Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

På 28.5.2019 den 23.31, Spesialpedagog1 skrev:

Nei, hun er vel livredd for å bli gravid med Petter Pilgaard, eggløsning eller ei. 

Er så teit å si sånn. Dama er sammen med fyren. Hun elsker han. Jeg vil tro at om hun var yngre ville det å få barn med en man elsker toppen av lykke. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det vanlig å bruke p-piller i voksen alder? Føler alle bruker spiral eller til nød p-stav, hvertfall etter man har fått de barna man vil ha..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Warum skrev:

Er det vanlig å bruke p-piller i voksen alder? Føler alle bruker spiral eller til nød p-stav, hvertfall etter man har fått de barna man vil ha..

Man bør i alle fall det, siden faren for blodpropp øker med alder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 16.20, Warum skrev:

Er det vanlig å bruke p-piller i voksen alder? Føler alle bruker spiral eller til nød p-stav, hvertfall etter man har fått de barna man vil ha..

P-piller inneholder østrogen, som også kan redusere diverse plager i overgangsalderen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

mariie skrev (2 timer siden):

korona

Kan vel gifte seg for det? Må ikke ha overdådig fest for å gifte seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (32 minutter siden):

Kan vel gifte seg for det? Må ikke ha overdådig fest for å gifte seg.

Nei, men korona har jo gitt endel begrensninger.. Det kan feks være en har familie/venner utenfor Norge man helst ville hatt i bryllupet sitt. Skjønner godt man velger å utsette da. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (7 timer siden):

Kan vel gifte seg for det? Må ikke ha overdådig fest for å gifte seg.

Herregud. Og man kan utsette. Vi utsatte fordi vi vil ha en stor fest. Gud forby eller? Faen til flisespikkeri det er her inne. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 7.7.2021 den 16.31):

Kan vel gifte seg for det? Må ikke ha overdådig fest for å gifte seg.

Vendela vil nok ha sin tyrkiske familie tilstede.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
pandabear skrev (På 7.7.2021 den 23.38):

Herregud. Og man kan utsette. Vi utsatte fordi vi vil ha en stor fest. Gud forby eller? Faen til flisespikkeri det er her inne. 

Trist forum. Så mange hatere 👎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, verdens eldste mor er i 70-årene. Min bestemor har fortsatt mensen i en alder av 68, og er dermed «fruktbar»

 

Jeg ville også vært helt sikker. Tenk å ta abort når man er 50 😂 

 

Dessuten vet ingen av dere om hun bare liker å gå på p piller. Kanskje hun liker å kontrollere mensen, kanskje hun få mindre kviser/menssmerter/økt sexlyst. Osv osv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør hun det? Så de så vidt i et sofa-program fordi det sto på. Hun hadde fått skikkelig gammel-dame fakter nå, men synes Petter P ser 10 år eldre ut enn sin alder også om dagen. De lever kanskje et hardt liv.

Utrolig uinteressante mennesker. Og jeg ligger her i senga og skriver om dem, fordi jeg ikke får sove. 

Synes hun var blitt så lik på Elisabeth Andreasson. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (Akkurat nå):

Gjør hun det? Så de så vidt i et sofa-program fordi det sto på. Hun hadde fått skikkelig gammel-dame fakter nå, men synes Petter P ser 10 år eldre ut enn sin alder også om dagen. De lever kanskje et hardt liv.

Utrolig uinteressante mennesker. Og jeg ligger her i senga og skriver om dem, fordi jeg ikke får sove. 

Synes hun var blitt så lik på Elisabeth Andreasson. 

Hva er gammel dame fakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Hva er gammel dame fakter?

Hun så bare så mye eldre ut nå enn da jeg så henne i Farmen. Måten hun snakket på og bevegde seg, helhetlig noe som fikk meg til å føle at nå var hun blitt ei eldre dame. Slo meg at hennes glanstid er virkelig over. Bare sånn jeg følte da jeg så henne, sa faktisk til samboer: oi se så gammel hun er blitt 

Han var enig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Badgald0pest2 skrev (22 minutter siden):

Altså, verdens eldste mor er i 70-årene. Min bestemor har fortsatt mensen i en alder av 68, og er dermed «fruktbar»

 

Jeg ville også vært helt sikker. Tenk å ta abort når man er 50 😂 

 

Dessuten vet ingen av dere om hun bare liker å gå på p piller. Kanskje hun liker å kontrollere mensen, kanskje hun få mindre kviser/menssmerter/økt sexlyst. Osv osv

Verdens eldste mor er blitt gravid via eggdonasjon og ivf, ikke naturlig.  Man er ikke fruktbar ca 10 år før siste mens.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (18 minutter siden):

Gjør hun det? Så de så vidt i et sofa-program fordi det sto på. Hun hadde fått skikkelig gammel-dame fakter nå, men synes Petter P ser 10 år eldre ut enn sin alder også om dagen. De lever kanskje et hardt liv.

Utrolig uinteressante mennesker. Og jeg ligger her i senga og skriver om dem, fordi jeg ikke får sove. 

Synes hun var blitt så lik på Elisabeth Andreasson. 

Jeg synes ikke Petter Pilgaard ser gammel ut, men etter at han ble sammen med Vendela har han sluttet å ta botox, derfor har han fått litt linjer i ansiktet og det kler.

Han har jo litt sånn barnerumpe ansikt, så han ønsker vel å fremstå som litt mer voksen og seriøs.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke Petter Pilgaard ser gammel ut, men etter at han ble sammen med Vendela har han sluttet å ta botox, derfor har han fått litt linjer i ansiktet og det kler.

Han har jo litt sånn barnerumpe ansikt, så han ønsker vel å fremstå som litt mer voksen og seriøs.

Aha han tok Botox ja. Så han i virkeligheten på en Mariah Carey konsert sist hun var her. Da så han ut som han var i 20 årene, var vel i 2016. Det var en vanvittig forandring siden da, men botox forklarer mye ja.

Men fyren er jo ikke superung selv lenger. Er det 10 år han og Vendela skiller? 

Har ingenting i mot dem altså. Dette var kun overflateprat, sladring om kjendiser. Er da helt naturlig at folk blir eldre. Selv er jeg 35 og forventer ikke å se halvparten så bra ut som Vendela når jeg bikker 50. Men gammel, det syntes jeg hun var blitt. Men pen dame fremdeles, for all del. Petter P er jo den heldige der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (56 minutter siden):

Aha han tok Botox ja. Så han i virkeligheten på en Mariah Carey konsert sist hun var her. Da så han ut som han var i 20 årene, var vel i 2016. Det var en vanvittig forandring siden da, men botox forklarer mye ja.

Men fyren er jo ikke superung selv lenger. Er det 10 år han og Vendela skiller? 

Har ingenting i mot dem altså. Dette var kun overflateprat, sladring om kjendiser. Er da helt naturlig at folk blir eldre. Selv er jeg 35 og forventer ikke å se halvparten så bra ut som Vendela når jeg bikker 50. Men gammel, det syntes jeg hun var blitt. Men pen dame fremdeles, for all del. Petter P er jo den heldige der. 

De har begge lagt på seg også. Kledelige kilo begge to. De spiser og koser seg. Petter er 41 og Vendela  er 53. Bra at Petter er ferdig med festlivet på byen. Og ja de kler hverandre og ønsker de lykke til.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...