Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Elmarora skrev (22 timer siden):

Det er lov å ha forskjellige meninger.  Du tolker på din måte og jeg på min måte.

Jeg synes innleggene som hun kaller positive ord er fine med fine bilder :)

Det er fine blogginnlegg ja og fine høstbilder hun har tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Munti skrev (3 timer siden):

Det er ufint å kritisere i fluencere, men å si at andre mennesker ikke har verdi er visst helt innafor 🤪

Hva skjer a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (2 minutter siden):

Ref hennes egen snap. 

Har ikke snapp. Hva er det hun har ytret nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (5 timer siden):

Har ikke snapp. Hva er det hun har ytret nå?

Hun gikk hardt ut mot oss gruomme på kvinneguiden som bare følger en snapper som vi diskuterer på KG. Det hørtes at hun var sint og hun la ikke skjul på hva hun mente om oss 😂 Hun trakk frem Mette sin snap som et eksempel og hun sa hun støttet Mette.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (5 timer siden):

Ref hennes egen snap. 

😂 Jeg fikk meg en god latter når jeg så det 😂 Huff så forferdelige vi er som følger noen på some 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (16 minutter siden):

Hun gikk hardt ut mot oss gruomme på kvinneguiden som bare følger en snapper som vi diskuterer på KG. Det hørtes at hun var sint og hun la ikke skjul på hva hun mente om oss 😂 Hun trakk frem Mette sin snap som et eksempel og hun sa hun støttet Mette.

 

Hun ser flisen i de andres øyne, men klarer ikke å se bjelken i sitt eget øye.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Hun ser flisen i de andres øyne, men klarer ikke å se bjelken i sitt eget øye.

Spot on til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (På 16.10.2021 den 14.06):

Hun gikk hardt ut mot oss gruomme på kvinneguiden som bare følger en snapper som vi diskuterer på KG. Det hørtes at hun var sint og hun la ikke skjul på hva hun mente om oss 😂 Hun trakk frem Mette sin snap som et eksempel og hun sa hun støttet Mette.

 

Åh så det er på Snap purr purr holder på med knurringen sin nå ja.....hun har jo ikke blogget på flere uker, så et sted må hun jo få ut sinnet sitt på 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 16.10.2021 den 14.23):

Hun ser flisen i de andres øyne, men klarer ikke å se bjelken i sitt eget øye.


sånn kan det sies ja 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (På 17.10.2021 den 14.50):

Åh så det er på Snap purr purr holder på med knurringen sin nå ja.....hun har jo ikke blogget på flere uker, så et sted må hun jo få ut sinnet sitt på 🤣

Hun har blogget to innlegg nå men har vært lenge borte fra bloggen. På bloggen skriver hun at hun har 20 års bryllupsdag i dag og det var moro å se bildene hun hadde lagt ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Skrottefar skrev (På 17.10.2021 den 14.50):

Åh så det er på Snap purr purr holder på med knurringen sin nå ja.....hun har jo ikke blogget på flere uker, så et sted må hun jo få ut sinnet sitt på 🤣

Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. 

Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. 

Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. 

 

Lite knurring på bloggen i alle fall, men det er jo kanskje ikke så rart, for det er jo ingen som har vært slemme med hennes bloggvenninner i det siste 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 5.11.2021 den 16.15):

Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. 

Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. 

 

Jeg følger henne på snap jeg også. Og hun motiverer med trening og kosthold. Hun har vært dyktig med vektnedgang, kosthold og trening og for en bragd det er.Det skal hun virkelig ha.

Jeg hørte det hun snakket om på snapen korona og tiltak. Der er jeg enig med henne.

Jeg synes det er koselig at hun blogger igjen. Hun har vært borte lenge. Jeg liker godt å lese de positive visdomsordene hun deler på bloggen din 🙂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elmarora skrev (2 timer siden):

Hun har vært borte lenge. Jeg liker godt å lese de positive visdomsordene hun deler på bloggen

Visdomsordene er greie nok de, men å bare legge de ut uten noe mer, som f.eks å skrive noe om akkurat det spesifikke visdomsordet, hadde vært så mye bedre

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Visdomsordene er greie nok de, men å bare legge de ut uten noe mer, som f.eks å skrive noe om akkurat det spesifikke visdomsordet, hadde vært så mye bedre

Det er uansett mye hyggeligere å lese bloggen hennes når hun ikke skriver sinnainnlegg. Jeg skulle ønske hun hadde begynt med pianoundervisning på youtube som hun hadde før. Jeg fulgte de videoene hun la ut og lærte mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 5.11.2021 den 16.15):

Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. 

Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. 

 

Hva er snapp navnet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...