Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lambigirl skrev:

Da vet ikke du hva konstruktiv kritkk er.

Les deg opp på definisjoner på konstruktiv kritikk og mobbing.

I kommentaren på KM sin blogg stempler Dixierose usaklig oss som mobbere. Det er skremmende at noen kan ha et sånt hat mot et anonymt forum. Dixierose har skrevet flere innlegg på bloggene sine fullt av sinne og agresjon mot oss på kvinneugiden som saklig diskuterer bloggere. Det er ikke greit i det hele tatt.

Kommentaren på KM sin blogg er stygt skrevet av henne.

Jeg vet godt hva konstruktiv kritikk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Lambigirl skrev:

Hun har ikke rett og hun burde skjemmes at hun anklager oss for å mobbe. Det er alvorlige anklager. Ville du likt at noen stemplet deg for en mobber når det ikke var tilfelle? Hun burde lese seg opp på definisjonen nettmobbing.

Dixierose og mange andre 40+-bloggere er flinke til å trekke mobbekortet når det er snakk om konstruktiv kritikk.

Konstruktiv kritikk har aldri vært mobbing. Det kommer aldri til å bli mobbing og er ikke i nærheten av mobbing.

Hun burde heller tenke på alle som i realiteten opplever å bli mobbet. Det er respektløst av Dixierose og flere andre 40+-bloggere å beskylde andre for å være mobbere :murvegg:

Sååå enig! Jeg har selv blitt mobbet og det at hun kaller konstruktiv kritikk mobbing er et hån mot alle som blir eller har blitt mobbet 🤬 Men for henne er enhver kommentar som ikke er hylling opp i skyene mobbing.

Hun «mobber» jo selv også ved å kalle hele kvinneguiden et mobbeforum og alle på rampelyset for mobbere. Men jeg må innrømme at jeg finner det litt festlig å lese om hvor rasende sint og lynings hun er på hele kvinneguiden/rampelyset. Kan umulig være sunt å gå med så mye sinne inni seg :fnise: 

Hender jeg er innom bloggen hennes for å se på kattebilder, for kattene hennes er sååå nydelige 😻 Hun er sikkert en hyggelig dame, men hun må slutte å dra mobbekortet for hver minste lille ting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Synes alle disse 40+ bloggerne er barnslige, og lite reflekterende. Du finner mindre drama hos de unge toppbloggerne enn hos 40+ gjengen. De får drive på, men litt dumt å gå inn her for å krangle når de er så imot KG bare for å øke lesertall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Sååå enig! Jeg har selv blitt mobbet og det at hun kaller konstruktiv kritikk mobbing er et hån mot alle som blir eller har blitt mobbet 🤬 Men for henne er enhver kommentar som ikke er hylling opp i skyene mobbing.

Hun «mobber» jo selv også ved å kalle hele kvinneguiden et mobbeforum og alle på rampelyset for mobbere. Men jeg må innrømme at jeg finner det litt festlig å lese om hvor rasende sint og lynings hun er på hele kvinneguiden/rampelyset. Kan umulig være sunt å gå med så mye sinne inni seg :fnise: 

Hender jeg er innom bloggen hennes for å se på kattebilder, for kattene hennes er sååå nydelige 😻 Hun er sikkert en hyggelig dame, men hun må slutte å dra mobbekortet for hver minste lille ting.

Det hender jeg også er innom bloggen hennes for å se på kattebildene henens for jeg er forelsket i de kattene der 😍

Skal jeg være ærlig er jeg imponert over vektnedgangen hennes hun har hatt. Honør til henne at hun har klart å gå ned så mye 👍

Hun må slutte å dra mobbekortet for alt mulig. Det liker jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Plannergirl skrev:

Synes alle disse 40+ bloggerne er barnslige, og lite reflekterende. Du finner mindre drama hos de unge toppbloggerne enn hos 40+ gjengen. De får drive på, men litt dumt å gå inn her for å krangle når de er så imot KG bare for å øke lesertall. 

Jeg er enig og jeg tror at 40+-bloggerne er med dramaqueen enn de yngre. De yngre er mye flinkere enn de unge toppbloggerne. 40+-bloggerne har ikke forstått konseptet med å blogge.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
20 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg er enig og jeg tror at 40+-bloggerne er med dramaqueen enn de yngre. De yngre er mye flinkere enn de unge toppbloggerne. 40+-bloggerne har ikke forstått konseptet med å blogge.

 

Enig. Får litt sånn privat dagbok følelse av de på 40+ 😅 ikke spesielt interessant for andre enn bloggeren selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Plannergirl skrev:

Enig. Får litt sånn privat dagbok følelse av de på 40+ 😅 ikke spesielt interessant for andre enn bloggeren selv. 

Jeg må si jeg ikke ser forskjell på 20+ og 40+ bloggere. Å blogge er jo en form for dagbok uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lambigirl skrev:

Det hender jeg også er innom bloggen hennes for å se på kattebildene henens for jeg er forelsket i de kattene der 😍

Skal jeg være ærlig er jeg imponert over vektnedgangen hennes hun har hatt. Honør til henne at hun har klart å gå ned så mye 👍

Hun må slutte å dra mobbekortet for alt mulig. Det liker jeg ikke.

Jeg også, de er så utrolig fine 😻

Ja, den vektnedgangen hennes er utrolig bra jobba! 👏🏻 Jeg visste ikke at hun hadde vært såpass overvektig en gang før jeg tilfeldigvis leste et innlegg om vektnedgangen. 

Liker det ikke jeg heller. Hun vet ikke hva mobbing er og som tidligere mobbeoffer blir jeg provosert av at hun drar mobbekortet hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, jukkapalme skrev:

Jeg også, de er så utrolig fine 😻

Ja, den vektnedgangen hennes er utrolig bra jobba! 👏🏻 Jeg visste ikke at hun hadde vært såpass overvektig en gang før jeg tilfeldigvis leste et innlegg om vektnedgangen. 

Liker det ikke jeg heller. Hun vet ikke hva mobbing er og som tidligere mobbeoffer blir jeg provosert av at hun drar mobbekortet hele tiden. 

For en viljestyrke å gå ned så mye og for en beinhard jobbing det har vært. Der er hun et forbilde for andre i samme situasjon. Det er mulig å klare å gå ned vekt bare en har viljestyrken som trengs.

Jeg er enomrt glad i dyr og jeg liker å se på bildene av kattene hennes for jeg synes hun tar fine bilder av kattene.

Men jeg blir provosert og sint at hun drar fram mobbekortet hele tiden. Jeg er ingen mobber. Intensjonen min på KG er ikke å mobbe noen.

Hun burde kortet ned på tekstene hun skriver for det blir dønn hakke kjedelig å lese lange tekster. Jeg må innom av og til for å se hva hun skriver. Ser jeg eviglange tekster går jeg bort fra bloggen hennes. Det kaster jeg ikke bort tiden min å lese.

Hun hadde noen blogginnlegg høst med fine høstbilder. De var fine.

Hun taper på å trekke fram mobbekortet hele tiden og hun ødelegger for seg selv som blogger.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lambigirl skrev:

For en viljestyrke å gå ned så mye og for en beinhard jobbing det har vært. Der er hun et forbilde for andre i samme situasjon. Det er mulig å klare å gå ned vekt bare en har viljestyrken som trengs.

Jeg er enomrt glad i dyr og jeg liker å se på bildene av kattene hennes for jeg synes hun tar fine bilder av kattene.

Men jeg blir provosert og sint at hun drar fram mobbekortet hele tiden. Jeg er ingen mobber. Intensjonen min på KG er ikke å mobbe noen.

Hun burde kortet ned på tekstene hun skriver for det blir dønn hakke kjedelig å lese lange tekster. Jeg må innom av og til for å se hva hun skriver. Ser jeg eviglange tekster går jeg bort fra bloggen hennes. Det kaster jeg ikke bort tiden min å lese.

Hun hadde noen blogginnlegg høst med fine høstbilder. De var fine.

Hun taper på å trekke fram mobbekortet hele tiden og hun ødelegger for seg selv som blogger.

 

 

Ja hun er virkelig fæl som drar frem mobbekortet ja. For det finnes ikke mobbing på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine123 skrev:

Ja hun er virkelig fæl som drar frem mobbekortet ja. For det finnes ikke mobbing på KG!

Takk endelig har du innsett hvordan det henger sammen.

Det er ikke mobbing på KG. Hvorfor tror du moderatorene griper inn? Det er for å forhindre at mobbing skjer og skal skje.

Det er stor forskjell på å si sin mening på en konstruktiv måte og mobbing. Ikke alle 40+-bloggere forstår det. Dessverre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lambigirl skrev:

Takk endelig har du innsett hvordan det henger sammen.

Det er ikke mobbing på KG. Hvorfor tror du moderatorene griper inn? Det er for å forhindre at mobbing skjer og skal skje.

Det er stor forskjell på å si sin mening på en konstruktiv måte og mobbing. Ikke alle 40+-bloggere forstår det. Dessverre.

Har du hørt om ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Lambigirl skrev:

For en viljestyrke å gå ned så mye og for en beinhard jobbing det har vært. Der er hun et forbilde for andre i samme situasjon. Det er mulig å klare å gå ned vekt bare en har viljestyrken som trengs.

Jeg er enomrt glad i dyr og jeg liker å se på bildene av kattene hennes for jeg synes hun tar fine bilder av kattene.

Men jeg blir provosert og sint at hun drar fram mobbekortet hele tiden. Jeg er ingen mobber. Intensjonen min på KG er ikke å mobbe noen.

Hun burde kortet ned på tekstene hun skriver for det blir dønn hakke kjedelig å lese lange tekster. Jeg må innom av og til for å se hva hun skriver. Ser jeg eviglange tekster går jeg bort fra bloggen hennes. Det kaster jeg ikke bort tiden min å lese.

Hun hadde noen blogginnlegg høst med fine høstbilder. De var fine.

Hun taper på å trekke fram mobbekortet hele tiden og hun ødelegger for seg selv som blogger.

 

 

Ja, det er helt utrolig bra. 👏🏻 Jeg har aldri vært overvektig, men tror neppe jeg hadde klart det like bra som henne. 

Samme her, jeg elsker dyr og har hund og katter selv også ❤️ Hun tar kjempefine bilder av kattene, ja, hun er en god fotograf 👍🏻Har ikke sett høstbilde-bloggen, må ta en titt. Jeg elsker å se på gode bilder av dyr og natur. 

Enig i at hun burde korte ned tekstene sine. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke orker å lese hele de milelange tekstene hennes. Jeg er ikke så ofte innom, hadde nok aldri vært innom om hun ikke hadde de nydelige kattene. Er nok mye de som gir henne lesere, hehe. :ninuskapus:

Helt enig, at hun drar mobbekortet i hytt og pine må være ødeleggende for henne som blogger, bare synd hun ikke skjønner det selv. Jeg har heller ingen intensjon om å mobbe noen selv om jeg kommer med konstruktiv kritikk. Ingen fortjener å mobbes og jeg vet alt om hvor jævlig det er. Men konstruktiv kritikk er ikke mobbing og når man velger å utlevere seg som blogger må man tåle at ikke all omtale er bæring på gullstol og hylling opp i skyene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom nå for å se hva slags blogg dette er. Det var ikke annet å gjøre enn å tusle ut igjen kjapt. At noen gidder å bruke tiden sin på å lese disse dårlige bloggene rundt om. 

Og hva i alle dager tor disse dårlige bloggerne vi skal finne interessant i bloggene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raggis skrev:

Tittet innom nå for å se hva slags blogg dette er. Det var ikke annet å gjøre enn å tusle ut igjen kjapt. At noen gidder å bruke tiden sin på å lese disse dårlige bloggene rundt om. 

Og hva i alle dager tor disse dårlige bloggerne vi skal finne interessant i bloggene deres?

Jeg er også forundret over at noen gidder å bruke tid på og skrive disse dårlige bloggene, uten særlig mange lesere. Innholdet er jo helt uinteressant for andre enn de selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jukkapalme skrev:

Samme her, jeg elsker dyr og har hund og katter selv også ❤️ Hun tar kjempefine bilder av kattene, ja, hun er en god fotograf 👍🏻Har ikke sett høstbilde-bloggen, må ta en titt. Jeg elsker å se på gode bilder av dyr og natur.

Jeg elsker også å se gode bilder av dyr og der er denne bloggeren flink for det er ikke lett å ta bilder av dyr.

Du har noen flinke 40+-bloggere som tar fine natur og dyrebilder.

 

Endret av Lambigirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...