Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid tenkt at forholdet deres har noe med penger å gjøre, at de to sammen betyr at de tjener mere penger enn om de ikke var sammen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke fan av folk som "par".men tror de har det bra sammen😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, PippiLa skrev:

Slo an en spøk om at Vendela kunne vært moren til Petter. Foran alle på festen.

Er man virkelig ikke kommet lenger i 2019 altså? Og det i et miljø som liksom skal være kunstnerisk, åpent og inkluderende. 

Pinlig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
56 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Er man virkelig ikke kommet lenger i 2019 altså? Og det i et miljø som liksom skal være kunstnerisk, åpent og inkluderende. 

Pinlig. 

Hvorfor kan ikke det spøkes med? Det som provoserer og er litt tabu, er jo bare ekstra morsomt. I hverfall for oss som ikke tilhører Generasjon Krenka. Henriette Steenstrup har forøvrig en hysterisk morsom parodi på Bjørn Eidsvåg og Elvira Nikolaisens "Floden", aka tradisjonelle "vinter og vår"-forhold (eldre mann og ung kvinne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ninnn skrev:

Hvorfor kan ikke det spøkes med? Det som provoserer og er litt tabu, er jo bare ekstra morsomt. I hverfall for oss som ikke tilhører Generasjon Krenka. Henriette Steenstrup har forøvrig en hysterisk morsom parodi på Bjørn Eidsvåg og Elvira Nikolaisens "Floden", aka tradisjonelle "vinter og vår"-forhold (eldre mann og ung kvinne).

Men er det virkelig provoserende? Tabu? At kvinnen er eldre enn mannen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
1 time siden, Halle-Palle skrev:

Men er det virkelig provoserende? Tabu? At kvinnen er eldre enn mannen? 

Jeg tenkte også sosialt tabu i form av å slå en vits på bekostning av noen som sitter i salen og hører på, type roast. Keiserens nye klær. Eldre, suksessfull kvinne og yngre loverboy er vel hverken særlig provosernde eller sjokkerende i dag. Burde ikke vært i hvert fall, men det er vel akkurat det som er greia med Vendela + Petter.

Endret av Ninnn
Ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Men er det virkelig provoserende? Tabu? At kvinnen er eldre enn mannen? 

Det burde da virkelig ikke være det. Men folk må kunne tåle litt humor rundt det uten å bli krenka. Blir jo vitset om eldre menn med yngre kvinner hele tiden, hvorfor skal det ikke gå begge veier? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig å tenke at Vinderen er så langt fra sentrum.. Jeg kan lett se for meg Petter på en EL-sparkesykkel med Vendela på slep.. Da «fiser» de ned til Majorstuen på under 10 minutter. Det er jo et lite sentrum i seg selv 😁.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å se at mammaen til Vendela liker Petter så godt. Hun sa at Vendela endelig har funnet sin soulmate. Og at hun oppfører seg som sitt lykkelige selv igjen. Noe hun, i følge moren, ikke har gjort i sine andre forhold. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på programmet. Syns dem begge virker som koselige mennesker :) Liker dem godt utifra hva jeg ser på skjermen. Men det er litt klissete for min del 😁

- Mye kyss å klem hele tiden. Blir litt mye og kleint. Men jaja alle er vel forskjellige, men hadde blitt gal om mannen min holdt på sånn etter hver setning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fan av noen av dem, men hvis de har det bra sammen så ønsker jeg dem alt godt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Sool skrev:

Ser på programmet. Syns dem begge virker som koselige mennesker :) Liker dem godt utifra hva jeg ser på skjermen. Men det er litt klissete for min del 😁

- Mye kyss å klem hele tiden. Blir litt mye og kleint. Men jaja alle er vel forskjellige, men hadde blitt gal om mannen min holdt på sånn etter hver setning. 

Har ikke sett noen episoder, men hva er det P gjør etter hver setning? Er det kosemose og kyss hver gang de har snakket til hverandre, mener du?

Skjønner at det kan bli i meste laget å se på tv en hel episode, ja 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Million skrev:

Har ikke sett noen episoder, men hva er det P gjør etter hver setning? Er det kosemose og kyss hver gang de har snakket til hverandre, mener du?

Skjønner at det kan bli i meste laget å se på tv en hel episode, ja 😆

Litt satt på spissen av meg, men hver gang de avslutter en liten samtale, så fniser de å kysser på hverandre. Skjer relativt ofte 😂. Til å begynne med var det greit men nå etter flere episoder blir det litt for mye «hihihi, kyss å klem, elsklingen min!, awwww smusk» 😛 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
12 timer siden, Nevod skrev:

Norges beste par!! Herlig :)

Siden det går langt over min fatteevne hvorfor de er Norges herligste par, så hadde det vært greit å vite hvorfor. For meg fremstår de som pr- kåte, og er ellers som folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 4/26/2019 at 9:54 AM, RedFox81 said:

Moderne vestlig arrangert ekteskap - ikke av foreldre, men av media? 😜

Vet ikke, har ikke sett på de noe særlig. Tenker at i verste fall Petter er muligens homofil og Vendela er hans skalkeskjul og god venn. Ellers er de sammen på ordentlig. Tror ikke det er fake og for media, det ville vært for slitsomt.

Jeg vet ikke hva jeg synes om Vendela. Hun er vakker og virker hyggelig men kanskje litt overfladisk og ikke veldig smart. Men hun forlot eksmannen sin da han hadde fått hjerneslag og mistet sin status som profilert politiker, og ble bare en syk mann. Jeg klarer ikke å glemme det. Faren min hadde hjerneslag, og mor sto ved hans side selv i syke dager, jeg klarer ikke å tenkte annet at det er det enste riktige.

Hun forlot en mann som bare var opptatt av seg selv. Det har han selv sagt i intervju. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/30/2019 at 6:31 PM, smalls said:

Ikke morsomt. Hun er 13 år eldre, ikke veldig vanlig at man får barn når man er 13 liksom. Det er aldersforskjell mellom de, men hva så?

Enig. Og hadde kjønnene vært motsatt, ville ingen blunket. Giske og Haddy? 15 år eller noe? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2019 at 11:31 AM, Ninnn said:

Vendela forsvant fra rampelyset i ganske mange år, etter sin storhetstid som svorsk hårmodell. Vil si hun er akkurat like avhengig av Petter som han evt. er av henne.

Nei, hun er god for flere titalls millioner og fortsetter å sope inn noen mill i året ved å låne bort merkenavnet sitt til briller, hudpleie, reklamer, samt stille på arrangementer etc Eiendomsinvesteringene har også kastet av seg. 

Så nei, hun er ikke avhengig sv noen, ikke engang av å ha jobb, hun kunne flatet ut på en solseng på en luksuseiendom på Barbados resten av livet om hun ville.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Limbo 2014 skrev:

Nei, hun er god for flere titalls millioner og fortsetter å sope inn noen mill i året ved å låne bort merkenavnet sitt til briller, hudpleie, reklamer, samt stille på arrangementer etc Eiendomsinvesteringene har også kastet av seg. 

Så nei, hun er ikke avhengig sv noen, ikke engang av å ha jobb, hun kunne flatet ut på en solseng på en luksuseiendom på Barbados resten av livet om hun ville.

Nemlig. Teit når folk sier de kun gjør dette for penger, er desperat etter penger blabla. Dere tror virkelig de later som er sammen for penger, selv etter 2 år? Må være fryktelig slitsomt å holde på sånn i lengden. Hvis de faktisk er sammen i 10 år, så mener dere det samme? "Det er KUN et pr stunt "? 

De fikk god kjemi under Farmen og ble kjærester etterpå. Hyggelig for dem 🙂 jeg tror de har det bra og trives godt i hverandres selskap.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...