Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting.. 5 dager etter ikm, fikk litt lyserosa på papiret i går kveld men tempen er fortsatt høy? Må vel bare se an dagen i dag om tanta blir mer fremtredende. Beklager detaljer men det er kun etter nummer 2 at jeg fikk rosa på papiret, da det kanskje presser ting nedover? Så får vel vente på nummer 2 i dag også for å se om tanta ligger å gjemmer seg oppe i livmora. 

Ser på en måte en trend i grafen også. Får temp dipp eller hopp før den stabiliserer seg, men selve grafen har en stigende trend 🤷🏼‍♀️ 

For å lette litt på stemningen for meg selv så har jeg kjøpt inn masse tamponger jeg skulle kose meg med i helga 🤭 håper kroppen bestemmer seg snart. 

Screenshot_20191026_083125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Carjo4 skrev:

Skjønner ingenting.. 5 dager etter ikm, fikk litt lyserosa på papiret i går kveld men tempen er fortsatt høy? Må vel bare se an dagen i dag om tanta blir mer fremtredende. Beklager detaljer men det er kun etter nummer 2 at jeg fikk rosa på papiret, da det kanskje presser ting nedover? Så får vel vente på nummer 2 i dag også for å se om tanta ligger å gjemmer seg oppe i livmora. 

Ser på en måte en trend i grafen også. Får temp dipp eller hopp før den stabiliserer seg, men selve grafen har en stigende trend 🤷🏼‍♀️ 

For å lette litt på stemningen for meg selv så har jeg kjøpt inn masse tamponger jeg skulle kose meg med i helga 🤭 håper kroppen bestemmer seg snart. 

Screenshot_20191026_083125.jpg

Kanskje egget hadde gått i dvale og festet seg først igår? 🤔 Men jeg skjønner deg meget godt! Hadde blitt veldig frustrert om alle tegnene er der men ingenting skjer, hverken TR dukker opp eller testene blir positiv 🤦‍♀️ jeg håper du snart får et svar ifra kroppen din! ❤️ Men tempen ser jo fin ut da! Åå jeg håper så for deg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Carjo4 skrev:

Skjønner ingenting.. 5 dager etter ikm, fikk litt lyserosa på papiret i går kveld men tempen er fortsatt høy? Må vel bare se an dagen i dag om tanta blir mer fremtredende. Beklager detaljer men det er kun etter nummer 2 at jeg fikk rosa på papiret, da det kanskje presser ting nedover? Så får vel vente på nummer 2 i dag også for å se om tanta ligger å gjemmer seg oppe i livmora. 

Ser på en måte en trend i grafen også. Får temp dipp eller hopp før den stabiliserer seg, men selve grafen har en stigende trend 🤷🏼‍♀️ 

For å lette litt på stemningen for meg selv så har jeg kjøpt inn masse tamponger jeg skulle kose meg med i helga 🤭 håper kroppen bestemmer seg snart. 

Screenshot_20191026_083125.jpg

Dette er selvsagt forvirrende! Er det lov å spørre om jeg kan se når FF estimerer at du skal ha mensen? Det ser man under grafen. Hos meg tirsdag 29ende ser du under her.

Jeg pleier alltid å ha 25/26 dagers sykluser, men tror FF tøyser litt nå eller er i tvil da forrige måned var SA. 

639DE461-3F9E-48EC-B241-E13197B9F0D6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Papierschere skrev:

Tok tidligtest i dag. Blendahvit den også 🙁 fåt bare håpe TR kommer snart så jeg kan starte neste prøveperiode 

Åååh så kjedelig! Får håpe at du bare er tregt ut med positiv test! Hvilken dpo er du og når pleier mensen å komme ca?

Er du tysk forresten 😆 Papirsaks på tysk som nick😆

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, -C- skrev:

Dette er selvsagt forvirrende! Er det lov å spørre om jeg kan se når FF estimerer at du skal ha mensen? Det ser man under grafen. Hos meg tirsdag 29ende ser du under her.

Jeg pleier alltid å ha 25/26 dagers sykluser, men tror FF tøyser litt nå eller er i tvil da forrige måned var SA. 

639DE461-3F9E-48EC-B241-E13197B9F0D6.jpeg

Dette er første mnd jeg temper, så den har ikke noe å gå ut i fra. Den estimerte egentlig torsdag, men det forsvant når jeg gikk over. Flo har jeg brukt i 4mnd nå og den estimerte på tirsdag men har også fjernet det rosa når jeg nå har gått over. 

Screenshot_20191026_090941.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan oppdatere med at det fortsatt er rosa på papiret.. Det første draget var rødt, prøvde å tørke litt oppi der men det var rosa/blankt. Kan vel hende at jeg ikke får fallet før tanta er godt i gang med tryllestaven 😂 frustrerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaah! Da skjønner jeg! Kan du ikke bare dra til lege mandag og ta blodprøve evt? Skjønner jo godt at dette er nervepirrende! Hvor lang syklus pleier du å ha igjen? Antall dager ca? @Carjo4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, -C- skrev:

Aaaah! Da skjønner jeg! Kan du ikke bare dra til lege mandag og ta blodprøve evt? Skjønner jo godt at dette er nervepirrende! Hvor lang syklus pleier du å ha igjen? Antall dager ca? @Carjo4

Ja, håper man kan få time på dagen for dette 🤔 har syklus på 27/28 dager, begynner å lure når jeg er oppe på 32 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carjo4 skrev:

Ja, håper man kan få time på dagen for dette 🤔 har syklus på 27/28 dager, begynner å lure når jeg er oppe på 32 nå. 

Ja da bør du sjekke! Håper du kan få tatt blodprøve 😊😊😊 i beste fall er dette en klorende spire🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende spennende! Hva synes dere? Merker jeg er veldig nysgjerrig nå altså!

Nå er tempen nemlig veldig høy! 🙈Jeg har absolutt ingen symptomer, sånn iiiiiingen! Så jeg får nok sikkert et dalende stupefall i morgen ca. Allikevel kan man ikke utelukke at det kan være noe😆

B467F2E4-A68E-43C2-A267-3FBA9C7911E1.jpeg

Endret av -C-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, -C- skrev:

Spennende spennende! Nå er tempen veldig høy altså! 🙈

B467F2E4-A68E-43C2-A267-3FBA9C7911E1.jpeg

Veldig fin graf dette da 😍 når tenker du å teste? 🤞🏼🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, -C- skrev:

Spennende spennende! Hva synes dere? Merker jeg er veldig nysgjerrig nå altså!

Nå er tempen nemlig veldig høy! 🙈Jeg har absolutt ingen symptomer, sånn iiiiiingen! Så jeg får nok sikkert et dalende stupefall i morgen ca. Allikevel kan man ikke utelukke at det kan være noe😆

B467F2E4-A68E-43C2-A267-3FBA9C7911E1.jpeg

Hvor spennende 😍 dette ser jo lovende ut 😍 håper dette er en spire 😍 nårtid skal du teste? 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer dere begge her jeg☺️
@Ønskebarnnr2 og @Carjo4 

Jeg har ikke tenkt på testing en gang, rett og slett da jeg ikke tror jeg er gravid. Om jeg ikke har fått en senkning i grafen til mandag, tester jeg tirsdag tror jeg☺️
 

Om mensen bare kommer er det liksom greit, men den blendahvite testen i hånden er så utrolig grusom🙈😫 hater den😂

Mandag er jeg 12dpo og tirsdag 13dpo, så en av de to dagene kanskje 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, -C- skrev:

Svarer dere begge her jeg☺️
@Ønskebarnnr2 og @Carjo4 

Jeg har ikke tenkt på testing en gang, rett og slett da jeg ikke tror jeg er gravid. Om jeg ikke har fått en senkning i grafen til mandag, tester jeg tirsdag tror jeg☺️
 

Om mensen bare kommer er det liksom greit, men den blendahvite testen i hånden er så utrolig grusom🙈😫 hater den😂

Mandag er jeg 12dpo og tirsdag 13dpo, så en av de to dagene kanskje 😃

Skjønne det med den blendahvite testen.. Den er kjip, så da er det vel bare å krysse fingrene for at tempen holder seg høyt 😁😍 det hadde jo vært så bra 😍 du må så holde oss oppdatert! 😘 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

Skjønne det med den blendahvite testen.. Den er kjip, så da er det vel bare å krysse fingrene for at tempen holder seg høyt 😁😍 det hadde jo vært så bra 😍 du må så holde oss oppdatert! 😘 

Takk søte @Ønskebarnnr2 😍🙏🏻
Ja det hadde vært gøy, men magefølelsen min sier at det ikke er noe om du skjønner? Bare en følelse. Har jo alltid kjent «noe» liksom, mens nå kjenner jeg ingenting. Har ALLTID ømme pupper etter EL, mens nå: NOTHING! 

Så jeg tror bare SA’en herjer litt! Uansett fint å være tilbake i stabil syklus! Sånn sett kan jeg jo håpe mensen kommer snart for da kan vi begynne med Letrozol😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, -C- skrev:

Takk søte @Ønskebarnnr2 😍🙏🏻
Ja det hadde vært gøy, men magefølelsen min sier at det ikke er noe om du skjønner? Bare en følelse. Har jo alltid kjent «noe» liksom, mens nå kjenner jeg ingenting. Har ALLTID ømme pupper etter EL, mens nå: NOTHING! 

Så jeg tror bare SA’en herjer litt! Uansett fint å være tilbake i stabil syklus! Sånn sett kan jeg jo håpe mensen kommer snart for da kan vi begynne med Letrozol😍

Kjenner til den magefølelsen ja 😊 men den ene gangen der jeg var ganske sikker på at det ikke var noe, fikk jeg 2 blå 🤭 jeg hadde da heller ingen symptomer men på det tidspunktet var jeg ikke inne på noen ting, hverken temping eller EL-tester så det bare klaffet, men da var man jo enda nyforelsket og mere aktiv i senga eller egentlig hvor som helst 😅 no med hus som pusses opp, arbeid og sønnen vårres blir det litt mere sånn planlagt sengkos og ikke så ofte som man egentlig vil 🤦‍♀️ men thats life tenker jeg 😊 så kanskje no, den ene gangen der du overhode ikke føler at det er noe, at det viser seg at det er en spire som har tenkt å bli 🤞😁  jeg krysser hvertfall alt for at det er det hos deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Kjenner til den magefølelsen ja 😊 men den ene gangen der jeg var ganske sikker på at det ikke var noe, fikk jeg 2 blå 🤭 jeg hadde da heller ingen symptomer men på det tidspunktet var jeg ikke inne på noen ting, hverken temping eller EL-tester så det bare klaffet, men da var man jo enda nyforelsket og mere aktiv i senga eller egentlig hvor som helst 😅 no med hus som pusses opp, arbeid og sønnen vårres blir det litt mere sånn planlagt sengkos og ikke så ofte som man egentlig vil 🤦‍♀️ men thats life tenker jeg 😊 så kanskje no, den ene gangen der du overhode ikke føler at det er noe, at det viser seg at det er en spire som har tenkt å bli 🤞😁  jeg krysser hvertfall alt for at det er det hos deg 😍

Ja sant! Vi totalrenoverer også hus nå og drar bokstavlig talt til det huset hver dag etter jobb. Og har unger og dyr osv osv. Så denne måneden har ikke fokuset vært på barn heller, men også myyyye fordi jeg bare slapper av til vi skal ta Letrozol ☺️
 

Den behandlingen ga meg på en måte et «out» til å bare ta det som det kommer neste måned føler jeg! Hjulpet veldig på hodet og tankene! Allikevel merker jeg jo så klart spenning nå som grafen ser fin ut og tempen ikke har falt! samtidig vet jeg jo såååå godt hvor ofte den har lurt meg før😆 

Håpet kan ingen ta fra meg uansett😍🙏🏻
 

Tusen takk, håper det samme for deg og alle her inne som prøver! Fin gjeng dette!!!!❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, -C- skrev:

Åååh så kjedelig! Får håpe at du bare er tregt ut med positiv test! Hvilken dpo er du og når pleier mensen å komme ca?

Er du tysk forresten 😆 Papirsaks på tysk som nick😆

Usikker på dpo siden jeg ikke brukte eggløsningstester denne perioden, men i følge flo er jeg 23 dpo! Mensen pleier komme veldig presist 15 dpo. Derfor jeg er en smule frustrert 😫

haha, nei. Er norsk 🙈 laget nicket for mange år siden, og vet faktisk ikke hvorfor det ble det 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi.. Krise 😱 har jo ikke tenkt på dette, men hvordan blir det no når vi får 1 time ekstra på morgenen imorgen? Må jeg stille klokka 1 time tidligere, bare sånn for imorgen eller holde meg til det tidspunktet som blir? Hvordan gjør dere andre tempere dette? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Papierschere skrev:

Usikker på dpo siden jeg ikke brukte eggløsningstester denne perioden, men i følge flo er jeg 23 dpo! Mensen pleier komme veldig presist 15 dpo. Derfor jeg er en smule frustrert 😫

haha, nei. Er norsk 🙈 laget nicket for mange år siden, og vet faktisk ikke hvorfor det ble det 😂 

23 dpo eller syklusdag 23? 23 dpo er mye ja, da bør det jo skje noe snart ja!!!

Hahaha ok måtte bare spørre😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...