Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du dum eller bare later du som? 

Som jeg tidligere sa så senest i fjor sommer spurte en kvinne rett ut om vi skulle gå og knulle. Og jo. Jeg fikk en blowjob på et nach men ingen av de ville jeg gå til sengs med da jeg leter etter en ordentlig jente som ikke har flydd rundt

Anonymkode: 234f8...905

Jeg også har fått sånne spørsmål fra kvinner - til og med i en ganske insisterende og aggressiv tone. For meg er det ikke mulig å tenke seg noe sælig mer turnoff og usexy.

Anonymkode: fa78f...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Blowjob er også sex. Så nei, det er ikke jeg som er dum. Det er du som lyver om at du ikke har hatt sex på åtte år. 

Vel på de siste 8 årene har jeg fått en blowjob da. 

Likefullt er ei dame som har titalls sengepartnere ikke forholds materiale. Vi kan godt være venner men ikke ei som man investerer tiden og livet sitt i da det er latterlig lett for jenter da mine »brødre» tar alt som byr seg. 

Ikke alle menn gjør det og noen har litt standard og preferanser.   

Anonymkode: 234f8...905

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Poenget er at for mange menn er åtte partnere for mange. Samtidig som de selv har hatt tjue. 

Hva har det med deg å gjøre? Om du liker menn som har ligget med flere enn de kan vedkjenne seg, javel da gjør du det!

Hva er problemet egentlig? Kan ikke folk finne seg den partneren den selv vil ha? Om du har ligget med flere enn du vil fortelle om, javel da lyver du da! Ingen problem for andre enn deg selv det vel? Kanskje du synes det er greit å juge for partneren sin? Kanskje du ikke vil vedkjenne deg hvor mange du har ligget med? Kanskje du ikke synes det er viktig? Men hvorfor mobbe andre lurer jeg på?

Jeg er en person som ikke vil være sammen med en kvinne som ikke vil vedkjenne seg hvor mange hun har ligget med. Årsaken til det er at jeg har brent meg på sånn før. Før var jeg en godtroende fjott som trodde på kvinner da kvinner fortalte meg at det ikke har noe å si hvorfor dem lyver. Usj, aldri igjen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel på de siste 8 årene har jeg fått en blowjob da. 

Likefullt er ei dame som har titalls sengepartnere ikke forholds materiale. Vi kan godt være venner men ikke ei som man investerer tiden og livet sitt i da det er latterlig lett for jenter da mine »brødre» tar alt som byr seg. 

Ikke alle menn gjør det og noen har litt standard og preferanser.   

Anonymkode: 234f8...905

Tro meg, damer som ikke er jomfruer ønsker seg ikke en mann som ikke har hatt sex på åtte år. Da risikerer man å leve i ufrivillig sølibat fordi mannen ikke har behov for sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, waco skrev:

Hva har det med deg å gjøre? Om du liker menn som har ligget med flere enn de kan vedkjenne seg, javel da gjør du det!

Hva er problemet egentlig? Kan ikke folk finne seg den partneren den selv vil ha? Om du har ligget med flere enn du vil fortelle om, javel da lyver du da! Ingen problem for andre enn deg selv det vel? Kanskje du synes det er greit å juge for partneren sin? Kanskje du ikke vil vedkjenne deg hvor mange du har ligget med? Kanskje du ikke synes det er viktig? Men hvorfor mobbe andre lurer jeg på?

Jeg er en person som ikke vil være sammen med en kvinne som ikke vil vedkjenne seg hvor mange hun har ligget med. Årsaken til det er at jeg har brent meg på sånn før. Før var jeg en godtroende fjott som trodde på kvinner da kvinner fortalte meg at det ikke har noe å si hvorfor dem lyver. Usj, aldri igjen!

Spørsmålet er heller hvorfor en kvinnes fortid har så stor betydning for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Spørsmålet er heller hvorfor en kvinnes fortid har så stor betydning for deg. 

Jeg driter vel i hvor mange menn en kvinne har ligget med. Det eneste jeg lurer på er hvorfor du vil lyve om det? Ærlighet varer lengst er min erfaring. 

Hvorfor er det så viktig for deg å manipulere menn du er glade i? Kan du forklare med egne ord hvorfor du ønsker å fremstå som dydigere enn det du egentlig? Drar du en fordel av dette her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange damer bryr seg vel om hvor mange sexpartnere og forhold en mann har bak seg og? Er vel neppe bare menn?

En dame som ønsker en å dele livet med henger kanskje ikke rundt på denne tråden da 😜

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksualitet er bare en del av det å være menneske. Det er tusen andre ting som betyr masse også. Synes det er kjipt at antall sex partnere skal være det som gjør en kvinne verdifull for en mann eller ikke. Tror de som mener slikt hadde likt å leve på 40-tallet da kvinner ble dømt nord og ned og fikk ryktet sitt ødelagt om de hadde hatt en sex partner for mye. Empatiske drittsekker kaller jeg sånne menn. Eller "menn". Jeg ser på slike som fullstendig uintelligente, ureflekterte skapninger som må leve utrolig kjedelige liv. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco skrev:

Jeg driter vel i hvor mange menn en kvinne har ligget med. Det eneste jeg lurer på er hvorfor du vil lyve om det? Ærlighet varer lengst er min erfaring. 

Hvorfor er det så viktig for deg å manipulere menn du er glade i? Kan du forklare med egne ord hvorfor du ønsker å fremstå som dydigere enn det du egentlig? Drar du en fordel av dette her?

Hvorfor er det så viktig for mange menn at en kvinne er dydig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seksualitet er bare en del av det å være menneske. Det er tusen andre ting som betyr masse også. Synes det er kjipt at antall sex partnere skal være det som gjør en kvinne verdifull for en mann eller ikke. Tror de som mener slikt hadde likt å leve på 40-tallet da kvinner ble dømt nord og ned og fikk ryktet sitt ødelagt om de hadde hatt en sex partner for mye. Empatiske drittsekker kaller jeg sånne menn. Eller "menn". Jeg ser på slike som fullstendig uintelligente, ureflekterte skapninger som må leve utrolig kjedelige liv. 

Anonymkode: c66be...047

Det er derfor jeg ikke har sagt mitt antall til de to siste mennene, inkludert min nåværende mann. Har svart på spørsmålet at det er irrelevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Tro meg, damer som ikke er jomfruer ønsker seg ikke en mann som ikke har hatt sex på åtte år. Da risikerer man å leve i ufrivillig sølibat fordi mannen ikke har behov for sex. 

Tror du man snakker om det med engang? Det er heller et kvalitetstegn da jeg ikke dumper dama med engang det blir «tørke». 

Og hvordan kan du konkludere med at mannen ikke har behov for sex? Kanskje han leker med seg selv ofte? 

1 minutt siden, ItchyBitchySpider skrev:

Spørsmålet er heller hvorfor en kvinnes fortid har så stor betydning for deg. 

Og han beskrev jo hvorfor. Om dama har hatt 5-10-15-20 er for meg likegyldig. Ser du at jeg nevner mitt eget antall noe sted? Min egen historie før den tørken eller hvorfor jeg endte i den situasjonen?

det handler like mye om at en jente som har hatt 30-40+ og ikke klarer å være ærlig på det ikke er forholdsmatriale. Ikke hadde jeg spurt heller om jeg ble skeptisk på at hun var ei skikkelig flyfille. 

Anonymkode: 234f8...905

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco skrev:

Jeg driter vel i hvor mange menn en kvinne har ligget med. Det eneste jeg lurer på er hvorfor du vil lyve om det? Ærlighet varer lengst er min erfaring. 

Hvorfor er det så viktig for deg å manipulere menn du er glade i? Kan du forklare med egne ord hvorfor du ønsker å fremstå som dydigere enn det du egentlig? Drar du en fordel av dette her?

Jeg lyver også om antall sex-partnere fordi det har straffet seg å ikke gjøre det. To tidligere kjærester som jeg var ærlig med tok det alltid opp under krangler og plaget meg med det lenger. derfor er det for risikabelt. og man vet aldri hvem som kommer til å reagere slik, jeg hadde ikke sett det komme med noen av de og det var utrolig sårende. Så jeg har lært at ærlighet ikke varer lengst akkurat her. 

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer bryr seg vel om hvor mange sexpartnere og forhold en mann har bak seg og? Er vel neppe bare menn?

En dame som ønsker en å dele livet med henger kanskje ikke rundt på denne tråden da 😜

Anonymkode: d3646...fa7

Kjenner meg ikke igjen i det. Ingen av venninnene mine er slik heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du man snakker om det med engang? Det er heller et kvalitetstegn da jeg ikke dumper dama med engang det blir «tørke». 

Og hvordan kan du konkludere med at mannen ikke har behov for sex? Kanskje han leker med seg selv ofte? 

Og han beskrev jo hvorfor. Om dama har hatt 5-10-15-20 er for meg likegyldig. Ser du at jeg nevner mitt eget antall noe sted? Min egen historie før den tørken eller hvorfor jeg endte i den situasjonen?

det handler like mye om at en jente som har hatt 30-40+ og ikke klarer å være ærlig på det ikke er forholdsmatriale. Ikke hadde jeg spurt heller om jeg ble skeptisk på at hun var ei skikkelig flyfille. 

Anonymkode: 234f8...905

Så det får heller være slik at hun dumper deg når det blir tørke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Hvorfor er det så viktig for mange menn at en kvinne er dydig?

Det er vel ikke viktig det vel! Jeg vil heller være sammen med ei ærlig hore enn ei falsk løgnhals.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan rettferdiggjøre det å lyve til mennesker? Hvorfor synes du det er greit? Jeg fatter det ikke?

Hvorfor er du ikke heller stolt over at du er en fri kvinne som kan ligge med hvem du vil? I stedet for å være så flau at du har funnet det regningssvarende å lyve?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Så det får heller være slik at hun dumper deg når det blir tørke?

Hvor får du det fra at det blir tørke fra min side? Du har fremdeles null peiling på hvor mange partnere jeg har hatt eller hvorfor jeg havnet i den situasjonen som gjorde at det ble tørke. 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lyver også om antall sex-partnere fordi det har straffet seg å ikke gjøre det. To tidligere kjærester som jeg var ærlig med tok det alltid opp under krangler og plaget meg med det lenger. derfor er det for risikabelt. og man vet aldri hvem som kommer til å reagere slik, jeg hadde ikke sett det komme med noen av de og det var utrolig sårende. Så jeg har lært at ærlighet ikke varer lengst akkurat her. 

Anonymkode: c66be...047

 

Så du vil heller basere et forhold på løgn en ærlighet?

Anonymkode: 234f8...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lyver også om antall sex-partnere fordi det har straffet seg å ikke gjøre det. To tidligere kjærester som jeg var ærlig med tok det alltid opp under krangler og plaget meg med det lenger. derfor er det for risikabelt. og man vet aldri hvem som kommer til å reagere slik, jeg hadde ikke sett det komme med noen av de og det var utrolig sårende. Så jeg har lært at ærlighet ikke varer lengst akkurat her. 

Anonymkode: c66be...047

Hvordan foregår dette her i praksis da? For eksempel du og typen sitter på en cafe og vips så sitter det en du har ligget med på bordet ved siden av.

Later du som ingenting da? Ser en annen vei og hilser ikke på han selv om han hilser på deg? Det å skjule sannheten virker det på lang sikt? Hvis det var viktig for deg å kunne stå for det du har gjort, - hvorfor begynte du ikke med den tankegangen fra begynnelsen av? 

Er det andre ting du lyver om også? Sånn som penger eller gjeld eller hvor mange venner du har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco skrev:

Det er vel ikke viktig det vel! Jeg vil heller være sammen med ei ærlig hore enn ei falsk løgnhals.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan rettferdiggjøre det å lyve til mennesker? Hvorfor synes du det er greit? Jeg fatter det ikke?

Hvorfor er du ikke heller stolt over at du er en fri kvinne som kan ligge med hvem du vil? I stedet for å være så flau at du har funnet det regningssvarende å lyve?

Sier litt når du finner det for godt å kalle jenter som ligger med mange for ærlige horer... Viser at du egentlig ikke foretrekker det ellers hadde du aldri brukt et så nedsettende ord. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du det fra at det blir tørke fra min side? Du har fremdeles null peiling på hvor mange partnere jeg har hatt eller hvorfor jeg havnet i den situasjonen som gjorde at det ble tørke. 

 

 

Så du vil heller basere et forhold på løgn en ærlighet?

Anonymkode: 234f8...905

Jeg vil ikke kalle det løgn, jeg vil kalle det noe som min kjæreste absolutt ikke har noe med og spør han om antall justerer jeg som jeg vil om han absolutt skal tvinge ut et tall. Han har ingen rett til å vite det og det vil ikke påvirke han verken den ene eller den andre veien. 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sier litt når du finner det for godt å kalle jenter som ligger med mange for ærlige horer... Viser at du egentlig ikke foretrekker det ellers hadde du aldri brukt et så nedsettende ord. 

Anonymkode: c66be...047

Jeg er jo selv en stolt hore jo! Hvorfor har du forakt mot horer egentlig? Hater du den frie seksualitet, i og med at du føler vemmelse over at mennesker kan være stolte ærlige horer?

Ja jeg vet at folk flest i vårt samfunn hater horer og mennesker som ligger med dem de selv vil, men hvorfor forakter du horer? Hva er ditt argument?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...