Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Tussi2018 skrev:

Ja som om ikke det er ille nok å få bekreftet at det ikke gikk denne gang heller 🙄 samtidig er jeg jo glad for at jeg i det hele tatt får mensen. Det har jo ikke vært en selvfølge for meg det siste året pga PCO. Så nå vet jo i hvert fall at jeg kan starte kjapt opp igjen på ny runde. Spent på om den nye gynekologen er enig i at det er letrozol jeg skal gå på fortsatt. 

Håper du får en fin dag Sinsiew 😊

Føler vi er ganske «sinket», el samtidig og mensen samtidig👯‍♀️ Denne mnd. satser vi på gravid samtidig sant? 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Hold oss oppdatert på hva gynekologen sier.

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Jeg er i pp5 nå, så har jo ikke prøvd SÅ lenge. Det er en ustabil syklus, men er den «unormalt ustabil» etter at jeg tok ut spiralen i februar (tror jeg)? Fikk positiv el test på dag 17 denne syklusen og 18 i forrige.

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

Jeg mener og tror at syklusen skal stabilisere seg ganske fort etter spiral. Men det kan jo tyde på at den gjør det også hvis de to siste gangene har vært ganske like 👍😊 sykluser på 33 og 34 dager er jo innenfor normalen. Blir spennende å se om El kommer rundt samme tid denne gangen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen skulle dukket opp en gang mellom 4-6/8. Nå er det 10/8 og den er fortsatt ikke kommet. Tok en blendahvit test på torsdag (8/8). Ønsker så høyt at det er et embryo inni der i stedet, men er vel ikke så heldig. Har flere tegn på at mensen kommer snart, men det har jeg jo hatt i over en uke så.. Vil bare bli ferdig med det🙄

Anonymkode: 1b29b...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mensen skulle dukket opp en gang mellom 4-6/8. Nå er det 10/8 og den er fortsatt ikke kommet. Tok en blendahvit test på torsdag (8/8). Ønsker så høyt at det er et embryo inni der i stedet, men er vel ikke så heldig. Har flere tegn på at mensen kommer snart, men det har jeg jo hatt i over en uke så.. Vil bare bli ferdig med det🙄

Anonymkode: 1b29b...61d

Sikker på at eggløsningen var når du trodde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov bra inatt og målingene er fortsatt høyere, så begynner å tro på at jeg har hatt eggløsning. Skal legge meg inn i IKM august nå 🤞Har veldig lyst til å begynne å teste allerede! Hvordan holder man ut disse dagene? 🙈😅

b_o4jIO1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Sov bra inatt og målingene er fortsatt høyere, så begynner å tro på at jeg har hatt eggløsning. Skal legge meg inn i IKM august nå 🤞Har veldig lyst til å begynne å teste allerede! Hvordan holder man ut disse dagene? 🙈😅

b_o4jIO1.png

Anbefaler og ikke teste for tidlig. Det blir bare potensielt skuffende. 

Det er lett å holde ut. Gå på do når du våkner, ikke ta med noen tester eller noe som kan friste, gjør ditt fornødne og skyll ned 🙃🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sinsiew skrev:

Anbefaler og ikke teste for tidlig. Det blir bare potensielt skuffende. 

Det er lett å holde ut. Gå på do når du våkner, ikke ta med noen tester eller noe som kan friste, gjør ditt fornødne og skyll ned 🙃🙈

Høres veldig lett ut, ja 🙈😅 Skal selvfølgelig prøve å la være og teste tidlig, det er jo det eneste fornuftige.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dovendyr1 skrev:

Høres veldig lett ut, ja 🙈😅 Skal selvfølgelig prøve å la være og teste tidlig, det er jo det eneste fornuftige.. 

Haha, det er lett når man gjør det til rutine 🙈🙃 

Jeg ville tester fra ca 12 dpo jeg, og da kan du fortsatt få negativt utslag selv om du er gravid 😥 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 😊 

Jeg var jo hos en ny gynekolog i går, og det var en veldig positiv opplevelse! Han lyttet og tok seg god tid å høre om alt som hadde skjedd og ikke skjedd dette året vi har prøvd. Han tok innvendig UL og var fornøyd med mengden cyster ut i fra at jeg sa jeg hadde PCO. Jeg kunne selv se at det var mye færre enn sist jeg sjekket (på UL etter spontanabort i april). Så det var bra! Jeg skal fortsette på letrozol med samme dose og dager som før, men jeg skal tilbake til han på CD 12 for å se hvordan det ligger an. Han ville gi meg eggløsningssprøyte, noe jeg har lest en del om og håpet på. Han regnet med at jeg skulle være gravid innen jul! Jeg håper jo på september da 😂 ble veldig mye lettere av å gå der og lage en plan sammen med han. Så nå har jeg skikkelig troen på at det kan bli maibaby til og med! Både jeg og samboer må ta nye blodprøver og samboer må ta sædprøve, slik at han får sett på alt meg egne øyne. Så skal vi inn på en time sammen om en stund og få søkt om IVF offentlig. Han ville gjerne at vi skulle ha det som plan B, og det er jeg helt enig i 😊 

Kjenner jeg er 10 kg lettere etter hvordan denne uken har vært følelsesmessig. Så nå håper jeg at dette går veien og at planen hans fungerer 😍🤞🤞

Endret av Tussi2018
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Hei dere 😊 

Jeg var jo hos en ny gynekolog i går, og det var en veldig positiv opplevelse! Han lyttet og tok seg god tid å høre om alt som hadde skjedd og ikke skjedd dette året vi har prøvd. Han tok innvendig UL og var fornøyd med mengden cyster ut i fra at jeg sa jeg hadde PCO. Jeg kunne selv se at det var mye færre enn sist jeg sjekket (på UL etter spontanabort i april). Så det var bra! Jeg skal fortsette på letrozol med samme dose og dager som før, men jeg skal tilbake til han på CD 12 for å se hvordan det ligger an. Han ville gi meg eggløsningssprøyte, noe jeg har lest en del om og håpet på. Han regnet med at jeg skulle være gravid innen jul! Jeg håper jo på september da 😂 ble veldig mye lettere av å gå der og lage en plan sammen med han. Så nå har jeg skikkelig troen på at det kan bli maibaby til og med! Både jeg og samboer må ta nye blodprøver og samboer må ta sædprøve, slik at han får sett på alt meg egne øyne. Så skal vi inn på en time sammen om en stund og få søkt om IVF offentlig. Han ville gjerne at vi skulle ha det som plan B, og det er jeg helt enig i 😊 

Kjenner jeg er 10 kg lettere etter hvordan denne uken har vært følelsesmessig. Så nå håper jeg at dette går veien og at planen hans fungerer 😍🤞🤞

Herlig Tussi. Nå ble jeg glad 😀 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre Tussi!! Den vitamininnsprøytningen er så god for hele kroppen ❤️

Nå får vi håpe det går veien for deg og din kjære😍😍😍

 

Klem C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tussi2018 skrev:

Hei dere 😊 

Jeg var jo hos en ny gynekolog i går, og det var en veldig positiv opplevelse! Han lyttet og tok seg god tid å høre om alt som hadde skjedd og ikke skjedd dette året vi har prøvd. Han tok innvendig UL og var fornøyd med mengden cyster ut i fra at jeg sa jeg hadde PCO. Jeg kunne selv se at det var mye færre enn sist jeg sjekket (på UL etter spontanabort i april). Så det var bra! Jeg skal fortsette på letrozol med samme dose og dager som før, men jeg skal tilbake til han på CD 12 for å se hvordan det ligger an. Han ville gi meg eggløsningssprøyte, noe jeg har lest en del om og håpet på. Han regnet med at jeg skulle være gravid innen jul! Jeg håper jo på september da 😂 ble veldig mye lettere av å gå der og lage en plan sammen med han. Så nå har jeg skikkelig troen på at det kan bli maibaby til og med! Både jeg og samboer må ta nye blodprøver og samboer må ta sædprøve, slik at han får sett på alt meg egne øyne. Så skal vi inn på en time sammen om en stund og få søkt om IVF offentlig. Han ville gjerne at vi skulle ha det som plan B, og det er jeg helt enig i 😊 

Kjenner jeg er 10 kg lettere etter hvordan denne uken har vært følelsesmessig. Så nå håper jeg at dette går veien og at planen hans fungerer 😍🤞🤞

Så godt å høre 🥰 Godt å ha både en hovedplan, men også en plan B da :)

Det er lenge til jul, så jeg krysser fingrene for deg på September 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tussi2018 skrev:

Hei dere 😊 

Jeg var jo hos en ny gynekolog i går, og det var en veldig positiv opplevelse! Han lyttet og tok seg god tid å høre om alt som hadde skjedd og ikke skjedd dette året vi har prøvd. Han tok innvendig UL og var fornøyd med mengden cyster ut i fra at jeg sa jeg hadde PCO. Jeg kunne selv se at det var mye færre enn sist jeg sjekket (på UL etter spontanabort i april). Så det var bra! Jeg skal fortsette på letrozol med samme dose og dager som før, men jeg skal tilbake til han på CD 12 for å se hvordan det ligger an. Han ville gi meg eggløsningssprøyte, noe jeg har lest en del om og håpet på. Han regnet med at jeg skulle være gravid innen jul! Jeg håper jo på september da 😂 ble veldig mye lettere av å gå der og lage en plan sammen med han. Så nå har jeg skikkelig troen på at det kan bli maibaby til og med! Både jeg og samboer må ta nye blodprøver og samboer må ta sædprøve, slik at han får sett på alt meg egne øyne. Så skal vi inn på en time sammen om en stund og få søkt om IVF offentlig. Han ville gjerne at vi skulle ha det som plan B, og det er jeg helt enig i 😊 

Kjenner jeg er 10 kg lettere etter hvordan denne uken har vært følelsesmessig. Så nå håper jeg at dette går veien og at planen hans fungerer 😍🤞🤞

Åååå! Så bra Tussi! Ble kjempeglad på dine vegne❤️

-Mali

Anonymkode: 18a65...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så god dere er 😭❤ Jeg er veldig glad for at vi har denne tråden her og kan støtte hverandre i denne prosessen! 

Jeg heier på dere! 👏🤞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle egentlig få mensen på fredag. Har tatt to negative tester.. ☹  Håper det fortsatt er en sjanse på å få en positiv test selv om det er mer sannsynlig at mensen kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens temp på sitt høyeste 😄

D3F6334C-8D80-4467-BA1A-AFDD00E3CDA3.jpeg

Anonymkode: 21fb5...d21

Oppdatering: tok en test og det er en strek ❤️

Anonymkode: 21fb5...d21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: tok en test og det er en strek ❤️

Anonymkode: 21fb5...d21

Spennede! Da er det bare å sette igang med sengekosen for de neste dagene. Håper det blir en spire ut av det ❤️

Anonymkode: aee08...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...