Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Jeg ser at dixierose er tilbake på bloggen igjen og hun er svært aktiv på snap om dagen også. Nå synes jeg det er hyggelig å følge henne på bloggen og hun tar fine bilder av kattene. Jeg synes hun virker positiv for tiden og jeg håper det fortsetter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (4 timer siden):

Jeg ser at dixierose er tilbake på bloggen igjen og hun er svært aktiv på snap om dagen også. Nå synes jeg det er hyggelig å følge henne på bloggen og hun tar fine bilder av kattene. Jeg synes hun virker positiv for tiden og jeg håper det fortsetter. 

Hun har ikke blogget på lenge har jeg sett for jeg har tittet innom for å se om hun har lagt ut noen pusebilder men det har vært stille. Jeg følger henne på livsstilsnappen og youtubekanalen hennes. Hun er tøff som vlogger som hun gjør og hun er en inspirasjon for voksne damer som vil endre på livsstilen sin.

Kattene hennes er til å spise opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (16 timer siden):

Hun har ikke blogget på lenge har jeg sett for jeg har tittet innom for å se om hun har lagt ut noen pusebilder men det har vært stille. Jeg følger henne på livsstilsnappen og youtubekanalen hennes. Hun er tøff som vlogger som hun gjør og hun er en inspirasjon for voksne damer som vil endre på livsstilen sin.

Kattene hennes er til å spise opp.

Så lenge hun kan blogge som hun gjør nå er det kost å følge henne men begynner hun med negativ omtale om hvor fæle alle på rampelyset er må hun regne med å få svar på tiltale. Nå som hun er mer positiv så er det koselig å følge henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå har jeg fulgt med snapchaten til Dixierose og på bloggen til dixierose en lengre periode. Jeg må ærlig innrømme at hun er mye hyggeligere å følge nå enn før for hun virker positiv og blid. Når hun prater på sapchat er hun postiv. Som jeg forstår sliter hun med betennelser og likevel trener hun og holder humøret oppe. 

Det er også hyggelig å lese bloggen hennes også når hun er positiv :) 

Jeg tålte henne ikke før men nå har jeg endret syn på henne. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Heartgirl skrev (På 20.5.2022 den 21.59):

Nå har jeg fulgt med snapchaten til Dixierose og på bloggen til dixierose en lengre periode. Jeg må ærlig innrømme at hun er mye hyggeligere å følge nå enn før for hun virker positiv og blid. Når hun prater på sapchat er hun postiv. Som jeg forstår sliter hun med betennelser og likevel trener hun og holder humøret oppe. 

Det er også hyggelig å lese bloggen hennes også når hun er positiv :) 

Jeg tålte henne ikke før men nå har jeg endret syn på henne. 

Jeg er enig med deg 🙂 Hun er mye mer positiv på bloggen sin nå enn tidligere. Jeg følger henne på snap jeg også. Hun er en stor motivajson for oss voksne når det gjelder kosthold, trening og livsstil. Jeg har begynt å følge henne på youtubekanalen hennes også. Synes hun er flink som tør å gjøre det. Jeg hadde aldri i verden turt det.

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (På 1.6.2022 den 20.02):

Jeg er enig med deg 🙂 Hun er mye mer positiv på bloggen sin nå enn tidligere. Jeg følger henne på snap jeg også. Hun er en stor motivajson for oss voksne når det gjelder kosthold, trening og livsstil. Jeg har begynt å følge henne på youtubekanalen hennes også. Synes hun er flink som tør å gjøre det. Jeg hadde aldri i verden turt det.

 

 

 

Vet du om hun har en blogg til på blogg.no? Som handler bare om kattene hennes? I oversikten på blogg.no over bloggerne så jeg en blogg hvor bildene liknet kattene hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (På 3.6.2022 den 18.34):

Vet du om hun har en blogg til på blogg.no? Som handler bare om kattene hennes? I oversikten på blogg.no over bloggerne så jeg en blogg hvor bildene liknet kattene hennes. 

Det stemmer at det er hennes blogg. Supert at hun har en egen blogg som handler om kattene sine. Jeg synes bildene hun tar av kattene er nydelige. Og jeg blir mer og mer glad i rasen hun har.

Synes det er gøy med en ren katteblogg. Litt annerledes enn alle andre blogger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (På 10.6.2022 den 11.53):

Det stemmer at det er hennes blogg. Supert at hun har en egen blogg som handler om kattene sine. Jeg synes bildene hun tar av kattene er nydelige. Og jeg blir mer og mer glad i rasen hun har.

Synes det er gøy med en ren katteblogg. Litt annerledes enn alle andre blogger :)

Da så jeg rett. Moro med en annerledes blogg. De fine bildene av kattene hun har delt og fint med disse visdomsordene om kattene hun deler. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Heartgirl skrev (På 13.6.2022 den 10.22):

Da så jeg rett. Moro med en annerledes blogg. De fine bildene av kattene hun har delt og fint med disse visdomsordene om kattene hun deler. 

Det er det. Jeg blir lei av å lese blogger som handler om det samme. Da er det godt med blogger som handler om noe annet. Hun er dytkig til å fotografere kattene sine. Siden jeg liker katter liker jeg å følge med kattebloggen hennes. Jeg skulle ønske at hun blogget oftere på den bloggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg gikk inn på bloggen til dixierose jeg ble rørt til tårer når jeg leste blogginnlegget hennes om den ene katten hennes som døde 😥 De fine bildene også av katten da. Jeg ble skikkelig lei meg for jeg følte at jeg kjenner kattene gjennom bloggen hennes ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

På grunn av jobbing har jeg ikke hatt tiden til å lese blogger men i dag satte jeg meg ned og leste bloggen til Dixierose. Jeg ble sjokkert når jeg leste at hun hadde vært igjennom en stor hjerteoperasjon i juni. Herre gud a meg stakkars ❤ Virket som hun har kommet seg bra nå og var motivert.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 6.1.2023 den 13.38):

På grunn av jobbing har jeg ikke hatt tiden til å lese blogger men i dag satte jeg meg ned og leste bloggen til Dixierose. Jeg ble sjokkert når jeg leste at hun hadde vært igjennom en stor hjerteoperasjon i juni. Herre gud a meg stakkars ❤ Virket som hun har kommet seg bra nå og var motivert.

Såpass også ja.Det var ingen liten operasjon heller. Bra at operasjonen hennes gikk fint. Hun har gått igjennom mye virker det som. Og hun er steike tøff. Jeg følger snappen hennes. Og der deler hun kampen sin for å komme tilbake til trening. Det skal bli gøy å følge henne videre på reisen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Elmarora skrev (13 timer siden):

Huff nei :( Leste nettopp på bloggen til DR at hun har fått kreft. Huff så tirst :( Innlegget kan dere lese her:

https://dixierose.blogg.no/tid-for-a-vaere-aerlig-om-hvorfor-jeg-har-vaert-borte-fra-bloggen.html

Nei 😪Trist å lese😢 

Jeg har vært fast leser av bloggeren Dixie Rose i mange år, og fulgt henne og de fine kattene hennes 😊

Hun tar så nydelige bilder av kattene og fra turene hun er på. 

Hennes positivitet smitter over på andre bloggere har jeg lest. 

Håper det vil gå gra med henne ❤️

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist at hun har fått kreft. Håper alt går bra og at hun blir helt frisk 🤞

Jeg har aldri lest bloggen hennes fast, men har vært innom nå og da for å se på bilder av de vakre kattene hennes. Men best husker jeg henne fra alt bråket mellom henne, synske Peggy og Kari Marita for minst 10 år siden. Haha, det var litt av et drama 😂 Halvgamle damer som krangler så busta fyker :hoho: 

Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Veldig trist at hun har fått kreft. Håper alt går bra og at hun blir helt frisk 🤞

Jeg har aldri lest bloggen hennes fast, men har vært innom nå og da for å se på bilder av de vakre kattene hennes. Men best husker jeg henne fra alt bråket mellom henne, synske Peggy og Kari Marita for minst 10 år siden. Haha, det var litt av et drama 😂 Halvgamle damer som krangler så busta fyker :hoho: 

 

Det er utrolig trist at DR har fått kreft ☹️ Jeg krysser alt jeg har for at hun blir frisk ♥️ DR virker veldig positiv og optimistisk som jeg leser.

Du kan lese dette blogginnlegget så ser du hva DR har gjennomgått av synske Peggy: https://dixierose.blogg.no/giftig-bloggvennskap-jeg-skulle-ha-brutt-mye-for.html

Jeg sa mange ganger at hun skulle bryte med vennskapet med synske Peggy. Men DR turte ikke. Hun var livredd henne.

Hun har bedt Kari Marita om unnskyldning som voksen til voksen.

Når det gjelder DR sine innlegg om KG så er hun ærlig for at hun leser her inne. Men hun vil ikke bli medlem. Jeg kjenner DR godt. For jeg kjøpte min første abyssinerkattunge fra DR våren 2008.

Er det noen jeg anser som ærlig så er det DR. Hun tar avstand fra mobbing. Hvem andre enn DR er lojal mot to av sine klubbvenninner fra rasekattmiljøet at hun melder seg ut fra den katteklubben hun var medlem av over til en ny katteklubb. Og grunnen var at to av hennes klubbvenninner opplevde voksenmobbing. Den lojaliteten finner du hos DR ♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (27 minutter siden):

Anne-Brith ja......husker også hun forsvarte Mette Ask, sa vel de nesten var gode venner også 😛

DR mente dere latterliggjorde Anne-Brith. Men hun så til slutt at hun ikke hadde helt rent mel i posen.

Mette Ask støttet hun for hun ble sint fordi hun ble stygt mobbet her på KG. Men vi skal ikke diskutere Mette Ask her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (5 minutter siden):

Det er utrolig trist at DR har fått kreft ☹️ Jeg krysser alt jeg har for at hun blir frisk ♥️ DR virker veldig positiv og optimistisk som jeg leser.

Du kan lese dette blogginnlegget så ser du hva DR har gjennomgått av synske Peggy: https://dixierose.blogg.no/giftig-bloggvennskap-jeg-skulle-ha-brutt-mye-for.html

Jeg sa mange ganger at hun skulle bryte med vennskapet med synske Peggy. Men DR turte ikke. Hun var livredd henne.

Hun har bedt Kari Marita om unnskyldning som voksen til voksen.

Når det gjelder DR sine innlegg om KG så er hun ærlig for at hun leser her inne. Men hun vil ikke bli medlem. Jeg kjenner DR godt. For jeg kjøpte min første abyssinerkattunge fra DR våren 2008.

Er det noen jeg anser som ærlig så er det DR. Hun tar avstand fra mobbing. Hvem andre enn DR er lojal mot to av sine klubbvenninner fra rasekattmiljøet at hun melder seg ut fra den katteklubben hun var medlem av over til en ny katteklubb. Og grunnen var at to av hennes klubbvenninner opplevde voksenmobbing. Den lojaliteten finner du hos DR ♥️

Dette visste jeg ikke. Nå forstår jeg at Dixie Rose ikke hadde et bra bloggvennskap med hun der såkalte synske bloggeren. 

Jeg forstod mer hva hun opplevde. 

Flott gjort at hun Kari Marita og DR har gjort opp mellom seg. Det kalles å være voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobella66 skrev (17 minutter siden):

Dette visste jeg ikke. Nå forstår jeg at Dixie Rose ikke hadde et bra bloggvennskap med hun der såkalte synske bloggeren. 

Jeg forstod mer hva hun opplevde. 

Flott gjort at hun Kari Marita og DR har gjort opp mellom seg. Det kalles å være voksen. 

Jeg snakket mye med henne på messanger på face. Og jeg fikk høre mye om hvor krontoll synske Peggy hadde over DR. Jeg vet DR ville avslutte bloggvennskapet mange år tidligere. Men synske bloggeren fikk hadde kloa i DR på en ufin måte.

DR fortalte at synske Peggy ikke tålte at DR hadde andre meninger enn seg selv. Da ble hun sinna og mente det var mobbing.

Synske Peggy provoserte med sine blogginnlegg for å få negativ oppmerksomhet. Det oppdaget DR etter 2-3 års tid. For det fortalte hun til meg. Jeg ga DR råd om å kutte bloggvennskapet. Til slutt klarte hun det. Og det var på tide. Tøft gjort å gjøre det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (4 minutter siden):

Jeg snakket mye med henne på messanger på face. Og jeg fikk høre mye om hvor krontoll synske Peggy hadde over DR. Jeg vet DR ville avslutte bloggvennskapet mange år tidligere. Men synske bloggeren fikk hadde kloa i DR på en ufin måte.

DR fortalte at synske Peggy ikke tålte at DR hadde andre meninger enn seg selv. Da ble hun sinna og mente det var mobbing.

Synske Peggy provoserte med sine blogginnlegg for å få negativ oppmerksomhet. Det oppdaget DR etter 2-3 års tid. For det fortalte hun til meg. Jeg ga DR råd om å kutte bloggvennskapet. Til slutt klarte hun det. Og det var på tide. Tøft gjort å gjøre det.

 

Litt kult at du som BFF sitter å utleverer din venninne på et forum din venninne hater. 😁

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...