Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lambigirl skrev:

Hun glemte å slå av kursiv på halve teksten så jeg aner ikke hva som er sitat eller ikke. Og jeg humrer jo litt for meg selv når hun påstår hun anonymiserer folk ved å sitere dem ordrett slik at man kan søke seg rett til dem. Men hun henger ikke ut folk med skjermbilde av folks brukernavn lenger. Jeg ser på det som en liten seier.

Alt hun siterer er selvsagt fra tråden til hennes idol de siste par timene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lukter drama lang vei.

Det virker som hun gar gått kurset hos ABD også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 0.05, Vipser skrev:

Hun er veldig flink til å ta sitater ut av sammenheng. Akkurat som Anne Brith 👏

Skulle tro at hun hadde fått opplæring av ABD :) Den eneste forskjellen er at DixieRose ikke legger ut så mye slefier som det ABD gjør.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Honey Dew skrev:

Det lukter drama lang vei.

Det virker som hun gar gått kurset hos ABD også.

Jeg tenkte det samme som deg. Den eneste forskjellen er at DixieRose ikke er i nærheten av å legge ut kleine slfier av seg selv på bloggen og ingstagrammen sin. Jeg har begynt å følge henne på instagram bare for nysgjerrighetens skyld.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

https://dixierose.blogg.no/

slår til igjen, og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Terningkast 6 til Sophie Elise sin bok  :fnise: Hun kan ikke ha lest den særlig nøye. Jeg har ikke lest boken og jeg kommer ikke til å gjøre det, men jeg tvilr på at boken er vredt terningkast 6.

Jeg synes hun har skjerpet seg som blogger, og nå synes jeg det er koselig å lese bloggen hennes igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg satt og koblet av og leste på noen blogger. Noen blogger må jeg lese fordi jeg vil bli underholdt av deres tåpelige måte å blogge på.

Sjekk hva Dixierose har klart https://dixierose.blogg.no/nadd-vektmalet-mitt-og-na-skal-trivselsvekta-stabiliseres.html

Jeg tar av meg hatten for den jobben hun har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Nei takk, den bloggen kan seile i sin egen sjø 🤪

Det er jeg enig i at hun kan men det er en bragd det hun har klart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Nei takk, den bloggen kan seile i sin egen sjø 🤪

Hvorfor? Fordi det er en liten blogg med veldig få lesere? Rart denne tråden får stå, når karimaritas blogg blir slettet. Denne bloggen er mye mindre og har få lesere. Merkelige greier dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Trine123 skrev:

Hvorfor? Fordi det er en liten blogg med veldig få lesere? Rart denne tråden får stå, når karimaritas blogg blir slettet. Denne bloggen er mye mindre og har få lesere. Merkelige greier dette her.

Dixierose sin blogg og KM sin blogg er dårlige bloggere. Begge bloggene et eneste stort gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp. Ingen gidder å lese om katter og atter katter og den andre pjatt og atter pjatt.

Jeg stikker innom begge bloggene fordi jeg blir underholdt av at to voksne damer kan ha så dårlige blogger og vi vet aldri hva som kommer fra de bloggerne der.

Voksne uføretrygdede kjerringer som sitter hjemme og blogger.

Jeg var en gang medlem på denne bloggruppa 40 + og du hadde lest en blogg hadde du lest dem alle sammen. Det endte med at jeg meldte meg ut fra gruppa.

 

 

Endret av Lambigirl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren som Dixierose/Nadixie eller hva hun kaller seg på bloggene sine går langt over grensen https://nouw.com/karimaritas/nei-dette-er-ikke-meg-36601717

Jeg er sint for jeg finner meg ikke i å bli stemplet som en mobber fordi jeg skriver mine egne meninger.

Det er merkelig at flere av de voksne bloggerne over 40 år ikke vet hva som er mobbing og det er en stor skam for de som har opplevd å bli mobbet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lambigirl skrev:

Kommentaren som Dixierose/Nadixie eller hva hun kaller seg på bloggene sine går langt over grensen https://nouw.com/karimaritas/nei-dette-er-ikke-meg-36601717

Jeg er sint for jeg finner meg ikke i å bli stemplet som en mobber fordi jeg skriver mine egne meninger.

Det er merkelig at flere av de voksne bloggerne over 40 år ikke vet hva som er mobbing og det er en stor skam for de som har opplevd å bli mobbet.

De har åpenbart lite å gjøre på om dagene 😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, DianaV skrev:

De har åpenbart lite å gjøre på om dagene 😊 

Det har du rett i. Leser du bloggene til de over 40 år ser du mange av dem er uføre på grunn av forskjellige sykdommer. De har lite å gjøre om dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lambigirl skrev:

Kommentaren som Dixierose/Nadixie eller hva hun kaller seg på bloggene sine går langt over grensen https://nouw.com/karimaritas/nei-dette-er-ikke-meg-36601717

Jeg er sint for jeg finner meg ikke i å bli stemplet som en mobber fordi jeg skriver mine egne meninger.

Det er merkelig at flere av de voksne bloggerne over 40 år ikke vet hva som er mobbing og det er en stor skam for de som har opplevd å bli mobbet.

.....og vi lo! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.11.2019 den 17.53, Lambigirl skrev:

Kommentaren som Dixierose/Nadixie eller hva hun kaller seg på bloggene sine går langt over grensen https://nouw.com/karimaritas/nei-dette-er-ikke-meg-36601717

Jeg er sint for jeg finner meg ikke i å bli stemplet som en mobber fordi jeg skriver mine egne meninger.

Det er merkelig at flere av de voksne bloggerne over 40 år ikke vet hva som er mobbing og det er en stor skam for de som har opplevd å bli mobbet.

Jeg leste den kommentaren dixirose kommenterte på KM sin blogg, og hun har rett i mye syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trine123 skrev:

Jeg leste den kommentaren dixirose kommenterte på KM sin blogg, og hun har rett i mye syns jeg.

Hun har ikke rett og hun burde skjemmes at hun anklager oss for å mobbe. Det er alvorlige anklager. Ville du likt at noen stemplet deg for en mobber når det ikke var tilfelle? Hun burde lese seg opp på definisjonen nettmobbing.

Dixierose og mange andre 40+-bloggere er flinke til å trekke mobbekortet når det er snakk om konstruktiv kritikk.

Konstruktiv kritikk har aldri vært mobbing. Det kommer aldri til å bli mobbing og er ikke i nærheten av mobbing.

Hun burde heller tenke på alle som i realiteten opplever å bli mobbet. Det er respektløst av Dixierose og flere andre 40+-bloggere å beskylde andre for å være mobbere :murvegg:

 

 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lambigirl skrev:

Hun har ikke rett og hun burde skjemmes at hun anklager oss for å mobbe. Det er alvorlige anklager. Ville du likt at noen stemplet deg for en mobber når det ikke var tilfelle? Hun burde lese seg opp på definisjonen nettmobbing.

Dixierose og mange andre 40+-bloggere er flinke til å trekke mobbekortet når det er snakk om konstruktiv kritikk.

Konstruktiv kritikk har aldri vært mobbing. Det kommer aldri til å bli mobbing og er ikke i nærheten av mobbing.

Hun burde heller tenke på alle som i realiteten opplever å bli mobbet. Det er respektløst av Dixierose og flere andre 40+-bloggere å beskylde andre for å være mobbere :murvegg:

 

 

 

 

Det er dessverre ikke alltid alt her inne er konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine123 skrev:

Det er dessverre ikke alltid alt her inne er konstruktiv kritikk.

Da vet ikke du hva konstruktiv kritkk er.

Les deg opp på definisjoner på konstruktiv kritikk og mobbing.

I kommentaren på KM sin blogg stempler Dixierose usaklig oss som mobbere. Det er skremmende at noen kan ha et sånt hat mot et anonymt forum. Dixierose har skrevet flere innlegg på bloggene sine fullt av sinne og agresjon mot oss på kvinneugiden som saklig diskuterer bloggere. Det er ikke greit i det hele tatt.

Kommentaren på KM sin blogg er stygt skrevet av henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...