Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Venter på programmet der en av de slår opp med den andre.

Så på det da Petter og Mari slo opp.

Hvem blir den neste i rekka?

Synes de er så utrolig PR-kåte begge to. Dette er alt for pute-tv til at jeg orker å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.4.2019 den 11.29, Halle-Palle skrev:

Vendela er jo et svært sterkt merkenavn helt på egenhånd og trenger virkelig ikke noen for å få hverken rikdom eller berømmelse. 

Vendela forsvant fra rampelyset i ganske mange år, etter sin storhetstid som svorsk hårmodell. Vil si hun er akkurat like avhengig av Petter som han evt. er av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så meget, men jeg klarer dem ikke hver for seg og sammen er de enda verre.
Oppmerksomhetshungrige, klissete sukkerspinn av noen folk som aldri får nok rampelys. 

Såh.                                                                                                      Godt å få sagt det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de koser seg veldig godt i hverandres selskap. De har funnet kjemien rett og slett. Jeg synes dog det blir for mye som handler om samarbeid med ulike aktører i serien deres. Det blir som et stort utstillingsvindu for dem begge. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 10.16, RedFox81 skrev:

De har skilt seg etter 1,5 år etter hans hjerneslag. Uansett hvordan situasjonen var før, er det for lite tid, i mine øyne

Olaf skrev i sin bok at de hadde snakket om skilsmisse lenge før ulykken skjedde, et par år eller noe. Så jeg antar at de hadde orden i sin egne sysaker. Utad kunne det nok se ut som hun gikk for tidlig, men la oss huske på at ingen vet hva som skjer innenfor noens vegger...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg tror de koser seg veldig godt i hverandres selskap. De har funnet kjemien rett og slett. Jeg synes dog det blir for mye som handler om samarbeid med ulike aktører i serien deres. Det blir som et stort utstillingsvindu for dem begge. 

Er mye reklame ja. Er slik de kan leve jetset livet på spons.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Xstrella skrev:

Er mye reklame ja. Er slik de kan leve jetset livet på spons.

Ja, det er sikkert og visst! 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 9.54, RedFox81 skrev:

Moderne vestlig arrangert ekteskap - ikke av foreldre, men av media? 😜

Vet ikke, har ikke sett på de noe særlig. Tenker at i verste fall Petter er muligens homofil og Vendela er hans skalkeskjul og god venn. Ellers er de sammen på ordentlig. Tror ikke det er fake og for media, det ville vært for slitsomt.

Jeg vet ikke hva jeg synes om Vendela. Hun er vakker og virker hyggelig men kanskje litt overfladisk og ikke veldig smart. Men hun forlot eksmannen sin da han hadde fått hjerneslag og mistet sin status som profilert politiker, og ble bare en syk mann. Jeg klarer ikke å glemme det. Faren min hadde hjerneslag, og mor sto ved hans side selv i syke dager, jeg klarer ikke å tenkte annet at det er det enste riktige.

De hadde visstnok diskutert skilsmisse før hjerneblødningen. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/--ville-skilles-for-hjerneblodningen/2204667.html

 

Endret av Thyra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de klarer å være glade flere dager i året enn de fleste. Makan til positiv fyr han Petter altså. Samtidig er han litt "løs kanon på dekk" ift uttalelser han kommer med, så jeg hadde nok blitt ganske flau om jeg var dama hans. Det virker ikke til å bry Vendela, og det er jo det eneste som betyr noe. Fine folk 😊

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 11.34, Hoppetaujenta skrev:

Beklager så meget, men jeg klarer dem ikke hver for seg og sammen er de enda verre.
Oppmerksomhetshungrige, klissete sukkerspinn av noen folk som aldri får nok rampelys. 

Såh.                                                                                                      Godt å få sagt det. 

Men er da ingen som har bedt deg følge med på serien

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 9.46, Ninnn skrev:

Jeg også trodde dette var 100% pr-stunt. Særlig middelalderende damer svelget jo det rått. Skjønner godt at de vil dra det så langt som mulig. De har jo begge gått fra D til A-kjendiser med det stuntet her. Fikk med meg en del av Se og hør-forsidene deres, med alle de sponsede ferieturene deres osv, der det aldri direkte ble sagt at de var sammen, men typ "vi har varme følelser for hverandre". Det kan jo bety hva som helst og ingenting. Nå skal de visstnok flytte sammen, men jeg syns fortsatt det lukter arrangert lang vei....

Du tror hun velger å flytte sammen med han pga PR stunt?

Tror du hun velger å gjøre det overfor barna sine ?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som hang ut Vendela på se og hør festen?

Henriette Stenstrup var konfransier, var det henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, PippiLa skrev:

Hvem var det som hang ut Vendela på se og hør festen?

Henriette Stenstrup var konfransier, var det henne?

Sjekk insta til Steenstrup 😊 tror Vendela er lett å fornærme, ihvertfall hvis det skal være litt "gang" i serien hennes med Petter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DianaV skrev:

Sjekk insta til Steenstrup 😊 tror Vendela er lett å fornærme, ihvertfall hvis det skal være litt "gang" i serien hennes med Petter. 

Ja, men tolket du det som at det var henne? Sånne spøker er jo faktisk bare ikke morsomme, kunne holdt seg for god til det!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PippiLa skrev:

Ja, men tolket du det som at det var henne? Sånne spøker er jo faktisk bare ikke morsomme, kunne holdt seg for god til det!

Hva sa hun? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, smalls skrev:

Hva sa hun? 

Slo an en spøk om at Vendela kunne vært moren til Petter. Foran alle på festen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, PippiLa skrev:

Slo an en spøk om at Vendela kunne vært moren til Petter. Foran alle på festen.

Ikke morsomt. Hun er 13 år eldre, ikke veldig vanlig at man får barn når man er 13 liksom. Det er aldersforskjell mellom de, men hva så?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2019 den 10.16, RedFox81 skrev:

De har skilt seg etter 1,5 år etter hans hjerneslag. Uansett hvordan situasjonen var før, er det for lite tid, i mine øyne. Jeg vet av egen erfaring er at 1 år etter, da er hjerneslag pasient fortsatt i verste depresjon over sykdommen. Å forlate sin mann i denne situasjonen er i mine øyne utilgivelig. 

Om Olaf Thommessen https://www.nettavisen.no/nyheter/--ville-skilles-for-hjerneblodningen/2204667.html

Nei, jeg kjenner ingen av de personlig. Jeg baserer mine synspunkter på mine egne erfaringer.

Når det er sagt, har Olaf klart seg bra i ettertid, alt ære for ham og norsk helsevesen. Det kan være en konsekvens av hjerneslag at man forandrer seg stort i personlighet, så om de eventuelt skilte seg, ville jeg absolutt ikke reagert på. Det er tidspunktet jeg reagerer på. 

Hvis du har lest din egen link, så ser du jo at Olaf selv skriver i boken sin at de hadde diskutert skilsmisse allerede før hjerneblødningen han fikk. Det er jo ikke sånn at når partneren din får en sykdom, så hviskes alle problemer plutselig bort og ekteskapet kan fortsette.

Jeg synes ikke noe ille om Vendela av den grunn. Hun fulgte bare opp det som tidligere var diskutert. Et dårlig ekteskap er et dårlig ekteskap. Eksmannen hennes har penger og familie som kunne hjelpe han om han trengte det, og et norsk helsevesen.

Han har da klart seg glimrende, og tropper opp med en 20 år yngre kjæreste om dagen.... og det er ingen som slår spøker om at HAN "kunne vært faren til"...! Nei, det skjer stort sett bare når aldersforskjellen er motsatt vei, som med P og V. Forbannet gammeldags.

Endret av Million
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå angrer de visst på boligkjøpet til 17. mill, ref. se og hør. Går fort i svingene der 😅 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...