Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
13 minutter siden, waco skrev:

Jeg blåser i hvor mange man har ligget med, jeg bare lurer på hvorfor man skal lyve om antallet? Er det fordi en synes selv at en har pult for mange, er det derfor?

Det er generaliseringene jeg reagerer på. Folk får mene hva de vil og stå for det uten på peke på grupper. Folk er individer først og fremst. 

Dersom jeg skulle argumentert med min partner med «du som kvinne mener at...», ville dialogen dødd der og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Mann1979 skrev:

OK, jeg kan ikke ta ansvar for hva du har lest eller ikke lest på et internettforum. Forstår ikke helt hva du prøver å oppnå med dette.

Hva mener du selv da? Er det greit å fremstå som den aller aller beste versjonen av seg selv i datingfasen og så slappe av og bli den normale "seg" i forholdet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ItchyBitchySpider said:

Hva mener du selv da? Er det greit å fremstå som den aller aller beste versjonen av seg selv i datingfasen og så slappe av og bli den normale "seg" i forholdet? 

Jeg har allerede sagt at jeg ikke anbefaler å starte et forhold med løgner. Du får lese tråden før du svarer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mann1979 skrev:

Jeg har allerede sagt at jeg ikke anbefaler å starte et forhold med løgner. Du får lese tråden før du svarer. 

Så du har ikke endret deg siden datingfasen? Du lar være å fise og rape i damas nærvær, du gir henne blomster hver dag, overøser henne med komplimenter og tar din del av husarbeidet?  Da er du en redelig og ærlig mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ItchyBitchySpider said:

Så du har ikke endret deg siden datingfasen? Du lar være å fise og rape i damas nærvær, du gir henne blomster hver dag, overøser henne med komplimenter og tar din del av husarbeidet?  Da er du en redelig og ærlig mann. 

Jeg er nok det. 

Men det blir bare blomster ukentlig 😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mann1979 skrev:

Jeg er nok det. 

Men det blir bare blomster ukentlig 😐

Da er du unntaket fra den store hovedregelen og er i din fulle rett å kreve at din partner er like redelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, ItchyBitchySpider said:

Så du har ikke endret deg siden datingfasen? Du lar være å fise og rape i damas nærvær, du gir henne blomster hver dag, overøser henne med komplimenter og tar din del av husarbeidet?  Da er du en redelig og ærlig mann. 

Hehe slapp av da, herregud... Det her blir bare mer og mer latterlig

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ItchyBitchySpider said:

Da er du unntaket fra den store hovedregelen og er i din fulle rett å kreve at din partner er like redelig. 

Jeg har nok et mer optimistisk syn på folk enn deg. Folk flest er både hyggelige og redelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Jeg har generelt ikke forakt mot andre mennesker. Og incels er ikke det samme som menn som ikke får seg sex. Det er en spesiell gruppe menn som ikke får seg sex og derfor hater kvinner. 

Så du definerte meg faktisk som kvinneHATER i tillegg? Jeg var ikke klar over det, jeg trodde bare det var menn som aldri fikk seg noe. Det er freskt, det skal du ha 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cronosgjesten said:

Så du definerte meg faktisk som kvinneHATER i tillegg? Jeg var ikke klar over det, jeg trodde bare det var menn som aldri fikk seg noe. Det er freskt, det skal du ha 😂 

Hæ? Hvor kom det fra?

Anonymkode: cf25a...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvor kom det fra?

Anonymkode: cf25a...169

Les Itsy sitt innlegg om at jeg er incel, og det forklarer alt. Et par sider tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Les Itsy sitt innlegg om at jeg er incel, og det forklarer alt. Et par sider tilbake. 

Du kaller kvinner som sosiopater, notoriske løgnere og det som verre er bare fordi de ikke ønsker å fortelle sitt reelle antall sexpartnere. Det var da en voldsom overreaksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Du kaller kvinner som sosiopater, notoriske løgnere og det som verre er bare fordi de ikke ønsker å fortelle sitt reelle antall sexpartnere. Det var da en voldsom overreaksjon. 

Jeg sier at å samvittighetsløst forlede noen til å gjøre noe som går mot deres overbevisning for å skaffe seg fordeler, nærmer seg sosiopatisk oppførsel. Jeg har ikke sagt noe om hat. Jeg har heller ikke sagt at alle kvinner gjør det. De trenger jo ikke å fortelle. Det går jo an å være så ærlig at man sier: «vi har så forskjellig syn på dette at det ikke blir rett»? Uten å si noe antall. Da er alles prinsipper ivaretatt, uten at noen må gå på akkord med seg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg sier at å samvittighetsløst forlede noen til å gjøre noe som går mot deres overbevisning for å skaffe seg fordeler, nærmer seg sosiopatisk oppførsel. Jeg har ikke sagt noe om hat. Jeg har heller ikke sagt at alle kvinner gjør det. De trenger jo ikke å fortelle. Det går jo an å være så ærlig at man sier: «vi har så forskjellig syn på dette at det ikke blir rett»? Uten å si noe antall. Da er alles prinsipper ivaretatt, uten at noen må gå på akkord med seg selv

Det er jo akkurat det jeg gjør. Forteller ikke. Men forstår at noen lyver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Det er jo akkurat det jeg gjør. Forteller ikke. Men forstår at noen lyver. 

Forteller ikke, og avslutter relasjonen, ville vært 100% realt. Man kan ikke tvinge noen til å fortelle, men det blir en slags tvang å snike seg inn i livet til en som ikke ville hatt denne personen som en livspartner om sannheten var tilgjengelig. Jeg ble sikkert lurt begge gangene, selv om jeg ikke spurte. Jeg fortalte at jeg ikke hadde ligget rundt, og anså det som en positiv greie i en partner også. For store forskjeller hos noen som skal leve sammen, fungerer sjelden 100%. Og det gjorde det jo ikke heller. Jeg ble for puslete i senga. Og det var jo bortkastede år for begge parter? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Forteller ikke, og avslutter relasjonen, ville vært 100% realt. Man kan ikke tvinge noen til å fortelle, men det blir en slags tvang å snike seg inn i livet til en som ikke ville hatt denne personen som en livspartner om sannheten var tilgjengelig. Jeg ble sikkert lurt begge gangene, selv om jeg ikke spurte. Jeg fortalte at jeg ikke hadde ligget rundt, og anså det som en positiv greie i en partner også. For store forskjeller hos noen som skal leve sammen, fungerer sjelden 100%. Og det gjorde det jo ikke heller. Jeg ble for puslete i senga. Og det var jo bortkastede år for begge parter? 

Men hva vil det si å ligge rundt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Men hva vil det si å ligge rundt? 

Å ha normalisert at sex er noe man drar på byen/tinder/andre arenaer og skaffer seg med kun det for øye. Det er jo derfor antallet egentlig er gull. Da kan man ta stilling til noe konkret. Jeg har droppet å gå lengre i et bekjentskap pga magefølelsen. For jeg vil ikke ha det sånn. Det betyr mye for meg, og jeg ønsker å kunne leve og ha det bra. Og det har jeg ikke med noen som har vanvittig mye mer erfaring enn meg. Jeg ser ikke på det som en utfordring, for meg er det en hemsko. Man skal føle seg trygg, men veien til trygghet er forskjellig for alle. Det handler i utgangspunktet om respekt for andre mennesker. 

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Å ha normalisert at sex er noe man drar på byen/tinder/andre arenaer og skaffer seg med kun det for øye. Det er jo derfor antallet egentlig er gull. Da kan man ta stilling til noe konkret. Jeg har droppet å gå lengre i er bekjentskap pga magefølelsen. For jeg vil ikke ha det sånn. Det betyr mye for meg, og jeg ønsker å kunne leve og ha det bra. Og det har jeg ikke med noen som har vanvittig mye mer erfaring enn meg. Jeg ser ikke på det som en utfordring, for meg er det en hemsko. Man skal føle seg trygg, men veien til trygghet er forskjellig for alle. Det handler i utgangspunktet om respekt for andre mennesker. 

Vel. Jeg har aldri vært på Tinder. Drikker ikke så drar aldri på byen. To lange forhold og seks korte imellom der. Likevel hadde flere av mennene problem med mitt antall og brukte det mot meg i krangler. Etter et par sånne episoder sluttet jeg å svare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Vel. Jeg har aldri vært på Tinder. Drikker ikke så drar aldri på byen. To lange forhold og seks korte imellom der. Likevel hadde flere av mennene problem med mitt antall og brukte det mot meg i krangler. Etter et par sånne episoder sluttet jeg å svare. 

Jeg hadde ikke falt ut av båten pga 8.. eller egentlig 6.

15-20 begynner å gi meg vondt i magen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg hadde ikke falt ut av båten pga 8.. eller egentlig 6.

15-20 begynner å gi meg vondt i magen.

Akkurat. Men veldig mange faller ut av båten på grunn av tre og oppover. Derfor holder man kjeft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...