Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (5 timer siden):

https://dixierose.blogg.no/glupske-ulver-og-hyener-pa-noen-rampelystrader-pa-kvinneguiden.html

Jeg må si meg enig med noe av det dixieeose skriver for hun har mange gode poenger for på noen tråder er det heksejakt bokstavelig talt. Jeg opplever selv heksejakt fordi jeg støtter 3 bloggere her inne. 

 

Jeg må le, for når "Purr, purr, og klem fra Toril og kattene", som hun bruker å signere med når hun kommenterer, skriver flg.:

Sitat

Hvis vedkommende som opplever å bli omdiskutert på rampelysforumet føler det er mobbing han/hun opplever, så er det mobbing samme hva de som bor på rampelyset måtte mene! Så enkelt er det!

Så uansett hva noen skriver, og som er kritisk, så er det mobbing dersom vedkommende det gjelder føler det? Å ja, ja da så, det var jo greit å få det oppklart, får man kommentarer om uansett hva det er som man gjør offentlig, så er det mobbing........fiffig argumentasjon der 🤣
 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (14 timer siden):

Jeg må le, for når "Purr, purr, og klem fra Toril og kattene", som hun bruker å signere med når hun kommenterer, skriver flg.:

Så uansett hva noen skriver, og som er kritisk, så er det mobbing dersom vedkommende det gjelder føler det? Å ja, ja da så, det var jo greit å få det oppklart, får man kommentarer om uansett hva det er som man gjør offentlig, så er det mobbing........fiffig argumentasjon der 🤣
 

At man føler seg krenket er ikke alltid synonymt med mobbing. Det får da være grense hvor dramatisk en skal være.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Minst en som har misforstått opphavsretten ref siste blogginnlegg😅 Men hun kan hente det hun vil fra kg og henge ut navn🙈 #logikk

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (25 minutter siden):

Minst en som har misforstått opphavsretten ref siste blogginnlegg😅 Men hun kan hente det hun vil fra kg og henge ut navn🙈 #logikk

Jeg har kopiert og lagret så mye jeg klarte på 10 minutter, det var gøy 🤣

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt av at ho dreg fram Heartgirl som ein av «mobbarane», men har ho fått med seg Trude4-episoden då? Verkar som om ho ikkje heilt har fått med seg kontekst for til tider sterke reaksjonar frå brukarar siste dagane. Elles er vel det meste av innlegget ein repetisjon av eit ho skreiv om Mette 20.08, og eit meir generelt innlegg om KG med stort sett same ord og beskrivelsar frå 25.08. Har ikkje lese så mykje på bloggen så er muligens enda fleire rundt same tematikk og. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (41 minutter siden):

🤣 Å herreguuuuud denne bloggen har jeg ikke fått med meg før nå! 

Samme her. HVORFOR har jeg ikke oppdaget den før?! Purr purr fra Xmasclovn❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (9 minutter siden):

Jeg har kopiert og lagret så mye jeg klarte på 10 minutter, det var gøy 🤣

Herregud @Skrottefardu er en skikkelig hetser og mobber! Purr purr!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Herregud @Skrottefardu er en skikkelig hetser og mobber! Purr purr!

Men til mitt forsvar så er det kun til eget bruk 😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Samme her. HVORFOR har jeg ikke oppdaget den før?! Purr purr fra Xmasclovn❤️

Men herregud, husker du ikke 40+ bloggkrigen fra 2013?🤣. Disse eldre damene som driver med blogg er helt flaut å se på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (12 minutter siden):

Jeg har kopiert og lagret så mye jeg klarte på 10 minutter, det var gøy 🤣

🚓 👮‍♂️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Herregud @Skrottefardu er en skikkelig hetser og mobber! Purr purr!

😂 Meneh…. Burde ikke den siste posten hennes der vært signert med Knurr Knurr? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

Men til mitt forsvar så er det kun til eget bruk 😜

Husk at det er opphavsrett og patent på sånt😏😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Men herregud, husker du ikke 40+ bloggkrigen fra 2013?🤣. Disse eldre damene som driver med blogg er helt flaut å se på. 

Nei! I 2013 hadde jeg ikke oppdaget KG engang. Herregud hva brukte jeg egentlig tiden min på dengang?? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (2 minutter siden):

😂 Meneh…. Burde ikke den siste posten hennes der vært signert med Knurr Knurr? 

Jo egentlig, og litt Bjeff!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Nei! I 2013 hadde jeg ikke oppdaget KG engang. Herregud hva brukte jeg egentlig tiden min på dengang?? 😆

Det hadde ikke jeg heller, dette var på blogg.no 🤣. Dagens influencere brukte den tiden på å utvikle seg til businesser, bloggerne på 40+ brukte det på å diskutere hverandre. De eldre er stuck i dagbokform og det blir flauere og flauere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Husk at det er opphavsrett og patent på sånt😏😆

Å ja.....akkurat som å laste ned musikk ulovlig ja.....skjønner, melder meg i morgen den dag til det lokale blålys-kontoret og tilstår. Voff voff 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Heartgirl vært særdeles negativ til denne bloggeren, det er vel derfor hen i tilfelle blir nevnt som en som mobber MA, selv om det ikke stemmer. Heartgirl og MA er jo identiske tvillinger i ett og alt; både innhold og form. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (18 minutter siden):

Jeg har kopiert og lagret så mye jeg klarte på 10 minutter, det var gøy 🤣

Pass deg nå da så ikke Onkel Snut kommer på døra di! :hoho: 

*blueberry* skrev (4 minutter siden):

Men herregud, husker du ikke 40+ bloggkrigen fra 2013?🤣. Disse eldre damene som driver med blogg er helt flaut å se på. 

Håhåhå, det var så fantastisk morsomt! :hoho: Synskedamen, kattedamen, veskedamen og løgnerdamen, det var tider det! Snakk om underholdningsverdi! :hoho: Artig at det er de eldste damene som lager det største dramaet. 

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Nei! I 2013 hadde jeg ikke oppdaget KG engang. Herregud hva brukte jeg egentlig tiden min på dengang?? 😆

Det er det verste jeg har hørt! :fnise: Du skulle fått med deg det dramaet, altså. Godt voksne damer fra 40-ca 55-60 som kranglet så busta føk! :skratte: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...