Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Så du er en incel. Hvorfor kom jeg ikke på det tidligere gitt...

Nei, jeg har vært gift to ganger, begge gangene i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Og hva har det med antall sexpartnere å gjøre? Din eks var utro. Min eks, som hadde en eneste partner før meg i mange år, var utro. Hva har det med antall partnere å gjøre?

Hun var ikke utro. Hun bare sluttet å gi blowjobs da hun ble gift. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud slutt med kranglinga da folkens, blir jo bare "stillingskrig" uten formål 😜

Anonymkode: d3646...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ItchyBitchySpider skrev:

Jeg snakker da ikke om deg konkret. 

Det er jo meg og mitt syn du diskuterer mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Nei, jeg har vært gift to ganger, begge gangene i mange år.

Og likevel klarte du ikke å bevare ekteskapet. Sikkert fordi det plutselig en dag kom informasjon om at hun har løyet om antall partnere 😂😂 hvis du har vært gift to ganger  så må du være opp i årene. Lykke til med å finne ei jomfru på din alder du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Hun var ikke utro. Hun bare sluttet å gi blowjobs da hun ble gift. 

Og hva har det igjen med antall tidligere partnere å gjøre? Du har vel luktet vondt, dyttet hoder hennes for hardt ned eller ikke gadd å gi henne oralsex tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Det er jo meg og mitt syn du diskuterer mot.

Er ditt syn basert ene og alene på din erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud slutt med kranglinga da folkens, blir jo bare "stillingskrig" uten formål 😜

Anonymkode: d3646...fa7

Ja, det gjør jo egentlig det. Og jeg får nok ingen innrømmelse på at det er sosiopatisk, gaslighting etc å utgi seg for å være noen annen enn man egentlig er for å oppnå noe man ønsker. Men jeg slutter ikke å mene det selv om jeg slutter diskusjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ItchyBitchySpider skrev:

Og likevel klarte du ikke å bevare ekteskapet. Sikkert fordi det plutselig en dag kom informasjon om at hun har løyet om antall partnere 😂😂 hvis du har vært gift to ganger  så må du være opp i årene. Lykke til med å finne ei jomfru på din alder du. 

Ja, jeg er opp i årene. Legger forresten merke til at du går over fra å diskutere sak, til å gå på person. Ble det tomt for saklige argumenter? 😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Ja, det gjør jo egentlig det. Og jeg får nok ingen innrømmelse på at det er sosiopatisk, gaslighting etc å utgi seg for å være noen annen enn man egentlig er for å oppnå noe man ønsker. Men jeg slutter ikke å mene det selv om jeg slutter diskusjonen. 

Så du ER lik antall tidligere partnere? Det er det eneste som definerer deg som person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Ja, jeg er opp i årene. Legger forresten merke til at du går over fra å diskutere sak, til å gå på person. Ble det tomt for saklige argumenter? 😘

Og ikke fjortis å sende kyssetegn når man er voksen. Ikke i det hele tatt altså. Vet din dame at du sender kyssetegn til andre kvinner på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Og hva har det igjen med antall tidligere partnere å gjøre? Du har vel luktet vondt, dyttet hoder hennes for hardt ned eller ikke gadd å gi henne oralsex tilbake. 

Ingen av delene. Stråmann stråmann bukken min. Har aldri dyttet et hode i mitt liv, vasker meg før jeg legger meg, har slikket mine fåtall partnere veldig mye. Det var min greie som jeg var god på. Vasker hus, lager mat, sto opp om natta med baby. Ingen av fordommene dine stemmer på meg. Kan du ikke bare ete at det er en preferanse jeg har, som du synes er uviktig? 🙂

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Og ikke fjortis å sende kyssetegn når man er voksen. Ikke i det hele tatt altså. Vet din dame at du sender kyssetegn til andre kvinner på nett?

Sa du til innlegget der jeg siterte med flire-seg-ihjelsmileys? Er det helt tomt for argumenter nå? 

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skyter inn dette jeg om noen er såret: jeg kunne blitt sammen med en snill, omtenksom og varm dame med mange partnere bak seg. Men jeg ville lufta bekymringer om at jeg ikke vil bli et kortvarig nummer i rekka. Og at jeg er veldig bekymra for å ikke være like bra som alle de hun har vært med

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

For øvrig, se bare i denne tråden.  En mann som skriver at han ikke har hatt sex på åtte år. Så plutselig forsnakket han seg og sa at han fikk en blowjob i den samme perioden. Han hadde altså sex. Hvorfor lyver han da som anonym på et forum der ingen vet hvem han er? For å fremstå bedre enn han er?

Fordi en den bj bare skjedde. Halvfull i en sofa tidlig en morgen. Men jeg stoppet det.. og 8 år er ganske lenge.. 

Hva er galt i å lete etter en ordentlig jente man passer med? Kanskje jeg venter på den rette og vie livet mitt med? Og hva er galt med å ha noen preferanse? At dama ikke har flydd rundt er et kvalitetstegn på lik linje som mye annet. Da det sier mye om personlighet og hvem du er som person da erfaringene former deg.  

Anonymkode: 234f8...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi en den bj bare skjedde. Halvfull i en sofa tidlig en morgen. Men jeg stoppet det.. og 8 år er ganske lenge.. 

Hva er galt i å lete etter en ordentlig jente man passer med? Kanskje jeg venter på den rette og vie livet mitt med? Og hva er galt med å ha noen preferanse? At dama ikke har flydd rundt er et kvalitetstegn på lik linje som mye annet. Da det sier mye om personlighet og hvem du er som person da erfaringene former deg.  

Anonymkode: 234f8...905

Ja, der er galt å definere jenter som har hatt flere enn 1-2 partnere som "ikke ordentlige". Du måler altså en kvinnes verdi og kvalitet (!) ut fra hvor mye sex hun har hatt. Men igjen, hvorfor lyver du på nett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Cronosgjesten said:

Her lager du en rekke påstander selv, før du argumenterer mot dem. Hvorfor gjør du det?

Hva er sykelig med å ha preferanser? Dette er da ikke noe annerledes enn at man ikke ønsker en partner som sitter inne og spiller, eller drikker for mye hver helg, eller spiser usunt, eller er overvektig... Problemet dukker jo ikke egentlig opp før han som er «glad i turer i skog og mark» viser seg å være mye mer glad i PlayStation.

Men hos deg dukker jo problemet opp når du etter 10 år finner ut at partneren som har gått lange fjellturer med deg hver helg i 10 år, egentlig foretrakk playstation før dere ble sammen. Men på hvilken måte har det egentlig påvirket noe som helst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nuith skrev:

Men hos deg dukker jo problemet opp når du etter 10 år finner ut at partneren som har gått lange fjellturer med deg hver helg i 10 år, egentlig foretrakk playstation før dere ble sammen. Men på hvilken måte har det egentlig påvirket noe som helst?

Bra skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itchy, nå ble det kjedelig. Jeg gidder ikke å diskutere meg, jeg ville diskutere sak. Det er åpenbart ikke bare jeg som har det synet, siden det en en kultur blant kvinner å lyve. Jeg er ferdig med både sex og forhold. Og har det bedre inni meg enn jeg noen gang har hatt  Jeg vet jo at det er mye løgn. Noe skal man jo lære av livet 🙂

Kthanxbye 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Itchy, nå ble det kjedelig. Jeg gidder ikke å diskutere meg, jeg ville diskutere sak. Det er åpenbart ikke bare jeg som har det synet, siden det en en kultur blant kvinner å lyve. Jeg er ferdig med både sex og forhold. Og har det bedre inni meg enn jeg noen gang har hatt  Jeg vet jo at det er mye løgn. Noe skal man jo lære av livet 🙂

Kthanxbye 

Men da er du jo aseksuell, så det er ikke så relevant da. Grunnen er jo at menn i 2019 fortsatt måler kvinnens verdi i hennes tidligere seksualliv. Det er en middelaldersk holdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...