Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (43 minutter siden):

Purr, purr, knurr, knurr 🤤 DixiRose er faktisk en versting når det kommer til mobbing og trakassering.... Hun har holdt på i mange år...  😣😣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doff1 skrev (4 minutter siden):

Purr, purr, knurr, knurr 🤤 DixiRose er faktisk en versting når det kommer til mobbing og trakassering.... Hun har holdt på i mange år...  😣😣

Det burde faktisk noen konfrontere henne med dersom det kan bevises, sånn bare for å sette skapet på plass, få sitt pass påskrevet og skjelettene ut av skapet 😄

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt overasket over at hun mener så... mye om dette. At hun skriver så bredt til støtte for et ukjent menneske 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (Akkurat nå):

Hun har i hvert fall helt glemt nå hvor mye hun hater løgnere:

 

47593D55-369B-4945-AC5B-897912E92842.png

Joa, men hennes gode bloggvenninne MA får lov til det 🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten er ute av buret,og ikveld er hun igjen aggressiv og sint. Samme regla om ulvene på KG.  Men har dere sett - Heartgirl fremstår som en kjempestor kverulant. Ja hun blir temmelig flau over Heartgirl sin oppførsel 😂  Den katta skjønner jaggu lite - ja  det er faktisk helt mørkt 🤦‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg lurer på hvordan moderator kommer til å håndtere dette. Nå som bloggen omhandler @Xmasclovn (blant andre, men ikke meg, furt) her på KG, så må det jo være innafor å diskutere xmasclown her i tråden? Eller blir det brukerdebatt? Meta! 🤯

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (8 minutter siden):

Jeg kjenner at jeg lurer på hvordan moderator kommer til å håndtere dette. Nå som bloggen omhandler @Xmasclovn (blant andre, men ikke meg, furt) her på KG, så må det jo være innafor å diskutere xmasclown her i tråden? Eller blir det brukerdebatt? Meta! 🤯

For min del er det bare å diskutere i vei😂 Kanskje du skal krangle litt med meg, gjerne halshugge meg, så blir du kanskje nevnt du også😝

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xmasclovn said:

For min del er det bare å diskutere i vei😂 Kanskje du skal krangle litt med meg, gjerne halshugge meg, så blir du kanskje nevnt du også😝

Kanskje det, men jeg er litt redd for å bli avlivet som den ulven jeg er 😉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (9 minutter siden):

Kanskje det, men jeg er litt redd for å bli avlivet som den ulven jeg er 😉

Tror denne katta bare klorer, men hun andre er jo på å skyte ulver så ser den😏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vi må etablere en Dixie Utmerkelsen. En gjev og spesiell utmerkelse som går til den eller de brukerene her inne som opplever Dixie sin harde vrede og hat. Tenker at et krav her må være å bli nevnt med brukernavn eller på annen måte gjort gjenkjennelig på bloggen hennes.

Og den første utnevnelsen tenker jeg skal gå til @Xmasclovn - gratulerer!

Jeg ser jeg er nevnt men uten tvil er det kun en bruker som blir spesielt trukket frem.

Jeg er litt skuffet over meg selv kjenner jeg. Men åpenbart kommer det mer sinne, hat og vrede så jeg trenger nok ikke å vente så lenge.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Jeg fikk også omtale 😂 

Ja det vet vi allerede. Det ble skrevet seks innlegg over her. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (8 timer siden):

Jeg tenker vi må etablere en Dixie Utmerkelsen. En gjev og spesiell utmerkelse som går til den eller de brukerene her inne som opplever Dixie sin harde vrede og hat. Tenker at et krav her må være å bli nevnt med brukernavn eller på annen måte gjort gjenkjennelig på bloggen hennes.

Og den første utnevnelsen tenker jeg skal gå til @Xmasclovn - gratulerer!

Jeg ser jeg er nevnt men uten tvil er det kun en bruker som blir spesielt trukket frem.

Jeg er litt skuffet over meg selv kjenner jeg. Men åpenbart kommer det mer sinne, hat og vrede så jeg trenger nok ikke å vente så lenge.

Takk🥰 Men jeg er litt delt her. Jeg føler meg beæret over denne unike utnevnelsen, samtidig som jeg er vettskremt for kattedamens vrede. Jeg hadde mareritt i hele natt😂 Men men det går vel over så snart noen andre utmerker seg bedre! Purr purr og klem fra Klovnen

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Munti skrev (12 timer siden):

Dævver 😂 Og er litt fornærma over at ikke jeg også nevnes ved navn, som den som gjenoppstartet sirkuset.

Veldig rart, det trekantdramaet PurrPurr/HeartGirl/MA. Der er det mye elsk/hat ute og går!

Ler så jeg skriker. Klarer ikke ta den damen seriøst lengre pga kjeftingen hennes. :laugh:

Endret av Honey Dew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (11 timer siden):

Jeg fikk også omtale 😂 

Snakk om å bære nag. Dixie hater deg virkelig på tross av at du har sluttet å kommentere henne og har bedt om unnskyldning. Tilgivelse og nestekjærlighet sitter langt inne der i gården😂

Må bare spørre i og med at du er den eneste jeg har «diskutert» med på den andre tråden- føler du at Dixiekatt treffer rett når hun sier at jeg omtrent halshugger de med en annen mening enn meg?😏

Endret av Xmasclovn
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...