Gå til innhold

Lyve til menn om antall sex-partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Igjen? Har aldri startet en slik tråd før. Er vel bare noen andre som også har lurt på det samme da;)

De aller fleste lyver om antallet da :P  Bare at du ikke vet det ;)

Anonymkode: c66be...047

Du virker å ha et ekstremt negativt syn på kvinner. De fleste kvinner er tross alt bra mennesker som er til å stole på, selv om det selvfølgelig finnes råtne epler også der. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Du virker å ha et ekstremt negativt syn på kvinner. De fleste kvinner er tross alt bra mennesker som er til å stole på, selv om det selvfølgelig finnes råtne epler også der. 

Nei, jeg er bare realistisk og ikke naiv. Har ikke negativt syn på kvinner, synes ingen har noe med om man har ligget med 2 eller 20. Også vet jeg at de aller fleste ikke er er ærlige nettop fordi mange menn har et jomfru kompleks.

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli vanskelig å få mannen min til å tro jeg var jomfru da vi møttes, når han var min femte... selv om regelen din sier jeg må si det. 

Anonymkode: 6510d...272

Hvis du er kvinne og sier til mannen din at han er den femte, ja da skal han gange det med fem for å få det reelle antallet menn du har ligget med, altså 25.

Anonymkode: e2720...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er bare realistisk og ikke naiv. Har ikke negativt syn på kvinner, synes ingen har noe med om man har ligget med 2 eller 20. Også vet jeg at de aller fleste ikke er er ærlige nettop fordi mange menn har et jomfru kompleks.

Anonymkode: c66be...047

Du påstår at de fleste kvinner lyver til partnerne sine og ikke er til å stole på. Du har åpenbart et veldig negativt syn på kvinner. 

Som sagt, jeg nekter ikke for at det finnes råtne epler blant kvinner også, men om du føler flertallet er så ille anbefaler jeg å skifte omgangskrets. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kvinne og sier til mannen din at han er den femte, ja da skal han gange det med fem for å få det reelle antallet menn du har ligget med, altså 25.

Anonymkode: e2720...11a

Det var litt voldsomt å gange med fem :P Jeg har hatt sex med 32 stk men sier 12 ;)

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Igjen? Har aldri startet en slik tråd før. Er vel bare noen andre som også har lurt på det samme da;)

De aller fleste lyver om antallet da :P  Bare at du ikke vet det ;)

Anonymkode: c66be...047

Tråden din ligner mistenkelig mye på denne:

 

Anonymkode: cf25a...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr
2 hours ago, stan said:

Det eksakte antallet er ikke så viktig. Men det sier noe om muligheten for forholdet. Er man en av få er det vel mer sannsynlig at det vil vare. Mens er man en av mange blir man vel bare et nummer i rekken?

 

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Du påstår at de fleste kvinner lyver til partnerne sine og ikke er til å stole på. Du har åpenbart et veldig negativt syn på kvinner. 

Som sagt, jeg nekter ikke for at det finnes råtne epler blant kvinner også, men om du føler flertallet er så ille anbefaler jeg å skifte omgangskrets. 

Jeg stoler vel egentlig ikke på noen sånn i utgangspunktet. Har hatt veldig mange forskjellige omgangskretser opp igjennom og mange venninner og bekjente. Du hadde vært overrasket om du hadde fått høre hvor mange som pynter på tallet i frykt for å bli dømt som løs/hore/uinterresant av menn!

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden din ligner mistenkelig mye på denne:

 

Anonymkode: cf25a...169

Okey det er jeg enig i. Men det da altså ikke meg :P

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er kvinne og sier til mannen din at han er den femte, ja da skal han gange det med fem for å få det reelle antallet menn du har ligget med, altså 25.

Anonymkode: e2720...11a

Nei, jeg siee til dere, på et anonymt forum, at det 100% reelle tallet er 5. Så hvis jeg skal forholde meg til din regel, så må tallet deles på 5 når jeg skal si det til min mann slik at han kan gange det opp igjn med 5 og få.sannheten. jeg må altså si at jeg har hatt 5/5=1 partner, dvs. kun min mann. Det høres jo helt dustete ut.

(Min mann har forøvrig aldri spurt og vi har vært sammen i 12 år.)

Anonymkode: 6510d...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra for deg! Flink du er :)

Anonymkode: c66be...047

Det er ikke for å være flink akkurat, det er bare fordi jeg ikke kan være sammen med en mann med komplekser for sånt (eller enda verre, som er moraliserende rundt det). Hadde jo ikke vært noe bra forhold.

Alle pynter litt på sannheten i datingfasen, men når det gjelder sex så er jeg en åpen bok, for der setter jeg høye krav til at partner skal være helt på bølgelengde og matche meg. 

Anonymkode: 42846...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Missy77 skrev:

Jeg ser motsatt på det jeg da. Hvis man er en av få tenker jeg at personen ønsker å utforske mer. Har man hatt flere, føler man seg kanskje fornøyd og kan slå seg til ro. 

Joda. Det kommer og an på over hvor lang tid. 

Ti i løpet av 30 år er ikke helt det samme som ti dette året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler vel egentlig ikke på noen sånn i utgangspunktet. Har hatt veldig mange forskjellige omgangskretser opp igjennom og mange venninner og bekjente. Du hadde vært overrasket om du hadde fått høre hvor mange som pynter på tallet i frykt for å bli dømt som løs/hore/uinterresant av menn!

Anonymkode: c66be...047

Trist du har hatt så dårlige erfaringer med kvinner. De aller fleste kvinner er nok ikke så ille som du tror :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Trist du har hatt så dårlige erfaringer med kvinner. De aller fleste kvinner er nok ikke så ille som du tror :) 

De er jo ikke ille, men de lyver fordi de blir dømt av menn. :P At du ikke tror på det får være din sak. 

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke ille, men de lyver fordi de blir dømt av menn. :P At du ikke tror på det får være din sak. 

Anonymkode: c66be...047

Trist du har så dårlig inntrykk av kvinner at du tror de fleste lyver til partnerne sine. De fleste kvinner er nok veldig mye bedre enn som så, selv om råtne epler selvfølgelig finnes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid skrev:

Trist du har så dårlig inntrykk av kvinner at du tror de fleste lyver til partnerne sine. De fleste kvinner er nok veldig mye bedre enn som så, selv om råtne epler selvfølgelig finnes. 

Du får fortsette å leve i den fantasiverdenen ;)

Anonymkode: c66be...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen menn jeg har hatt et forhold til, har spurt meg om hvor mange sexpartnere jeg har hatt.

Er dette noe folk driver med??

Endret av T-Rex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri falt meg inn og spørre en partner- hvor mange har du ligget med? Svaret vil mest sannsynlig ikke være ærlig, og uansett ikke viktig i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, T-Rex skrev:

Ingen menn jeg har hatt et forhold til, har spurt meg om hvor mange sexpartnere jeg har hatt.

Er dette noe folk driver med??

Jeg har blitt spurt flere ganger. Fortalt sannheten to ganger og betalte prisen for det under hele datingen og det ene forholdet. Nå lyver jeg alltid. For det første har ingen noe med det. For det andre har det ingenting å si tenker jeg. Det viktigste er at man er trofast og sykdomsfri med den partneren man er med. og at man er en god partner! 

Anonymkode: c66be...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drive å si at det ikke betyr noe hvor mange man har hatt sex med og hvor mange man har vært sammen med... Reality check - for mange menn og kvinner har dette noe å si.

Det har noe å si for oss som vil ha en partner for livet. Du er ikke et dårlig menneske om det ikke er din ting. Men men man må finne likesinnede. Når jeg hører damer eller menn i 30årene som har forhold etter forhold så er det klart jeg ikke tror dette er folk som vil slå rot noen gang. Det tror jeg de vet selv og, selv om det finnes unntak 

Anonymkode: d3646...fa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...