Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Enkelte klarer ikke å forstå at å være kritisk ikke innebærer å være mobber. Noen kan strekke strikken vel langt og ta litt av i diskusjoner, meg selv innbefattet, men moddene gjør jo en super ryddejobb. Problemet med denne bloggeren er jo at hun kaller alt for mobbing og det er et hån mot de som i årevis har opplevd hva skikkelig mobbing er.

Synes mobbekortet ligger ganske løst hos denne bloggeren.

http://www.torilkremmervik.no/blogg/?p=8331&fbclid=IwAR08bj8U9oVE0MVdZjLNSKMVAIMOd5oznb8eaTDobgXynTErI0yfJAbCbGk

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også på den andre bloggen hennes også https://dixierose.blogg.no/prinsesse-martha-louise-hetset-og-latterliggjort-pa-rampelyst-pa-kvinneguiden.html

Hun vet ikke hva mobbing er og moddene gjør en super jobb for oss som er medlemmer av KG.

Noe annet jeg lurer på når det gjelder denne bloggeren. På presentasjonen på http://www.torilkremmervik.no/blogg  som kalles Om meg står det at hun bor i en 60 kvadratmetr leilighet med 4 katter. Jeg har hørt at det er en regel for hvor mange katter som er lov å ha pr kvadratmeter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lambigirl skrev:

Her også på den andre bloggen hennes også https://dixierose.blogg.no/prinsesse-martha-louise-hetset-og-latterliggjort-pa-rampelyst-pa-kvinneguiden.html

Hun vet ikke hva mobbing er og moddene gjør en super jobb for oss som er medlemmer av KG.

Noe annet jeg lurer på når det gjelder denne bloggeren. På presentasjonen på http://www.torilkremmervik.no/blogg  som kalles Om meg står det at hun bor i en 60 kvadratmetr leilighet med 4 katter. Jeg har hørt at det er en regel for hvor mange katter som er lov å ha pr kvadratmeter.

"Dyretetthet". Ikke en regel, men en grei ting å ha i bakhodet. Om alle 4 kattene kommer overens så er ikke 60 kvm leilighet et problem. Jeg har abyssiner selv og hadde huset bestått av 5 kvm så hadde hun gitt blaffen så lenge det er varmekabler på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Emmelise skrev:

"Dyretetthet". Ikke en regel, men en grei ting å ha i bakhodet. Om alle 4 kattene kommer overens så er ikke 60 kvm leilighet et problem. Jeg har abyssiner selv og hadde huset bestått av 5 kvm så hadde hun gitt blaffen så lenge det er varmekabler på.

Det ser nå ut til at kattene har det godt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Luvinesta skrev:

Har det slått noen av dere som er mest aktive i Rampelys-trådene at folk for folk fra utsiden kan få inntrykk av at det er en veldig hissig, og drama-søkende gjeng her? Det er en veldig mobbende tone både mot bloggere og øvrige influencere som foregår hver eneste dag fra de samme brukerne, selv om det benektes så kan man fint lese mellom linjene. Er det da merkelig at noen reagerer? 

Ingen underforumer her inne må modereres så kraftig som det Rampelys blir, i ferier så stenger de til og med Rampelys fordi de ikke har kapasitet til å følge med. Bare på disse få sidene så har det allerede blitt ryddet for spekulasjoner. Det er ikke til å komme unna at det er et veldig beryktet underforum for mange, og at det skaper reaksjoner når man ser alt som skrives her om navngitte bloggere.

Det er ikke en viktig jobb som kan forandre liv eller hjelpe noen, bare sladder og drama i verste kvinnestil uten samfunnsnytte overhodet, og det er alltid de samme som får gjennomgå selv om andre er mye verre med tanke på barneeksponering etc. (men de er kanskje litt mer likandes og slipper unna)

Man ser jo bare hva den bloggeren som slår ned på nettmobbing må gjennomgå her nå for å si sin mening om det hun mener er nettmobbing.

Det er ikke rart at det finnes så mange barn som blir mobbere eller mobbet når selv voksne latterligjør, spekulerer og nærmest driver med heksejakt på nett. Ja, det er noen som er saklige, all respekt til dere.
Det er ikke nødvendigvis enkeltinnlegg, men mengden av det over tid.

En blogger er en offentlig person og må tåle å bli diskutert og en blogger må også lære seg å takle ros og kritikk. Det er ikke mobbing å kritisere noen. Det kan gå ganske hett for seg i noen av trådene, men moddene her inne er raske med å rydde bort det de mener bryter med KGs regelverk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Luvinesta skrev:

Har det slått noen av dere som er mest aktive i Rampelys-trådene at folk for folk fra utsiden kan få inntrykk av at det er en veldig hissig, og drama-søkende gjeng her? Det er en veldig mobbende tone både mot bloggere og øvrige influencere som foregår hver eneste dag fra de samme brukerne, selv om det benektes så kan man fint lese mellom linjene. Er det da merkelig at noen reagerer? 

Ingen underforumer her inne må modereres så kraftig som det Rampelys blir, i ferier så stenger de til og med Rampelys fordi de ikke har kapasitet til å følge med. Bare på disse få sidene så har det allerede blitt ryddet for spekulasjoner. Det er ikke til å komme unna at det er et veldig beryktet underforum for mange, og at det skaper reaksjoner når man ser alt som skrives her om navngitte bloggere.

Det er ikke en viktig jobb som kan forandre liv eller hjelpe noen, til syvende og sist så er det jo bare drama og sladder uten samfunnsnytte overhodet, og det er alltid de samme som får gjennomgå.

Slår det deg ikke at trådene på rampelys modereres ofte fordi de faste brukerne her inne rapporterer regelbrudd oftere enn i de andre trådene? Leser du andre underforum på Kvinneguiden er det jammen mye drit som blir stående, blant annet i trådene om barnevernet.

Det er jo bra spekulasjoner fjernes! Vi oppfordres jo til å dokumentere påstander, noe de fleste også gjør. Moderatorene nileser ikke trådene, men går inn når noe rapporteres. De oppfordrer oss til å rapportere. 

Kritikk er ikke mobbing. Når bloggerne fortsetter å gjøre kritikkverdige ting (eksponering av barn hver eneste, bidige dag = masse penger i kassa) eller bryter norsk lov (kjører uten bilbelte/barn uten sikring i bil, bruker alkohol i reklame), så blir de kritisert. Vil bloggerne ikke bli kritisert for dette, er det den enkleste ting i verden å slutte å gjøre kritikkverdige/ulovlige ting. Klarer de da ikke å finne på noe å skrive om, burde de kanskje revurdere karrieren. 🤷‍♀️ 

Endret av Vipser
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Luvinesta skrev:

snip

Jeg føler liksom at innlegget ditt er lagt til feil tråd, at den egentlig burde vært i en langt mer generell tråd som omhandler bloggere i flertall istedetfor den enkelte. Men den eneste tråden på Rampelysforumet som omtaler bloggere i et slags flertall er tråden om Bloggerbarna og det blir feil igjen.

Nå skal det sies at alle de forskjellige bloggerne som har tråd på KG har forskjellige deltakere som igjen har forskjellige motiver for sin deltakelse.
For å vise til et konkret eksempel, jeg har vært delvis aktiv i tråden om ABD, mens jeg samtidig leser/følger med på 2-3 andre bloggertråder. CBE-tråden f. eks. er jeg sjeldent til aldri innom. Og slik er det nok for en god del andre som er aktive gjengangere på Rampelyset.

Denne tråden ser jeg litt på fra tid til annen ettersom det tidligere var relevant i henhold til ABD og hennes angivelig kamp mot netthets. Denne spesifikke bloggeren påsto også at hun hadde politianmeldt Kvinneguiden for mobbing. Ikke for å mobbe henne altså. Slik reglene for en politianmeldelse faktisk er. Vi hadde visstnok mobbet hennes store Idol og dermed var skjellsord og ufinheter på sin plass å sende mot et forum og alle dets medlemmer... Gjerne med sitater tatt ut av kontekst og uthengig av enkeltmedlemmer. Bra man ikke.. mobber eller noe...
 Jeg beklager, men selv om jeg snur meg vekk, står på hodet og myser mot høyre så klarer jeg ikke helt å se logikken i det.

Det er mange grunner til at Rampelyset krever mer moderering enn de andre underforumene. De strenge reglene er faktisk en av dem. Og de til dels blir også kontinuerlig endret på hva som er tillatt eller ikke slik at det ofte oppstår forvirring.

De er såpass strenge med hensyn til barn/mindreårige at man kan ikke engang diskutere eller vise til innholdet som bloggere selv faktisk legger ut. Da oppstår det litt komplikasjoner mellom de forskjellige partene.

Rapporteringsknappen i tillegg sitter også ganske løst hos mange. Så er det de man kaller "villfarne blodfans" av Blogger X som gjør sitt beste på å bryte alle de forumreglene de kan i forhåpninger om å få tråd X stengt. Da blir det selvsagt en god del ekstrajobb for moderatorene.

Selvjustisen i enkelte tråder pleier å være svært god. I enkelte tråder har de vært ganske flinke til å minne hverandre på hva som er god "skikk og bruk" istedetfor å ryke i tottene på hverandre. I andre tråder er det dessverre ikke like god selvjustis. Men det er også fordi de forskjellige trådene har forskjellige gjengangere. 

Akkurat denne bloggen er.. for å si det litt slemt (men sant); liten og ubetydelig på mange måter. Det har sine begrensninger hvem som har interessen for å følge med på den. For min del er det kun på grunn av dets relasjon til ABD og falske anmeldelser. Straks det opphørte gikk vi videre med livene våre kan man si.

Jeg mener det skulle være en tråd om Rampelyset på Skråblikk-forumet et sted hvor velformulerte innspill var langt mer sårere etterspurt enn man skulle tro. Om noe så oppmuntrer jeg deg enten til å finne fram til den og oppdatere den, eventuelt starte en ny som gjør det enklere å diskutere det bedre uten å avspore en tilfeldig bloggertråd.

Og hva du leser mellom linjer kan ingen av oss ta ansvar for. For det er fullt mulig din tolkning er helt bak mål og ilegger folk meninger og motiver som simpelthen ikke er der.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Emmelise skrev:

Selvjustisen i enkelte tråder pleier å være svært god. I enkelte tråder har de vært ganske flinke til å minne hverandre på hva som er god "skikk og bruk" istedetfor å ryke i tottene på hverandre. I andre tråder er det dessverre ikke like god selvjustis. Men det er også fordi de forskjellige trådene har forskjellige gjengangere. 

 

Nå har det vel kommet grundig frem at vi, ved å påpeke at andre bedriver brukerdebatt, eller minner om reglene, selv får advarsel/prikk/whatever av moderatorene (se diskusjon under ris/ros). Så fremover skal jeg kun rapportere uten å minne om regler. 

Endret av Vipser
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
2 timer siden, Luvinesta skrev:

Har det slått noen av dere som er mest aktive i Rampelys-trådene at folk for folk fra utsiden kan få inntrykk av at det er en veldig hissig, og drama-søkende gjeng her? Det er en veldig mobbende tone både mot bloggere og øvrige influencere som foregår hver eneste dag fra de samme brukerne, selv om det benektes så kan man fint lese mellom linjene. Er det da merkelig at noen reagerer? 

Ingen underforumer her inne må modereres så kraftig som det Rampelys blir, i ferier så stenger de til og med Rampelys fordi de ikke har kapasitet til å følge med. Bare på disse få sidene så har det allerede blitt ryddet for spekulasjoner. Det er ikke til å komme unna at det er et veldig beryktet underforum for mange, og at det skaper reaksjoner når man ser alt som skrives her om navngitte bloggere.

Det er ikke en viktig jobb som kan forandre liv eller hjelpe noen, til syvende og sist så er det jo bare drama og sladder uten samfunnsnytte overhodet, og det er alltid de samme som får gjennomgå.

Har det slått deg at du er på et debattforum, og i underforumet "Rampelyset" hvor blogger faktisk diskuteres? Har det slått deg at du kan komme med motargumenter? 

Nei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emmelise skrev:

"Dyretetthet". Ikke en regel, men en grei ting å ha i bakhodet. Om alle 4 kattene kommer overens så er ikke 60 kvm leilighet et problem. Jeg har abyssiner selv og hadde huset bestått av 5 kvm så hadde hun gitt blaffen så lenge det er varmekabler på.

Takk det var det jeg mente jeg hadde hørt jeg også. Jeg håper på at hun steller bra med kattene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Honey Dew skrev:

En blogger er en offentlig person og må tåle å bli diskutert og en blogger må også lære seg å takle ros og kritikk. Det er ikke mobbing å kritisere noen. Det kan gå ganske hett for seg i noen av trådene, men moddene her inne er raske med å rydde bort det de mener bryter med KGs regelverk.

Nemlig og DixieRose er en blogger som henger ut oss på rampelyset. Jeg ble provosert da jeg leste hva hun hadde skrevet i blogginnlegget sitt. Hun er ikke bedre når hun svarer leserne sine. Bloggvennene hennes er kansje med i den facebookgruppen hun turer om siden de er enige med henne. Jeg har prøvd å sende henne kommentar men kommentarene mine godkjenner hun ikke. Hun er typsik en AB blogger som godkjenner det hun vil lese.

Jeg ser hun har fått sponset flere ting som hotellopphold, neglebehandling, frisør, vippeserum og kattepakke fra en nettbutikk men jeg tror ikke hun har merket innleggene rett.

Jeg leste ett innlegg hun skrev for ikke så lenge siden.I innelgget står det at hun hadde gått ned en del kilo. Hun hadde postet to bilder av seg selv. Det var ett bilde av henne i bunad og ett i t-skjorte og det var stor forskjellpå de to bildene. Den skal hun ha skryt for.

Når hun begynner å tutre om at vi som kommenterer på rampelyset mobber blir jeg oppgitt for det er beskyldninger mot  oss hun kommer med. Jeg vil ikke bli stemplet som en mobber.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rister oppgitt på hodet og jeg fikk meg en god latter av å lese kommentarene på kommentarfeltet. Slottet har vel mottatt flere mailer i dag fra bloggeren og meldemmene på facebookgruppen som hun referer til i innlegget sitt :murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg rister oppgitt på hodet og jeg fikk meg en god latter av å lese kommentarene på kommentarfeltet. Slottet har vel mottatt flere mailer i dag fra bloggeren og meldemmene på facebookgruppen som hun referer til i innlegget sitt :murvegg:

Uff, jeg får litt moder Teresa-følelse når jeg leser kommentarene. En vinner aldri ved å slåss mot vindmøller. Jo mer en forsøker, jo fortere går møllen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Honey Dew skrev:

Uff, jeg får litt moder Teresa-følelse når jeg leser kommentarene. En vinner aldri ved å slåss mot vindmøller. Jo mer en forsøker, jo fortere går møllen.

Litt i den retning.

Hun hyler om at vi på rampelyset mobber. Det er det som irriterer meg. Jeg vil ikke bli stemplet som en mobber fordi jeg skriver på dette formet. Ikke har jeg til hensikt å mobbe noen.

Synet av medlemmene på facebookgruppen som sender mail til slotttet ser jeg for meg :hallo:

Det som irriterer meg verst med DixieRose er at hun ikke vil åpne øynene sine om alt AB har gjort. Hun skal få ha egne meninger men når hun lukker øyne og ører og fornekter sannheten er det ikke greit. Det er ikke greit å være moder Teresa. Fin tanke.

Jeg mener med sikkerhet at det er den samme bloggeren som støttet Synskpe Peggy da hun blogget. Jeg leste litt på bloggen til Synske Peggy og husker en annen blogger som stod opp for henne når det ble høylyldt krangling. Det skulle jeg likt å vite om det er den samme bloggeren.

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lambigirl skrev:

Litt i den retning.

Hun hyler om at vi på rampelyset mobber. Det er det som irriterer meg. Jeg vil ikke bli stemplet som en mobber fordi jeg skriver på dette formet. Ikke har jeg til hensikt å mobbe noen.

Synet av medlemmene på facebookgruppen som sender mail til slotttet ser jeg for meg :hallo:

Det som irriterer meg verst med DixieRose er at hun ikke vil åpne øynene sine om alt AB har gjort. Hun skal få ha egne meninger men når hun lukker øyne og ører og fornekter sannheten er det ikke greit. Det er ikke greit å være moder Teresa. Fin tanke.

Jeg mener med sikkerhet at det er den samme bloggeren som støttet Synskpe Peggy da hun blogget. Jeg leste litt på bloggen til Synske Peggy og husker en annen blogger som stod opp for henne når det ble høylyldt krangling. Det skulle jeg likt å vite om det er den samme bloggeren.

 

 

 

Det er samme bloggeren, ja. Jeg leste bloggen til synske Peggy utelukkende pga kommentarfeltet, haha. :fnise: Dramaet og kranglingen mellom Peggy, veskedamen (KM) og Inger var helt ubetalelig. Enkelte innlegg hadde bortimot 1000 kommentarer som bare var krangling og drama mellom de damene. DixieRose forsvarte hele tiden Peggy med nebb og klør og gikk imot KM. Og Inger og KM kommenterte under 1000 forskjellig nick og ble stadig avslørt. :hoho: Inger og KM var vel venner og bitre fiender omtrent annenhver dag mener jeg å huske. :fnise: Nå som Peggy har sluttet å blogge støtter plutselig DixieRose KM.

 

 

Ang kattene tror jeg absolutt de har det godt. Må innom bloggen hennes innimellom for å se på kattebilder. Abyssinere er så fine. 😻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Salka skrev:

Det er samme bloggeren, ja. Jeg leste bloggen til synske Peggy utelukkende pga kommentarfeltet, haha. :fnise: Dramaet og kranglingen mellom Peggy, veskedamen (KM) og Inger var helt ubetalelig. Enkelte innlegg hadde bortimot 1000 kommentarer som bare var krangling og drama mellom de damene. DixieRose forsvarte hele tiden Peggy med nebb og klør og gikk imot KM. Og Inger og KM kommenterte under 1000 forskjellig nick og ble stadig avslørt. :hoho: Inger og KM var vel venner og bitre fiender omtrent annenhver dag mener jeg å huske. :fnise: Nå som Peggy har sluttet å blogge støtter plutselig DixieRose KM.

 

 

Ang kattene tror jeg absolutt de har det godt. Må innom bloggen hennes innimellom for å se på kattebilder. Abyssinere er så fine. 😻

Jeg fant bloggen til KM og leste hva DixieRose hadde skrevet. Hun forsvarer KM når noen slenger med skriver stygge ting om vekten hennes. Det står det stor respekt av fra DixieRose at hun forsvarer KM på det området. Hadde DixieRose forsvart denne bloggeren hvis det var innlegg som handlet om vesker og kosmetiske behandlinger?

Jeg leste på kommentarfeltet til DixieRose og jeg leste at hun hdde slettet en kommentar som Synske Peggy hadde skrevet. Jeg  rakk så vidt å lese kommentaren som Synske Peggy skrev før DixieRose slettet den. Kommentaren som Synskpeg Peggy skrev handlet heller om Prinsessen sin virksomhet det som blogginnlegget til DixieRose handlet om. Jeg var spent på om DixieRose lot den stå eller om hun slettet den for det som Synsk Peggy skrev ville ikke jeg hatt stående i mitt kommentarfelt. DixieRose slettet kommentaren men hun begrunnet hvorfor. Da fikk hun en stjerne i boken til meg.

Når du bekrefet at denne Dixie Rose er den samme bloggeren som støttet  Synske Peggy falt mange brikker på plass. Jeg leste også bloggen til Synskpe Peggy på grunn av kommentarene.

Jeg er innom bloggen hennes jeg også for jeg liker å se på bildene av kattene hennes :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lambigirl skrev:

Jeg fant bloggen til KM og leste hva DixieRose hadde skrevet. Hun forsvarer KM når noen slenger med skriver stygge ting om vekten hennes. Det står det stor respekt av fra DixieRose at hun forsvarer KM på det området. Hadde DixieRose forsvart denne bloggeren hvis det var innlegg som handlet om vesker og kosmetiske behandlinger?

Jeg leste på kommentarfeltet til DixieRose og jeg leste at hun hdde slettet en kommentar som Synske Peggy hadde skrevet. Jeg  rakk så vidt å lese kommentaren som Synske Peggy skrev før DixieRose slettet den. Kommentaren som Synskpeg Peggy skrev handlet heller om Prinsessen sin virksomhet det som blogginnlegget til DixieRose handlet om. Jeg var spent på om DixieRose lot den stå eller om hun slettet den for det som Synsk Peggy skrev ville ikke jeg hatt stående i mitt kommentarfelt. DixieRose slettet kommentaren men hun begrunnet hvorfor. Da fikk hun en stjerne i boken til meg.

Når du bekrefet at denne Dixie Rose er den samme bloggeren som støttet  Synske Peggy falt mange brikker på plass. Jeg leste også bloggen til Synskpe Peggy på grunn av kommentarene.

Jeg er innom bloggen hennes jeg også for jeg liker å se på bildene av kattene hennes :)

 

 

 

Dette er jo den rene intrigeserien. Først er man venner, så er man uvenner, så blir man venner med uvennene for så å bli venn med den første igjen, som så skriver noe som vennen ikke liker og derfor blir man uvenner på nytt.

Jaja, sånn går jo dagene.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lambigirl skrev:

Jeg fant bloggen til KM og leste hva DixieRose hadde skrevet. Hun forsvarer KM når noen slenger med skriver stygge ting om vekten hennes. Det står det stor respekt av fra DixieRose at hun forsvarer KM på det området. Hadde DixieRose forsvart denne bloggeren hvis det var innlegg som handlet om vesker og kosmetiske behandlinger?

Jeg leste på kommentarfeltet til DixieRose og jeg leste at hun hdde slettet en kommentar som Synske Peggy hadde skrevet. Jeg  rakk så vidt å lese kommentaren som Synske Peggy skrev før DixieRose slettet den. Kommentaren som Synskpeg Peggy skrev handlet heller om Prinsessen sin virksomhet det som blogginnlegget til DixieRose handlet om. Jeg var spent på om DixieRose lot den stå eller om hun slettet den for det som Synsk Peggy skrev ville ikke jeg hatt stående i mitt kommentarfelt. DixieRose slettet kommentaren men hun begrunnet hvorfor. Da fikk hun en stjerne i boken til meg.

Når du bekrefet at denne Dixie Rose er den samme bloggeren som støttet  Synske Peggy falt mange brikker på plass. Jeg leste også bloggen til Synskpe Peggy på grunn av kommentarene.

Jeg er innom bloggen hennes jeg også for jeg liker å se på bildene av kattene hennes :)

 

 

 

Ja, veldig bra at hun forsvarer KM ang vekten hennes, for hun får veldig mange stygge kommentarer og det er ikke greit. Hun har forsvart KM ang pengebruken også har jeg sett. Det er jo bra, for ingen har noe med hva KM bruker pengene sine på, men syns likevel det er litt rart at de plutselig ble venner etter at Peggy la ned bloggen. Har synske Peggy ny blogg nå eller bare kommenterte hun?

Hehe, ja tror det var mange av oss som leste bloggen til Peggy pga kommentarene. Helt utrolig at noen så godt voksne damer kan lage så mye drama. 

Ja, de kattene er så nydelige og hun tar så fine bilder av dem. 😻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig flink til å ta sitater ut av sammenheng. Akkurat som Anne Brith 👏

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...