Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Elmarora skrev (På 6.11.2021 den 17.58):

Jeg følger henne på snap jeg også. Og hun motiverer med trening og kosthold. Hun har vært dyktig med vektnedgang, kosthold og trening og for en bragd det er.Det skal hun virkelig ha.

Jeg hørte det hun snakket om på snapen korona og tiltak. Der er jeg enig med henne.

Jeg synes det er koselig at hun blogger igjen. Hun har vært borte lenge. Jeg liker godt å lese de positive visdomsordene hun deler på bloggen din 🙂

 

Jeg har fått mer positivt syn på henne etter jeg begynte å følge henne på snap chat igjen. Synes hun er dyktig om trener flere ganger i uka. Jeg skulle ønske og hatt samme energi til trening som  henne men min dørstokkmil er uendelig lang. Det står respekt av at hun er reumatiker og trener om hun gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

Jeg har fått mer positivt syn på henne etter jeg begynte å følge henne på snap chat igjen. Synes hun er dyktig om trener flere ganger i uka. Jeg skulle ønske og hatt samme energi til trening som  henne men min dørstokkmil er uendelig lang. Det står respekt av at hun er reumatiker og trener om hun gjør. 

Hun er flink og vektnedgangen hun har vært igjennom kan alle ta lærdom av. Det er ikke mange som klarer den bragd og vi snakker om en viljestyrke uten like.

Jeg håper hun kan fortsette i det positive sporet hun har på bloggen snappen sin i stedet for å rase ut om hvor fæle og slemme vi på KG er. Nå er det koselig å lese bloggen hennes og følge henne.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har ikke sinnadamen vært ute og frest fra seg på bloggen sin og denne gangen om oss som ikke har tatt koronavaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (7 minutter siden):

Jammen har ikke sinnadamen vært ute og frest fra seg på bloggen sin og denne gangen om oss som ikke har tatt koronavaksinen.

Var da ikke noe fresing i det innlegget der? Syns det var bra skrevet jeg og jeg er enig i alt hun skriver. Du lurte meg du, hadde gledet meg til et skikkelig sinnainnlegg, er lenge siden sist nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Var da ikke noe fresing i det innlegget der? Syns det var bra skrevet jeg og jeg er enig i alt hun skriver. Du lurte meg du, hadde gledet meg til et skikkelig sinnainnlegg, er lenge siden sist nå. 

Det kan være jeg tolket henne feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Var da ikke noe fresing i det innlegget der? Syns det var bra skrevet jeg og jeg er enig i alt hun skriver. Du lurte meg du, hadde gledet meg til et skikkelig sinnainnlegg, er lenge siden sist nå. 

Jeg er enig. Det var bra skrevet. Jeg er enig med henne. Et av de bedre blogginnleggene jeg har lest. Siden @Heartgirlhøylydt i en annen tråd skrevet at hun ikke vil ta koronavaksine forstår jeg at hun tolker innlegget som sinnainnlegg.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Var da ikke noe fresing i det innlegget der? Syns det var bra skrevet jeg og jeg er enig i alt hun skriver. Du lurte meg du, hadde gledet meg til et skikkelig sinnainnlegg, er lenge siden sist nå. 

Ja, jeg ble også skuffet, for det var jo et bra innlegg.........uansett, savner skikkelig sinnainnlegg igjen ja, og jo mer utropstegn jo bedre 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (13 minutter siden):

Jeg er enig. Det var bra skrevet. Jeg er enig med henne. Et av de bedre blogginnleggene jeg har lest. Siden @Heartgirlhøylydt i en annen tråd skrevet at hun ikke vil ta koronavaksine forstår jeg at hun tolker innlegget som sinnainnlegg.

 

Der kom den ja. Det er valgfritt om vi en vil ta vaksiner eller ikke og noe heter respekt for andres valg. Det sa regjeringen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (16 minutter siden):

Jammen har ikke sinnadamen vært ute og frest fra seg på bloggen sin og denne gangen om oss som ikke har tatt koronavaksinen.

Viktig med retningslinjer, skulle ønske folk kunne brukt hodet litt mer. Et flott og fint innlegg av dixierose. Og siden du nevner at du ikke har tatt vaksinen, vil jeg foreslå at du gjør det NÅ. Du skal se det hjelper på tolkningen du har av innlegget hennes.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Ja, jeg ble også skuffet, for det var jo et bra innlegg.........uansett, savner skikkelig sinnainnlegg igjen ja, og jo mer utropstegn jo bedre 🤣

Haha, samme her! Jeg digger de sinnainnleggene hennes! 😂 Ler meg jo fillete. Men dette innlegget var virkelig bra. Et av de beste hun har skrevet som jeg har sett. 

Murstein skrev (59 minutter siden):

Viktig med retningslinjer, skulle ønske folk kunne brukt hodet litt mer. Et flott og fint innlegg av dixierose. Og siden du nevner at du ikke har tatt vaksinen, vil jeg foreslå at du gjør det NÅ. Du skal se det hjelper på tolkningen du har av innlegget hennes.

Helt enig! Syns alle som kan bør ta ansvar og ta vaksinen. Jeg ble kjempesyk av dose 2, trodde nesten jeg skulle dø, men er likevel glad jeg tok den. Det er så utrolig viktig. Selv om vaksinerte også kan bli smittet blir vi ihvertfall i de fleste tilfeller mindre syke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 timer siden):

Viktig med retningslinjer, skulle ønske folk kunne brukt hodet litt mer. Et flott og fint innlegg av dixierose. Og siden du nevner at du ikke har tatt vaksinen, vil jeg foreslå at du gjør det NÅ. Du skal se det hjelper på tolkningen du har av innlegget hennes.

Det kommer jeg aldri i verden til å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 12.11.2021 den 21.10):

Der kom den ja. Det er valgfritt om vi en vil ta vaksiner eller ikke og noe heter respekt for andres valg. Det sa regjeringen i dag. 

Jeg har aldri skrevet noe om at jeg ikke har respekt for ditt valg. Jeg skrev at blogginnlegget til DR var et av de bedre hun har skrevet. At du tolker det til at jeg ikke respekterer valget ditt er helt i orden. Da misforstår du meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (På 14.11.2021 den 18.17):

Jeg har aldri skrevet noe om at jeg ikke har respekt for ditt valg. Jeg skrev at blogginnlegget til DR var et av de bedre hun har skrevet. At du tolker det til at jeg ikke respekterer valget ditt er helt i orden. Da misforstår du meg.

Det gjorde du for du henviste til at jeg skrev på en annen tråd at jeg ikke var vaksinert. Ingen har noe med å blande seg bort i om andre vil vaksinere seg eller ikke. Vaksinasjon er i følge statsministeren høyst frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (35 minutter siden):

Det gjorde du for du henviste til at jeg skrev på en annen tråd at jeg ikke var vaksinert. Ingen har noe med å blande seg bort i om andre vil vaksinere seg eller ikke. Vaksinasjon er i følge statsministeren høyst frivillig.

Men hvorfor skriver du her inne at du ikke er vaksinert da? Du kan ikke styre hva folk diskuterer og så lenge du selv har skrevet at du ikke er vaksinert og heller ikke vil vaksinere deg, så har du bidratt til den diskusjonen. Noen ganger er det lurt å holde ting for seg selv.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må få komme med skryt til DR og den adventskalenderen hun har på bloggen sin. Den var kreativ og moro å følge med på.

Leste at hun har korona. Håper hun fort blir frisk.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (43 minutter siden):

Jeg må få komme med skryt til DR og den adventskalenderen hun har på bloggen sin. Den var kreativ og moro å følge med på.

Leste at hun har korona. Håper hun fort blir frisk.

 

Jeg elsker den julekalenderen hennes. Så gøy å se de artige bildene hun tar. Jeg tror jeg skal gjøre det samme til neste advent.

Muligens her på kg fordi da er det så mange morsomme forksjellige forslag som kommer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elmarora skrev (20 timer siden):

Jeg må få komme med skryt til DR og den adventskalenderen hun har på bloggen sin. Den var kreativ og moro å følge med på.

Leste at hun har korona. Håper hun fort blir frisk.

 

Det var kreativt form for adventskalender. 

Huff jeg leste om at hun hadde fått korona. Håper hun ikke ble for dårlig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg følger med en snap som heter for team livsstil for jeg synes mange av de som snapper der inne er flinke snappere med godt budskap. 

På tirsdag snappet dixierose og jeg må si jeg ble imponert over hvor flink hun var å snappe på den kanalen. Hun fortalte sin historie om vektnedgangen. Herre min for en jobb hun har gjort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 27.1.2022 den 12.40):

Jeg følger med en snap som heter for team livsstil for jeg synes mange av de som snapper der inne er flinke snappere med godt budskap. 

På tirsdag snappet dixierose og jeg må si jeg ble imponert over hvor flink hun var å snappe på den kanalen. Hun fortalte sin historie om vektnedgangen. Herre min for en jobb hun har gjort. 

Det fikk jeg ikke med meg. Jeg følger henne på snap. Synes hun motiverer meg med å ta tak i trening og livsstil.

Hun har jammen gjort en super jobb med den vektnedgangen hun har hatt. Ære være henne at hun klarer å holde seg der.

Bare det å trene 3-4 ganger i uka som hun gjør står det respekt av.

Hun er en inspirator for voksne damer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (20 timer siden):

Det fikk jeg ikke med meg. Jeg følger henne på snap. Synes hun motiverer meg med å ta tak i trening og livsstil.

Hun har jammen gjort en super jobb med den vektnedgangen hun har hatt. Ære være henne at hun klarer å holde seg der.

Bare det å trene 3-4 ganger i uka som hun gjør står det respekt av.

Hun er en inspirator for voksne damer.

Jeg hadde ikke sansen for henne til å begynne med fordi jeg ble pepret full av en annen voksen blogger jeg fulgte at dixie rose er en forferdelig person og da fulgte jeg med henne bare for å finne noe å la meg irritere over. Når jeg gjorde det fant jeg mye men jeg fikk flere private meldinger her inne hvor de fortalte en helt annen versjon enn det jeg hadde fått høre. 

Jeg endret etter hvert synet på dixie rose. Nå følger jeg henne fast på på instagram, blogg og snap chat og jeg synes hun er motiverende å følge med på. Jeg er selv godt over normalen når det gjelder størrelse og jeg skulle ønske at jeg kunne være like flink som henne. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...