Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lambigirl skrev:

Jeg elsker også å se gode bilder av dyr og der er denne bloggeren flink for det er ikke lett å ta bilder av dyr.

Du har noen flinke 40+-bloggere som tar fine natur og dyrebilder.

 

Jeg også. Elsker bildene som hun tar av kattene. Hun er utrolig flink til å få frem personligheten som hver av kattene hennes har. Blir glad av å se disse bildene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg også. Elsker bildene som hun tar av kattene. Hun er utrolig flink til å få frem personligheten som hver av kattene hennes har. Blir glad av å se disse bildene.

Det har du rett i. Hun er flink å få frem personligheten til kattene. Jeg er svak for dyre og naturbilder og skulle ønske jeg kunne fotografere sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har bloggeren her endelig fått opp øynene også for hvordan hennes store idol AB holder på? Jeg husker med skrekk og gru alle blogginnleggene hvor hun forsvarte AB med nebb og klør.

Jeg ser hun har skrevet en kommentar på bloggen til Mette Ask om at hun hadde søkt på influencerprogrammet til ABIP.

Les kommentaren hennes https://metteask.blogg.no/det-sarer-meg-og-det-gjor-vondt.html#kommentarer

Jeg har tro på at folk kan forandre seg og endre mening.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lambigirl said:

Har bloggeren her endelig fått opp øynene også for hvordan hennes store idol AB holder på? Jeg husker med skrekk og gru alle blogginnleggene hvor hun forsvarte AB med nebb og klør.

Jeg ser hun har skrevet en kommentar på bloggen til Mette Ask om at hun hadde søkt på influencerprogrammet til ABIP.

Les kommentaren hennes https://metteask.blogg.no/det-sarer-meg-og-det-gjor-vondt.html#kommentarer

Jeg har tro på at folk kan forandre seg og endre mening.

 

Meeeen, så har man også de bloggerene som sympatiserer med de som kan gi mest klikk. Merkelig, for det er en annen liten blogger som også forsvarte AB med nebb og klør tidligere, blokkerte kommentarer og ga tydelig beskjed på bloggen om at hat ikkje var velkomment. Nå er plutselig også hun glad for at hun ikkje meldte seg på kurset og hun forguder nå Mette...Det er syns er MEGET RART er at ingen av disse bloggerene fortalte tidligere (før den siste ukas avsløringer) at de vurderte kureset, eg mener; De forgudet jo AB...? Meget snodig spør du meg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Influenseren skrev:

Meeeen, så har man også de bloggerene som sympatiserer med de som kan gi mest klikk. Merkelig, for det er en annen liten blogger som også forsvarte AB med nebb og klør tidligere, blokkerte kommentarer og ga tydelig beskjed på bloggen om at hat ikkje var velkomment. Nå er plutselig også hun glad for at hun ikkje meldte seg på kurset og hun forguder nå Mette...Det er syns er MEGET RART er at ingen av disse bloggerene fortalte tidligere (før den siste ukas avsløringer) at de vurderte kureset, eg mener; De forgudet jo AB...? Meget snodig spør du meg

Kanskje var det dette som åpnet øynene til disse bloggerne som forsvarte AB med nebb og klør for hvordan AB driver buisnisen sin.

Les her inne https://idaamalieunjem.blogg.no/personangrep-eller-sak-pa-abip-og-misnoyen-der.html#kommentarer

Dixierose har gitt sin støtte til denne bloggeren også og jeg tolker det som hun har fått øynene opp. Endelig får vi si.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lambigirl said:

Kanskje var det dette som åpnet øynene til disse bloggerne som forsvarte AB med nebb og klør for hvordan AB driver buisnisen sin.

Les her inne https://idaamalieunjem.blogg.no/personangrep-eller-sak-pa-abip-og-misnoyen-der.html#kommentarer

Dixierose har gitt sin støtte til denne bloggeren også og jeg tolker det som hun har fått øynene opp. Endelig får vi si.

 

Ja absolutt endelig, men de trenger ikkje si de vurderte kurset for å vise sin støtte. Det er det eg syns er rart; De forgudet AB så hvorfor har de f.eks ikkje blogget om dette kurset før? Ja at de vurderte det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Det er noen som vet å rope etter oppmerksomhet. Hva gjør ikke bloggere for å få oppmerksomheten. Da er det fint med en reportasje i vg https://dixierose.blogg.no/intervjue-med-meg-pa-vg-sin-nettavis-i-dag.html :fnise:

Når voksne bloggere som dixierose lager vlogg på youtube da melder jeg meg av

Hun har visstnok laget en vloggserie om trening og livsstil og hun er med et team som heter team jeg liker. Gudene veit hva dette er. Leste det på bloggen hennes https://dixierose.blogg.no/oktoberhverdag-og-maten-jeg-spiser-pa-kostholdsplanen-min.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lambigirl skrev:

Det er noen som vet å rope etter oppmerksomhet. Hva gjør ikke bloggere for å få oppmerksomheten. Da er det fint med en reportasje i vg https://dixierose.blogg.no/intervjue-med-meg-pa-vg-sin-nettavis-i-dag.html :fnise:

Når voksne bloggere som dixierose lager vlogg på youtube da melder jeg meg av

Hun har visstnok laget en vloggserie om trening og livsstil og hun er med et team som heter team jeg liker. Gudene veit hva dette er. Leste det på bloggen hennes https://dixierose.blogg.no/oktoberhverdag-og-maten-jeg-spiser-pa-kostholdsplanen-min.html

Har aldri hørt om bloggeren der, og det var første gang jeg har sett den bloggen. Angrer litt for at jeg gikk inn og leste, men jeg ble forelsket i kattene hennes ❤️ Hun er en blogger som er flink å ta bilder av kattene sine. 

Jeg fikk ikke lest hele reportasjen på vg pluss som hun lenket til, men ut fra det hun hadde delt på bloggen sin med utdrag fra reportasjen var ment for å opplyse andre, og jeg er uenig med deg at det var ment for å få oppmerksomhet fra hennes side. 

Jeg trykket på lenken til youtubekanalen med disse vloggene, og jeg kom meg fort ut derfra. Det frister ikke til mer besøk på den kanalen for å si det pent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lambigirl skrev:

Det er noen som vet å rope etter oppmerksomhet. Hva gjør ikke bloggere for å få oppmerksomheten. Da er det fint med en reportasje i vg https://dixierose.blogg.no/intervjue-med-meg-pa-vg-sin-nettavis-i-dag.html :fnise:

Når voksne bloggere som dixierose lager vlogg på youtube da melder jeg meg av

Hun har visstnok laget en vloggserie om trening og livsstil og hun er med et team som heter team jeg liker. Gudene veit hva dette er. Leste det på bloggen hennes https://dixierose.blogg.no/oktoberhverdag-og-maten-jeg-spiser-pa-kostholdsplanen-min.html

Jeg ser ikke noe galt i å lage en vlogg om trning og livsstil? Det er jo en bra ting

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2020 den 16.22, Honey Dew skrev:

Jeg ser ikke noe galt i å lage en vlogg om trning og livsstil? Det er jo en bra ting

Det er pinlig at en vokse dame som henne gjør det på youtube. Sånn type vlogg er det 20-25 åringer som lager. Ikke voksne damer på 50 år. Jeg får en flau bismak i munnen når jeg tenker på alderen hennes. Dårlige vlogger er det også. Jeg satt og så 4 av vloggene og jeg forstår at ingen orker å kaste bort tid på å se dem. Det virker påtatt alt sammen.

Fint at hun har funnet interesse i trening og livsstil men hun kan holde seg til seg bloggen sin med dette.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 21.46, Heartgirl skrev:

Har aldri hørt om bloggeren der, og det var første gang jeg har sett den bloggen. Angrer litt for at jeg gikk inn og leste, men jeg ble forelsket i kattene hennes ❤️ Hun er en blogger som er flink å ta bilder av kattene sine. 

Jeg fikk ikke lest hele reportasjen på vg pluss som hun lenket til, men ut fra det hun hadde delt på bloggen sin med utdrag fra reportasjen var ment for å opplyse andre, og jeg er uenig med deg at det var ment for å få oppmerksomhet fra hennes side. 

Jeg trykket på lenken til youtubekanalen med disse vloggene, og jeg kom meg fort ut derfra. Det frister ikke til mer besøk på den kanalen for å si det pent. 

Det er kun kattene som er positive der. Hun dummer seg loddrett ut på youtube med trening og livsstilsvloggene sine. Sånne vlogger hører hjemme hos 20-25 åringer og ikke voksne på 50 år.

Nei det var ikke mye opplysende det hun hadde lagt ut om neseoperasjonen på bloggen sin. Det lyste rop om oppmerksomhet mot meg da jeg kikket på det jeg leste på bloggen hennes.

Hvilke signaler gir det til yngre jenter når hun som voksen opererer nesen sin og skylder på skeiv neseskillevegg? Jeg har aldri hørt om skeiv neseskillevegg før. Mulig andre kjøper den historien.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lambigirl skrev:

Det er pinlig at en vokse dame som henne gjør det på youtube. Sånn type vlogg er det 20-25 åringer som lager. Ikke voksne damer på 50 år. Jeg får en flau bismak i munnen når jeg tenker på alderen hennes. Dårlige vlogger er det også. Jeg satt og så 4 av vloggene og jeg forstår at ingen orker å kaste bort tid på å se dem. Det virker påtatt alt sammen.

Fint at hun har funnet interesse i trening og livsstil men hun kan holde seg til seg bloggen sin med dette.

 

 

 

Skjønner ingenting jeg. Hvorfor kan ikke kvinner på 50 få snakke om livstil på en vlogg? Folk i den aldersgruppen trenger jo litt tips og råd også? Det blir for dumt hvis 20-åringer skal snakke om kost og livsstil til de som er eldre. Kroppen endrer seg med årene og et ungt menneske vet jo ikke hvordan det er å være eldre.

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Honey Dew skrev:

Skjønner ingenting jeg. Hvorfor kan ikke kvinner på 50 få snakke om livstil på en vlogg? Folk i den aldersgruppen trenger jo litt tips og råd også? Det blir for dumt hvis 20-åringer skal snakke om kost og livsstil til de som er eldre. Kroppen endrer seg med årene og et ungt menneske vet jo ikke hvordan det er å være eldre.

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? :klo:

Jeg ser poengene dine. Selvfølgelig er det forskjell på 20 åringer og voksne over 40 + når det gjelder trenig og livsstil.

Hadde hun hatt noe å komme med på videoene sine hadde det vært en helt annen sak men jeg synes det blir flaut og pinlig når hun vlogger om trening og livsstil.

Det er jeg som iriterer meg grønn for jeg synes det blir falskt det hun holder på med.

Jeg ser at hun også har laget nybegynnervidoer for å lære og spille pian. Hva vil hun oppnå med det? Vil folk lære seg å spille piano melder de seg på pianokurs og ikke på youtube.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2020 den 19.29, Lambigirl skrev:

Det er kun kattene som er positive der. Hun dummer seg loddrett ut på youtube med trening og livsstilsvloggene sine. Sånne vlogger hører hjemme hos 20-25 åringer og ikke voksne på 50 år.

Nei det var ikke mye opplysende det hun hadde lagt ut om neseoperasjonen på bloggen sin. Det lyste rop om oppmerksomhet mot meg da jeg kikket på det jeg leste på bloggen hennes.

Hvilke signaler gir det til yngre jenter når hun som voksen opererer nesen sin og skylder på skeiv neseskillevegg? Jeg har aldri hørt om skeiv neseskillevegg før. Mulig andre kjøper den historien.

 

Jeg er ikke veldig bekymret for «signalene» hun sender unge jenter. Tror neppe noen unge jenter leser bloggen til ei som kunne vært bestemoren deres. Er mye mer bekymret for de signalene SE sender ut, de er faktisk farlige.

Tror neppe DixieRose skylder på skjev neseskillevegg som du så «fint» kaller det. Skjev neseskillevegg er både ganske vanlig og svært plagsomt, ingen vil ha det, for å si det sånn. Jeg har det ikke selv, men kjenner folk som har det. Kjenner også en som har en hest med det, så dyr kan også ha det. Den har det bra, men den kan ikke trenes hardt, for da blir den tung i pusten. Men lett trening går helt fint.

Det morsomste med DixieRose er når hun kommenterer andre blogger om hvor rasende sint hun er på kvinneguiden :hoho: Tror hun kunne ha godt av å telle til 10 i blant :fnise: Jeg leser ikke bloggen hennes, men er innom en sjelden gang for å se på kattebilder.  Hun er virkelig flink til å ta bilder av pusene sine. Skulle ønske jeg var like flink til å ta bilder av kattene mine og hunden min.

YouTubevideoene hennes har jeg ikke sett og har heller ingen interesse av, men jeg visste ikke at det var aldersgrense på vlogging. Syns det er bra jeg, at hun gjør det hun har lyst til og ikke lar seg begrense av alderen sin. Fins sikkert folk i 50-60-års-alderen som har glede og nytte av videoene hennes også. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heartgirl skrev:

Det er en av de ærligste voksne bloggerne som forteller at Dixierose er gjennomsyret falsk blogger. Jeg forstår av det hun skriver på bloggen sin at hun har fulgt med dixierose som blogger i mange år. Det er derfra jeg har det. 

Hun dummer seg ut med videoene sine fordi jeg har sett på bloggen hennes at hun var overvektig, og da synes jeg det blir påtatt og falskt at hun være den som legger ut skrytevideoer over at hun går på ei tredemølle, sitter i et apparat og gjør noen øvelser for beina og deler videoer der hun står på kjøkkenet og lager diettmat. 

Når hun plutselig i en alder over 50 år begynner med dette blir det påtatt og falsk. Det er min mening. 

 

 

Hvilken blogger skriver det?

Jeg har som sagt ingen interesse av sånne videoer, uansett om vloggeren er en 20-åring som er mest opptatt av å vise seg frem eller ei dame på over 50, men syns hun er flink som har gått ned så mye.

Da hun var 20 fantes jo hverken blogg eller Internett. Syns det er fint at hun gjør det hun vil uten å bry seg om at hun er en del eldre enn de fleste andre bloggere/vloggere jeg. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og spekulasjoner med svar. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Er det mulig? Jeg gikk inn for å se hva bloggeren har dummet seg ut med i det siste. Hva er det jeg ser? At voksne kjerringa står og poserer og viser kroppen sin :fnise: https://dixierose.blogg.no/nye-vlogger-pa-min-youtube-kanal-livsstil-og-balansereisen-min.html At hun ikke skjemmes. Det hører ikke hjemme av ei voksen dame i 50 årene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (24 minutter siden):

Er det mulig? Jeg gikk inn for å se hva bloggeren har dummet seg ut med i det siste. Hva er det jeg ser? At voksne kjerringa står og poserer og viser kroppen sin :fnise: https://dixierose.blogg.no/nye-vlogger-pa-min-youtube-kanal-livsstil-og-balansereisen-min.html At hun ikke skjemmes. Det hører ikke hjemme av ei voksen dame i 50 årene. 

 

Jøss, men at HD gjør det er helt innafor...? Og spesielt HD med sin overseksualiserte fremtoning...ta meg blikk og rompe i skjønn forening..Hvorfor er det mer akseptert mener du?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1, damen skjemmer seg ikke mer ut enn andre. Mulig de andre ser bedre ut med rævva i været mens kompiser og mann sikler der a ligger? Eller når HD dytter rævva si opp i IG feeden.

Nummer 2: Det finnes garantert noen damer på hennes alder som finner dette inspirerende og kan ikke tenke meg at jentunger sitter å følger henne inne på Vlog.

Nummer 3: De som ikke vet hva skjev neseskillevegger, burde google det opp. Og dete å ha dette er jammen ikke godt og man opererer INNVENDIG og ikke kosmetisk ytre.

Nummer 4: Når man først snakker om at de unge jentene kan påvirkes av hennes handlinger- blir bare pinlig å påstå. Tror de unge lar seg mer påvirke av CBE, SE, MTM, søstertøsene med transefar og gæren mor i en viss familie som har gått i mange år på Tv.

Nei, jeg er ikke venn av bloggeren som diskuteres her, men sjekke bakgrunnsfakta litt mer før en lirer av seg dritt!

Endret av Pæddan
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (10 timer siden):

Er det mulig? Jeg gikk inn for å se hva bloggeren har dummet seg ut med i det siste. Hva er det jeg ser? At voksne kjerringa står og poserer og viser kroppen sin :fnise: https://dixierose.blogg.no/nye-vlogger-pa-min-youtube-kanal-livsstil-og-balansereisen-min.html At hun ikke skjemmes. Det hører ikke hjemme av ei voksen dame i 50 årene. 

 

Er det mulig???` Snakke om å være snever da. Skal man liksom være dau bare fordi man er i 50 åra? Har ikke vært inne å sett damen før, men sjekket linken du la ved og klarer ikke se noe problem med det hun la ut her what so ever. Tror du kan ta fordommene dine med en annen plass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...