Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Missy77 skrev:

Jeg tenker det på ekte. 

Jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne slått meg til ro med og kun hatt én eller veldig få partnere gjennom et helt liv. Jeg elsker å eksperimentere og oppleve nye seksuelle ting. Nå skal det sies at jeg har fått opplevd alle mine fantasier og er fornøyd med det. Men hadde jeg hatt kun én partner hadde jeg vært sykt nysgjerrig på hvordan det ville vært og ha sex med andre. 

Men sånn er jeg da. Folk er forskjellige, og det finnes helt sikkert de som er fornøyd med kun én partner gjennom et helt liv også. 😉

Jeg er forresten 41 og er for tiden singel. 

Har man pult mange damer, så sammenligner man alle damene. Hvem hadde best kropp, hvem hadde man deiligst sex med, hvem var snillest, hvem hadde mest empati, hvem var mest omsorgsfull og hvordan klaffer vi med kjemien. For min del det for mange preferanser å holde styr på og det gjør at jeg blir forvirret. Hadde vært mye enklere å kun vært med et par stykker. Da har man ikke så mange forskjellige ting å sammenligne med. Det blir så lett å bare prøve med ei ny, for så å prøve med ei ny igjen osv osv. De som egner seg aller best i forhold er de som har vært i langvarige stabile forhold. Har personen vært lenge singel så vet man jo at den personen mest sannsynlig ikke egner seg for forhold og prøvd å feilet mange ganger. De styrer jeg unna med en gang. 

Anonymkode: 93cca...6f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det opp så husker man jo det, men en trenger ikke la det bli en big deal. Menn får bare tåle å ikke vite om det er løyn eller sannhet når de er dumme nok til å spørre dama om antall tidligere sexpartere.

På samme måte som kvinner bare får tåle at menn bedrar dem om de er dumme nok til å forvente at han er trofast og ærlig?

Sitat

 

Nysgjerrig på hvorfor dette er fanesak for deg og mr kvinnehater Waco? Dere kommentere så inn i hampen på den andre tråden tidligere også. Har noen av dere dame i det hele tatt, eller er dere bare redde for å ende opp med ei som ikke snakker sant? 

Anonymkode: 5a6b4...6c9

 

Fanesak er det ikke, men jeg prøver å forklare dere hvorfor det gjerne er dumt å starte et forhold på en løgn. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, ItchyBitchySpider skrev:

Og ja, en mann som klarer et liv uten sex i åtte år (!) er aseksuell. 

Hmm, jeg var uten i 5 år, fra jeg var 20 til jeg var 25. Gjelder det meg også da? ;)

Anonymkode: a0b8e...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, herzeleid said:

På samme måte som kvinner bare får tåle at menn bedrar dem om de er dumme nok til å forvente at han er trofast og ærlig?

Tidligere sexpartnere er fortid. Trofasthet/utroskap i et eksisterende forhold, er nåtid. Kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: cf25a...169

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere sexpartnere er fortid. Trofasthet/utroskap i et eksisterende forhold, er nåtid. Kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: cf25a...169

Joda. Å lyve for partneren sin kan absolutt sammenlignes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mann1979 skrev:

Jeg har nok et mer optimistisk syn på folk enn deg. Folk flest er både hyggelige og redelige.

Diskusjonen her er nok preget av at enkelte har ekstremt vonde og vanskelige erfaringer bak seg, og kanskje noen dårlige valg, og dermed et ganske mørkt syn på verden.

Trådstarter tror eksempelvis de fleste kvinner er uærlige og lyver til den de elsker, samtidig som en hører det fortelles om veldig høye antall partnere og hvordan en lyver om dette.  Andre igjen har vonde opplevelser med menn, og dømmer dermed menn deretter. Felles har de at deres syn virker å være preget av en veldig dårlig syn på menneskene rundt seg, trolig preget av vonde erfaringer, og i enkelte tilfeller en "på seg selv kjenner en andre" tilnærming. 

Heldigvis utgjør nok disse råtne eplene mindretallet blant begge kjønn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...