Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke si jeg forstår meg på hvordan denne tenker, men😅

80poeng, jeg noterer utelukkende kun inn det jeg opplever, og gravid er jeg jo med ganske stor sikkerhet ikke så!

C

BFF0C7FF-F309-4F3E-8FB5-9C770B622147.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, jeg hadde vel testet positivt om jeg var gravid, tok jo en test pp dpo 10😆

Mensen kommer nok i morgen skal vi se🤮😂

Jeg har tempet i mange år, og jeg er jaggu ikke sikker på at du hadde EL i går, da tempen var nærmest like høy på mandag, MEN det vil man jo veldig fint se de to neste dagene nå:) om du ser på min graf bør tempen ligge under «cross line» før EL og over etterpå! Veldig spennende 😍

Denne må du oppdatere, men ta gjerne med syklusdagene under grafen neste gang så man slipper å telle prikker😆 mye lettere å lese av grafen da☺️☺️☺️

Vi får oppdatere i morgen begge to😄men jeg er 99% sikker på at miss «red» besøker meg i morgen! Æsj!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Jeg er ganske sikker, for hadde LH topp på mandag, og østrogen/høy i dag, så det stemmer med eggløsning i går hvis det føler systemet fra de to forrige syklusene ^^ 

Haha, gikk litt fort i svingene når jeg ss bildet :P Skal passe på å få med syklusdagene neste gang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jeg er ganske sikker, for hadde LH topp på mandag, og østrogen/høy i dag, så det stemmer med eggløsning i går hvis det føler systemet fra de to forrige syklusene ^^ 

Haha, gikk litt fort i svingene når jeg ss bildet :P Skal passe på å få med syklusdagene neste gang 😂

Aaaaah, men DA er det nok EL ja😍

jeg har aldri tatt en EL-test, men burde kanskje gjøre det? Bare føler grafen min er ganske tydelig ved EL, men hvem vet? Enn om jeg bare tar feil mnd etter mnd😱🤔🤔🤔

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aaaaah, men DA er det nok EL ja😍

jeg har aldri tatt en EL-test, men burde kanskje gjøre det? Bare føler grafen min er ganske tydelig ved EL, men hvem vet? Enn om jeg bare tar feil mnd etter mnd😱🤔🤔🤔

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Min graf er ikke særlig tydelig før ELLER etter el, så jeg lener meg på eltest og temping jeg :P Da ser jeg at lh-stigningen finner sted, etterfulgt av tempøkning. Ellers hadde jeg bommet totalt forrige mnd, for ff ville ha eggløsningen til å finne sted på cd 10, men den kom først på cd 13 :P

Så jeg håper tempen holder seg oppe nå, og at jeg kan avbestille timen som er om tre uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tante og sa GOD MORGEN DET ER TORSDAG til meg🙈🙈🙈

Da skal jeg reise til legen og ta blodprøvene i dag, medicus sa at jeg måtte ta dem

på dag 1-3 av mensen, men helst den første ordentlige blødningsdagen, og når det er (beklager så mye), mer enn bare en stripe med blod regnes vel det til å være første ordentlige blødningsdag eller? Ja jeg konkluderer med det! Skal bli godt å få tatt prøvene og så håper jeg medicus som avtalt ringer meg vedrørende svarene på torsdag neste uke😊

Håper selvsagt også at alt står bra til - man vet jo faktisk aldri!

 

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da kom tante og sa GOD MORGEN DET ER TORSDAG til meg🙈🙈🙈

Da skal jeg reise til legen og ta blodprøvene i dag, medicus sa at jeg måtte ta dem

på dag 1-3 av mensen, men helst den første ordentlige blødningsdagen, og når det er (beklager så mye), mer enn bare en stripe med blod regnes vel det til å være første ordentlige blødningsdag eller? Ja jeg konkluderer med det! Skal bli godt å få tatt prøvene og så håper jeg medicus som avtalt ringer meg vedrørende svarene på torsdag neste uke😊

Håper selvsagt også at alt står bra til - man vet jo faktisk aldri!

 

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

Så kjedelig at mensen kom 😫 Du kjenner kroppen din godt!

Ja da høres det ut som det er første ordentlige blødningsdag. Så bra at du har en avtale med de nå og får sjekket opp i ting😊

Jeg tror mensen melder sin ankomst her også straks. Jeg har tatt kontakt med en ny gynekolog nå (pga av flytting i sommer) og fikk time allerede på fredag. Blir spennende å se hva han finner ut av. 

Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig hos noen av oss 🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tussi2018 skrev:

Så kjedelig at mensen kom 😫 Du kjenner kroppen din godt!

Ja da høres det ut som det er første ordentlige blødningsdag. Så bra at du har en avtale med de nå og får sjekket opp i ting😊

Jeg tror mensen melder sin ankomst her også straks. Jeg har tatt kontakt med en ny gynekolog nå (pga av flytting i sommer) og fikk time allerede på fredag. Blir spennende å se hva han finner ut av. 

Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig hos noen av oss 🤞😊

Haha ja jeg gjør det, men utrolig nok så blir jeg ikke lei meg når mensen kommer. Føles bare mer som forventet; jaja da kom den liksom😊

Ja så spennende og fort du fikk time da😃

Krysser fingrene for oss begge!

Vi må bare holde fast i håpet sammen alle vi som ikke har fått det til enda❤️🤞🏻🤞🏻🤞🏻

 

god klem C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja jeg gjør det, men utrolig nok så blir jeg ikke lei meg når mensen kommer. Føles bare mer som forventet; jaja da kom den liksom😊

Ja så spennende og fort du fikk time da😃

Krysser fingrene for oss begge!

Vi må bare holde fast i håpet sammen alle vi som ikke har fått det til enda❤️🤞🏻🤞🏻🤞🏻

 

god klem C

Anonymkode: e09e5...261

Ja, sånn har det blitt.. 🙈 her hadde det ikke kommet mer tegn til mensen i løpet av natten så jeg tok selvfølgelig en test.. uten grunn 😂 kommer sikkert i løpet av dagen! 

Ja, veldig deilig! Betaler en god del for det da, så håper jo ikke jeg må gå der så lenge 😂 skrev i bestillingen at jeg regner med mensen er rett rundt hjørnet og at jeg lurte på hvordan det blir med oppstart igjen på letrozol dersom jeg skal gå i behandling der. Det kan jo være at de vil ta noen tester og slikt før jeg har begynt på ny kur. Eller at de har en annen form for behandling. Blir spennende å se!

Krysser fingrene for at veien herfra er kort for alle oss som fremdeles strever. Nå som aprilbabydrømmen ryker så håper jeg inderlig på mai/juni 🧡

God klem tilbake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant ❤️ Håpet kan ingen ta fra en!

Det er bare å ikke gi opp og fortsette å prøve så lenge man kan, mer får man faktisk ikke gjort! Det å innhente seg hjelp føles bra, da legger man på en måte utfordringen litt i andres hender, samtidig som man aktivt gjør noe!

Jeg føler meg urovekkende rolig, men det er vel bare fordi jeg ikke lengre forventer en graviditet, så om jeg blir gravid en dag, får jeg vel sjokk😂

Man får nesten bare tro på det dumme utsagnet: «Ting skjer for en grunn». 😂🙈

Lykke til og hold oss oppdaterte da😊

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med mensen, C! Håper alt er bra med blodprøvene. Blir spennende å se hva Medicus kan gjøre for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kom tante og sa GOD MORGEN DET ER TORSDAG til meg🙈🙈🙈

Da skal jeg reise til legen og ta blodprøvene i dag, medicus sa at jeg måtte ta dem

på dag 1-3 av mensen, men helst den første ordentlige blødningsdagen, og når det er (beklager så mye), mer enn bare en stripe med blod regnes vel det til å være første ordentlige blødningsdag eller? Ja jeg konkluderer med det! Skal bli godt å få tatt prøvene og så håper jeg medicus som avtalt ringer meg vedrørende svarene på torsdag neste uke😊

Håper selvsagt også at alt står bra til - man vet jo faktisk aldri!

 

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

Tante rød har selvfølgelig nok en gang kommet på uanmeldt besøk 🤨 Når skal hun fatte hintet. Hun er ikke velkommen. 

Jeg tok prøvene på dag 2 da dag 1 var en søndag å det gikk visst greit. Så går nok bra om du har lite blod for jeg hadde ingenting på dag 2. 

Første blødningsdag regnes som første dag du ser friskt blod :) 

Lykke til! 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tante rød har selvfølgelig nok en gang kommet på uanmeldt besøk 🤨 Når skal hun fatte hintet. Hun er ikke velkommen. 

Jeg tok prøvene på dag 2 da dag 1 var en søndag å det gikk visst greit. Så går nok bra om du har lite blod for jeg hadde ingenting på dag 2. 

Første blødningsdag regnes som første dag du ser friskt blod :) 

Lykke til! 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja hun er ikke helt god den dama der🙈😂

Ja det samme fikk jeg beskjed om, dersom det var helg kunne jeg ta blodprøven første virkedag i etterkant.

Jeg er faktisk overrasket over hvor mye jeg blør i dag til at det er første blødningsdag, tydelig at kroppen fremdeles tilpasser seg etter uttak av spiral, men det anser jeg for å være en god ting😊

Nå er jeg bare spent på resultatene!

 

Klem til deg M

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg trenger deres hjelp! Jeg må legge ved grafen min, der står det at jeg har hatt eggløsning 🤔 Så lurer jeg på om FF kan vise feil? Eller skal det mye til for at dette ikke stemmer? Har jeg hatt eggløsning? 😲 Det er selvfølgelig bra hvis dette stemmer, jeg bare kan ikke tro det.. 

 

b_5siebg.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Dovendyr1 skrev:

Hei, jeg trenger deres hjelp! Jeg må legge ved grafen min, der står det at jeg har hatt eggløsning 🤔 Så lurer jeg på om FF kan vise feil? Eller skal det mye til for at dette ikke stemmer? Har jeg hatt eggløsning? 😲 Det er selvfølgelig bra hvis dette stemmer, jeg bare kan ikke tro det.. 

 

b_5siebg.png

Jeg synes absolutt det ser sånn ut ja😊

Tips: i dagene rundt og etter EL, pass på å alltid tempe til samme tid. Ser du tempet i en annen tid i går, det kan gi misvisende resultater.

Når pleier du å tempe til vanlig og når tempet du i går? Den kan justeres opp/ned:)

 

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes absolutt det ser sånn ut ja😊

Tips: i dagene rundt og etter EL, pass på å alltid tempe til samme tid. Ser du tempet i en annen tid i går, det kan gi misvisende resultater.

Når pleier du å tempe til vanlig og når tempet du i går? Den kan justeres opp/ned:)

 

Hilsen C

Anonymkode: e09e5...261

Takk 😀 Jeg tempet til samme tid igår, men hadde et par runder våken på natta. Og sist jeg våknet, lå jeg og vred meg en stund. Det var ca 2 timer før jeg tempet. Så jeg krysset av for "sleep deprived", men det er kanskje ikke riktig å gjøre det? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dovendyr1 skrev:

Takk 😀 Jeg tempet til samme tid igår, men hadde et par runder våken på natta. Og sist jeg våknet, lå jeg og vred meg en stund. Det var ca 2 timer før jeg tempet. Så jeg krysset av for "sleep deprived", men det er kanskje ikke riktig å gjøre det? 🙈

Jeg pleier å droppe den, rett og slett da den gjør som den gjør - men da lar du den stå synes jeg:)

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fem uker siden "mens" og ppilleslutt. Har våkna kvalm de siste tre dagene... 

20190808_133633.jpg

Anonymkode: 16cd7...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fem uker siden "mens" og ppilleslutt. Har våkna kvalm de siste tre dagene... 

20190808_133633.jpg

Anonymkode: 16cd7...691

Ser ingen strek, dessverre

Anonymkode: 2aa6e...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen strek, dessverre

Anonymkode: 2aa6e...62e

Ikke jeg heller. Veit ikke når jeg bør ta neste test heller? En mnd kanskje? Skal til gyn 13 sept

Anonymkode: 16cd7...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 13.49, Sinsiew skrev:

Dette høres jo supert ut!

Her var også gode resultater i dag. Superfine prøver, og mannens sædprøve var utmerket! 

Så må må det bare klaffe da. Jeg har jo, siden vi sluttet på prevansjon i oktober og bar uforsiktige en haug med ganger frem til pp start i april, ikke fått en eneste positiv test. Det føles ikke greit. 

Det blir uansett henvisning videre på oss da, pga min helsetilstand.

Men det er så bra at hun damen tok seg god tid til å prate med deg, og at hun er veldig positiv til videre prøving! 

Jeg henger litt etter på denne tråden merker jeg, men så utrolig positivt! Jeg har troen! 

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...