Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Pass deg nå da så ikke Onkel Snut kommer på døra di! :hoho: 

Håhåhå, det var så fantastisk morsomt! :hoho: Synskedamen, kattedamen, veskedamen og løgnerdamen, det var tider det! Snakk om underholdningsverdi! :hoho: Artig at det er de eldste damene som lager det største dramaet. 

Det er det verste jeg har hørt! :fnise: Du skulle fått med deg det dramaet, altså. Godt voksne damer fra 40-ca 55-60 som kranglet så busta føk! :skratte: 

Det hadde jeg glemt! De var underholdende, men bare i små doser. Samtlige hadde noen kognitive utfordringer, tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

 

Håhåhå, det var så fantastisk morsomt! :hoho: Synskedamen, kattedamen, veskedamen og løgnerdamen, det var tider det! Snakk om underholdningsverdi! :hoho: Artig at det er de eldste damene som lager det største dramaet. 

 

Uff. Herregud, 2013 var friåret mitt så jeg brukte altfor mye tid på blogg.no. De damene der er som et togkrasj, umulig å se bort. Lurer på hvor mange tusen de kasta bort på å promotere innleggene sine dag etter dag 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.

Etter å tenkt litt over det dixierose skriver så klarer jeg ikke helt å legge fra meg et inntrykk av manglende selvinnsikt der i gården.

Det hun altså er forbanna på er i korte trekk måten MA er blitt omtalt på, måten ting hun gjør blir tatt opp og formulering i omtale. Altså det hun påstår er mobbing, hets, ondsinnet, latterliggjøring, usaklig kritikk, spre sårende rykter og hets av andre som støttet Mette.

Dette er jo en subjektiv vurdering. Jeg er uenig i at alt er mobbing, hets, ondsinnet, latterliggjøring, usaklig kritikk eller ryktespredning. Veldig uenig på generelt grunnlag. At det kan ha forekommet kan jeg umulig si helt sikkert, men på et overordnet nivå så er det ikke bare det tråden har bestått av. Langt derifra.

Men nå sitter jo dixierose å gjør det samme? Igjen? Hun har hele tre innlegg om denne tråden nå, og jeg med flere er nevnt i hvertfall to av de (med brukernavn da vel og merke). Og med all det sinnet og aggresjonen hun viser i det siste innlegget sitt så gjør vel hun nå det samme som hun påstår flere her gjør? Hun henger ut flere brukere her, kommer med påstander om oppførsel og regelrett sier rett ut at de som er nevnt driver med hets, mobbing, osv osv.

Er det plutselig greit? Og med det enorme temperamentet som ligger mellom linjene? Jeg kan ikke huske at noen innlegg i MA sin tråd har hatt noe i nærheten av den tonen som dette innlegget har. Og så avslutter hun med en trussel om politianmeldelse om en kopierer noe fra bloggen hennes..

Og så snakker hun om selvinnsikt?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, altså. Jeg tenker at dette nærmer seg trusler: «Fy jeg blir rasende sint at jeg kunne ha filleristet hver og en av Mettes mobbere og hetsere for deres kjempestygge og nedlatende og stygge ytringer». 
 

https://dixierose.blogg.no/skam-dere-ondsinnede-mobbere-pa-kvinneguiden-som-i-lengre-tid-har-mobbet-og-hetset-mette-ask-😢.html

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager drev jeg litt på med katteoppdrett. Dro på utstillinger og greier. Og der var det alltid en to tre hale kattekjerringer som alle visste hvem var. De som man ristet på hodet av, og som man helst holdt seg langt unna. Fikk litt de vibbene i denne bloggen gitt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (32 minutter siden):

Altså.

Etter å tenkt litt over det dixierose skriver så klarer jeg ikke helt å legge fra meg et inntrykk av manglende selvinnsikt der i gården.

Det hun altså er forbanna på er i korte trekk måten MA er blitt omtalt på, måten ting hun gjør blir tatt opp og formulering i omtale. Altså det hun påstår er mobbing, hets, ondsinnet, latterliggjøring, usaklig kritikk, spre sårende rykter og hets av andre som støttet Mette.

Dette er jo en subjektiv vurdering. Jeg er uenig i at alt er mobbing, hets, ondsinnet, latterliggjøring, usaklig kritikk eller ryktespredning. Veldig uenig på generelt grunnlag. At det kan ha forekommet kan jeg umulig si helt sikkert, men på et overordnet nivå så er det ikke bare det tråden har bestått av. Langt derifra.

Men nå sitter jo dixierose å gjør det samme? Igjen? Hun har hele tre innlegg om denne tråden nå, og jeg med flere er nevnt i hvertfall to av de (med brukernavn da vel og merke). Og med all det sinnet og aggresjonen hun viser i det siste innlegget sitt så gjør vel hun nå det samme som hun påstår flere her gjør? Hun henger ut flere brukere her, kommer med påstander om oppførsel og regelrett sier rett ut at de som er nevnt driver med hets, mobbing, osv osv.

Er det plutselig greit? Og med det enorme temperamentet som ligger mellom linjene? Jeg kan ikke huske at noen innlegg i MA sin tråd har hatt noe i nærheten av den tonen som dette innlegget har. Og så avslutter hun med en trussel om politianmeldelse om en kopierer noe fra bloggen hennes..

Og så snakker hun om selvinnsikt?

Hun har truet med politianmeldelse tidligere også. Tror det var da diskusjonen rundt ABD var på sitt største.

Hun må feie for sin egen dør før hun kaller andre for mobbere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (27 minutter siden):

Vel, altså. Jeg tenker at dette nærmer seg trusler: «Fy jeg blir rasende sint at jeg kunne ha filleristet hver og en av Mettes mobbere og hetsere for deres kjempestygge og nedlatende og stygge ytringer». 
 

https://dixierose.blogg.no/skam-dere-ondsinnede-mobbere-pa-kvinneguiden-som-i-lengre-tid-har-mobbet-og-hetset-mette-ask-😢.html

Det der er trusler. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Det hadde ikke jeg heller, dette var på blogg.no 🤣. Dagens influencere brukte den tiden på å utvikle seg til businesser, bloggerne på 40+ brukte det på å diskutere hverandre. De eldre er stuck i dagbokform og det blir flauere og flauere. 

 

jukkapalme skrev (56 minutter siden):

Det er det verste jeg har hørt! :fnise: Du skulle fått med deg det dramaet, altså. Godt voksne damer fra 40-ca 55-60 som kranglet så busta føk! :skratte: 

Godt jeg er her og i bloggverden nå🍿 Jeg er jo her 24/7 så kan ikke gå glipp av noe😏 Purr purr

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne dama egentlig. I mangel av både rettskriving og innhold, føles det som en dårlig komedie. Ja en slik en der du ikke vet om du skal le eller gråte. Sikter til siste innlegg og kommentarfelt. Truer med politianmeldelse faktisk... Og ja jeg ler - nei forresten gapskratter🤣🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg begynner å bli lei av alt dramaet hun forsøker å skape ved å rope og hyle over Kvinneguiden. Det virker som om hun går inn her og leter etter ting hun kan bli sinna over.

Og å anmelde? Hva skal hun anmelde? Saklig kritikk? Ord som er lånt fra bloggen hennes?

Endret av Honey Dew
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi... hva skal man si ?!? 

Det er første gang jeg er innpå denne bloggen og nå ble jeg overgitt, nesten sjokkert. Hva i all verden driver denne dama med ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAM DERE ONDSINNEDE MOBBERE PÅ KVINNEGUIDEN SOM har fått meg til å gå inn på denne bloggen, noe som har medført vondt i øynene og leamus i hjernen 😢

:sarkasme:

Jeg kan ikke slutte å se det jeg allerede har sett. Lord, have mercy. Aldri mer. Og mer til.

Endret av Revenge o'Cavatina
emoji
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

SKAM DERE ONDSINNEDE MOBBERE PÅ KVINNEGUIDEN SOM har fått meg til å gå inn på denne bloggen, noe som har medført vondt i øynene og leamus i hjernen 😢

:sarkasme:

Jeg kan ikke slutte å se det jeg allerede har sett. Lord, have mercy. Aldri mer. Og mer til.

Forsiktig. Nå blir du sikkert anmeldt...:skratte:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Forsiktig. Nå blir du sikkert anmeldt...:skratte:

Kjempebekymret :Knegg:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Pustdu skal ha for forsøket med å få dama til å forstå sammenhengen (inne på bloggen), men det viser seg å være svært vanskelig…

Synes «Frida» sin kommentar er ganske treffende for hva jeg tenker akkurat nå

07B18B6E-450D-45DB-8028-6E2B320BEDC0.jpeg

Endret av Xmasclovn
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden):

SKAM DERE ONDSINNEDE MOBBERE PÅ KVINNEGUIDEN SOM har fått meg til å gå inn på denne bloggen, noe som har medført vondt i øynene og leamus i hjernen 😢

Nå lo jeg godt😂 Purr purr

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Må si at jeg begynner å bli lei av alt dramaet hun forsøker å skape ved å rope og hyle over Kvinneguiden. Det virker som om hun går inn her og leter etter ting hun kan bli sinna over.

Og å anmelde? Hva skal hun anmelde? Saklig kritikk? Ord som er lånt fra bloggen hennes?

Helt enig. Er den samme hylingen opp og opp igjen. Den dama trenger et sinnemestringskurs! Har ikke sett på maken til utropstegn, uthevet skrift og capslock :fnise: 

Revenge o'Cavatina skrev (43 minutter siden):

SKAM DERE ONDSINNEDE MOBBERE PÅ KVINNEGUIDEN SOM har fått meg til å gå inn på denne bloggen, noe som har medført vondt i øynene og leamus i hjernen 😢

:sarkasme:

Jeg kan ikke slutte å se det jeg allerede har sett. Lord, have mercy. Aldri mer. Og mer til.

:hoho: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

@Pustdu skal ha for forsøket med å få dama til å forstå sammenhengen (inne på bloggen), men det viser seg å være svært vanskelig…

Synes «Frida» sin kommentar er ganske treffende for hva jeg tenker akkurat nå

07B18B6E-450D-45DB-8028-6E2B320BEDC0.jpeg

Hahaha 😂 Hun leser jo ikke svarene hun får, bare skriver i vei om noe hun tror jeg har sagt eller ment.
Jeg når nok aldri fram der, nei. 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (3 minutter siden):

Hahaha 😂 Hun leser jo ikke svarene hun får, bare skriver i vei om noe hun tror jeg har sagt eller ment.
Jeg når nok aldri fram der, nei. 
 

Herregud som hun gir deg inn. Du skrev jo saklig, men jeg tror hun liker å tolke svarene dine i verste mening ved å hyle og skrike. Hun er ikke villig til å høre på fornuft. Ikke i det hele tatt. Hun er nå fastlåst i raseriet sitt og gjør det hun kan for å tømme sin vrede over kvinneguiden. Hun nekter å se at de hun ser opptil ikke er uskyldige engler og bare snille og gode.

I hennes verden er all kritikk mobbing og offermentaliteten står sterkt.

Hun skriver f eks "min gode bloggvenninne" Mette, men det skrev hun om ABD også, men jeg tviler på om hun kjenner disse damene personlig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...