Gå til innhold

Mannen min ble sextrakassert, irriterende at han ikke ser alvoret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.4.2019 den 11.13, AnonymBruker skrev:

Det er hennes sak jo hvis han flørtet med henne og derfor gjengjeldt flørten med tafsing på pikken hans.... 

Anonymkode: 62cbe...1d5

Ja, nettopp, hun tror det er flørt, ikke trakassering.  Men hun starter en tråd om trakassering, framfor å si at hun anser flørten som over grensa.

Anonymkode: f01a1...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Min søsters mann som jobber i en sparebank på Nordvestlandet var utro flere ganger med sin 13 år eldre kvinnelige sjef. Min søster og han skulle gifte seg i sommer. Hun tilga ham da det viste seg at lederen hadde lagt seg etter ham og at han følte det var vanskelig å avvise henne. Og lederen har prøvd seg på flere av de ansatte i fylla. Lederen er nå skilt(surprise!), og min søster og mannen har det bra. Men i disse metoo-tider så må ikke vi kvinner gjøre det samme som mannlige sjefer har gjort. Da undergraver vi oss selv! Jeg kan for øvrig fortelle at det ble opprettet en varslingssak mot henne, men den kokte bort da min søsters mann ikke turde å gå imot den kvinnelige sjefen sin da hun kom med utilslørte trusler om karrieren hans, etc. Han søker andre jobber, men det er en liten by på Nordvestlandet med lite omløp av stillinger. Hva synes dere andre om kvinnelige ledere som gjør slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 9.15, AnonymBruker skrev:

Mannen min opplevde å bli tatt i skrittet av butikkdama da han prøvde jeans. Det er langt, langt over grensen for hva som er greit. Han mener at det var en morsom episode, at hun bare prøvde seg på han og at jeg er sjalu som reagerer. Irriterer meg grenseløst at han ikke skjønner at dette er trakassering. Hvordan reagerer han hvis en mannlig butikkansatt gjør det samme på meg? Hva sier jeg for å få han til å innse alvoret?

Anonymkode: 678d5...67e

Jeg hadde gått til sjefen, helst fått han med! Men harde han ikke vert med hadde jeg gitt beskjed til sjefen for butikken OG høyere hold!

Anonymkode: 0eff3...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...