE sin side uansett hvordan du ønsker og vri på det.

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Du hadde ikke delt om dine egne barn men synes det er ok å støtte frøken Tandberg 

Jeg støtter ikke SE, men trenger ikke være enig med deg.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sharp75! skrev (7 timer siden):

187.9k i dag også.  Så ser ut som det har stoppet opp litt.

Kan hende de som er med i «kampanjen» nå har avfulgt . Jeg vil likevel tro at det vil fortsette å gå nedover. Har jeg forstått det riktig så fikk hun endel følgere under graviditeten. Nå når det er mindre baby og mer forretning så er det helt naturlig at det faller fra endel . Jeg håper hun står i det og ender opp med null om barn på snap.,Jeg syns hun er på god vei men noen «tabber» dukker opp innimellom. 
ja jeg kaller det tabber selvom det er nok bevisst. Blir lett for de som følger med på brukere om jeg plutselig dukker opp med en bruker eller to til når jeg bruker slike litt «enklere» ord. Eller kanskje ikke, de fleste legger vel om på språkbruken ser det ut. Men selvfølgelig, jeg er jo så dårlig skolert at det hadde nok ikke jeg klart .

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Kan hende de som er med i «kampanjen» nå har avfulgt . Jeg vil likevel tro at det vil fortsette å gå nedover. Har jeg forstått det riktig så fikk hun endel følgere under graviditeten. Nå når det er mindre baby og mer forretning så er det helt naturlig at det faller fra endel . Jeg håper hun står i det og ender opp med null om barn på snap.,Jeg syns hun er på god vei men noen «tabber» dukker opp innimellom. 
ja jeg kaller det tabber selvom det er nok bevisst. Blir lett for de som følger med på brukere om jeg plutselig dukker opp med en bruker eller to til når jeg bruker slike litt «enklere» ord. Eller kanskje ikke, de fleste legger vel om på språkbruken ser det ut. Men selvfølgelig, jeg er jo så dårlig skolert at det hadde nok ikke jeg klart .

Hva mener du med mer forretning? Og hvilken tabber? 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (På 14.12.2025 den 17.45):

Så klart hun mister følgere fordi folk er lei denne eksponeringen hennes🙂

Jeg tror det er omvendt. Hadde hun eksponert barna like mye som jeg har inntrykk av at hun gjorde tidligere så tror jeg hun ville fått flere følgere. Nå tror jeg det synker pga som andre sier , innlegget er blitt kjedeligere.  

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Anemoi skrev (På 14.12.2025 den 13.55):

Dette er tydeligvis en dag hvor SE mangler snap-innhold, da bruker hun barna… Fortsetter søndags-eksponeringen med å vise hvilken formingsaktivitet hun har satt i gang… 😔

Jeg syns den snømannen i kitt  var helt innenfor å vise. Lurer på om hun hadde laget den selv men jeg vet ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Interiørgla skrev (På 14.12.2025 den 14.28):

Her er det absolutt plass til forskjellige meninger, det er jo ett must for ett diskusjonsforum. Så vil jeg bare tilføye, jeg leser det slik at flere vil være med på å betale lønnen til psykologer i fremtiden . Det er godt å høre det er fremtidsutsikter på det yrket også. Hører unge foreldre snakker om politisk korrekt barneoppdragelse i dagens samfunn, skjønner det kun er teoretisk og ikke i praksis dette blir utført av enkelte.

Her overtolker du når du leser. Alle vil at SaraE ikke skal eksponere barna. 
Diskusjonen går på faren ved de små tingene som f.eks arm , mor/far sin luke i kalenderen etc utgjør. (Arm er kun et tenkt eksempel )

Hvilken betydning har det i den store sammenhengen av eksponering og hvilken betydning har de hver for seg. 
Usikker på hvor seriøs denne diskusjonen blir når man ilegger andre meninger de ikke har ytret når man er uenig i  noe. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Man trenger ikke skrive alt på KG selv om mor ikke klarer og tenke selv til tider? Er det ikke barna man vil skjerme? Jeg er iallefall ikke på SE sin side uansett hvordan du ønsker og vri på det.

Jeg støtter ikke SE, men trenger ikke være enig med deg.

Kikker litt en sjeldent gang. Syntes ikke det eksponeres betydelig her. Hadde ikke det blitt delt på snap hadde det ikke blitt delt her. Men tenker mor står for ansvaret😅

• Nyttig 4
Skrevet

Ser hun nå har fått kunde/kunder som ikke er fornøyd med at de fikk ordre kansellert i helgen🙂

• Liker 8
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Ser hun nå har fått kunde/kunder som ikke er fornøyd med at de fikk ordre kansellert i helgen🙂

Good.

• Liker 7
Skrevet
elskersommer skrev (49 minutter siden):

Viktig å si i fra👍🏻 Er Careless sitt rot å rydde opp i ovenfor kunden. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (50 minutter siden):

Er det ikke en journalist eller to som er på saken også?  Det hadde i såfall ikke vært rart, med tanke på hvordan Careless valgte å løse den saken. Bedriftseieren har tross alt to business priser og er nominert til nok en pris Vixen 2026 , og med en bedrift med en omsetning på over 150.000 millioner så regner man med at bedriften vet hva de driver med. Hvis det lages en sak på dette, så er det mange spørsmål som kanskje vil bli besvart. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (1 time siden):

Ja slitsomt å være Gründer når kundene «flokker» seg og  «truer» med Forbrukertilsynet…

jeg kjøper sjeldent sånne lange avhandlinger hvor man drar offerkort og må ty til lange unnskyldinger, det er bare for å tåkelegge og vanne ut sitt eget ansvar. 

bilder fra SET sin Snapchat. 

IMG_0785.jpeg

Endret av GulleGull
Rettet opp autocorrect
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Man trenger ikke skrive alt på KG selv om mor ikke klarer og tenke selv til tider? Er det ikke barna man vil skjerme?

Det er dette som er den store elefanten i rommet, og som er ubehagelig for mange å diskutere. Når man deler innhold man selv mener er skadelig (sladden hjelper jo ikke når alle som leser tråden vet hvem som diskuteres): Er man da kanskje mest opptatt av å "ta" Sara, fremfor å skåne barna? Jeg mener ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Undrende123 skrev (7 minutter siden):

Det er dette som er den store elefanten i rommet, og som er ubehagelig for mange å diskutere. Når man deler innhold man selv mener er skadelig (sladden hjelper jo ikke når alle som leser tråden vet hvem som diskuteres): Er man da kanskje mest opptatt av å "ta" Sara, fremfor å skåne barna? Jeg mener ja. 

Det har vært oppe så mange ganger i tråden her, så det er ikke noe elefant i rommet. 

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (14 minutter siden):

Ja slitsomt å være Gründer når kundene «flokker» seg og  «truer» med Forbrukertilsynet…

jeg kjøper sjeldent sånne lange avhandlinger hvor man drar offerkort og må ty til lange unnskyldinger, det er bare for å tåkelegge og vanne ut sitt eget ansvar. 

bilder fra SET sin Snapchat. 

IMG_0785.jpeg

Satt denne advokaten kl 22 lørdag kveld å sa de kunne slette ordre?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Satt denne advokaten kl 22 lørdag kveld å sa de kunne slette ordre?

I følge hennes egen snap så gjorde de det natt til lørdag  rundt 00.30. om jeg skal tolke det etter hva hun har lagt ut. Tviler på at svaret kom før tidligst morgenen etter.  

IMG_0786.jpeg

Endret av GulleGull
Endret tekst
  • Nyttig 5
Skrevet

Folk som sier «vi har sjekket med en advokat» irriterer meg. Det er en hersketeknikk.

En advokat har ikke alltid rett. De leser lovverket og tolker det på lik linje med det alle andre og kan gjøre. Det som skiller advokater fra andre er to ting. Det første er juridisk kompetanse og erfaring. Det gir de ikke rett. Det andre, og viktigste, de blir betalt for å gi råd - ikke fasit!

Når Sara Emilie da skriver dette gaslighter hun. Hun driver med hersketeknikker.

Hun prøver å gi følgere inntrykk av at hun har rett, og tyngde bak seg, så kundene det gjelder ikke tar kravet til rett instans for vurdering.

Hun burde skamme seg. Fy fader så useriøst. Jeg blir irritert.

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
GulleGull skrev (12 minutter siden):

I følge hennes egen snap så gjorde de det natt til lørdag  rundt 00.30. om jeg skal tolke det etter hva hun har lagt ut. Tviler på at svaret kom før tidligst morgenen etter.  

IMG_0786.jpeg

Har du hørt når hun snakket om dette? For da hadde du hørt hun sa det begynte på dagen. Da har vel advokater sjekket opp i ting. Og flere har også fått sin ordre gjennom, kanskje pga loven sier at de ikke kunne kansellere de ordrene som var pakket?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Folk som sier «vi har sjekket med en advokat» irriterer meg. Det er en hersketeknikk.

En advokat har ikke alltid rett. De leser lovverket og tolker det på lik linje med det alle andre og kan gjøre. Det som skiller advokater fra andre er to ting. Det første er juridisk kompetanse og erfaring. Det gir de ikke rett. Det andre, og viktigste, de blir betalt for å gi råd - ikke fasit!

Når Sara Emilie da skriver dette gaslighter hun. Hun driver med hersketeknikker.

Hun prøver å gi følgere inntrykk av at hun har rett, og tyngde bak seg, så kundene det gjelder ikke tar kravet til rett instans for vurdering.

Hun burde skamme seg. Fy fader så useriøst. Jeg blir irritert.

Ja loven er til for å tolkes og den advokaten man selv har hyret skal jo tolke den til fordel for sin egen klient, så langt det er mulig. 

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Har du hørt når hun snakket om dette? For da hadde du hørt hun sa det begynte på dagen. Da har vel advokater sjekket opp i ting. Og flere har også fått sin ordre gjennom, kanskje pga loven sier at de ikke kunne kansellere de ordrene som var pakket?

Forholdt meg til det som er tekstet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...