Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Lady T skrev (2 minutter siden):

Er det bare meg som ikke ser det, eller har ikke Mette kommentert et eneste av Dixirose sine støtteinnlegg om henne? 

Det skjønner jeg faktisk godt. Hadde ikke ville vært assosiert med dette kaoset av en blogg. Hun presiserer at MA er hennes gode bloggvenninne, og hun raser og styrer på. Hvem trenger vel fiender med venner som henne. Bare fryktelig flaut, og hakk i plata. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

panzerpølsa skrev (10 minutter siden):

Det skjønner jeg faktisk godt. Hadde ikke ville vært assosiert med dette kaoset av en blogg. Hun presiserer at MA er hennes gode bloggvenninne, og hun raser og styrer på. Hvem trenger vel fiender med venner som henne. Bare fryktelig flaut, og hakk i plata. 

Mette har jo svart kokkejævel og Kjerringtanker... (ellers er jeg jo enig med deg, bare stusser siden hun svarer på andre «støtteinnlegg»)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (19 minutter siden):

Mette har jo svart kokkejævel og Kjerringtanker... (ellers er jeg jo enig med deg, bare stusser siden hun svarer på andre «støtteinnlegg»)

Kan det ha noe med utfallene mot heartgirl mon tro🤔

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne bloggeren begynner å blir litt vel drøy så jeg publiserte følgende kommentar hos henne for en times tid siden. Men da jeg ikke vet om hun kommer til å publisere den eller ikke, og jeg synes poengene er viktige, så publiserer jeg den her og.

 

Sitat

Jeg er ikke enig i din fremstilling av maktforholdet her. Du legger det frem på en sånn måte at Mette var den svake parten og «alle andre» satt med makta. Dette er jeg uenig i.

Først og fremst er det til enhver tid Mette som har styrt hva hun blogger om, hvilke meninger hun legger ut om og i hvilke kanaler og når dette skal publiseres. Etter flere år med blogging så har hun nok erfaring til å vite hva det er som trekker lesere, hva som engasjerer og hva det er som skaper debatt. Dette mener jeg hun åpenbart har brukt til sin fordel for å øke engasjementet og antall lesere. Måten hun har gjort dette på er både ved å planlegge rekkefølge på innlegg og tidspunkt for publisering.

For det andre har Mette veldig bevisst nektet for nesten alt som er skrevet og alt som er kontroversielt. Dette er nok et triks hun bevisst har brukt for å skape engasjement. Det er ingenting som trigger en engasjert leser som mener hun gjorde noe galt, enn å benekte for at hun i det hele tatt gjorde det. Fantastisk godt triks for å engasjere folk, og har vært velbrukt. Senest innrømmet hun i går kveld at hun kanskje allikevel skrev om intim omgang i en hule. «Oi det hadde jeg visstnok glemt». Kom igjen da… eksemplene er flere.

For det tredje har aldri Mette sagt at folk tar kontakt på private kanaler (mobil, e-post eller lignende). Alt har gått i kommentarfeltet på bloggen, meldinger på blogg-snapp, blogg-instagram og den berømte tråden på KG. Og her har hun all makt. Hun kan blokkere meldinger på snap og instagram. Hun kan nekte å akseptere kommentarer på bloggen sin og hun kan unngå å lese på KG. Hun kan og rapportere kommentarer på KG når hun mener det er ille - noe hun og har bekreftet å ha gjort. Hun sitter med all makt. Ikke sitt der å prøv å skape en illusjon om noe annet.

For det fjerde snakker du om anomymitet. Mette er den eneste der inne som har så vidt vi vet hatt en bruker der inne med falskt navn. Alle andre har tilsynelatende skrevet under sine egne brukernavn. Og ved hjelp av denne brukeren har hun ikke bare vekket tråden sin til live når det har blitt lite aktivitet der, men hun har og brukt den til å lyve, benekte og komme med minst like grove karakteristikker og mobbing som du beskylder alle andre for å gjøre. Om ikke verre. I tillegg har hun brukt den til å kommentere, kritisere og mobbe andre bloggere der inne. Av helt fri vilje. Ingen som tvang henne til det heller.

Så nei, Mette har ikke vært den svake part her - tvert imot så har hun nå faktisk innrømmet å være en pådriver.

Og her snakker du nå om mobbing. I utgangspunktet synes jeg det er bra at folk snakker om mobbing, sørger for å sette søkelys på temaet og sørge for å øke kunnskapsnivåene hos folk. Men jeg mener at du her kommer (igjen) med skivebom og du gjør folk en bjørnetjeneste. Du gjør det vanskeligere for folk å faktisk gjenkjenne ekte mobbing og du risikerer at begrepet blir vannet ut. Og det er ingen tjent med.

Samtidig synes jeg ordlaget ditt er noe unødvendig aggressivt og måten du formulerer deg på er med på å polarisere hele situasjonen og du bidrar til å skape en enda større kløft mellom oss og de. Og det har vi flere historiske eksempler på at bare gjør vondt verre.

Jeg føler meg for øvrig mobbet av deg da du har listet opp brukernavnet mitt fra KG i flere innlegg her nå og kommet med ganske grove karakteristikker om meg som person. Det er mobbing. Og når en person mener noe er mobbing, så er det akkurat det; mobbing. Hvordan forholder du deg til dette?

Håper du får en fortsatt god dag videre.

 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Det minste hun kunne gjort var å godta en unnskyldning. Det ville vanlige folk gjort samt å takke for unnskyldningen. Alle kan gjøre feil innimellom og lire av seg ting som ikke burde vært sagt eller skrevet, men det virker som om denne bloggeren vil ha drama og et sted å plassere raseriet sitt.

Helt enig. Heartgirl la seg flat og DixieRose gadd ikke så lite som å takke for unnskyldningen en gang. Greit hun har skrevet stygge ting, men alle kan gjøre feil og DixieRose er en godt voksen dame selv om hun oppfører seg som en trassig tenåring som elsker drama. Heartgirl har dessuten skrevet positive ting i tråden i det siste og hun har jo innrømmet at hun tok feil ang de ryktene hun trodde på. Jeg har egentlig alltid likt DixieRose, men disse illsinte hatinnleggene mot KG blir altfor mye.

Skrottefar skrev (3 timer siden):

Snart dukker hun nok opp her inne også for å forsvare seg selv og skjelle ut KG, purr purr 🤣

Blir vel helst knurr knurr da 😂

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Gleder meg😂

Jeg også! :popcorn: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (16 minutter siden):

Helt enig. Heartgirl la seg flat og DixieRose gadd ikke så lite som å takke for unnskyldningen en gang. Greit hun har skrevet stygge ting, men alle kan gjøre feil og DixieRose er en godt voksen dame selv om hun oppfører seg som en trassig tenåring som elsker drama. Heartgirl har dessuten skrevet positive ting i tråden i det siste og hun har jo innrømmet at hun tok feil ang de ryktene hun trodde på. Jeg har egentlig alltid likt DixieRose, men disse illsinte hatinnleggene mot KG blir altfor mye.

Blir vel helst knurr knurr da 😂

Jeg også! :popcorn: 

Hun skrev jo en del hatinnlegg mot KG på bloggen om sin gode venninne ABD da sistnevnte ble kritisert her inne ang "kurset" sitt og det ble flaut stille når det kom frem i media at ABD ikke var den engelen som DR mente hun var.

Det var litt pinlig når hun hadde lirt av seg alt hatet mot Kvinneguiden. Vi skulle jo bli anmeldt i det vide og brede.

Endret av Honey Dew
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nomore82 skrev (3 timer siden):

Jeg synes denne bloggeren begynner å blir litt vel drøy så jeg publiserte følgende kommentar hos henne for en times tid siden. Men da jeg ikke vet om hun kommer til å publisere den eller ikke, og jeg synes poengene er viktige, så publiserer jeg den her og.

 

 

Fantastisk kommentar, men om du får et svar tipper jeg det blir en svada repeat av tidligere blogginnlegg og kommentarer. Der ord som mobbere, sint, ulver og hets står i halvfet format.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Fantastisk kommentar, men om du får et svar tipper jeg det blir en svada repeat av tidligere blogginnlegg og kommentarer. Der ord som mobbere, sint, ulver og hets står i halvfet format.

Anbefaler alle å overse det hun repeterer gang på gang. Tror ikke hun har hverken kunnskap eller vett til så se annet enn sin retning. Og uansett hvor store eller svarte bokstaver hun bruker, blir det fortsatt bare repetisjoner av sin sannhet. Hun har ikke noe særlig å bidra med i mobbe-debatten, da hun ikke er villig til å se hele bildet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (4 timer siden):

Jeg synes denne bloggeren begynner å blir litt vel drøy så jeg publiserte følgende kommentar hos henne for en times tid siden. Men da jeg ikke vet om hun kommer til å publisere den eller ikke, og jeg synes poengene er viktige, så publiserer jeg den her og.

 

 

 

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Fantastisk kommentar, men om du får et svar tipper jeg det blir en svada repeat av tidligere blogginnlegg og kommentarer. Der ord som mobbere, sint, ulver og hets står i halvfet format.

Og svar har kommet, masse svada som vanlig, purr purr 😜

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Anbefaler alle å overse det hun repeterer gang på gang. Tror ikke hun har hverken kunnskap eller vett til så se annet enn sin retning. Og uansett hvor store eller svarte bokstaver hun bruker, blir det fortsatt bare repetisjoner av sin sannhet. Hun har ikke noe særlig å bidra med i mobbe-debatten, da hun ikke er villig til å se hele bildet. 

Du sier noe der. Enig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (30 minutter siden):

 

Og svar har kommet, masse svada som vanlig, purr purr 😜

Tør jeg lese?🤪

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (6 timer siden):

Mette har jo svart kokkejævel og Kjerringtanker... (ellers er jeg jo enig med deg, bare stusser siden hun svarer på andre «støtteinnlegg»)

Jeg har skrevet med henne privat og jeg har kommentert innleggene. En gang sa hun at kommentaren ble slettet med en feil, så den er kanskje ikke der lengre. Jeg er takknemlig for hennes støtte og for at hun bryr seg. Jeg tror hun har et stort og godt hjerte. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nomore82 skrev (5 timer siden):

Jeg synes denne bloggeren begynner å blir litt vel drøy så jeg publiserte følgende kommentar hos henne for en times tid siden. Men da jeg ikke vet om hun kommer til å publisere den eller ikke, og jeg synes poengene er viktige, så publiserer jeg den her og.

 

 

Hun har svart deg i heftige ordelag, uten å ha forstått hva du skriver. Kjent stil, altså. Velkommen i Foreningen for de misforståtte.

 :smilyblomst:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun forstår jo ikke engang hva hun faktisk selv skriver. Men igjen, dobbeltmoral er bedre enn ingen moral.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (7 minutter siden):

For underholdningens skyld, javisst, purr purr 🐱

Er redd blodtrykket mitt hopper i været og/eller hjernen smuldrer opp😏 Purrrr

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mettea skrev (7 minutter siden):

Jeg har skrevet med henne privat og jeg har kommentert innleggene. En gang sa hun at kommentaren ble slettet med en feil, så den er kanskje ikke der lengre. Jeg er takknemlig for hennes støtte og for at hun bryr seg. Jeg tror hun har et stort og godt hjerte. ❤️

Men denne enorme polariseringen som nå foregår, spesielt fra henne, tjener ingen. Det tåkelegger bare muligheten for saklige og konstruktive diskusjoner.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mettea skrev (7 minutter siden):

Jeg har skrevet med henne privat og jeg har kommentert innleggene. En gang sa hun at kommentaren ble slettet med en feil, så den er kanskje ikke der lengre. Jeg er takknemlig for hennes støtte og for at hun bryr seg. Jeg tror hun har et stort og godt hjerte. ❤️

Nytter ikke med et stor og godt hjerte når omsorgen du forsøker å vise kommer til uttrykk med ekstrem aggresjon og trangsynhet. Når du i forsøket å leke den gode hjelper ender opp med å bli jævlig selv, eller kanskje sitt sanne jeg. Og så har hun jo sin lille mobb som henger seg på og de gjør hva- jo nettopp det samme som de beskylder «KGulvene» for.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Pust skrev (15 minutter siden):

Hun har svart deg i heftige ordelag, uten å ha forstått hva du skriver. Kjent stil, altså. Velkommen i Foreningen for de misforståtte.

 :smilyblomst:

Foreningen for onde hatere og nettroll, more like. 😅

Edit; Purr purr. 

Endret av tarantulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at ei middelaldrende dame ikke evner å svare bedre enn dette. Som nevnt over her hun forstår jo ikke selv hva hun skriver.Bare hun får frem hvordan ulvene på KG er, så er resten purr purr. Og Mette -nei hun gjør ingen feil, har aldri gjort det. Hun må vernes med røde hjerter,er jo bare snill,god og ÆRLIG. Hjelpes min altså.🙄🤡

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...