Gjest lillepersille123 Skrevet 16. desember 2020 #441 Del Skrevet 16. desember 2020 Linnea!! Kan dere pliiiiis diskutere denne tråden? Den mest absurde i kvinneguidens historie? : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16. desember 2020 #442 Del Skrevet 16. desember 2020 Bra jobbet med JB episoden Linnea. Håper det kommer en bonusepisode på denne! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 16. desember 2020 #443 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg syns Linea kommer så utrolig godt ut av dette. Flink! Godt gjort og underholdende. Uten å tråkke på noen. Det er tommel opp det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 1. april 2021 #444 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg synes Venner av internett har tapt seg noe voldsomt, og det er så trist. Jeg ELSKET Kvinneguidens venner, men nå synes jeg at det nesten bare er kjendis- og TV-snakk, noe jeg personlig ikke synes er morsomt eller interessant i det hele tatt. Savner snakk om alle de randome trådene her på KG. De snakker jo mer om TV enn internett nå. 🤷♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kleshengeren Skrevet 1. april 2021 #445 Del Skrevet 1. april 2021 Jeg skulle gjerne også hatt litt flere tråder fra kvinneguiden. Men gjerne i kombinasjon med annet som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 2. april 2021 #446 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg har faktisk aldri hørt på podden hennes. Veldig søt jente, men hun fenger ikke meg helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Promethea Skrevet 2. april 2021 #447 Del Skrevet 2. april 2021 Liker poden godt. Fin å ha på i bakgrunn når jeg driver med andre ting. Synes ikke den har tapt seg, men utviklet seg. Blir i godt humør av latteren til Linnea, det virker som hun er ett fint sted i livet. Og det gjør meg glad etter å ha fulgt henne sporadisk i mange år. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 6. april 2021 #448 Del Skrevet 6. april 2021 Jeg fulgte med på bloggerne, og jeg skjønte aldri hvorfor hun sutret så fælt over flyttinga. Er ikke det naturlig når man er voksen? Jeg skjønner jo at det kan være tøft med tanke på samlivsbrudd og så videre, men hun lagde mye drama rundt det å flytte egen leilighet. De overrasket meg litt og jeg lot meg faktisk irritere av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 6. april 2021 #449 Del Skrevet 6. april 2021 Solfridmedhatten skrev (5 timer siden): Jeg fulgte med på bloggerne, og jeg skjønte aldri hvorfor hun sutret så fælt over flyttinga. Er ikke det naturlig når man er voksen? Jeg skjønner jo at det kan være tøft med tanke på samlivsbrudd og så videre, men hun lagde mye drama rundt det å flytte egen leilighet. De overrasket meg litt og jeg lot meg faktisk irritere av det. Litt av greia med at hun er «sinnablogger» kanskje..synes egentlig ikke så synd på henne som flytter til den svære leiligheten midt i Oslo når folk på hennes alder ikke har råd til et kott engang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 6. april 2021 #450 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) Solfridmedhatten skrev (10 timer siden): Jeg fulgte med på bloggerne, og jeg skjønte aldri hvorfor hun sutret så fælt over flyttinga. Er ikke det naturlig når man er voksen? Jeg skjønner jo at det kan være tøft med tanke på samlivsbrudd og så videre, men hun lagde mye drama rundt det å flytte egen leilighet. De overrasket meg litt og jeg lot meg faktisk irritere av det. Synes denne tante Margit var en perle i den episoden 🙌😂 Den kommentaren om sutring var priceless. Skjønner Linnea godt, jeg. Det er nok et slit å flytte etter et samlivsbrudd, og så skal man ta stilling til alt fra maling til møbler og finne sin stil. Jeg får migrene bare av å befinne meg på IKEA, så kan definitivt forstå dette 🥵 Endret 6. april 2021 av missLynch 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majs1 Skrevet 7. april 2021 #451 Del Skrevet 7. april 2021 Hvordan har det seg at den første tråden jeg finner om Linnea Myhre, er full av negativitet og dritt? La oss heller snakke henne opp litt!!! Fortell når du begynte å like henne, start diskusjoner osv, men keep it nice ! Jeg kan starte; Jeg personlig fikk ikke øynene opp for henne før jeg hørte Gi Meg alle detaljene. Den var rett og slett helt rå, og jeg hørte den ferdig på en dag. Eneste minnene jeg har av Linnea fra før er selvsagt Skal vi danse osv, men det jeg husker best er når hun ble sammen med sin tidligere kjæreste, fordi jeg syns han var så kjekk. Lurer på hvordan kjærlighetslivet hennes går nå... Noen som vet noe om det for eksempel? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiebi Skrevet 7. april 2021 #452 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg digger Linnea. Hun er faktisk et stort journalistisk talent innenfor sin sjanger kjendisjournalistikk. Hvor hun bruker humor for å få frem hvordan populærkulturen er et uttrykk for sin tid. En god forfatter et hun også. Liker veldig godt hennes negative vesen. Tror ikke KG er så veldig representativt for hva folket synes om henne. Nesten alle mine venner digger henne. Utenom et par stk som synes hun er for negativ. Hehe! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. april 2021 #453 Del Skrevet 7. april 2021 Linnéa er kul fordi hun ikke er så positiv og påtatt glad hele tiden, sånn som andre bloggere. Hun har blitt mye mer positiv med årene, men liker at hun er litt "sur" enda😉 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majs1 Skrevet 7. april 2021 #454 Del Skrevet 7. april 2021 Billiebi skrev (9 minutter siden): Jeg digger Linnea. Hun er faktisk et stort journalistisk talent innenfor sin sjanger kjendisjournalistikk. Hvor hun bruker humor for å få frem hvordan populærkulturen er et uttrykk for sin tid. En god forfatter et hun også. Liker veldig godt hennes negative vesen. Tror ikke KG er så veldig representativt for hva folket synes om henne. Nesten alle mine venner digger henne. Utenom et par stk som synes hun er for negativ. Hehe! Helt enig!! Bøkene hennes er utrolig bra. Liker også hvordan hun snakker om psykiske lidelser og vet hvordan hun skal formulere seg rundt det. Det å være negativ kan selvfølgelig være en faktor for at noen ikke liker henne, men jeg syns det er lettere å relatere seg til negative mennesker. Ut i fra mitt perspektiv er det mye lettere å bli positivt overrasket om man er negativ til å begynne med. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majs1 Skrevet 7. april 2021 #455 Del Skrevet 7. april 2021 Tough cookie skrev (6 minutter siden): Linnéa er kul fordi hun ikke er så positiv og påtatt glad hele tiden, sånn som andre bloggere. Hun har blitt mye mer positiv med årene, men liker at hun er litt "sur" enda😉 Det «sure» er jo det som gjør henne unik 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. april 2021 #456 Del Skrevet 8. april 2021 Syns tanken din er god ts, men du kunne kanskje prøvd å snu utviklingen i den andre tråden. Så vi slipper å ha to tråder om samme person 😅. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 8. april 2021 #457 Del Skrevet 8. april 2021 Fikk øya opp for henne når jeg begynte å lese den første bloggen hennes "alt du vet er feil" 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. april 2021 #458 Del Skrevet 8. april 2021 To tråder om Linnea Myhre er slått sammen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 8. april 2021 #459 Del Skrevet 8. april 2021 Syns Linnea er talentfull! Podkasten "Gi meg alle detaljene" er virkelig velskrevet (altså manuset) og morsom. Husker jeg likte "Hver gang du forlater meg" veldig godt også. Sikkert en del som bare ser bloggerstempelet som man aldri blir kvitt, men Linnea hadde jo en fantastisk blogg! Jeg husker mange av innleggene og hvor godt hun skrev. Kan overhodet ikke sammenlignes med bloggerne i dag som skal tjene penger, og knapt kan skrive en setning uten skrivefeil. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. april 2021 #460 Del Skrevet 8. april 2021 majs1 skrev (21 timer siden): Det «sure» er jo det som gjør henne unik Nemlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå