Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

På 30.4.2019 den 18.31, smalls skrev:

Ikke morsomt. Hun er 13 år eldre, ikke veldig vanlig at man får barn når man er 13 liksom. Det er aldersforskjell mellom de, men hva så?

Å, trodde aldersforskjellen var større jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Å, trodde aldersforskjellen var større jeg.

Han er født i 80 og hun 67, tror jeg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Limbo 2014 skrev:

Enig. Og hadde kjønnene vært motsatt, ville ingen blunket. Giske og Haddy? 15 år eller noe? 

Ingen har blunket over Giske og Haddy?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
9 timer siden, Limbo 2014 skrev:

Nei, hun er god for flere titalls millioner og fortsetter å sope inn noen mill i året ved å låne bort merkenavnet sitt til briller, hudpleie, reklamer, samt stille på arrangementer etc Eiendomsinvesteringene har også kastet av seg. 

Så nei, hun er ikke avhengig sv noen, ikke engang av å ha jobb, hun kunne flatet ut på en solseng på en luksuseiendom på Barbados resten av livet om hun ville.

Så Vendela deltok i Farmen kjendis, utallige Se & Hør-reportasjer og serien på TV2 livsstil helt gratis og fordi hun kjedet seg så veldig med å bade i alle dollarsedlene sine? OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er som en ulykke man bare ikke klarer å la være å se på. Hva er det hun ser i ham? Jeg klarer ikke å forstå det. Det blir litt som å være sammen med Charter-Svein fordi han er en morsom og blid fyr. 

Men for all del, de virker lykkelige sammen, og som sagt, jeg klarer ikke å la være å se på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Manolo skrev:

Dette er som en ulykke man bare ikke klarer å la være å se på. Hva er det hun ser i ham? Jeg klarer ikke å forstå det. Det blir litt som å være sammen med Charter-Svein fordi han er en morsom og blid fyr. 

Men for all del, de virker lykkelige sammen, og som sagt, jeg klarer ikke å la være å se på.

Ser ut som et slitsomt forhold spør du meg. Litt som mor og sønn, hun passer på og han dilter etter. Kyss klapp og klem. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er jo søte sammen for all del..... men det blir litt mye av det gode for min del.

Og Vendela syns jo alt er "så hyggelig da"... Jeg tar meg selv i å lure på om hun er så positiv og blid, eller om det er påtatt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Vendela er befriende naturlig, jordnær, ujålete og ekte i sin framtoning. Se bare hvor diskret hun sminker seg - enkel frisyre (stort sett hestehale) og  går stort sett i en olabukse og enkel topp/ jakke. Hun har en herlig blanding når det gjelder venner - hun briefer ikke med sossevenner - nei her er det ujålete folk - og hun har en herlig mor!  

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Kanskje de andre vennene er ujålete, men hun er med de mest jålete i mediabilde, Petter og Jan Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ninnn skrev:

Så Vendela deltok i Farmen kjendis, utallige Se & Hør-reportasjer og serien på TV2 livsstil helt gratis og fordi hun kjedet seg så veldig med å bade i alle dollarsedlene sine? OK.

Hun sørger for å holde merkevaren oppdatert. Ingen kjøper produktene hennes hvis de ikke vet hvem hun er. 

Det er business det, vet du. 

Og så liker hun nok å være der ting skjer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Ninnn said:

Så Vendela deltok i Farmen kjendis, utallige Se & Hør-reportasjer og serien på TV2 livsstil helt gratis og fordi hun kjedet seg så veldig med å bade i alle dollarsedlene sine? OK.

Muligens. Single og med store barn, har jo hun tid til det. Kanskje hun liker oppmerksomhet, og det skader jo ikke merkevarenavnet. Men å påstå at hun trenger Petter for pengenes skyld er bare vås, hun kunne landet landet en kakse om hun ville. Og eks-typen, han etter Olaf Thommesen var ikke akkurat en hun tok for pengenes skyld. 

Skal si du virker misunnelig. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, kvinneguide said:

Ingen har blunket over Giske og Haddy?

Ikke pga aldersforskjellen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
16 timer siden, Limbo 2014 skrev:

Muligens. Single og med store barn, har jo hun tid til det. Kanskje hun liker oppmerksomhet, og det skader jo ikke merkevarenavnet. Men å påstå at hun trenger Petter for pengenes skyld er bare vås, hun kunne landet landet en kakse om hun ville. Og eks-typen, han etter Olaf Thommesen var ikke akkurat en hun tok for pengenes skyld. 

Skal si du virker misunnelig. 

Misunnelig på Vendela? For at hun er sammen med Petter? Hehe, jaja. Han er forsåvidt ganske kul. Carl Aksel versjon 1.0, for oss som så på Paradise i sine glansdager.

Jeg står fast på min teori om at de spiller litt for blest og pr. Så får dere andre tro noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ninnn skrev:

Misunnelig på Vendela? For at hun er sammen med Petter? Hehe, jaja. Han er forsåvidt ganske kul. Carl Aksel versjon 1.0, for oss som så på Paradise i sine glansdager.

Jeg står fast på min teori om at de spiller litt for blest og pr. Så får dere andre tro noe annet.

Jeg tenker mer at du kanskje er misunnelig på at hun er vellykket, vakker og rik ;) og forelsket, det er en deilig følelse 😍

Endret av Halle-Palle
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ninnn skrev:

Misunnelig på Vendela? For at hun er sammen med Petter? Hehe, jaja. Han er forsåvidt ganske kul. Carl Aksel versjon 1.0, for oss som så på Paradise i sine glansdager.

Jeg står fast på min teori om at de spiller litt for blest og pr. Så får dere andre tro noe annet.

Om de er sammen i 10 år, kommer du fortsatt til å mene det bare er et pr stunt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Ninnn said:

Misunnelig på Vendela? For at hun er sammen med Petter? Hehe, jaja. Han er forsåvidt ganske kul. Carl Aksel versjon 1.0, for oss som så på Paradise i sine glansdager.

Jeg står fast på min teori om at de spiller litt for blest og pr. Så får dere andre tro noe annet.

Nei, misunnelig på at hun er pen, rik og populær.

Stå fast på din teori du, ønske om oppmerksomhet kan fint gå hånd i hånd med å være forelsket. Og du har da moderert den noe, fra å mene at hun liksom var avhengig av PP. Uansett hvem hun hadde datet hadde hun fått blest om hun ville. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, smalls skrev:

Om de er sammen i 10 år, kommer du fortsatt til å mene det bare er et pr stunt?

Tror ikke at det er et PR stunt dette her, Vendela er for god til det. Både hun og Petter har klart p selge seg bra før de traff hverandre og de solgte seg bra før de ble et offentlig par. 

Man kan heller si at Aksel og Tone var mer PR stunt enn Vendela og Petter 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...