Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (1 time siden):

Faktisk enig med henne.

Jeg også og innlegget var bra av henne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Syns det var et velskrevet og flott innlegg jeg. Som setter ord på det mange tenker. Ser absolutt ingen grunn til at det burde vært anmeldt.

Jeg tror at du, av en eller annen grunn, har et litt anstrengt forhold til denne bloggeren. Men det er frivillig å lese den vet du. Det er ikke vits å gjøre noe man bare blir irritert av. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Hørt om ytringsfrihet? Du kan ikke anmelde alt du ikke liker eller blir krenket over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Hørt om ytringsfrihet? Du kan ikke anmelde alt du ikke liker eller blir krenket over.

Ytringsfrihet har alle sammen, men jeg har lov til å reagere på at hun kaller andre for mordere fordi hun mener at en med covid 19 smitter andre med vilje.  Det er sterke ord å kalle andre for mordere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (58 minutter siden):

Ytringsfrihet har alle sammen, men jeg har lov til å reagere på at hun kaller andre for mordere fordi hun mener at en med covid 19 smitter andre med vilje.  Det er sterke ord å kalle andre for mordere. 

Det er faktisk noen som har fått covid-19 som bryter isolasjonen. Det var 2 personer i dag som var i karantene/isolasjon og møtte opp til vaksinering.

Gjør du dette med vitende og vilje, er du faktisk en potensiell morder.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (20 timer siden):

Syns det var et velskrevet og flott innlegg jeg. Som setter ord på det mange tenker. Ser absolutt ingen grunn til at det burde vært anmeldt.

Jeg tror at du, av en eller annen grunn, har et litt anstrengt forhold til denne bloggeren. Men det er frivillig å lese den vet du. Det er ikke vits å gjøre noe man bare blir irritert av. 

Det blir dobbeltmoralsk når hun skriver innlegg som det hun gjorde når jeg har lest andre bloggere hvor falsk oppførsel hun  har. Derfor irriterer det meg alt hun publiserer på bloggen sin. Jeg vet det er frivillig å lese, men falske innlegg har jeg ikke noe til overs for. 

Hun kan sende denne purringa og bloggklemmene til bloggvennene sine dit peppern gror. Det virker hyklersk, og hører ikke hjemme for voksne bloggere.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det blir dobbeltmoralsk når hun skriver innlegg som det hun gjorde når jeg har lest andre bloggere hvor falsk oppførsel hun  har. Derfor irriterer det meg alt hun publiserer på bloggen sin. Jeg vet det er frivillig å lese, men falske innlegg har jeg ikke noe til overs for. 

Hun kan sende denne purringa og bloggklemmene til bloggvennene sine dit peppern gror. Det virker hyklersk, og hører ikke hjemme for voksne bloggere.

 

 

 

Ingenting som heter falske innlegg. Er det innlegg som ikke er skrevet, men som utgir seg for å være et innlegg, eller omvendt?
Merkelig hvor opphengt du er i henne. Et greit tips er:

Ikke les blogger som irriterer deg. Finn noen blogger som du faktisk liker å lese. Da forsvinner irritasjonen.

 :klem:

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Heartgirl skrev (10 minutter siden):

Heia Bunny Trash som endelig setter Dixierose på skikkelig på plass i blogginnlegget hennes https://dixierose.blogg.no/har-fatt-forste-dose-med-koronavaksinen-😊-til-vaksinemotstandere-slutt-med-a-vaere-egoistiske.html

Jeg støtter Bunny Trash som mener hun er fordømmende og blærende 🙂 

Du driter deg ut med dette innlegget. Sånn skikkelig. Kutt ut. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, brukerdebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jesus my lord🙈 Nå har har hun jammen også lagd seg en livsstil, kosthold og trening snap hvor alle kan følge henne. Hun snakker også til kamera. Hjelpes. 

Jeg fikk tips fra en snapper som jeg har fulgt en stund som linket til snappen hennes. 

4 dager fulgte jeg henne før jeg avfulgte henne. 

Noen burde vernes mot seg selv 🙈 

Jeg vedder på at Ingen blir inspirert av hennes trening. De følger med snappet fordi hun dummer seg ut.

Blogg, yutube og snap chat 🙈 Hva blir det neste? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (9 minutter siden):

Jesus my lord🙈 Nå har har hun jammen også lagd seg en livsstil, kosthold og trening snap hvor alle kan følge henne. Hun snakker også til kamera. Hjelpes. 

Jeg fikk tips fra en snapper som jeg har fulgt en stund som linket til snappen hennes. 

4 dager fulgte jeg henne før jeg avfulgte henne. 

Noen burde vernes mot seg selv 🙈 

Jeg vedder på at Ingen blir inspirert av hennes trening. De følger med snappet fordi hun dummer seg ut.

Blogg, yutube og snap chat 🙈 Hva blir det neste? 

 

Ingenting av det jeg nettopp leste kan på noen som helst måte bli sett på som saklig kritikk av... noe som helst egentlig.

Og har du sett, her var du igjen.

Endret av Emmelise
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emmelise skrev (Akkurat nå):

Ingenting av det jeg nettopp leste kan på noen som helst måte bli sett på som saklig kritikk av... noe som helst egentlig.

Og har du sett, her var du igjen.

Jeg har lov til å mislike en blogger jeg også som andre som skriver på forskjellige tråder.

Jeg prøver å holde meg saklig og jeg har ingen intensjoner om å være ufin mot noen.

Jeg beklager at du tolker mine innlegg om henne på den måten. 

Virker som om du har en slags intensjon om å forsvare henne på alt. Det må du få lov til. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Jeg har lov til å mislike en blogger jeg også som andre som skriver på forskjellige tråder.

Jeg prøver å holde meg saklig og jeg har ingen intensjoner om å være ufin mot noen.

Jeg beklager at du tolker mine innlegg om henne på den måten. 

Virker som om du har en slags intensjon om å forsvare henne på alt. Det må du få lov til. 

 

 

Du har allerede tidligere gjort det klart hvorfor akkurat denne personen er noen du misliker. Og det har ingenting med innholdet hennes å gjøre eller hvordan det presenteres. Hvis hun vil starte en snapkonto så gjør hun det. Hvis kritikken din består av at du mener hun er for gammel eller fordi det bare er henne, så sier det sitt om deg.

Ingenting av det er saklig. Det er bare du som er smålig og skal bitche om noen du ikke liker. Det kan du fint gjøre andre steder.

Endret av Emmelise
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (1 minutt siden):

Du har allerede tidligere gjort det klart hvorfor akkurat denne personen er noen du misliker. Og det har ingenting med innholdet hennes å gjøre eller hvordan det presenteres. Hvis hun vil starte en snapkonto så gjør hun det. Hvis kritikken din består av at du mener hun er for gammel eller fordi det bare er henne, så sier det sitt om deg.

Ingenting av det er saklig. Det er bare du som er smålig og skal bitche om noen du ikke liker.

Det er innholdet på snappen var pinlig og flaut som på youtuben hennes. Det er det jeg reagerte på. Det har ikke noe med henne som person å gjøre. 

Det er grenser for hvor mange ganger på rad følgerne hennes ønsker å høre om hennes vektnedgang, se de samme bildene av havregrøten, se samme typer videoer der hun filmer mens hun går tur, går på ei tredemølle, eller sitter i et treningsapparat og sparker med beina. Det kaller ikke jeg en inspirerende kanal. 

Jeg ser noen prøver å sleike henne langs ryggen med smiskene kommentarer men de tør vel ikke annet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Det er innholdet på snappen var pinlig og flaut som på youtuben hennes. Det er det jeg reagerte på. Det har ikke noe med henne som person å gjøre. 

Det er grenser for hvor mange ganger på rad følgerne hennes ønsker å høre om hennes vektnedgang, se de samme bildene av havregrøten, se samme typer videoer der hun filmer mens hun går tur, går på ei tredemølle, eller sitter i et treningsapparat og sparker med beina. Det kaller ikke jeg en inspirerende kanal. 

Jeg ser noen prøver å sleike henne langs ryggen med smiskene kommentarer men de tør vel ikke annet. 

 

Og hva så..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (7 minutter siden):

Og hva så..?

Du hadde neppe blitt inspirert av en sånn snap chat kanal du heller. Hver sin smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Du hadde neppe blitt inspirert av en sånn snap chat kanal du heller. Hver sin smak. 

Og hva så? 

Blant andre tråder om bloggere er det kritikk om hvordan barn blir grovt utnyttet for klikk og sponsoravtaler. Forretningsvirksomhet som bryter lover og regler, umerket reklame for å lure sine følgere, og jeg vet ikke hva.

Virkelige kritikkverdige forhold.

DixieRose har startet en snapkanal du ikke liker. Så grusomt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (11 minutter siden):

Og hva så? 

Blant andre tråder om bloggere er det kritikk om hvordan barn blir grovt utnyttet for klikk og sponsoravtaler. Forretningsvirksomhet som bryter lover og regler, umerket reklame for å lure sine følgere, og jeg vet ikke hva.

Virkelige kritikkverdige forhold.

DixieRose har startet en snapkanal du ikke liker. Så grusomt. 

Jeg er enig at det er kritikkverdig når unger blir grovt utnyttet.  Det med at de får klikk på grunn av sponsoravtaler ser jeg ikke på som noe problem. De må ha inntekt de også på samme måte som en avis må ha reklame for å overleve. 

Jeg støtter de som kan sosiale medier og som har noe å gi meg som seer. 

Skal du ha en åpen snap kanal som det DixieRose har må hun ha noe å gi til følgerne sine. Det samme på youtuben hennes også.  Hvorfor kan hun ikke holde seg til blogg da.

Nå tror jeg blogg holder på å dabbe av. Jeg ser jo hvem som er på topplisten på blogg.no. Det er den voksne gjengen som har holdt til på blogg.no i mange år. 

Meningen min om snap kanalen til DR har ikke noe å gjøre med hun som person. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...