Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Denne formuleringen satt skikkelig:

Det er jo typisk rampelysgjengen når sannheten om hyenegjengen som hiver seg over et uskyldig offer som glupske ulver i en flokk! 

Kilde: https://dixierose.blogg.no/skam-dere-ondsinnede-mobbere-pa-kvinneguiden-som-i-lengre-tid-har-mobbet-og-hetset-mette-ask-😢.html#kommentarer 

Jeg ser for meg hyener som er som ulver, det gir artige bilder i hodet mitt. 

😬

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Denne formuleringen satt skikkelig:

Det er jo typisk rampelysgjengen når sannheten om hyenegjengen som hiver seg over et uskyldig offer som glupske ulver i en flokk! 

Kilde: https://dixierose.blogg.no/skam-dere-ondsinnede-mobbere-pa-kvinneguiden-som-i-lengre-tid-har-mobbet-og-hetset-mette-ask-😢.html#kommentarer 

Jeg ser for meg hyener som er som ulver, det gir artige bilder i hodet mitt. 

😬

Kanskje hyenene har en identitetskrise?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Denne formuleringen satt skikkelig:

Det er jo typisk rampelysgjengen når sannheten om hyenegjengen som hiver seg over et uskyldig offer som glupske ulver i en flokk! 

Kilde: https://dixierose.blogg.no/skam-dere-ondsinnede-mobbere-pa-kvinneguiden-som-i-lengre-tid-har-mobbet-og-hetset-mette-ask-😢.html#kommentarer 

Jeg ser for meg hyener som er som ulver, det gir artige bilder i hodet mitt. 

😬

:hoho: Jeg har hørt om ulv i fåreklær, men aldri om hyener i ulveklær :hoho: 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeren skriver altså i kveld at hun ville gjort akkurat det samme som MA gjorde. Dvs opprette en bruker på KG som brukes til å gjøre akkurat det T kritiserer alle på KG for å gjøre. Underforstått at oppførselen til Trude4 altså er helt ok.

Vel. Da kan jeg konkludere med at det viktigste av alt er ikke å ha moral, men å påstå at man har det. Og påstå det lenge nok til at en tror på det. Og ikke minst, dobbeltmoral er best av alt. Da har man hvertfall to så kan man velge hvilken man vil bruke når.

Jeg er nesten målløs. Men ikke helt. Purr purr.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (3 minutter siden):

Bloggeren skriver altså i kveld at hun ville gjort akkurat det samme som MA gjorde. Dvs opprette en bruker på KG som brukes til å gjøre akkurat det T kritiserer alle på KG for å gjøre. Underforstått at oppførselen til Trude4 altså er helt ok.

Vel. Da kan jeg konkludere med at det viktigste av alt er ikke å ha moral, men å påstå at man har det. Og påstå det lenge nok til at en tror på det. Og ikke minst, dobbeltmoral er best av alt. Da har man hvertfall to så kan man velge hvilken man vil bruke når.

Jeg er nesten målløs. Men ikke helt. Purr purr.

Dobbeltmoral er bedre enn bloggermoral, eller hvordan var det igjen …? 
🤔

Nei, man skal nok ikke forvente at de som blogger om sitt privatliv skal reflektere over mulige konsekvenser. De forventer roser og regnbuer, og evner ikke ta inn over seg at det de driver med har en etisk side som er betenkelig og kritikkverdig. Når man da i tillegg ikke nøler med å trikse og trolle i et diskusjonsforum, og mener seg mer eller mindre presset til å gjøre dette, så er fokus definitivt på feil sted. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (3 minutter siden):

Dobbeltmoral er bedre enn bloggermoral, eller hvordan var det igjen …? 
🤔

Nei, man skal nok ikke forvente at de som blogger om sitt privatliv skal reflektere over mulige konsekvenser. De forventer roser og regnbuer, og evner ikke ta inn over seg at det de driver med har en etisk side som er betenkelig og kritikkverdig. Når man da i tillegg ikke nøler med å trikse og trolle i et diskusjonsforum, og mener seg mer eller mindre presset til å gjøre dette, så er fokus definitivt på feil sted. 

Bloggermoral er vel trippelmoral? Den moralen man sier man har (1), den moralen man følger (2) og den moralen man forventer at andre følger (3)? Det må jo være bedre enn dobbeltmoral og det tror jeg.

Aller helst vil jeg påberope meg å ikke ha moral. For da kan jeg ikke tas for noe jeg gjør. Eller, nå roter jeg kanskje.... purr purr.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er HjerteJente på bloggen til Dixie og beklager sin tidligere dårlige oppførsel. Så rørende!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (11 minutter siden):

Nå er HjerteJente på bloggen til Dixie og beklager sin tidligere dårlige oppførsel. Så rørende!

Tenk den dagen hun blir avslørt! 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (42 minutter siden):

Bloggermoral er vel trippelmoral? Den moralen man sier man har (1), den moralen man følger (2) og den moralen man forventer at andre følger (3)? Det må jo være bedre enn dobbeltmoral og det tror jeg.

Aller helst vil jeg påberope meg å ikke ha moral. For da kan jeg ikke tas for noe jeg gjør. Eller, nå roter jeg kanskje.... purr purr.

Jepp. No brain, no headache. Ellerhvordandetnåvar. 😬

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (32 minutter siden):

Nå er HjerteJente på bloggen til Dixie og beklager sin tidligere dårlige oppførsel. Så rørende!

Hun fikk passet sitt påskrevet da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (8 timer siden):

Hun fikk passet sitt påskrevet da. 

Jepp. Dixie var langtifra like raus og tilgivende som Kjerringa.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (4 timer siden):

Jepp. Dixie var langtifra like raus og tilgivende som Kjerringa.

Det minste hun kunne gjort var å godta en unnskyldning. Det ville vanlige folk gjort samt å takke for unnskyldningen. Alle kan gjøre feil innimellom og lire av seg ting som ikke burde vært sagt eller skrevet, men det virker som om denne bloggeren vil ha drama og et sted å plassere raseriet sitt.

Endret av Honey Dew
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (26 minutter siden):

Det minste hun kunne gjort var å godta en unnskyldning. Det ville vanlige folk gjort samt å takke for unnskyldningen. Alle kan gjøre feil innimellom og lire av seg ting som ikke burde vært sagt eller skrevet, men det virker som om denne bloggeren vil ha drama og et sted å plassere raseriet sitt.

Enig med deg. Nå kverner hun også videre på mobbing og Mette osv. Litt drama for å tiltrekke seg oppmerksomhet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (14 minutter siden):

Enig med deg. Nå kverner hun også videre på mobbing og Mette osv. Litt drama for å tiltrekke seg oppmerksomhet.

Snart dukker hun nok opp her inne også for å forsvare seg selv og skjelle ut KG, purr purr 🤣

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (15 minutter siden):

Snart dukker hun nok opp her inne også for å forsvare seg selv og skjelle ut KG, purr purr 🤣

:vinke::vin::popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (26 minutter siden):

Snart dukker hun nok opp her inne også for å forsvare seg selv og skjelle ut KG, purr purr 🤣

Gleder meg😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke ser det, eller har ikke Mette kommentert et eneste av Dixirose sine støtteinnlegg om henne? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...