Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H
På 20.6.2019 den 22.56, Korsihalsen skrev:

Det kommer ikke til å vare.

Hvorfor ikke? De er jo så søte sammen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er skjønne sammen ❤️Håper forholder varer.. Heia kjærligheten 🙌🏽

Jeg var ikke superfan av Petter før, men jeg fikk et helt annet syn på han etter Farmen. Syns han og Lothepus gjorde hverandre bra og ikke minst ble det en god underholdning. Og det at Petter og Vendela fant hverandre var utrolig hyggelig ❤️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest loveli

Så på forrige episode i dag og.., de er så fine sammen!

Og så føler jeg at livene deres nesten er som et eventyr, der de blander litt jobb med mye fritid og de har muligheter i livet som jeg bare kan drømme om. Tenk å leve så frie og spennende liv. Åh. Vanskelig å ikke bli misunnelig. Vet det er en dårlig egenskap, men altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

De er søte på en måte🥰

Samtidig lar jeg meg stadig forbløffe av at Vendela virkelig vil være med på dette😄 

For det er ikke til å komme fra at det er ganske så harry. Romantiske turer hit og dit med TV2 og delvis Se og Hør på slep, middag på stranden med kamerateamet, kamerateamet som venter i leiligheten sammen med Petter på at Vendela skal komme, de designer sitt eget KUMLOKK, Petter leker maskinarbeider, de besøker Lothepus osv. Synes det er så sykt harry!😂Og Vendela var jo liksom definisjonen av stil og klasse, i sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Finlay skrev:

De er søte på en måte🥰

Samtidig lar jeg meg stadig forbløffe av at Vendela virkelig vil være med på dette😄 

For det er ikke til å komme fra at det er ganske så harry. Romantiske turer hit og dit med TV2 og delvis Se og Hør på slep, middag på stranden med kamerateamet, kamerateamet som venter i leiligheten sammen med Petter på at Vendela skal komme, de designer sitt eget KUMLOKK, Petter leker maskinarbeider, de besøker Lothepus osv. Synes det er så sykt harry!😂Og Vendela var jo liksom definisjonen av stil og klasse, i sin tid.

Jeg har alltid hatt inntrykket av at Vendela ikke er så intelligent, og stort sett har surfet igjennom livet på utseendet. I noen av de første episodene i første sesong er vi med for å møte noen venner av henne, og de har fest. Sykt høy harryfaktor og vennene var veldig ulik Vendela. Så, hun er nok ganske Harry hun også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
14 minutter siden, Maydis8 skrev:

Jeg har alltid hatt inntrykket av at Vendela ikke er så intelligent, og stort sett har surfet igjennom livet på utseendet. I noen av de første episodene i første sesong er vi med for å møte noen venner av henne, og de har fest. Sykt høy harryfaktor og vennene var veldig ulik Vendela. Så, hun er nok ganske Harry hun også. 

Haha, du har sikkert rett😄

Men nå har Vendela greid å kapre en ung mann (som kanskje ikke ser ut som en hun har drømt om), og Petter greid å kapre en supermodell (kanskje en litt eldre supermodell enn han har drømt om), og begge er fornøyde. Ingenting er bedre enn det💕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på programmet deres, men syns det er koselig at de har funnet kjærligheten. Fulgte de på Farmen kjendis og må si at jeg kanskje hadde en mening om de begge - som viste seg å ikke stemme. Hun var mye med "nedpå" enn jeg hadde sett for meg, virker som en veldig hjertevarm og koselig dame. Og han hadde fantastisk selvironi og humor - trodde han var litt sånn glætt champisgutt jeg, men han er mye mer enn det. 

Det eneste som "irriterer" meg litt med Vendela er at hun til stadighet skriver "Hot" osv hos diverse influencere som jeg mener fremmer et usunt kroppspress og noen av de "selger" også barndommen til barna sine - gjerne i innlegg før og etter et halvnakent et som genererer masse "Hot" - kommentarer. Jeg syns en godt voksen supermodell og Mamma burde vist mer kunnskap og tatt avstand fra endel av dette. Men som så mange andre, så har hun kanskje ikke tenkt over problemstilingene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så en episode av programmet. Det er som ett reklameinnlegg som varer i 15 min, alt er produktplassering og innimellom kyss, jeg elsker deg og vennen. Er alle episoder lik ? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
54 minutter siden, Loke37 skrev:

Hei, så en episode av programmet. Det er som ett reklameinnlegg som varer i 15 min, alt er produktplassering og innimellom kyss, jeg elsker deg og vennen. Er alle episoder lik ? 

Ja. Jeg forstår nå hvordan de har råd til leilighet til 25 mill. Aldri sett så mye produktplassering i en norsk TV-produksjon! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
1 time siden, Loke37 skrev:

Hei, så en episode av programmet. Det er som ett reklameinnlegg som varer i 15 min, alt er produktplassering og innimellom kyss, jeg elsker deg og vennen. Er alle episoder lik ? 

Ja, masse produktplassering, og veldig mye "elsker deg" og kyss på truten. Sikkert 10 ganger i løpet av en episode som varer 22 min😅 

Det meste er nok staget også, bla. da de "bestemmer seg for drømmeleiligheten". Under visningen ser vi blå fotposer som ligger klare i entreen, noe de ikke tar på seg. De går bare rett inn, og det er veldig tydelig at de alt har sett på den, og bestemt seg for lengst. Selvsagt har de det, selv om det skal se ut som de ser boligen for første gang, masse WOW! og sånn😂 Men ingen blar opp 25 millioner på impulskjøp, ikke de to heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2020 den 17.42, Finlay skrev:

De er søte på en måte🥰

Samtidig lar jeg meg stadig forbløffe av at Vendela virkelig vil være med på dette😄 

For det er ikke til å komme fra at det er ganske så harry. Romantiske turer hit og dit med TV2 og delvis Se og Hør på slep, middag på stranden med kamerateamet, kamerateamet som venter i leiligheten sammen med Petter på at Vendela skal komme, de designer sitt eget KUMLOKK, Petter leker maskinarbeider, de besøker Lothepus osv. Synes det er så sykt harry!😂Og Vendela var jo liksom definisjonen av stil og klasse, i sin tid.

Er du sikker på at du ikke forveksler henne med en annen? 😊 Hun har alltid vært nydelig, men noe mer klasse enn andre har hun vel ikke hatt?

Vendela har alltid vært venn av se & hør. Det er sånn hun har holdt seg aktuell. «Hjemme hos»-reportasjer og lignende, i liket med mange andre kjendiser som stiller opp på sponsede arrangement og ferier.

Da hun møtte Petter blomstret både hans og hennes kjendisstatus. Har hun gjort noe i nyere tid utenom reality-program?

Synes de er et vakkert par som helt åpenbart er glade i hverandre❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MsKris

Syns det  jeg har sett av dem er bare så søtt. De virkelig elsker hverandre🥰 Tror nok det forholdet varer livet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for mye. Og ja hun virker enkel. Er kun utseende hun er kjent for. Kjekt å se kjærestekiloene er kommet på begge. De lever det gode liv, bekymringsløst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
25 minutter siden, acna skrev:

Er du sikker på at du ikke forveksler henne med en annen? 😊 Hun har alltid vært nydelig, men noe mer klasse enn andre har hun vel ikke hatt?

Vendela har alltid vært venn av se & hør. Det er sånn hun har holdt seg aktuell. «Hjemme hos»-reportasjer og lignende, i liket med mange andre kjendiser som stiller opp på sponsede arrangement og ferier.

Da hun møtte Petter blomstret både hans og hennes kjendisstatus. Har hun gjort noe i nyere tid utenom reality-program?

Synes de er et vakkert par som helt åpenbart er glade i hverandre❤️

Kjenner ikke så godt til henne, annet enn samarbeidet med Elizabeth Arden, og at hun har en solid karriere som modell bak seg. Hun har vel gjort - og gjør - det helt ok i "nyere tid", både med briller, hud- og hårprodukter.

Synes alltid hun har vært en stilig og classy dame, derfor er jeg litt overveldet over å se henne i en så harry setting som V+P😂

Men for all del, koselig program :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes de er et flott par! De er så rause og lite redd for å vise hverandre at de bryr seg om hverandre,  og de er så tilstede når de er sammen.

Noen ganger må jeg gjemme hodet bak puta , fordi det blir litt for kleint og sukkersøtt. Men hvis jeg tenker meg om kunne jeg jo ønske mannen min var flinkere til å vise det samme som Petter gjør til Vendela. Så da får det heller være være litt kleint noen ganger,  tror at de er oppriktig lykkelige. Og det unner jeg de. 

Endret av Prelunia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter er som natt og dag i V + P og P elsker M. Lurer på om det er pga alder, følelser eller begge deler. Må være rart for M å se denne Petter...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Petter er som natt og dag i V + P og P elsker M. Lurer på om det er pga alder, følelser eller begge deler. Må være rart for M å se denne Petter...

Ja. Kan en mann forandre seg slik når de virkelig blir så dønn forelsket?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt. Akkurat som om en 29 år gammel mann skulle bli sammen med en 16 år gammel jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...