Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Førstegangs skrev:

Åh, så bra! Det blir utrolig spennende🤩

Veldig! 🤞🏻 :) 

3 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ååå så spennende 😍 masse lykke til ❤️

Takk ❤️ Vært sååå mange nedturer dette året, også hatt en SA, så håper det snart går vår vei :)🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Patriotpaula skrev:

🤷‍♀️😅

Jeg begynner hormonbehandling i morgen allerede, så derfor en smule utålmodig 😅

 

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg er veldig glad for at mensen kom nå da. Jeg ser jo på charten at det ikke gikk denne måneden, så da kan jo mensen bare komme 🤭 Skal sette inn en embryo som ligger fryst nå om 2-3 ukers tid 🤞🏻

Så spennende med innsett! 🤞

Når man vet at mensen kommer likevel, kan man like så godt ønske den velkommen med en gang 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, -C- skrev:

Men så BRA! Da får du sjekket ting og finner ut hva dette er/ikke er! Jeg er SÅ for å sjekke jeg, istedefor å bare gå rundt å være nervøs/redd og engstelig! Da må du holde meg oppdatert da! Lykke til ❤️

Ingen tegn til infeksjon og det var mest vondt på den siden der egglederen mangler når hun trykket både på innsiden og utsiden samtidig, så det kunne være cyste på eggstokken der som er sprukket. Men om smertene blir verre eller jeg får feber skulle jeg ta kontakt så skulle jeg bli sendt til gyn for en mere grundig sjekk. Alt annet ser også veldig fin ut sa hun, med tanke på tappen og utflod 😊 så da er det vel bare å vente å se om det ikke blir noe baby snart 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ingen tegn til infeksjon og det var mest vondt på den siden der egglederen mangler når hun trykket både på innsiden og utsiden samtidig, så det kunne være cyste på eggstokken der som er sprukket. Men om smertene blir verre eller jeg får feber skulle jeg ta kontakt så skulle jeg bli sendt til gyn for en mere grundig sjekk. Alt annet ser også veldig fin ut sa hun, med tanke på tappen og utflod 😊 så da er det vel bare å vente å se om det ikke blir noe baby snart 🤞❤️

Så bra at de ikke fant noe galt hvertfall ❤️ da får du slå deg til ro å håpe at syklusen går sin gang 😊 har ikke fått sett her inne før nå, men så du spurte om tempen min. Den er fortsatt høy og har enda ikke fått tanta på besøk. Niplene er lik som før men kjenner ikke så mye til ømheten i livmora, kun når jeg må gå nummer to og sengekosen har det blitt dårlig med fordi jeg er redd det gjør like vondt som sist. Skal ta en ny test i løpet av helga, kommer an på hvilken natt jeg sover helt gjennom. Har hvertfall startet med vitaminer i tilfelle det er en spire 🤞🏼 er trossalt 4 dager på overtid, har lest på nettet at syklusen kan variere med opptil 7 dager så planen er lege på mandag/onsdag om tanta ikke kommer og testene fortsatt er negativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Eggløsning kan komme senere enn man er vant til av alt mulig nesten, det er ikke bestandig det skal så mye til før kroppen sier "vent litt, det er ikke helt trygt nå". F.eks stress i forbindelse med noe ekstra på jobb, eksamen, sykdom eller reise. Ser du har vært på ferie, så kanskje det ble litt kluss med eggløsningen da. Jeg gikk rundt to mnd uten mensen før jeg tok kontakt med legen min, men så hadde det ikke vært stabilt hos meg før dette da .. Følger du med på andre tegn til eggløsning, som utflod? Haha, høres ekkelt ut, men det er faktisk veldig nyttig :)

Takk for svar 😊 kan godt være pga reisen, ja! Får gi det litt tid og se 😊 

Har faktisk aldri sett noe spesielt endring utseendemessig på utflod selv når jeg har positive eggløsningstester🤔 har aldri tatt i det, så kanskje jeg ville merket forskjell da? Hvordan ser dere andre endingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ingen tegn til infeksjon og det var mest vondt på den siden der egglederen mangler når hun trykket både på innsiden og utsiden samtidig, så det kunne være cyste på eggstokken der som er sprukket. Men om smertene blir verre eller jeg får feber skulle jeg ta kontakt så skulle jeg bli sendt til gyn for en mere grundig sjekk. Alt annet ser også veldig fin ut sa hun, med tanke på tappen og utflod 😊 så da er det vel bare å vente å se om det ikke blir noe baby snart 🤞❤️

Har fulgt med fra siden de siste dagene, har ikke fått kommentert noe... Men veldig bra at du har fått sjekket det ut, da slipper du å gå og bekymre deg... Da får vi håpe du ikke blir verre... 
Håper det klaffer denne måneden ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Papierschere skrev:

Takk for svar 😊 kan godt være pga reisen, ja! Får gi det litt tid og se 😊 

Har faktisk aldri sett noe spesielt endring utseendemessig på utflod selv når jeg har positive eggløsningstester🤔 har aldri tatt i det, så kanskje jeg ville merket forskjell da? Hvordan ser dere andre endingen? 

Litt mye informasjon her kanskje, men jeg må iallefall oppi der med en finger, hente ut litt og se/kjenne på det etterpå 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dovendyr1 skrev:

Litt mye informasjon her kanskje, men jeg må iallefall oppi der med en finger, hente ut litt og se/kjenne på det etterpå 🙈 

Veldig nyttig info for meg i alle fall! Får prøve på det neste gang da 😁👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Smashy skrev:

Har fulgt med fra siden de siste dagene, har ikke fått kommentert noe... Men veldig bra at du har fått sjekket det ut, da slipper du å gå og bekymre deg... Da får vi håpe du ikke blir verre... 
Håper det klaffer denne måneden ❤️ 

Takk ❤️ ja, er gla for at jeg dro til legen 😊 man fikk svar på diverse. Som f.eks. at jeg mest sannsynlig har eggløsning hver mnd og det stortsett bare fra den siden der egglederen er tilstede, men at det kan skje at det blir sluppet egg fra feil siden som da ikke kommer noen vei og bare blir liggende i buken. Og at progesteron kun øker om det er blitt sluppet fra rette siden, for kroppen må jo registrere egget som vandrer i egglederen 🤭 så da krysse vi fingrene for at det klaffer snart 🤞 og at det blir sluppet kun fra den siden som er god 🤭 

Jeg håper at det er noe fremskritt hos deg også og at det klaffer 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carjo4 skrev:

Så bra at de ikke fant noe galt hvertfall ❤️ da får du slå deg til ro å håpe at syklusen går sin gang 😊 har ikke fått sett her inne før nå, men så du spurte om tempen min. Den er fortsatt høy og har enda ikke fått tanta på besøk. Niplene er lik som før men kjenner ikke så mye til ømheten i livmora, kun når jeg må gå nummer to og sengekosen har det blitt dårlig med fordi jeg er redd det gjør like vondt som sist. Skal ta en ny test i løpet av helga, kommer an på hvilken natt jeg sover helt gjennom. Har hvertfall startet med vitaminer i tilfelle det er en spire 🤞🏼 er trossalt 4 dager på overtid, har lest på nettet at syklusen kan variere med opptil 7 dager så planen er lege på mandag/onsdag om tanta ikke kommer og testene fortsatt er negativ.

Trur det er lurt med en lege tur om det fortsatt ikke skulle skje noe ting. Håper fortsatt på at du får 2 streker snart 🤞❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Takk ❤️ ja, er gla for at jeg dro til legen 😊 man fikk svar på diverse. Som f.eks. at jeg mest sannsynlig har eggløsning hver mnd og det stortsett bare fra den siden der egglederen er tilstede, men at det kan skje at det blir sluppet egg fra feil siden som da ikke kommer noen vei og bare blir liggende i buken. Og at progesteron kun øker om det er blitt sluppet fra rette siden, for kroppen må jo registrere egget som vandrer i egglederen 🤭 så da krysse vi fingrene for at det klaffer snart 🤞 og at det blir sluppet kun fra den siden som er god 🤭 

Jeg håper at det er noe fremskritt hos deg også og at det klaffer 🥰

Så bra at du mest sannsynlig har EL hver mnd (og stort sett fra den riktige siden), nå ble jeg glad på dine vegne! Veldig bra du fikk svar på det du har lurt på. Jeg krysser fingrene for oss begge 🤞🤞❤️
Jeg får nok EL snart, tenkte å begynne å ta EL-tester fra i morgen. Har bare 5 EL-tester igjen, så får håpe det er nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Førstegangs skrev:

Krysser fingrene for at det blir en spire som sitter skikkelig godt snart😍 Har selv funnet ut at jeg skal be fastlegen henvise meg til gynekolog for en sjekk. Har fått så utrolig «lett» menstruasjon den siste tiden. I lett legger jeg altså at jeg nå blør litt i tre dager, og deretter har brun spotting i maksimalt en dag. Uvanlig til meg å være. Så tenker det er greit å få en liten sjekk! Kan jo da få sett om ting ser sånn nogenlunde ok ut👌🏼

Jeg har det faktisk sånn jeg også, mensen i maks 3 dager! På meg finner dem ingenting 😕 det er jo også litt frustrerende, MEN så skal det ærlig sies at jeg aldri har hatt de lengste menstruasjonene så tror i grunn det er normalt. Det er bare sånn at man tenker gjennom ALT når man prøver 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Ingen tegn til infeksjon og det var mest vondt på den siden der egglederen mangler når hun trykket både på innsiden og utsiden samtidig, så det kunne være cyste på eggstokken der som er sprukket. Men om smertene blir verre eller jeg får feber skulle jeg ta kontakt så skulle jeg bli sendt til gyn for en mere grundig sjekk. Alt annet ser også veldig fin ut sa hun, med tanke på tappen og utflod 😊 så da er det vel bare å vente å se om det ikke blir noe baby snart 🤞❤️

Åååh nå ble jeg glad! For at du sjekket og at de ikke fant noe🙏🏻 Da er det som du sier bare å vente å se😍må jo komme en baby snart på oss alle synes jeg hihi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror tanta kom til helga... Var hvertfall rosa på papiret, kjennes ut som svake kramper. Nå vil jeg bare legge meg med en pose smågodt meeen vi har middagsavtale med noen venner i kveld. Håper det går neste gang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Smashy skrev:

Så bra at du mest sannsynlig har EL hver mnd (og stort sett fra den riktige siden), nå ble jeg glad på dine vegne! Veldig bra du fikk svar på det du har lurt på. Jeg krysser fingrene for oss begge 🤞🤞❤️
Jeg får nok EL snart, tenkte å begynne å ta EL-tester fra i morgen. Har bare 5 EL-tester igjen, så får håpe det er nok.

Uff, om jeg kunne så hadde jeg sendt deg noen 🙈 men om du sånn høvelig vet når det skal være EL så er det vel kanskje nok med de 5 du har igjen 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, -C- skrev:

Åååh nå ble jeg glad! For at du sjekket og at de ikke fant noe🙏🏻 Da er det som du sier bare å vente å se😍må jo komme en baby snart på oss alle synes jeg hihi!

Skulle ha kommet en baby til oss alle allerede igår! 🤭❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Carjo4 skrev:

Tror tanta kom til helga... Var hvertfall rosa på papiret, kjennes ut som svake kramper. Nå vil jeg bare legge meg med en pose smågodt meeen vi har middagsavtale med noen venner i kveld. Håper det går neste gang 😊

Neeei! 😓 Enda tempen din holder seg høyt? Du får se ann tempen imorgen. ❤️ Kos deg ilag med vennene dine ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Uff, om jeg kunne så hadde jeg sendt deg noen 🙈 men om du sånn høvelig vet når det skal være EL så er det vel kanskje nok med de 5 du har igjen 🤞

Snille deg ❤❤ Troor det skal holde, hvis ikke så gjør det ingenting. Vi skal kose oss regelmessig uansett har vi tenkt 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2019 den 18.06, Carjo4 skrev:

Håper vi alle her inne kan få positive tester snart🤞 Du får oppdatere hvordan det går, håper du får to streker 😍

Tok tidligtest i dag. Blendahvit den også 🙁 fåt bare håpe TR kommer snart så jeg kan starte neste prøveperiode 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Papierschere skrev:

Tok tidligtest i dag. Blendahvit den også 🙁 fåt bare håpe TR kommer snart så jeg kan starte neste prøveperiode 

Helt enig med deg. Fikk litt rosa på papiret i går så jeg har ikke orka å teste. Får håpe TR kommer og går ganske raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...