Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (På 12.9.2021 den 11.29):

Ja, det sprutet knapper på tastaturet hennes hele tiden. Det var kjære ABD her og kjære ABD der. 

Det ble mystisk stille fra DR når sannheten kom frem.

Jeg er sjokka over at hun har støttet ABD. Jeg fulgte aldri bloggen til ABD for den var totalt uinteressant for meg. Det eneste jeg har sett av henne er intervjuer med henne i avisen. Jeg har fått med meg at hun trampet i klaveret med dette bloggkurset hun hadde.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (25 minutter siden):

Jeg er sjokka over at hun har støttet ABD. Jeg fulgte aldri bloggen til ABD for den var totalt uinteressant for meg. Det eneste jeg har sett av henne er intervjuer med henne i avisen. Jeg har fått med meg at hun trampet i klaveret med dette bloggkurset hun hadde.

 

 

Og jeg og flere andre har stilt spørsmålstegn ved at du har støttet MA helt uforbeholdent. Hvorfor svarer du ikke på det jeg spurte om i innlegget jeg har sitert under her? 

 

Lunabelle skrev (På 12.9.2021 den 13.08):

Og alle som har fulgt med vet at MA har gjort nøyaktig det samme. Hun har heller ikke spilt med ærlige kort og har dummet seg totalt ut hun også.
Hva har du å si til det? Hva mener du seriøst om det hun har gjort? 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (18 minutter siden):

Og jeg og flere andre har stilt spørsmålstegn ved at du har støttet MA helt uforbeholdent. Hvorfor svarer du ikke på det jeg spurte om i innlegget jeg har sitert under her? 

 

 

At jeg støttet MA har ikke noe å gjøre med ABD. Jeg er i full stand til å gjøre meg opp mine egne meninger og trenger ingen av dere til å belære meg om MA. Jeg har lov til å ha mine egne meninger samme hvor mye du og flere andre misliker det. 

Hvis det er en sak jeg støtter dixierose i er det hennes positive syn på MA. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (21 minutter siden):

Veldig rart at hun eksploderer sånn akkurat nå, når MA tråden er helt stille 🧐

Jeg tror nok denne dama har litt sosiale utfordringer, og litt lite å snakke om. Det virker jo på henne som hun og MA er nære gode venner, og det blir bare litt merkelig. Og fryktelig hakk i plata, med den samme greia  om og om igjen. Vitner om at det kanskje ikke er så mye annet som drar folk inn på denne bloggen/snappen, og hun forstår kanskje ikke at flertallet er for å se på kaoset. Jeg tror det beste er å ikke gi dette tema mer oppmerksomhet, hun greier i alle fall ikke å begrense seg når det kommer til sin gode venninne. Så kanskje stillhet er det beste. Så får hun purre og knurre for seg selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun knurret så mye at hun ikke vet hvilket år vi lever i:hoho: 

A66BBC4E-7FE6-4633-AC24-2D41FECC8233.thumb.png.e680f1df60b2c7311c54134c254369ee.png

Må forresten le litt av hun venninna hennes som kommenterer hver eneste blogg med «ååååh snuppa mi!» :hoho: Er det normalt at 60 år gamle damer skriver sånn? Og alt er så råfint hele tiden og noen ganger skriver hun råkost at... :fnise:  Må jo være autocorrect som retter råkos til råkost, kanskje? Jeg kniser godt hver gang, i hvert fall. Lurer på om knurr knurr har stemt anti-ulv-partiet idag? :skratte: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (29 minutter siden):

Herrefred 😳😳😳 Nå er det mye knurr knurr på snap!

Hva er det hun knurrer for nå da?

PS. Har ikke snap jeg 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Nå har hun knurret så mye at hun ikke vet hvilket år vi lever i:hoho: 

Ikke hvilken måned det er heller 🤣

.......men, går vi på bloggen hennes og innlegget for 13.10.2019 så skulle det ikke forundre meg om vi finner det samme innlegget der, så det skal hun ha, gjenbruk er bra, om så er tilfelle 😛

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Ikke hvilken måned det er heller 🤣

.......men, går vi på bloggen hennes og innlegget for 13.10.2019 så skulle det ikke forundre meg om vi finner det samme innlegget der, så det skal hun ha, gjenbruk er bra, om så er tilfelle 😛

 

Haha, jaggu! Det så jeg ikke først :hoho: Haha, ja hun er god på gjenbruk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Nå har hun knurret så mye at hun ikke vet hvilket år vi lever i:hoho: 

A66BBC4E-7FE6-4633-AC24-2D41FECC8233.thumb.png.e680f1df60b2c7311c54134c254369ee.png

Må forresten le litt av hun venninna hennes som kommenterer hver eneste blogg med «ååååh snuppa mi!» :hoho: Er det normalt at 60 år gamle damer skriver sånn? Og alt er så råfint hele tiden og noen ganger skriver hun råkost at... :fnise:  Må jo være autocorrect som retter råkos til råkost, kanskje? Jeg kniser godt hver gang, i hvert fall. Lurer på om knurr knurr har stemt anti-ulv-partiet idag? :skratte: 

Det virker som om de to kjenner hverandre. Jeg satt og leste noen kommentarer fra denne venninnen hvor hun takket for sist da de traff hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Nå har hun knurret så mye at hun ikke vet hvilket år vi lever i:hoho: 

A66BBC4E-7FE6-4633-AC24-2D41FECC8233.thumb.png.e680f1df60b2c7311c54134c254369ee.png

Må forresten le litt av hun venninna hennes som kommenterer hver eneste blogg med «ååååh snuppa mi!» :hoho: Er det normalt at 60 år gamle damer skriver sånn? Og alt er så råfint hele tiden og noen ganger skriver hun råkost at... :fnise:  Må jo være autocorrect som retter råkos til råkost, kanskje? Jeg kniser godt hver gang, i hvert fall. Lurer på om knurr knurr har stemt anti-ulv-partiet idag? :skratte: 

Diktet var nydelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Det virker som om de to kjenner hverandre. Jeg satt og leste noen kommentarer fra denne venninnen hvor hun takket for sist da de traff hverandre. 

Ja, de er sikkert barndomsvenninner eller noe. Men jeg må le litt av det fjortis-ååååh snuppa mi-greiene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Diktet var nydelig :) 

Enig i at diktet var fint. Hun bør publisere mer sånt og mindre knurr, glefs og fres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Enig i at diktet var fint. Hun bør publisere mer sånt og mindre knurr, glefs og fres. 

Jeg sendte henne en kommentar om at hun burde rette opp datoen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Enig i at diktet var fint. Hun bør publisere mer sånt og mindre knurr, glefs og fres. 

Jeg er enig. Hun må publisere mer sånt og mer bilder for bildene hun har postet på disse positive ord innleggene er fine. Vil se mer av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Skrottefar said:

Hva er det hun knurrer for nå da?

PS. Har ikke snap jeg 😛

Forbanner oss stygge mobbere her inne og forherliger det fantastisk flotte forbildet MA er, hva ellers 😂 Vet ikke hvor lenge hun rabla, men det føltes som gode 20 minutter 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munti skrev (1 minutt siden):

Forbanner oss stygge mobbere her inne og forherliger det fantastisk flotte forbildet MA er, hva ellers 😂 Vet ikke hvor lenge hun rabla, men det føltes som gode 20 minutter 😆

Jammen altså, nå har det jo knapt nok vært diskutert MA på flere dager og ingenting av det har vært mobbing eller hat, men men, knurr knurr har hengt seg opp og sånn går no dagan 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Jeg er enig. Hun må publisere mer sånt og mer bilder for bildene hun har postet på disse positive ord innleggene er fine. Vil se mer av det. 

Ja, hun er flink til å ta bilder, det skal hun ha. Liker aller best kattebildene da. De kattene er så vakre. Elsker abyssinere, selv om jeg liker huskatter aller best. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skrottefar said:

Jammen altså, nå har det jo knapt nok vært diskutert MA på flere dager og ingenting av det har vært mobbing eller hat, men men, knurr knurr har hengt seg opp og sånn går no dagan 🤣

Det blir rarere! Jeg er ikke sikker på om hun har oppdaget den nye MA-tråden en gang, hun gnager fortsatt bare om den gamle.

Jeg hadde vært så flau hvis jeg var MA. Dette er jo kleinere enn hennes egne spillopper. Høy puteføring!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...