Gå til innhold

DixieRose blogg

terteskjell

Anbefalte innlegg

Lambigirl skrev (7 minutter siden):

Du tar fullstendig feil. Hun har aldri mobbet noen andre bloggere men har alltid forsvart andre bloggere om har opplevd å bli mobbet.

Jeg tror du er farget av bloggeren Inger J sin versjon av ting som har hendt. Denne I.J.R har i ettertid lagt all skyld på Dixierose og stemplet henne som mobber. Fremdeles prøver I.J.R alt hun kan for å helle bensin på bålet med gamle konflikter men Dixierose og de andre voksne bloggerne som har vært i konflikt med I.J.R tror jeg overser henne.

Dixierose har alltid vært opptatt av å ta opp temaer som bloggere som fremmet kosmetiske behadlinger og operasjoner. Det ble ikke godtatt av en viss annen blogger som gikk over til I.J.R sin side.

Kanskje noen husker en viss blogg til Synske Peggy hvor I.J.R og en annen omtalt blogger overtok hele Synske Peggy sitt kommentarfelt i flere måneder. Til og med på forsiden på blogg.no laget Synske Peggy, I.J.R og denne bloggeren jeg ikke nevner navnet å offentlig krangel med store overskrifter.

Jeg tror at Dixierose ble utnyttet av Synske Peggy for etter Synske Peggy sluttet å blogge har Dixierose blitt en flinkere blogger.

IJR har jo vært etter flere bloggere. Deriblant meg da jeg blogget. Hadde aldri skrevet et vondt ord om henne, men allikevel opptrådte hun ufint.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

IJR har jo vært etter flere bloggere. Deriblant meg da jeg blogget. Hadde aldri skrevet et vondt ord om henne, men allikevel opptrådte hun ufint.

Meg også da jeg blogget. Visste ikke hvem I.J.R var før hun dukket opp av det blå og skrev en stygg kommentar som satte meg ut. Men Dixierose var den første som støttet meg husker jeg. Hun fikk gjennomgå av I.J.R etterpå.

Endret av Lambigirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambigirl skrev (23 minutter siden):

Meg også da jeg blogget. Visste ikke hvem I.J.R var før hun dukket opp av det blå og skrev en stygg kommentar som satte meg ut. Men Dixierose var den første som støttet meg husker jeg. Hun fikk gjennomgå av I.J.R etterpå.

Har hørt om flere andre som har blitt utsatt av henne, men nå avsporer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Er det ikke DR som har mobbet ut ijr fra bloggen som jeg har blitt fortalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Er det ikke DR som har mobbet ut ijr fra bloggen som jeg har blitt fortalt? 

Nope.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Nope.

Oj. Jeg som stolte på ijr og det hun har fortalt. Jeg blir flau over meg selv for jeg stolte på det hun fortalte jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Det er gjengangere som Flettfrid, lilletyrkia, Visvas, Heartgirl, Citha, Orly, Jammf,
Xmasclovn og nomore82 for å nevne noen som de siste ukene har sittet 24/7 og rettet sitt hat og negativ kritikk mot Mette!

Klippet fra: https://dixierose.blogg.no/skam-dere-rampelysmobbere-som-stygt-mobber-min-bloggvenn-mette-ask.html

I følge DR er altså @Heartgirl blant de som de siste ukene har sittet 24/7 og rettet sitt hat og negativ kritikk mot MA. Og Heartgirl sier seg enig med DR...:klo: Ser ut til at det står dårlig til med leseforståelsen til både Heartgirl og DR.🤷‍♀️

Endret av Christiane_W
Rettet feilstaving.
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 8.8.2021 den 12.02):

Endelig et fornuftig blogginnlegg som DR har skrevet og det er første gang jeg delvis sier meg enig med denne bloggeren. Hun treffer spikeren på hodet for hva som foregår på noen tråder https://dixierose.blogg.no/stygg-debattkultur-pa-rampelyset-pa-kvinneguiden.html

Heartgirl skrev (8 timer siden):

https://dixierose.blogg.no/skam-dere-rampelysmobbere-som-stygt-mobber-min-bloggvenn-mette-ask.html 

Fornuftig blogginnlegg fra denne bloggeren vil jeg si og til en forandring er jeg enig med henne.  Fint hun ser hvordan Mette behandles. 

Til en forandring...? Det er jo ikke mange dagene siden du la ut en annen link til bloggen hennes og påpekte at det var et fornuftig innlegg og at hun treffer spikeren på hodet. Og med tanke på hvor hardt du har gått ut mot denne bloggeren i tråden her og alle de utallige gangene du har skrevet at du har sluttet å følge henne og anbefaler alle oss andre å gjøre det samme med bloggere vi diskuterer, så syns jeg det er veldig rart at du stadig linker til bloggen hennes. 🤔

Har det noe med personen hun skriver om å gjøre tro?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Lunabelle skrev (39 minutter siden):

Til en forandring...? Det er jo ikke mange dagene siden du la ut en annen link til bloggen hennes og påpekte at det var et fornuftig innlegg og at hun treffer spikeren på hodet. Og med tanke på hvor hardt du har gått ut mot denne bloggeren i tråden her og alle de utallige gangene du har skrevet at du har sluttet å følge henne og anbefaler alle oss andre å gjøre det samme med bloggere vi diskuterer, så syns jeg det er veldig rart at du stadig linker til bloggen hennes. 🤔

Har det noe med personen hun skriver om å gjøre tro?

Der er du inne på noe men jeg holder med innlegget hennes er bra skrevet og rørende støtte til MA ❤️

jeg har sluttet å følge snappen og youtben til DR som var det som provoserte meg grønn og jeg går inn når jeg har lyst å se hva hun skriver bloggen. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Der er du inne på noe men jeg holder med innlegget hennes er bra skrevet og rørende støtte til MA ❤️

jeg har sluttet å følge snappen og youtben til DR som var det som provoserte meg grønn og jeg går inn når jeg har lyst å se hva hun skriver bloggen. 

Ja man holder med seg selv! 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 30.11.2020 den 22.52):

Er det mulig? Jeg gikk inn for å se hva bloggeren har dummet seg ut med i det siste. Hva er det jeg ser? At voksne kjerringa står og poserer og viser kroppen sin :fnise: https://dixierose.blogg.no/nye-vlogger-pa-min-youtube-kanal-livsstil-og-balansereisen-min.html At hun ikke skjemmes. Det hører ikke hjemme av ei voksen dame i 50 årene. 

Men nå skriver hun fornuftig. Klok dame m.a.o 🤣🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 8.8.2021 den 18.52):

Oj. Jeg som stolte på ijr og det hun har fortalt. Jeg blir flau over meg selv for jeg stolte på det hun fortalte jo. 

IJR er klin hakke gæren! Dama burde ha verge for å si det sånn. Blogget en gang i tiden jeg også, og heldigvis ble jeg ikke rammet av hennes vrede, men gud bedre hvor mange som fikk svi

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pæddan skrev (14 timer siden):

IJR er klin hakke gæren! Dama burde ha verge for å si det sånn. Blogget en gang i tiden jeg også, og heldigvis ble jeg ikke rammet av hennes vrede, men gud bedre hvor mange som fikk svi

Jeg har fått smake IJR sin vrde på bloggen min i begynnelsen da jeg begynte å blogge. Da var du heldig som ikke ble rammet av hennes vrede.

DR er en av dem som har fått gjennomgå av IRJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått smake IJR sin vrde på bloggen min i begynnelsen da jeg begynte å blogge. Da var du heldig som ikke ble rammet av hennes vrede.

DR er en av dem som har fått gjennomgå av IRJ.

Hvem er IRJ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (1 time siden):

Hvem er IRJ?

En voksen blogger på nærmere 60 år som var fast gjenganger på blogg.no.

Hun er kjent for å være ufin mot bloggere som ikke har samme mening som henne. IJR har gått hardt ut mot bloggere som blogger åpent om psykiske problemer.

Det er mange bloggere som har sluttet å blogge pga av IJR. DR er en av bloggerne som har fått hardest medfart av IJR fordi DR er en blogger som støtter de som har opplevd å bli mobbet av IJR.

Det siste året har hun blogget fra nouw.com og hun har kommet på kant med andre bloggere der inne også.

IJR er kjent for å slette blogger for å åpne ny blogg to dager senre. Hun har vel hatt flere blogger enn vi kan telle til.

Endret av Elmarora
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (59 minutter siden):

En voksen blogger på nærmere 60 åt som var fast gjenganger på blogg.no.

Hun er kjent for å være ufin mot bloggere som ikke har samme mening som henne. IJR har gått hardt ut mot bloggere som blogger åpent om psykiske problemer.

Det er mange bloggere som har sluttet å blogge pga av IJR. DR er en av bloggerne som har fått hardest medfart av IJR fordi DR er en blogger som støtter de som har opplevd å bli mobbet av IJR.

Det siste året har hun blogget fra nouw.com og hun har kommet på kant med andre bloggere der inne også.

IJR er kjent for å slette blogger for å åpne ny blogg to dager senre. Hun har vel hatt flere blogger enn vi kan telle til.

Hva heter bloggen hennes? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...