Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som om de fleste menn vil at kvinner skal ha ligget med så få som mulig. 

Men altså, de fleste lyver på tallet sitt uansett!
Så henne du ser på som kjærestemateriale fordi hun har hatt 4 elskere, kan i realiteten ha hatt 14... 
Hvorfor man i det hele tatt skal ha noe med hvem den andre har hatt sex med skjønner jeg ikke. 
Så lenge man er trofast under forholdet og ønsker å være hverandres siste pluss er sykdomsfri er vel det alt som burde bety noe. 

Man kan uansett aldri stole på noen, hverken kvinner eller menn når de sier hvor mange de har hatt sex med. 
Så hvorfor bry seg.. 

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eksakte antallet er ikke så viktig. Men det sier noe om muligheten for forholdet. Er man en av få er det vel mer sannsynlig at det vil vare. Mens er man en av mange blir man vel bare et nummer i rekken?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange damer som har lyvd til mannen sin om antall. Kvinner lyver nedover, menn lyver oppover..

Anonymkode: 5a6b4...6c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at de som lyver om sin sex historie er upålitelige, uærlige og uredelige. De har ikke omtanke for dem de innleder forhold med. De er oftest utro og skifter partnere flest ganger i livet.

Anonymkode: e8461...763

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier seg selv at de som lyver om sin sex historie er upålitelige, uærlige og uredelige. De har ikke omtanke for dem de innleder forhold med. De er oftest utro og skifter partnere flest ganger i livet.

Anonymkode: e8461...763

Men du vil jo aldri få vite om de lyver eller ikke... De aller aller fleste lyver på tallet sitt. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: cf25a...169

Det menn ikke forstår er at kvinner er veldig ulike når det gjelder holdninger til sex og promiskuøsitet. Det er slett ikke flertallet som har hatt 20-50 sexpartnere. All undesøkelser viser dette. Feministiske og kulturradikale tidsskrifter som fremmer promiskuøsitet har sin egen agenda og jobber hardt for å endre samfunnet etter sine ideologier. De ønsker å endre vår moral. De ønsker å oppløse kjerne familien. De ønsker å innføre hedonismen. 

Anonymkode: e8461...763

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det menn ikke forstår er at kvinner er veldig ulike når det gjelder holdninger til sex og promiskuøsitet. Det er slett ikke flertallet som har hatt 20-50 sexpartnere. All undesøkelser viser dette. Feministiske og kulturradikale tidsskrifter som fremmer promiskuøsitet har sin egen agenda og jobber hardt for å endre samfunnet etter sine ideologier. De ønsker å endre vår moral. De ønsker å oppløse kjerne familien. De ønsker å innføre hedonismen. 

Anonymkode: e8461...763

For noe vås!

Anonymkode: cf25a...169

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyver ikke om antallet da jeg ikke ser på en mann som vil ha en kvinne som har ligget med færrest mulig som kjærestemateriale. Det er veldig viktig for meg at vi er like når det kommer til seksualitet. 

Anonymkode: 42846...47c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lyver ikke om antallet da jeg ikke ser på en mann som vil ha en kvinne som har ligget med færrest mulig som kjærestemateriale. Det er veldig viktig for meg at vi er like når det kommer til seksualitet. 

Anonymkode: 42846...47c

Bra for deg! Flink du er :)

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være vag, så sørg for å ordentlig vag. 

Svaret er selvfølgelig tosifret. Alt fra 10 til 99. De aller fleste er innenfor den rangen.

Selv har jeg hatt meg med tresifret, men spennvidden på det tallet blir kanskje ikke så veldig positivt tatt imot. Alt fra 100 til 999. 

Anonymkode: 553b7...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja menn (og kvinner?) ønsker seg en partner som ikke har vært med veldig mange. Både med tanke på sex og forhold. Har du hatt 50 partnere så er det vel ingen grunn til å tro at du vil slå deg til ro med noen. Alle vil vel finne en partner man er spesiell for? Ikke bare et nummer i en stadig lengre rekke.

Jeg tror at de (begge kjønn) som har vært med mange stort sett ikke vil inngå i livslange forhold. Greit det, og greit å være en som ønsker seg det.

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall sexpartnere sier ingenting om hvordan jeg er som kjæreste. Jeg har relativt mange sexpartnere, ca 30, men alt for en grunn. Jeg hadde en periode da jeg ikke ville ha kjæreste pga ulike grunner og ville leve og pule fra meg. Nå er jeg forlovet og ser fram til å stifte min egen familie. Jeg er ærlig og trofast mot forloveden min, og kunne aldri vært utro. 

Jeg synes ikke man skal dømme pga antall sexpartnere.

Anonymkode: 98adb...e38

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinner forteller hvor mange de har ligget med, må man alltid gange tallet med fem.

Når menn forteller hvor mange de har ligget med, må man alltid dele tallet på fem.

Dette er jo allmennkunnskap.

Anonymkode: e2720...11a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Når kvinner forteller hvor mange de har ligget med, må man alltid gange tallet med fem.

Når menn forteller hvor mange de har ligget med, må man alltid dele tallet på fem.

Dette er jo allmennkunnskap.

Anonymkode: e2720...11a

Bli vanskelig å få mannen min til å tro jeg var jomfru da vi møttes, når han var min femte... selv om regelen din sier jeg må si det. 

Anonymkode: 6510d...272

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Antall sexpartnere sier ingenting om hvordan jeg er som kjæreste. Jeg har relativt mange sexpartnere, ca 30, men alt for en grunn. Jeg hadde en periode da jeg ikke ville ha kjæreste pga ulike grunner og ville leve og pule fra meg. Nå er jeg forlovet og ser fram til å stifte min egen familie. Jeg er ærlig og trofast mot forloveden min, og kunne aldri vært utro. 

Jeg synes ikke man skal dømme pga antall sexpartnere.

Anonymkode: 98adb...e38

Ingen dømmer deg eller synes du er et dårlig menneske. Men for noen blir du feil partner.

Gjorde det ikke noe med deg å ligge med alle disse? Jeg ville blitt ute av stand til varig kjærlighet etter noe slikt. 

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, stan skrev:

Det eksakte antallet er ikke så viktig. Men det sier noe om muligheten for forholdet. Er man en av få er det vel mer sannsynlig at det vil vare. Mens er man en av mange blir man vel bare et nummer i rekken?

 

Jeg ser motsatt på det jeg da. Hvis man er en av få tenker jeg at personen ønsker å utforske mer. Har man hatt flere, føler man seg kanskje fornøyd og kan slå seg til ro. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Missy77 said:

Jeg ser motsatt på det jeg da. Hvis man er en av få tenker jeg at personen ønsker å utforske mer. Har man hatt flere, føler man seg kanskje fornøyd og kan slå seg til ro. 

Hehe tenker du det på ekte eller har du kanskje vært med mange selv 😉

Hvor gammel er du, og hvor lenge har du vært med nåværende partner (om du har en)? 

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at trådstarter prøver seg på denne tråden igjen :P

Ellers høres det jo ut som et dårlig utgangspunkt om en både er "løssluppen", lyver og er upålitelig. Ikke akkurat drømmedama nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Artig at trådstarter prøver seg på denne tråden igjen :P

Ellers høres det jo ut som et dårlig utgangspunkt om en både er "løssluppen", lyver og er upålitelig. Ikke akkurat drømmedama nei. 

Igjen? Har aldri startet en slik tråd før. Er vel bare noen andre som også har lurt på det samme da;)

De aller fleste lyver om antallet da :P  Bare at du ikke vet det ;)

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...