Emmelise Skrevet 9. juni 2021 #181 Del Skrevet 9. juni 2021 Heartgirl skrev (17 minutter siden): Jeg er enig at det er kritikkverdig når unger blir grovt utnyttet. Det med at de får klikk på grunn av sponsoravtaler ser jeg ikke på som noe problem. De må ha inntekt de også på samme måte som en avis må ha reklame for å overleve. Jeg støtter de som kan sosiale medier og som har noe å gi meg som seer. Skal du ha en åpen snap kanal som det DixieRose har må hun ha noe å gi til følgerne sine. Det samme på youtuben hennes også. Hvorfor kan hun ikke holde seg til blogg da. Nå tror jeg blogg holder på å dabbe av. Jeg ser jo hvem som er på topplisten på blogg.no. Det er den voksne gjengen som har holdt til på blogg.no i mange år. Meningen min om snap kanalen til DR har ikke noe å gjøre med hun som person. Det har alt med om henne som person å gjøre. DR driver ikke et firma. Hun er en _privatperson_ som blogger. Og som tester ut og lærer seg andre platformer å uttrykke seg på. Det må hun da også få lov til å gjøre. Ingenting av kritikken din har vært saklig angående innholdet hennes. Det har gått i "kleint, flaut, pinlig og hun burde vernes mot seg selv". Hvor stor rekkevidde innbiller du deg at DR egentlig har? En liten gruppering på kanskje 100 personer om jeg skal være megasjenerøs? DR er på et såpass lite nisjenivå at det er ikke engang verdt å ha en tråd om henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. juni 2021 #182 Del Skrevet 9. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 9. juni 2021 #183 Del Skrevet 9. juni 2021 Heartgirl skrev (8 timer siden): Jesus my lord🙈 Nå har har hun jammen også lagd seg en livsstil, kosthold og trening snap hvor alle kan følge henne. Hun snakker også til kamera. Hjelpes. Jeg fikk tips fra en snapper som jeg har fulgt en stund som linket til snappen hennes. 4 dager fulgte jeg henne før jeg avfulgte henne. Noen burde vernes mot seg selv 🙈 Jeg vedder på at Ingen blir inspirert av hennes trening. De følger med snappet fordi hun dummer seg ut. Blogg, yutube og snap chat 🙈 Hva blir det neste? Hvis ingen blir inspirert er det vel ingen som følger henne, så hva er problemet? Og i den grad noen dummer seg ut her så tviler jeg på at det er den omtalte bloggeren som dummer seg mest ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 10. juni 2021 #184 Del Skrevet 10. juni 2021 cassio skrev (16 timer siden): Hvis ingen blir inspirert er det vel ingen som følger henne, så hva er problemet? Og i den grad noen dummer seg ut her så tviler jeg på at det er den omtalte bloggeren som dummer seg mest ut. Jeg mener når noen skal legge ut offentlige videoer på youtube eller videosnapping små det være en plan med det det som blir gjort for at det skal fenge. Youtuben og den såkalte trening og livsstil snappen hennes er lite fengende og gjennomtenkt og da kaller jeg det pinlig. Jeg tviler sterkt på at noen gidder å følge henne. Gjør de det å er det deres eget valg. Blogg er noe alle klarer å gjøre. Det er å slenge ut noen biler av en katt eller blomst eller skrive et klageinnlegg om at andre bloggere mobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 10. juni 2021 #185 Del Skrevet 10. juni 2021 Heartgirl skrev (42 minutter siden): Jeg mener når noen skal legge ut offentlige videoer på youtube eller videosnapping små det være en plan med det det som blir gjort for at det skal fenge. Youtuben og den såkalte trening og livsstil snappen hennes er lite fengende og gjennomtenkt og da kaller jeg det pinlig. Jeg tviler sterkt på at noen gidder å følge henne. Gjør de det å er det deres eget valg. Blogg er noe alle klarer å gjøre. Det er å slenge ut noen biler av en katt eller blomst eller skrive et klageinnlegg om at andre bloggere mobber. Det er en ganske stor forskjell på folk som driver med sosiale medier for moro skyld og de som har det som jobb. Som f. eks. CBE og SE. Der er det en plan, en ganske omfattende plan hvor alt er tima og tilrettelagt gjerne flere måneder i forveien med større agenturer i bakkant som jobber hardt med å skaffe avtaler og pushe content. Også har du damer som DR, som mest antagelig bare syntes det er for moro skyld. Influencerbedrifter og privatpersoner som "diller med internett" kan ikke sammenlignes på noe som helst plan. Og hva du mener og har forventning til ovenfor en privatperson som diller med internett er revnende likegyldig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 10. juni 2021 #186 Del Skrevet 10. juni 2021 Heartgirl skrev (47 minutter siden): Jeg mener når noen skal legge ut offentlige videoer på youtube eller videosnapping små det være en plan med det det som blir gjort for at det skal fenge. Youtuben og den såkalte trening og livsstil snappen hennes er lite fengende og gjennomtenkt og da kaller jeg det pinlig. Jeg tviler sterkt på at noen gidder å følge henne. Gjør de det å er det deres eget valg. Blogg er noe alle klarer å gjøre. Det er å slenge ut noen biler av en katt eller blomst eller skrive et klageinnlegg om at andre bloggere mobber. Nå er det sånn at resten av verden ikke danser etter di pipe. Du er ikke youtube- eller snappoliti, så dette kan du like gjerne venne deg til først som sist. Det er ikke din sak hva denne personen gjør, og du dummer deg bare ut ved å fortsette med innlegg av denne sorten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. juni 2021 #187 Del Skrevet 11. juni 2021 cassio skrev (På 10.6.2021 den 16.20): Nå er det sånn at resten av verden ikke danser etter di pipe. Du er ikke youtube- eller snappoliti, så dette kan du like gjerne venne deg til først som sist. Det er ikke din sak hva denne personen gjør, og du dummer deg bare ut ved å fortsette med innlegg av denne sorten. Det er ikke det jeg mener men jeg mener at hvis noen skal ha en offentlig yutubekanal eller snapkanal må de ha innhold å by på og der skorter det for DR. Hun må få snappe, youtube og og blogge så mye hun vil for meg men når hun ikke forstår at ting føles kleint for de som ser på er det lov til å påpeke det. Min intensjon er på ingen måte å hetse henne. Noe som er positivt er at hun tar fine naturbilder som hun legger ut på bloggen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 11. juni 2021 #188 Del Skrevet 11. juni 2021 Heartgirl skrev (29 minutter siden): Det er ikke det jeg mener men jeg mener at hvis noen skal ha en offentlig yutubekanal eller snapkanal må de ha innhold å by på og der skorter det for DR. Hun må få snappe, youtube og og blogge så mye hun vil for meg men når hun ikke forstår at ting føles kleint for de som ser på er det lov til å påpeke det. Min intensjon er på ingen måte å hetse henne. Noe som er positivt er at hun tar fine naturbilder som hun legger ut på bloggen sin. Hvis de som ser på syns innholdet føles kleint å se på, så regner jeg med at de ikke ser mer. Kanskje du skal vurdere å se på noe annet også, for å hetse noen på den måten som du har gjort i denne tråden er ihvertfall kleint. Og unødvendig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. juni 2021 #189 Del Skrevet 11. juni 2021 Lunabelle skrev (2 timer siden): Hvis de som ser på syns innholdet føles kleint å se på, så regner jeg med at de ikke ser mer. Kanskje du skal vurdere å se på noe annet også, for å hetse noen på den måten som du har gjort i denne tråden er ihvertfall kleint. Og unødvendig! Jeg har ingen intensjoner om å hetse henne. Når jeg ser tilbake på det jeg har skrevet tråden så ser jeg at mine uttalelser om DR tolkes som hets men det er ikke min intensjon. Det beklager jeg. Jeg er av den oppfatningen at når hun snapper offentlig og når hun legger ut offentlige videoer på youtube må en få lov til å si sin mening om innholdet som hun publiserer. Jeg har prøvd å skrive kommentarer på bloggen, snappen hennes og youtubeen hennes men de blir ikke godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. juni 2021 #190 Del Skrevet 12. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #191 Del Skrevet 8. august 2021 Endelig et fornuftig blogginnlegg som DR har skrevet og det er første gang jeg delvis sier meg enig med denne bloggeren. Hun treffer spikeren på hodet for hva som foregår på noen tråder https://dixierose.blogg.no/stygg-debattkultur-pa-rampelyset-pa-kvinneguiden.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. august 2021 #192 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (8 minutter siden): Endelig et fornuftig blogginnlegg som DR har skrevet og det er første gang jeg delvis sier meg enig med denne bloggeren. Hun treffer spikeren på hodet for hva som foregår på noen tråder https://dixierose.blogg.no/stygg-debattkultur-pa-rampelyset-pa-kvinneguiden.html Så du har ikke sluttet å lese bloggen hennes likevel... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. august 2021 #193 Del Skrevet 8. august 2021 Heartgirl skrev (14 minutter siden): Endelig et fornuftig blogginnlegg som DR har skrevet og det er første gang jeg delvis sier meg enig med denne bloggeren. Hun treffer spikeren på hodet for hva som foregår på noen tråder https://dixierose.blogg.no/stygg-debattkultur-pa-rampelyset-pa-kvinneguiden.html Nå har jo hun vært like ille selv, da for en tid tilbake der hun var med å aktivt mobbet en annen blogger i lange tider. Med masse kommentarer, latterliggjøring og hetsing av en bestemt blogg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #194 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Nå har jo hun vært like ille selv, da for en tid tilbake der hun var med å aktivt mobbet en annen blogger i lange tider. Med masse kommentarer, latterliggjøring og hetsing av en bestemt blogg. Det har hun og det er jo DR sin skyld at denne bloggeren (I J R eller eller hva de kaller henne) sluttet å blogge på blogg.no Likevel er jeg enig med noe av det hun påpeker i blogginnlegget hun skriver. På noen tråder er det kritikken så lavmål at jeg skjemmes. Det tror jeg er første gang jeg kan si at jeg synes hun har skrevet et fornuftig blogginnlegg. Etter rådet jeg fikk fra dere om ikke og følge med henne på some er jeg innom og ser av og til på bloggen hennes. Nå irriterer jeg meg ikke så mye over bloggeren lengre. Det var et godt tips dere gav meg Endret 8. august 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 8. august 2021 #195 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Jeg må flire. Hun skrev jo et tordnende forsvarsinnlegg om stakkars Anne Brith en gang og hvor slemme folka på Rampelys var mot henne. Jammen var det helt tyst da det viste seg at Anne Brith var løgneren likevel,og de fæle Rampelys-folka hadde uttalt seg om sannheten 🤔 https://dixierose.blogg.no/anne-brith-sin-rorende-og-kjemepflotte-bok-far-terningkast-10.html#kommentarer (kommentarfeltet) Endret 8. august 2021 av Vipser 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #196 Del Skrevet 8. august 2021 Vipser skrev (11 minutter siden): Jeg må flire. Hun skrev jo et tordnende forsvarsinnlegg om stakkars Anne Brith en gang og hvor slemme folka på Rampelys var mot henne. Jammen var det helt tyst da det viste seg at Anne Brith var løgneren likevel,og de fæle Rampelys-folka hadde uttalt seg om sannheten 🤔 https://dixierose.blogg.no/anne-brith-sin-rorende-og-kjemepflotte-bok-far-terningkast-10.html#kommentarer (kommentarfeltet) Ble tatt med buksen ned da vil jeg tro 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. august 2021 #197 Del Skrevet 8. august 2021 panzerpølsa skrev (40 minutter siden): Nå har jo hun vært like ille selv, da for en tid tilbake der hun var med å aktivt mobbet en annen blogger i lange tider. Med masse kommentarer, latterliggjøring og hetsing av en bestemt blogg. Du tar fullstendig feil. Hun har aldri mobbet noen andre bloggere men har alltid forsvart andre bloggere om har opplevd å bli mobbet. Jeg tror du er farget av bloggeren Inger J sin versjon av ting som har hendt. Denne I.J.R har i ettertid lagt all skyld på Dixierose og stemplet henne som mobber. Fremdeles prøver I.J.R alt hun kan for å helle bensin på bålet med gamle konflikter men Dixierose og de andre voksne bloggerne som har vært i konflikt med I.J.R tror jeg overser henne. Dixierose har alltid vært opptatt av å ta opp temaer som bloggere som fremmet kosmetiske behadlinger og operasjoner. Det ble ikke godtatt av en viss annen blogger som gikk over til I.J.R sin side. Kanskje noen husker en viss blogg til Synske Peggy hvor I.J.R og en annen omtalt blogger overtok hele Synske Peggy sitt kommentarfelt i flere måneder. Til og med på forsiden på blogg.no laget Synske Peggy, I.J.R og denne bloggeren jeg ikke nevner navnet å offentlig krangel med store overskrifter. Jeg tror at Dixierose ble utnyttet av Synske Peggy for etter Synske Peggy sluttet å blogge har Dixierose blitt en flinkere blogger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. august 2021 #198 Del Skrevet 8. august 2021 Lambigirl skrev (3 minutter siden): Du tar fullstendig feil. Hun har aldri mobbet noen andre bloggere men har alltid forsvart andre bloggere om har opplevd å bli mobbet. Jeg tror du er farget av bloggeren Inger J sin versjon av ting som har hendt. Denne I.J.R har i ettertid lagt all skyld på Dixierose og stemplet henne som mobber. Fremdeles prøver I.J.R alt hun kan for å helle bensin på bålet med gamle konflikter men Dixierose og de andre voksne bloggerne som har vært i konflikt med I.J.R tror jeg overser henne. Dixierose har alltid vært opptatt av å ta opp temaer som bloggere som fremmet kosmetiske behadlinger og operasjoner. Det ble ikke godtatt av en viss annen blogger som gikk over til I.J.R sin side. Kanskje noen husker en viss blogg til Synske Peggy hvor I.J.R og en annen omtalt blogger overtok hele Synske Peggy sitt kommentarfelt i flere måneder. Til og med på forsiden på blogg.no laget Synske Peggy, I.J.R og denne bloggeren jeg ikke nevner navnet å offentlig krangel med store overskrifter. Jeg tror at Dixierose ble utnyttet av Synske Peggy for etter Synske Peggy sluttet å blogge har Dixierose blitt en flinkere blogger. IJR? Snakker om hun med veskene og slanking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. august 2021 #199 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Vipser skrev (54 minutter siden): Jeg må flire. Hun skrev jo et tordnende forsvarsinnlegg om stakkars Anne Brith en gang og hvor slemme folka på Rampelys var mot henne. Jammen var det helt tyst da det viste seg at Anne Brith var løgneren likevel,og de fæle Rampelys-folka hadde uttalt seg om sannheten 🤔 https://dixierose.blogg.no/anne-brith-sin-rorende-og-kjemepflotte-bok-far-terningkast-10.html#kommentarer (kommentarfeltet) Hennes støtte av ABD var husker vi alle Det ble bare pinlig til slutt. Og like godt at hun stoppet med uttalelsene sine på innleggene hun skrev. Endret 8. august 2021 av Lambigirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 8. august 2021 #200 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) panzerpølsa skrev (3 minutter siden): IJR? Snakker om hun med veskene og slanking. Nope. Hun med veskene og slankingen gikk under KM her inne. Endret 8. august 2021 av Lambigirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå