Gå til innhold

Vendela og Petter 😊


Justlooking

Anbefalte innlegg

Møkkalei skrev (1 time siden):

Aha han tok Botox ja. Så han i virkeligheten på en Mariah Carey konsert sist hun var her. Da så han ut som han var i 20 årene, var vel i 2016. Det var en vanvittig forandring siden da, men botox forklarer mye ja.

Men fyren er jo ikke superung selv lenger. Er det 10 år han og Vendela skiller? 

Har ingenting i mot dem altså. Dette var kun overflateprat, sladring om kjendiser. Er da helt naturlig at folk blir eldre. Selv er jeg 35 og forventer ikke å se halvparten så bra ut som Vendela når jeg bikker 50. Men gammel, det syntes jeg hun var blitt. Men pen dame fremdeles, for all del. Petter P er jo den heldige der. 

Jeg tror det er 12-13 år mellom de, men Vendela har jo en del filler i ansiktet.

Hun har puffet opp kinnbena sine sånn som mange kjendisdamer gjør når de kommer i 40-50 årene.

Hun er mye rundere i ansiktet nå enn da hun var yngre.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (På 2021-7-27 den 1.53):

Jeg tror det er 12-13 år mellom de, men Vendela har jo en del filler i ansiktet.

Hun har puffet opp kinnbena sine sånn som mange kjendisdamer gjør når de kommer i 40-50 årene.

Hun er mye rundere i ansiktet nå enn da hun var yngre.

Hun veier også en god del mer nå.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det kommer en sesong 3? Synes de er så koselige å se på tv, skikkelig feelgood❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn_jente skrev (På 29.7.2021 den 14.48):

Noen som vet om det kommer en sesong 3? Synes de er så koselige å se på tv, skikkelig feelgood❤️

Enig! Litt pute-tv, men likevel feelgood 🙈😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rett og slett den nye normalen, for mange influencere? Å merke reklame på denne måten..? Så lite synlig som mulig. Jeg skjønner ikke hvorfor! Eller, jeg skjønner litt, men samtidig: hvorfor? Hvorfor ikke bare følge reglene?

6E195543-CAD4-42B6-999B-4F99552E4166.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt det bilde på Sup brettet. Vi ser hun holder inn magen. Flott dame for all del. Og er mer usminket og jålete enn andre influencere. Men etter hun ble sammen med P så er de kiloene kledelige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (3 timer siden):

Litt spesielt det bilde på Sup brettet. Vi ser hun holder inn magen. Flott dame for all del. Og er mer usminket og jålete enn andre influencere. Men etter hun ble sammen med P så er de kiloene kledelige.

Hun har trent og blitt slankere. Er jo synlig sixpack på det bildet. Hun har en typisk atletisk og rett kropp som raskt bygger muskler ser det ut til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Humoristen
Krutthøna skrev (På 5.8.2021 den 20.08):

Enig! Litt pute-tv, men likevel feelgood 🙈😀

ja jeg har sett sesong 3 på tv nå, tror den er ferdig. nå venter jeg på sesong 4 :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

banana hammock skrev (På 26.5.2019 den 0.03):

Skulle ønske jeg var opptatt av p-piller i en alder av 52 år.

Jeg er 34 år og kom i overgangsalder for 2 år siden.

 

Hvordan er det mulig.. RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (På 2.10.2021 den 11.08):

Hvordan er det mulig.. RIP

Samme her, er 33. Kom i overgangsalderen som 29 åring 😕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika skrev (På 13.8.2021 den 20.57):

Hun har trent og blitt slankere. Er jo synlig sixpack på det bildet. Hun har en typisk atletisk og rett kropp som raskt bygger muskler ser det ut til. 

Sa hun var flott, men sylfide er hun ikke. Ser det på ansiktet. Hun har kledelige kjærestekiloer. De spiser og koser seg ofte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Gjest Malika skrev (På 13.8.2021 den 20.57):

Hun har trent og blitt slankere. Er jo synlig sixpack på det bildet. Hun har en typisk atletisk og rett kropp som raskt bygger muskler ser det ut til. 

Enig. Vendela er en flott dame 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika skrev (På 13.8.2021 den 20.57):

Hun har trent og blitt slankere. Er jo synlig sixpack på det bildet. Hun har en typisk atletisk og rett kropp som raskt bygger muskler ser det ut til. 

Jeg var inne å så på dette bildet nå, og nei, hun har ikke synlig sixpack på det bildet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Xstrella skrev (På 5.10.2021 den 8.16):

Sa hun var flott, men sylfide er hun ikke. Ser det på ansiktet. Hun har kledelige kjærestekiloer. De spiser og koser seg ofte. 

Hun har fillers i ansiktet og det er det som gjør at man blir rundere og får høyere kinnbein.

Men det kan hende at noen ekstra kilo vises der også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Snart bryllup og alt selges i media. Mye reklame fra den damen synes jeg. Blir for mye. Trodde de hadde ok med penger til å ikke selge bryllupet sitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lenge skal de melke dette «forholdet»?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge skal de melke dette «forholdet»?? 

I anførselstegn? 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
O.G. skrev (På 29.5.2022 den 13.42):

Vendela skal ha tjent grovt på sin modelkarriere, så hvorfor driver hun som en SM-kjerring???

Dyr livstil, bolig og er med på alt som skjer. Nå er bryllupet til salgs og skal vises på tv. Sank litt der for meg altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...