Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden skulle jeg fortelle om antall sexpartnere?? Det er en privatssk, og det skulle heller ikke falle meg inn å kreve å få vite det av  kjæresten/partneren min heller.

La det ligge ! Kommer ikke noe godt av å grave i det . Resultatet blir uansett at den ene har hatt flere enn den andre  .😀

Anonymkode: 07e01...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Det interessante er ikke antall partnere du har hatt sex med, men om du har vært utro tidligere.

Vi kan vel anta at kvinner som lyver om hvor mange de har ligget med også vil lyve om hvor mange ganer de har vært utro tidligere.

Jeg vil heller være sammen med ei ærlig jente som innrømmer at hun har vært utro tidligere for å aldri være utro, enn ei jente som nekter for å at hun har vært utro senere for å bløffe om at hun aldri heller kommer til å være utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, waco skrev:

Kan det være litt av årsaken til at du ikke stoler på andre mennesker? Med tanke på at man selv er en bedrager så er det lett å tenke at andre også er bedragere?

La oss si at du bare har ligget med 12 stykker, og det er tolv som høres riktig ut, - hvorfor lå du ikke bare med 12 stykker i virkeligheten da? Slik at den virkeligheten du ønsker å leve i også er den virkeligheten du lever i? Men så gjør du ikke det da, - du har ligget med tjue du ikke vil vedkjenne deg, - hvorfor kan ikke dette her være en fortelling i seg selv?

Historien har jo alt en historie skal ha, - en forventning, -ønsket om å fremstille seg selv annerledes, - menneskers hang til å lyve for forfengelighetens skyld, - avstanden det er mellom tanke og handling, - ensomheten som ligger i det å gjøre handlinger man ikke kan vedkjenne seg, - avhengigheten som gjør at man gjør dette her om i igjen og om igjen,  - og nytelsen og lykken over å ligge med en mann du vet du skal glemme neste dag.

Du har jo så mye å fortelle om at alle dine historier ville vært kjempe interessante, - og hadde du vært dama mi hadde jeg syntes det hadde vært trist at du hemmelighetholdt all den kunnskapen og alle de erfaringer du har lagt til deg.

Selvsagt. Det er fordi jeg selv kan holde ting tilbake at jeg ikke stoler på andre. Samtidig som at jeg har tatt andre i løgn til meg mange nok ganger til å ikke være naiv lenger. 

Jeg lå meg så mange jeg ville fordi det var nytelse, det var dater og personlig har jeg ingen moralsk pekefinger om folk ligger med 10 eller 100. Men jeg vet av erfaring at de fleste menn har noe imot det. Så min trang til å ha et forhold gikk foran det å utlevere alle jeg har hatt sex med. Fordi det er så viktig for meg å ha et forhold. Har mer enn nok historier uansett tenker nå jeg. 

Og jeg tenker at seksualitet med den du elsker er nettopp det, seksualitet med den du elsker. og ikke historier om alle de man har vært med før. 

Grunnen til at jeg hemmeligholder er fordi jeg hadde vært redd for å miste det jeg har, og det er jeg ikke villig til å sjansen på- det betyr for mye for meg. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, waco skrev:

Jeg er jo selv en stolt hore jo! Hvorfor har du forakt mot horer egentlig? Hater du den frie seksualitet, i og med at du føler vemmelse over at mennesker kan være stolte ærlige horer?

Ja jeg vet at folk flest i vårt samfunn hater horer og mennesker som ligger med dem de selv vil, men hvorfor forakter du horer? Hva er ditt argument?

Hore har en negativ betydning i de flestes øyne. derfor regnte jeg med det hadde det i dine øyne også. Hvis du synes hore er et positivt ladet ord så fint. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hore har en negativ betydning i de flestes øyne. derfor regnte jeg med det hadde det i dine øyne også. Hvis du synes hore er et positivt ladet ord så fint. 

Anonymkode: c66be...047

Ja vi er jo alle fordomsfulle og fordelen med å være på nett er at man leser den ande i den aller verste betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, waco skrev:

Ja vi er jo alle fordomsfulle og fordelen med å være på nett er at man leser den ande i den aller verste betydning.

så du er ikke enig i at hore er et negativt ladet ord for veldig mange mennesker? Går du rundt å kaller folk for horer og forventer positiv respons? 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, waco skrev:

Vi kan vel anta at kvinner som lyver om hvor mange de har ligget med også vil lyve om hvor mange ganer de har vært utro tidligere.

Jeg vil heller være sammen med ei ærlig jente som innrømmer at hun har vært utro tidligere for å aldri være utro, enn ei jente som nekter for å at hun har vært utro senere for å bløffe om at hun aldri heller kommer til å være utro.

Jeg takler ikke utroskap. Uansett unnskyldning. Sorry.  Ville aldri ha gjort det selv og forventer ikke mindre av en partner. Jeg er ikke typen til å fotfølge eller mistenke. Livet er for kort. Antall sexpartnere er uinteressant. Det er historie. Har en vært utro, kan det skje igjen.

Min mening. Den bøyer jeg meg for.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

så du er ikke enig i at hore er et negativt ladet ord for veldig mange mennesker? Går du rundt å kaller folk for horer og forventer positiv respons? 

Anonymkode: c66be...047

Folk flest er fordomsfulle og leser alt i verste betydning, - det er nok forklaringen at du ser ned på horer. Jeg har bestandig lurt på hva er det horer gjør som gjør at så mange mennesker ser ned på horer? Er det at å ligge med hvem en selv vil, - er det som er så forkastelig? 

Jeg har skjønt at alle mennesker er født med forakt, men det er også tillært hva en forakter. For eksempel du da, - forakter du horer? Synes du det er galt i å være hore? Jeg gjør ikke det, og for meg er alle mennesker nærmest som hobbyhorer, og det gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, waco skrev:

Ikkesant. For oss menn er det ikke at dere har ligget med så mange som er det største problemet, men når dere innrømmer at dere lyver om dette her, ja da er det et problem? Rart at ikke flere kvinner klarer å se problemstillingen fra den vinkelen?

Det er interessant å se hvorfor vi lyver. alt er ikke svart hvitt. Mennesker løy om å være homoseksuelle før i tiden også. På grunn av frykt for fordommer, utestengning og trakassering. Responsen har litt å si på hva man velger å fortelle. Viser noen at de ikke er dømmende, fordomsfri og at de er der uansett kan man jo fortelle sannheten. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg takler ikke utroskap. Uansett unnskyldning. Sorry.  Ville aldri ha gjort det selv og forventer ikke mindre av en partner. Jeg er ikke typen til å fotfølge ller mistenke. Livet er for kort.Antall sexpartnere er uinteressant. Det er historie. Har en vært utro, kan det skje igjen.

Min mening. Den bøyer jeg meg for.

Faktisk så står det litt respekt av erfaring, og ved nærmere ettertanke er utroskap no go. Jeg er bestandig imponert over mennesker som klarer å være utro, og jeg blir stadig vekk overrasket over hvor lett mange mennesker tar på det å være utro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco skrev:

Faktisk så står det litt respekt av erfaring, og ved nærmere ettertanke er utroskap no go. Jeg er bestandig imponert over mennesker som klarer å være utro, og jeg blir stadig vekk overrasket over hvor lett mange mennesker tar på det å være utro.

Jeg kunne aldri ha vært utro da jeg aldri kunne ha gjort noe slikt mot partneren min. Hadde ikke hatt samvittighet til det. 

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg takler ikke utroskap. Uansett unnskyldning. Sorry.  Ville aldri ha gjort det selv og forventer ikke mindre av en partner. Jeg er ikke typen til å fotfølge eller mistenke. Livet er for kort. Antall sexpartnere er uinteressant. Det er historie. Har en vært utro, kan det skje igjen.

Min mening. Den bøyer jeg meg for.

Kvinner jeg vet som har lyvd om antall sexpartere for mannen sin, har ikke vært utro, hverken tidligere eller i ettertid. Vet selvfølgelig ikke med alle, men med mine nærmeste venninner. Vi er såppas åpne med hverandre. Det er en stor forskjell på det å redusere ned antall sexpartere, og det å være utro. De fleste damer sier et mindre antall fordi de ikke ønsker å miste han de holder på med, ikke fordi det er gøy å lyve. Man blir forelska, men føler at fyren kanskje er som mange menn, litt fordomsfull mor kvinner som har hatt flere sexpartere, og velger å lyve i starten. 

Anonymkode: 5a6b4...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heidegger skrev:

Er så enig! Vi har alle en historie. Kunne ikke falle meg inn å spørre en evt partner om antall sexpartnere. Utroskap derimot...

Det er snakk om å gi ditt jævla hjerte til noen. Ingen skal trampe på det. Ferdig snakka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Grunnen til at jeg hemmeligholder er fordi jeg hadde vært redd for å miste det jeg har, og det er jeg ikke villig til å sjansen på- det betyr for mye for meg. 

Anonymkode: c66be...047

Det høres ut som en veldig vond tilstand. Du holder fortiden hemmelig for den du elsker fordi du er redd for at sannheten skal ødelegge alt? 

For meg fremstår det bare som enda et eksempel på problemet med å starte forhold med en løgn/usannhet, men mulig dere har rett i at denne var forutsetningen for å få foten innenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid skrev:

Det høres ut som en veldig vond tilstand. Du holder fortiden hemmelig for den du elsker fordi du er redd for at sannheten skal ødelegge alt? 

For meg fremstår det bare som enda et eksempel på problemet med å starte forhold med en løgn/usannhet, men mulig dere har rett i at denne var forutsetningen for å få foten innenfor. 

Det var forutsetningen for å få foten innenfor ja. etter en viss tid hvis man føler seg trygg på partneren kan man jo si det og forklare hvorfor man sa som man sa. Det ER vondt, det er jævlig vondt å bli dømt når du vet du er et godt menneske som vil alle vel, aldri er utro osv. Men så skal antall sex partnere du har hatt av ulike grunner skal du ikke få muligheten til å vise hvor flott du er. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet tråden ikke dreier seg om utroskap, men det er allikevel interessant når vi diskuterer antall sex-partnere. De som har vært utro og holdt dette skjult, bør ta en ny runde før de er klare på ny.

Det er rett og slett ikke greit. Å fucke opp livet til en som tror du er glad i ham. Eller henne.

Tror ikke jeg har opplevd det. I så fall har dama historisk dårlig smak. Men generelt er det så ugreit som det kan bli. Da snakker vi om problemer først.

Beklager, men dette er en fanesak for meg. Min fremtidige kvinne må kunne vite at jeg ikke lar meg bli verken imponert eller amorøs av noen øl med gutta. Dette er viktig. Det er fundamentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg vet tråden ikke dreier seg om utroskap, men det er allikevel interessant når vi diskuterer antall sex-partnere. De som har vært utro og holdt dette skjult, bør ta en ny runde før de er klare på ny.

Det er rett og slett ikke greit. Å fucke opp livet til en som tror du er glad i ham. Eller henne.

Tror ikke jeg har opplevd det. I så fall har dama historisk dårlig smak. Men generelt er det så ugreit som det kan bli. Da snakker vi om problemer først.

Beklager, men dette er en fanesak for meg. Min fremtidige kvinne må kunne vite at jeg ikke lar meg bli verken imponert eller amorøs av noen øl med gutta. Dette er viktig. Det er fundamentet.

Enig, utroskap er fælt 😕 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av mine venninner er i gode, stabile ekteskap. 30årene. Mange av de løy om antall sexpartere da de ble spurt om dette i begynnelsen av forholdet. Føler dette er veldig vanlig. Man møter en fin fyr når man er i 20årene, man ønsker at det skal utvikle seg, og han spør om hvor mange du har ligget med.. (Unødvendig at han spør, men mange menn gjør det.) Så uten å tenke så langt framover velger man å lyve på seg et lavere antall han fint kan «leve med». 

De lever lykkelig sammen videre, får barn og eldes sammen. Hun har glemt at at hun løy, og han er lykkelig fordi han «er gift med ei classy dame som ikke har ligget med halve byen», etter hva han vet.. 

Og det man ikke vet, har man ikke vondt av. 

De damene jeg kjenner som har løyet er trofaste og gode koner. Poenget er at de antageligvis ville blitt dumpet i begynnelsen dersom de fortalte sannheten, fordi mannen ikke tror han kan leve med ei som har mange sexpartere. 

Anonymkode: 5a6b4...6c9

Problemet er at ekstrem promiskuitet ikke bare er et isolert fenomen, men at sånn atferd ofte henger sammen med dårlige karaktertrekk eller karakterforstyrrelser, som kan skapet mye trøbbel og lidelse i forholdet. Men da snakker jeg om ekstrem oppførsel, ikke om en vanlig sekskuelt aktiv person. Og la meg legge til: sånn atferd hos en mannlig partner er selvsagt et like stort rødt flagg for forholdet.

Anonymkode: fa78f...f88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyver om hvor mange jeg har hatt sex med. En gammel x av meg, som også var min store kjærlighet dumpet meg etter han fikk vite hvor mange jeg hadde hatt sex med. Dagen etter jeg fortalte det, reiste han seg å gikk å kom aldri tilbake. Fikk kontakt med han etter 1 år igjen, å da sa han at etter at jeg fortalte hvor mange jeg har hatt sex med så han på meg som skitten. 

Anonymkode: 9d94a...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, waco skrev:

For meg så er ærlighet og tillit ganske viktig i et forhold. Er det ikke ganske dårlig gjort å forvente at kjæresten din er så fordomsfull at du må lyve til han i stedet for å dele dine livserfaringer? 

Bare den kunnskapen om å gjøre handlinger du ikke kan fortelle videre om er en historie verdt en egen fortelling! Og her velger du å skjule virkeligheten når du heller kunne delt av din visdom? Du kunne for eksempel lære kjæresten din konsekvensen av å gjøre en handling man ikke kan vedkjenne seg er at man blir en lystløgner som elsker å skape virkelighetsforestillinger for andre mennesker for å skape et slags teaterstykke at i denne verden er det lov å lyve om seg selv!

Jeg begynner å forstå hvorfor fortidens menn ikke ville at kvinner skulle være myndige. Dere har ikke annet å gi enn løgn og bedrag til et samfunn. Trist er det at dere er sånn. Hvorfor har dere ikke karakter, -er det fordi at for å ha KARakter må man være en kar?

Jada, for menn verken lyver eller bedrar? 😂😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...