Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev:

Takk for den gode klemmen ❤️ jeg har fått time kl 13 idag, der skal dem ta diverse blodprøver og vevsprøver og sikkert kjenne litt inni der. Jeg håper å få svar på hva det er som foregår ❤️

Men så BRA! Da får du sjekket ting og finner ut hva dette er/ikke er! Jeg er SÅ for å sjekke jeg, istedefor å bare gå rundt å være nervøs/redd og engstelig! Da må du holde meg oppdatert da! Lykke til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå 9 dpo og merker jo litt at det begynner å bli spennende nå! Blir jo påvirket av å være her inne også, man tenker jo automatisk mer på dette også når man "engasjerer" seg i prøvetråden! 

Legger ved grafen min fra i dag så dere kan se :) Legger også merke til at tempen jeg har i dag er veldig høy ift de 7 siste mnd. Jeg har kun hatt høyere temp 1 gang før, og det var forrige måned da jeg var gravid.

Trenger ikke bety noenting, dette vet jeg veldig godt - men litt spennende er det jo! Spesielt siden vi ikke har prøvd aktivt denne gangen og hatt samleie langt sjeldnere enn ellers! Neste pp blir det Letrozol, eggløsningssprøyte, progesteron og blodfortynnende! Så det hadde jo vært stas om det gikk denne måneden, og om ikke - er jeg veeeeldig spent på behandlingen i neste pp :) 

Graf 1: Dagens graf
Graf 2: Dagens graf + 7 foregående
Graf 3: Dagens graf + 1 vellykket graviditet + 2 SA'er

05A04947-0A22-4ADF-997D-61877BEF4E10.jpeg

93422D0C-D0D3-4149-82ED-7B879BD71E15.png

A96C4051-2C60-4196-9B18-E86E48E3DD6F.png

Endret av -C-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Jeg er nå 9 dpo og merker jo litt at det begynner å bli spennende nå! Blir jo påvirket av å være her inne også, man tenker jo automatisk mer på dette også når man "engasjerer" seg i prøvetråden! 

Legger ved grafen min fra i dag så dere kan se :) Legger også merke til at tempen jeg har i dag er veldig høy ift de 7 siste mnd. Jeg har kun hatt høyere temp 1 gang før, og det var forrige måned da jeg var gravid.

Trenger ikke bety noenting, dette vet jeg veldig godt - men litt spennende er det jo! Spesielt siden vi ikke har prøvd aktivt denne gangen og hatt samleie langt sjeldnere enn ellers! Neste pp blir det Letrozol, eggløsningssprøyte, progesteron og blodfortynnende! Så det hadde jo vært stas om det gikk denne måneden, og om ikke - er jeg veeeeldig spent på behandlingen i neste pp :) 

Graf 1: Dagens graf
Graf 2: Dagens graf + 7 foregående
Graf 3: Dagens graf + 1 vellykket graviditet + 2 SA'er

05A04947-0A22-4ADF-997D-61877BEF4E10.jpeg

93422D0C-D0D3-4149-82ED-7B879BD71E15.png

A96C4051-2C60-4196-9B18-E86E48E3DD6F.png

Spennende! Du er så sinnsykt god på temping, jeg blir skikkelig imponert. Jeg vet at gynekologen sa dere ikke trengte prøve denne mnd., men det hadde jo vært stas om en liten og frisk spire satt seg denne mnd. likevel😍 Hvis ikke er det godt å vite at man får god hjelp neste PP!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

Ville bare ønske alle dere fine damer en GOD fredag og helg😍❤️

5B51D54E-B15A-469A-A415-F3E9A291BA48.jpeg

😍❤️ Du altså! Takk det samme!

Endret av Førstegangs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Tussi2018 skrev:

Ville bare stikke innom og si at jeg heier på dere alle 😍👏 Krysser fingrene for mange positive tester snart 🤞🤞

Tusen takk! Håper det går riktig så bra med deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Takk for den gode klemmen ❤️ jeg har fått time kl 13 idag, der skal dem ta diverse blodprøver og vevsprøver og sikkert kjenne litt inni der. Jeg håper å få svar på hva det er som foregår ❤️

Så bra at du kommer deg til legen og får sjekket. Ikke at jeg tror det er noe alvorlig, det er bare greit å få sjekket det😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Tussi2018 skrev:

Ville bare stikke innom og si at jeg heier på dere alle 😍👏 Krysser fingrene for mange positive tester snart 🤞🤞

Tuuusen takk @Tussi2018 ❤️ Hvordan går det med deg? 😄

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Førstegangs skrev:

Spennende! Du er så sinnsykt god på temping, jeg blir skikkelig imponert. Jeg vet at gynekologen sa dere ikke trengte prøve denne mnd., men det hadde jo vært stas om en liten og frisk spire satt seg denne mnd. likevel😍 Hvis ikke er det godt å vite at man får god hjelp neste PP!

Så hyggelig sagt ❤️ kommer vel av maaaaange måneder med temping bare hihi! Ja det hadde jo vært litt ekstra moro om det faktisk skjedde! Grafen ser iallfall lovende ut, meeeen som jeg har sagt før - det gjør den ofte, også bare POFF daler den ned og heksa kommer på besøk 🙈🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, -C- skrev:

Så hyggelig sagt ❤️ kommer vel av maaaaange måneder med temping bare hihi! Ja det hadde jo vært litt ekstra moro om det faktisk skjedde! Grafen ser iallfall lovende ut, meeeen som jeg har sagt før - det gjør den ofte, også bare POFF daler den ned og heksa kommer på besøk 🙈🤣

Krysser fingrene for at det blir en spire som sitter skikkelig godt snart😍 Har selv funnet ut at jeg skal be fastlegen henvise meg til gynekolog for en sjekk. Har fått så utrolig «lett» menstruasjon den siste tiden. I lett legger jeg altså at jeg nå blør litt i tre dager, og deretter har brun spotting i maksimalt en dag. Uvanlig til meg å være. Så tenker det er greit å få en liten sjekk! Kan jo da få sett om ting ser sånn nogenlunde ok ut👌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Papierschere skrev:

Hei 😊 har skrevet dette innlegget i IKM oktober også, men legger det til her i tillegg i håp om gode råd og erfaringer 😁

Jeg hadde IKM 17.10. Men TR har fortsatt ikke dukket opp, så er altså en uke forsinket! Var på ferie rundt eggløsning, så tok derfor ikke test, men pleier å ha positiv eggløsningstest dag 14-17 i syklus.

Har nå tatt flere graviditetstester som alle er negative. Kan jo være eggløsning var senere enn vanlig, eller ikke i det hele tatt. Men pleier å ha relativt stabil syklus på 29-32 dager. Er i dag på syklusdag 38. 

Men spørsmålet mitt er: hvor lenge ville dere gått før dere eventuelt tar kontakt med lege eller lignende? 

Prøver å ikke stresse, men prøveperioden er jo relativt stressende i seg selv 🤷🏻‍♀️


 

 
  •  

Eggløsning kan komme senere enn man er vant til av alt mulig nesten, det er ikke bestandig det skal så mye til før kroppen sier "vent litt, det er ikke helt trygt nå". F.eks stress i forbindelse med noe ekstra på jobb, eksamen, sykdom eller reise. Ser du har vært på ferie, så kanskje det ble litt kluss med eggløsningen da. Jeg gikk rundt to mnd uten mensen før jeg tok kontakt med legen min, men så hadde det ikke vært stabilt hos meg før dette da .. Følger du med på andre tegn til eggløsning, som utflod? Haha, høres ekkelt ut, men det er faktisk veldig nyttig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -C- skrev:

Jeg er nå 9 dpo og merker jo litt at det begynner å bli spennende nå! Blir jo påvirket av å være her inne også, man tenker jo automatisk mer på dette også når man "engasjerer" seg i prøvetråden! 

Legger ved grafen min fra i dag så dere kan se :) Legger også merke til at tempen jeg har i dag er veldig høy ift de 7 siste mnd. Jeg har kun hatt høyere temp 1 gang før, og det var forrige måned da jeg var gravid.

Trenger ikke bety noenting, dette vet jeg veldig godt - men litt spennende er det jo! Spesielt siden vi ikke har prøvd aktivt denne gangen og hatt samleie langt sjeldnere enn ellers! Neste pp blir det Letrozol, eggløsningssprøyte, progesteron og blodfortynnende! Så det hadde jo vært stas om det gikk denne måneden, og om ikke - er jeg veeeeldig spent på behandlingen i neste pp :) 

Graf 1: Dagens graf
Graf 2: Dagens graf + 7 foregående
Graf 3: Dagens graf + 1 vellykket graviditet + 2 SA'er

05A04947-0A22-4ADF-997D-61877BEF4E10.jpeg

 

 

Grafen din ser kjempelovende ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mensen her i gården 🤨😣  Pleier alltid å få den samme dag når tempen synker såpass betraktelig slik som i går, så egentlig burde den ha kommet da😩 Tempen sank ytterligere i dag... Håper det hjelper å klage litt her, kanskje det funker slik at den kommer snart 😜🤷‍♀️

EE821054-F096-4C59-A25A-ADFA33878DA9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det hjalp - 20 minutter etter at jeg postet her inne så kom mensen 🙏😂😅

😅😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J1994 skrev:

😅😅😅

🤷‍♀️😅

Jeg begynner hormonbehandling i morgen allerede, så derfor en smule utålmodig 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det hjalp - 20 minutter etter at jeg postet her inne så kom mensen 🙏😂😅

Hahaha huff😂😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Hahaha huff😂😭

Jeg er veldig glad for at mensen kom nå da. Jeg ser jo på charten at det ikke gikk denne måneden, så da kan jo mensen bare komme 🤭 Skal sette inn en embryo som ligger fryst nå om 2-3 ukers tid 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg er veldig glad for at mensen kom nå da. Jeg ser jo på charten at det ikke gikk denne måneden, så da kan jo mensen bare komme 🤭 Skal sette inn en embryo som ligger fryst nå om 2-3 ukers tid 🤞🏻

Åh, så bra! Det blir utrolig spennende🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, -C- skrev:

Jeg er nå 9 dpo og merker jo litt at det begynner å bli spennende nå! Blir jo påvirket av å være her inne også, man tenker jo automatisk mer på dette også når man "engasjerer" seg i prøvetråden! 

Legger ved grafen min fra i dag så dere kan se :) Legger også merke til at tempen jeg har i dag er veldig høy ift de 7 siste mnd. Jeg har kun hatt høyere temp 1 gang før, og det var forrige måned da jeg var gravid.

Trenger ikke bety noenting, dette vet jeg veldig godt - men litt spennende er det jo! Spesielt siden vi ikke har prøvd aktivt denne gangen og hatt samleie langt sjeldnere enn ellers! Neste pp blir det Letrozol, eggløsningssprøyte, progesteron og blodfortynnende! Så det hadde jo vært stas om det gikk denne måneden, og om ikke - er jeg veeeeldig spent på behandlingen i neste pp :) 

Graf 1: Dagens graf
Graf 2: Dagens graf + 7 foregående
Graf 3: Dagens graf + 1 vellykket graviditet + 2 SA'er

05A04947-0A22-4ADF-997D-61877BEF4E10.jpeg

93422D0C-D0D3-4149-82ED-7B879BD71E15.png

A96C4051-2C60-4196-9B18-E86E48E3DD6F.png

Oioioi så spennende 😍 den ser jo da kjempelovende ut med tanke på droppen du hadde på 6 dpo 😍 det hadde jo vært veldig koselig om det sitter den ene mnd der dere egentlig ikke prøver noe særlig 😍 krysse fingrene for deg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg er veldig glad for at mensen kom nå da. Jeg ser jo på charten at det ikke gikk denne måneden, så da kan jo mensen bare komme 🤭 Skal sette inn en embryo som ligger fryst nå om 2-3 ukers tid 🤞🏻

Ååå så spennende 😍 masse lykke til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...