Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (På 12.8.2021 den 22.36):

https://dixierose.blogg.no/skam-dere-rampelysmobbere-som-stygt-mobber-min-bloggvenn-mette-ask.html 

Fornuftig blogginnlegg fra denne bloggeren vil jeg si og til en forandring er jeg enig med henne.  Fint hun ser hvordan Mette behandles. 

For ikke mange ukene siden skrev du temmelige drøye kommentarer på tråden om DR. Nå hyller du henne for innleggene hennes? Hvor vil du med dette?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (På 8.8.2021 den 16.28):

Er det ikke DR som har mobbet ut ijr fra bloggen som jeg har blitt fortalt? 

Nei. Det er ikke DR som har gjort noe galt. IJR har løyet til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (14 minutter siden):

Hva heter bloggen hennes? 

Det lurer jeg også på. Har lyst til å lese litt på bloggen hennes, men hun sletter jo blogger som den vonde selv og jeg klarer ikke å henge med i svingene, så hvis noen har et navn på bloggen hennes, hadde jeg vært glad for å få en pm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (9 minutter siden):

Det lurer jeg også på. Har lyst til å lese litt på bloggen hennes, men hun sletter jo blogger som den vonde selv og jeg klarer ikke å henge med i svingene, så hvis noen har et navn på bloggen hennes, hadde jeg vært glad for å få en pm.

Jeg tror hun har slettet den for noen dager siden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (Akkurat nå):

Jeg tror hun har slettet den for noen dager siden igjen.

🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 8.8.2021 den 18.52):Oj. Jeg som stolte på ijr og det hun har fortalt. Jeg blir flau over meg selv for jeg stolte på det hun fortalte jo. 

Hun kan nok virke temmelig overbevisende, så ikke så rart. Den dama der lønner det seg ikke å bli uvenn med, tror jeg, for hun kommer jo på kant med alt og alle som ikke er enige med henne. Spesielt DixieRose har fått gjennomgå fordi hun tør si fra og fortelle hvor skapet skal stå. Bloggen til ijr har vært en guilty pleasure, men hun bytter jo blogg hele tiden, så umulig å henge med. Og alt det dramaet mellom henne, synske peggy, veskedama og Dixierose, herregud, for et sirkus :hoho:  Vanvittig underholdende, i hvert fall 😂  

Bra du har endret mening ang Dixierose. Jeg syns hun er en tøff dame som tør si fra, selv om innleggene om hvor gruuuusomt det er her inne på KG blir litt vel gjentagende og for mye av det gode. Er ikke så ofte inne på bloggen hennes, men når jeg er der er det mest for å se på bilder av de nyyydelige kattene hennes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (På 8.8.2021 den 18.52):

Oj. Jeg som stolte på ijr og det hun har fortalt. Jeg blir flau over meg selv for jeg stolte på det hun fortalte jo. 

Innlegget ditt som jeg siterte ble visst borte, men var dette jeg siterte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 8.8.2021 den 13.28):

IJR har jo vært etter flere bloggere. Deriblant meg da jeg blogget. Hadde aldri skrevet et vondt ord om henne, men allikevel opptrådte hun ufint.

Hvem er IJR ? Har hun en tråd her på KG ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (5 minutter siden):

Hvem er IJR ? Har hun en tråd her på KG ?

Nei. Hun har bare blitt nevnt i forbindelse med andre bloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (58 minutter siden):

Nei. Hun har bare blitt nevnt i forbindelse med andre bloggere.

Og bra er det! Hvis hun hadde hatt en egen tråd her så hadde vel helvetet vært løs her inne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Og bra er det! Hvis hun hadde hatt en egen tråd her så hadde vel helvetet vært løs her inne. 

Nei Gud forby 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Og bra er det! Hvis hun hadde hatt en egen tråd her så hadde vel helvetet vært løs her inne. 

 

Elmarora skrev (14 minutter siden):

Nei Gud forby 😮

Men tenk på underholdningsverdien da, dere :hoho: Lurer på om hun har hatt bruker her inne før. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

 

Men tenk på underholdningsverdien da, dere :hoho: Lurer på om hun har hatt bruker her inne før. 

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (12 timer siden):

 

Men tenk på underholdningsverdien da, dere :hoho: Lurer på om hun har hatt bruker her inne før. 

Det hadde jo vært litt gøy da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 2021-8-12 den 22.36):

https://dixierose.blogg.no/skam-dere-rampelysmobbere-som-stygt-mobber-min-bloggvenn-mette-ask.html 

Fornuftig blogginnlegg fra denne bloggeren vil jeg si og til en forandring er jeg enig med henne.  Fint hun ser hvordan Mette behandles. 

Fornuftig?  Må være fordi dere er bloggvenner det da!  Til å le av både innlegg og kommentarfelt! 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (40 minutter siden):

Fornuftig?  Må være fordi dere er bloggvenner det da!  Til å le av både innlegg og kommentarfelt! 🤣

Bloggvenner? Det er godt gjort når jeg ikke har blogg. Da vet du noe som jeg ikke veit. 

Jeg må få lov til å like et blogginnlegg hos en blogger og jeg forstår at noen av Mette sine kritikere her på KG føler seg truffet med det hun har skrevet.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (1 time siden):

Bloggvenner? Det er godt gjort når jeg ikke har blogg. Da vet du noe som jeg ikke veit. 

Jeg må få lov til å like et blogginnlegg hos en blogger og jeg forstår at noen av Mette sine kritikere her på KG føler seg truffet med det hun har skrevet.

 

 

 

Du følte veldig du måtte kommentere! Ikke gjør deg dum,skriv heller blogg!🤣

Endret av Murstein
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...