Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

Jeg så to episoder i går. Så kleint med all kyssingen og så utrolig kjedelig innhold. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett eller hørt noen som kysser og sier jeg elsker deg så ofte som de to der gjør.

Hvis man sier jeg elsker deg til hverandre 30 ganger om dagen, så blir hele ordet og betydningen utvannet.

Det blir like vanlig som å si hallo, når du tar telefonen... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2020 den 18.23, Nimbus2000 skrev:

Vendela ble kjendis ved å posere i undertøyet og har vært med i flere realityserier. Pen dame, men skjønner ikke hvorfor hun skulle være for "classy" til å være med i noe så "harry" som V+P. 

 

På 2.5.2020 den 18.29, Bombibit skrev:

Det er å ta litt hardt i. Spør 100 tilfeldig utvalgte i London og NYC om de vet hvem Vendela Kirsebom er, og alle vil si nei, ingen anelse.

Vendela har vært med i Farmen kjendis, 71 grader nord og Hva har du i bagasjen? I tillegg ( ikke minst) har hun vært programleder for Top Model og Designerspirene på norsk og svensk TV. Hun har deltatt i mange amerikanske talkshows, hatt filmroller i Batman og Robin( ble riktignok klippet ned til nesten ingenting, men spilte kona til Mr Freeze aka Svhwarzenegger) og var undertøysmodell i filmen Parent Trap med Dennis Quaid. Hun var en verdensberømt modell ja, ble satt ved siden av Donald Trump under gallamiddager( hun «dumpet» den grisete bordkavaleren). Så om hun er classy nok eller ikke for det ene og andre, vil jeg ikke mene noe om. Men at hun var ganske så verdensberømt i sin tid, det er ikke helt feil det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anne 69 skrev:

Jeg har aldri sett eller hørt noen som kysser og sier jeg elsker deg så ofte som de to der gjør.

Hvis man sier jeg elsker deg til hverandre 30 ganger om dagen, så blir hele ordet og betydningen utvannet.

Det blir like vanlig som å si hallo, når du tar telefonen... 

For en merkelig ting å reagere på

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Zenhouse skrev:

Men at hun var ganske så verdensberømt i sin tid, det er ikke helt feil det. 

Jo, det er feil. Grieg og Ibsen er verdensberømte. 

Endret av Bombibit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får litt fnatt av "elsker deg", "elsker deg, vennen min"....det blir too much! 🤢

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen kan legge seg opp i at to voksne mennesker kysser for mye og sier «jeg elsker deg» for mye til hverandre 🤦🏼‍♀️ Verden trenger kjærlighet! At det kan provosere, slå av tv-en - de gjør ingen noe galt med det her! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
1 time siden, Hormontrollet skrev:

At noen kan legge seg opp i at to voksne mennesker kysser for mye og sier «jeg elsker deg» for mye til hverandre 🤦🏼‍♀️ Verden trenger kjærlighet! At det kan provosere, slå av tv-en - de gjør ingen noe galt med det her! 

Jeg blir ikke provosert, bare synes det er RART😂 Hele opplegget.

De lever mer eller mindre av forholdet sitt, og det er jo  spesielt i seg selv. De reiser rundt og promoterer hoteller, steder, og seg selv som par.

Det virker litt heseblesende og Vendela virker til tider utilpass synes jeg. Det er vindtunnel, fallskjermhopping, padling, racerbil-kjøring, surfing, mange “oppgaver” hun virker ukomfortabel med. Ikke minst virker hun sliten og andpusten i enkelte scener. Og oppi dette: elsker deg smask smask elsker deg smask elsker deg. Men så lenge de trives med det, så kjør på😅

Det er både søtt og veldig rart, derfor ser jeg på😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Chroma skrev:

🙄

 

På 6.5.2020 den 15.13, SinfulBby skrev:

FAA748DA-41FF-454C-BE21-236DE536A963.thumb.jpeg.ad11ad944449267a6c5ce59ee94dcb0e.jpeg

Unødvendig, krenkende og direkte slemt. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
19 minutter siden, Gulleplutt skrev:

 

Unødvendig, krenkende og direkte slemt. 

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er søte sammen, men programmet er ikke særlig spennende. Det er så muntert og ufarlig og...tannløst. Skjønner at det skal være feelgood-TV, men for meg blir det for dølt. De virker som veldig ålreite mennesker, bare for å ha sagt det. 

Forresten: Det bildet ovenfor var ikke litt morsomt en gang. Det er så banal humor. La oss snakke om innholdet i serien og ikke tvære videre på aldersforskjellen. Vi lever i 2020.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg telte ordene elsker deg og elskling 37 ganger i løpet av en episode 😃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

On 5/7/2020 at 12:00 PM, Dujegogalle said:

Jeg digger V+ P , la oss hylle kjærligheten ikke trashe den!

Enig! Elsker Vendela & Petter! Får skikkelig 'feel-good' følelse av de to, ass ❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 8/5/2020 at 12:17 AM, Gry H. said:

Enig! Elsker Vendela & Petter! Får skikkelig 'feel-good' følelse av de to, ass ❤️

Men er forholdet en ekte, eller bare business? Det er snakk om mange millioner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Centimeteren skrev:

Men er forholdet en ekte, eller bare business? Det er snakk om mange millioner..

Tviler på de kan fake et forhold over så lang tid og kjøpe leilighet sammen forlove seg og være sammen 24/7. De hadde nok klart seg økonomisk uten å måtte gjøre dette forholdet for business

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...