Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, hun er flink til å ta bilder, det skal hun ha. Liker aller best kattebildene da. De kattene er så vakre. Elsker abyssinere, selv om jeg liker huskatter aller best. 

Jeg fulgte snappen en stund før jeg slettet meg selv og da så jeg hun hadde lagt ut en video hvor den ene katten gjorde små triks som å hoppe over en stang, sitte, gi labb og gå under stangen. Det var imponerende gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (58 minutter siden):

At jeg støttet MA har ikke noe å gjøre med ABD. Jeg er i full stand til å gjøre meg opp mine egne meninger og trenger ingen av dere til å belære meg om MA. Jeg har lov til å ha mine egne meninger samme hvor mye du og flere andre misliker det. 

Hvis det er en sak jeg støtter dixierose i er det hennes positive syn på MA. 

Jeg forsøker ikke å belære deg, det er lenge siden jeg forstod at det uansett ville være bortkastet tid og helt nytteløst. Syns bare det er veldig rart at du totalt fordømmer den ene, mens du glorifiserer den andre når begge to har gjort mye av det samme. Begge har løyet, fremstått som nettroll, osv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (10 minutter siden):

Jeg forsøker ikke å belære deg, det er lenge siden jeg forstod at det uansett ville være bortkastet tid og helt nytteløst. Syns bare det er veldig rart at du totalt fordømmer den ene, mens du glorifiserer den andre når begge to har gjort mye av det samme. Begge har løyet, fremstått som nettroll, osv. 

Jeg tror vi lar den diskusjonen om MA ligge for vi er uenige og da fører ikke diskusjonen til noe godt. Du har dine meninger og jeg har mine. Sånn er det :) 

Når det gjelder ABD kjenner jeg nesten ikke noe til henne annet enn som sagt fra det lille jeg har lest i media.

 

Endret av Heartgirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Jeg tror vi lar den diskusjonen om MA ligge for vi er uenige og da fører ikke diskusjonen til noe godt. Du har dine meninger og jeg har mine. Sånn er det :) 

Mine meninger er basert på fakta. MA har innrømmet å ha løyet og innrømmet at hun har vært et nettroll, at hun har vært særdeles stygg mot andre bloggere osv. Så hvordan du kan fortsette å glorifisere MA sier mest om deg dessverre. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (2 minutter siden):

Mine meninger er basert på fakta. MA har innrømmet å ha løyet og innrømmet at hun har vært et nettroll, at hun har vært særdeles stygg mot andre bloggere osv. Så hvordan du kan fortsette å glorifisere MA sier mest om deg dessverre. 

Jeg skylder deg ingen forklaring på mine meninger. Mine meninger er mine meninger. 

Nå viser du at du ikke respekterer mitt syn om MA.

Flere svar fra meg om saken. får du ikke her på tråden.

Håper du kan respektere det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Hun har vel ingen definisjonsmakt? Skjønner ikke hvorfor denne dama har egen tråd her. 

Så lenge hun henger ut flere av oss som mobbere er det helt innafor. Hun er en offentlig blogger og da må hun tåle det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (13 minutter siden):

Så lenge hun henger ut flere av oss som mobbere er det helt innafor. Hun er en offentlig blogger og da må hun tåle det.

Så, hun må tåle det fordi hun legger det ut på en offentlig blogg. Men Mette skulle ikke få kritikk og måtte så absolutt ikke tåle denslags….
Du er jaggu meg noe for deg sjøl. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (1 minutt siden):

Og likevel er du her inne og bumper tråden 👌

Jepp. Håper noen tar til vett og slutter å bry seg. Kan jo håpe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj said:

Jepp. Håper noen tar til vett og slutter å bry seg. Kan jo håpe. 

Så lurt! Personlig synes jeg fisking er veldig lite interresant. Så nå må jeg ned til elva og fortelle det til alle fritidsfiskerene sånn at de forhåpentligvis tar til fornuften. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (25 minutter siden):

Så, hun må tåle det fordi hun legger det ut på en offentlig blogg. Men Mette skulle ikke få kritikk og måtte så absolutt ikke tåle denslags….
Du er jaggu meg noe for deg sjøl. 

Konstruktiv kritikk mener jeg alle må tåle men usaklig kritikk og på grensen til mobbing som det MA fikk er ikke greit. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munti skrev (33 minutter siden):

Så lurt! Personlig synes jeg fisking er veldig lite interresant. Så nå må jeg ned til elva og fortelle det til alle fritidsfiskerene sånn at de forhåpentligvis tar til fornuften. 

Tipper fisking har flere enn 3-400 interesserte, slik denne bloggeren har. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (24 minutter siden):

Konstruktiv kritikk mener jeg alle må tåle men usaklig kritikk og på grensen til mobbing som det MA fikk er ikke greit. 

Mye av det du omtaler som usaklig kritikk og på grensen til mobbing av MA, skyldes nok at flere og flere mistenkte at hun selv deltok i tråden under falskt flagg. Noe som senere ble bekreftet. Etter at det ble bekreftet er jo det usaklige og den påståtte mobbingen ikke lenger så usaklig. Da har den jo faktisk en grunn. Hun må, i likhet med andre bloggere, finne seg i at folk påpeker usannheter og MA selv utsatte blant annet  Kjærringtanker for mobbing. Det er i dine øyne ikke greit at MA blir utsatt for noe som er på grensen til mobbing, men det er helt greit at hun mobber andre. Forstå det den som kan, for jeg forstår det ikke. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (22 minutter siden):

Tenk at du bumper tråden her inne med slik svada og tull. Du er godt gjennomskuet, så slike krampeaktige forsøk gjør deg bare dum. Og angående det bloggkurset - ja flere trampet innom der 😂

Nå er det du som bumper tråden med beskyldninger. Jeg har aldri deltatt i noe bloggkurs. Jeg har aldri hatt blogg. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Mye av det du omtaler som usaklig kritikk og på grensen til mobbing av MA, skyldes nok at flere og flere mistenkte at hun selv deltok i tråden under falskt flagg. Noe som senere ble bekreftet. Etter at det ble bekreftet er jo det usaklige og den påståtte mobbingen ikke lenger så usaklig. Da har den jo faktisk en grunn. Hun må, i likhet med andre bloggere, finne seg i at folk påpeker usannheter og MA selv utsatte blant annet  Kjærringtanker for mobbing. Det er i dine øyne ikke greit at MA blir utsatt for noe som er på grensen til mobbing, men det er helt greit at hun mobber andre. Forstå det den som kan, for jeg forstår det ikke. 

Ingen kommentar har jeg sagt. Ferdig diskutert og rapportert for avsporing. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Nå har hun knurret så mye at hun ikke vet hvilket år vi lever i:hoho: 

A66BBC4E-7FE6-4633-AC24-2D41FECC8233.thumb.png.e680f1df60b2c7311c54134c254369ee.png

Må forresten le litt av hun venninna hennes som kommenterer hver eneste blogg med «ååååh snuppa mi!» :hoho: Er det normalt at 60 år gamle damer skriver sånn? Og alt er så råfint hele tiden og noen ganger skriver hun råkost at... :fnise:  Må jo være autocorrect som retter råkos til råkost, kanskje? Jeg kniser godt hver gang, i hvert fall. Lurer på om knurr knurr har stemt anti-ulv-partiet idag? :skratte: 

2019😂 Kanskje hun foretrekker pre-korona tiden🤪 

Men fra spøk til alvor..Gjenbruk av gamle innlegg(?) og stadige sinnaranter om MA fulle av gjentagelser, tyder veldig på et svært lite innholdsrikt liv å ha offentlig dagbok om. Huff. I starten irriterte hun meg, men nå får jeg bare medfølelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (8 minutter siden):

2019😂 Kanskje hun foretrekker pre-korona tiden🤪 

Men fra spøk til alvor..Gjenbruk av gamle innlegg(?) og stadige sinnaranter om MA fulle av gjentagelser, tyder veldig på et svært lite innholdsrikt liv å ha offentlig dagbok om. Huff. I starten irriterte hun meg, men nå får jeg bare medfølelse.

Hun er langt fra den eneste bloggeren som poster gjenbruksinnlegg og bilder. Flere av de bloggkjerringene som er 40 + gjør det. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...