Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

BethD skrev (3 timer siden):

Er Astrid fortsatt sammen med han der muggenosten? Herregud. Hun virket DYPT ulykkelig da jeg fulgte for sikkert over 2 år siden. 

Gi mannen litt slækk da. Han har jobbet og stått på for gården hennes.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tippa for Talla på Joviale i dag, eller? Det er så flaut å høre henne snakke om at "alt er kreftfremkallende", og på det grunnlaget kan samfunnet bare blåse i å kontrollere og sjekke ut ting. 

Hun vil ikke bli belært, men belærer gjerne. 

Hun vil ikke kontrolleres, men tar gjerne kontroll selv. 

Hun lar andre være dem de er, så må hun få være den hun er. Eller? Nei, andre bør gjøre som henne. 

Alt vondt i livet hennes har vært uforskyldt, alle andres feil. 

For en innstilling til livet, er jo dømt til å mislykkes. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (10 timer siden):

Tippa for Talla på Joviale i dag, eller? Det er så flaut å høre henne snakke om at "alt er kreftfremkallende", og på det grunnlaget kan samfunnet bare blåse i å kontrollere og sjekke ut ting. 

Hun vil ikke bli belært, men belærer gjerne. 

Hun vil ikke kontrolleres, men tar gjerne kontroll selv. 

Hun lar andre være dem de er, så må hun få være den hun er. Eller? Nei, andre bør gjøre som henne. 

Alt vondt i livet hennes har vært uforskyldt, alle andres feil. 

For en innstilling til livet, er jo dømt til å mislykkes. 

I snakkemåten hennes så skulle hun veldig forestille Iselin. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (På 18.11.2021 den 16.18):

Gi mannen litt slækk da. Han har jobbet og stått på for gården hennes.

Syntes synd på Astrid. Hun sitter alene og føler seg veldig ensom. Noe hun formidler flere ganger i uken. Hun og mannen har separate soverom, og det virker som at de har hver sin stue også. Og dette har ikke noe med operasjonen til mannen og gjøre, hun har sittet alene alle de årene jeg har fulgt henne.

Jeg syntes det er for mye alkohol på kanalen hennes, eller så syntes jeg hun virker som ei trivelig dame 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (28 minutter siden):

Syntes synd på Astrid. Hun sitter alene og føler seg veldig ensom. Noe hun formidler flere ganger i uken. Hun og mannen har separate soverom, og det virker som at de har hver sin stue også. Og dette har ikke noe med operasjonen til mannen og gjøre, hun har sittet alene alle de årene jeg har fulgt henne.

Jeg syntes det er for mye alkohol på kanalen hennes, eller så syntes jeg hun virker som ei trivelig dame 😊

For mye alkohol og alt for mye reklame for klær, vesker mm. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (2 timer siden):

For mye alkohol og alt for mye reklame for klær, vesker mm. 

Mikkemus-bukser 🆘🆘🆘

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umami skrev (5 timer siden):

Hun er da selv ansvarlig for å skape seg ett godt liv. Om de ikke har det bra sammen, må hun selv ta grep. 

Jeg syns ikke synd i henne, hun virker å være en enormt stor wanabe. Vil ha,se ut og være det alle unge flotte damer har/ser ut/er. Gigantisk midtlivskriser som blir værre og værre for hver mnd. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (23 timer siden):

Vil bare påpeke at å ikke dele soverom ikke nødvendigvis er en dårlig ting, hvis f eks den ene snorker! Da er det en ting som redder forholdet😊

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (På 27.11.2021 den 8.35):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør noe med det? Men kan hende hu er veldig avhengig av han fordi at hvis han flytter så må hu ta seg av gården sin selv. En ting jeg har lagt merke til er at jeg har syntes at Astrid har vært veldig slank i ansiktet, men har blitt rundere i det siste. 
Men jeg husker hu nevnte at samboeren ikke spiste det hu lagde av mat, han ville bare ha pølser? 
astrid deler ikke så mye matoppskrifter lengre heller som hun gjorde før, mistet kanskje litt piffen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (På 11/28/2021 den 9.04):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør noe med det? Men kan hende hu er veldig avhengig av han fordi at hvis han flytter så må hu ta seg av gården sin selv. En ting jeg har lagt merke til er at jeg har syntes at Astrid har vært veldig slank i ansiktet, men har blitt rundere i det siste. 
Men jeg husker hu nevnte at samboeren ikke spiste det hu lagde av mat, han ville bare ha pølser? 
astrid deler ikke så mye matoppskrifter lengre heller som hun gjorde før, mistet kanskje litt piffen? 

Han vil bare ha pølser 😂😂😂😂 

Hun virker ikke så glad og sprudlende lenger heller 😢

Endret av Veranda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (2 timer siden):

Var det 8 kalendere Astrid hadde? Hver sin lyst altså, men for meg hadde jeg gått lei av så mange.

Herregud noe så stusselig... enda virker a' like tom i blikket 🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannike er på shoppingkjøret igjen, den var på salg, den var på tilbud, kjøpt på black week.....blablabla. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (1 time siden):

Jannike er på shoppingkjøret igjen, den var på salg, den var på tilbud, kjøpt på black week.....blablabla. 

Tenkte det samme. Hvorfor shoppe så mye nå som hun ønsker å beholde bilen og overta huset ifbm skilsmissen? Blir man lykkeligere av alt det tøyet? Og det dritdyre juleserviset fra Hammershøi... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Jeg blir vel tatt for å være sjalu nå. Men hva skjer med all den shoppinga?!. Hu handler på innpust og utpust! Førde turen kjøpte hu masse fint, og så litt klær på ei nettside,Jeg googlet skoa og jakka hu kjøpte! Jakka kostet vel 900 kr og skoa 700 kr....   og hu skulle og hente ny pakke idag, der hu hadde enda ei ny kåpe?  Og resten julegaver. Og så skal hu ha ny tattovering i ansiket og fikse en som hu fikk infeksjon i el no sånt og dette før jul.... 

Og jannike er i dialog med banken om å få beholde småbruk og tesla! 

Synes hu nevnte at hu var bekymret pga det nye korona restriksjonene, er ikke det motivasjon for å shoppe litt mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (4 timer siden):

Jeg blir vel tatt for å være sjalu nå. Men hva skjer med all den shoppinga?!. Hu handler på innpust og utpust! Førde turen kjøpte hu masse fint, og så litt klær på ei nettside,Jeg googlet skoa og jakka hu kjøpte! Jakka kostet vel 900 kr og skoa 700 kr....   og hu skulle og hente ny pakke idag, der hu hadde enda ei ny kåpe?  Og resten julegaver. Og så skal hu ha ny tattovering i ansiket og fikse en som hu fikk infeksjon i el no sånt og dette før jul.... 

Og jannike er i dialog med banken om å få beholde småbruk og tesla! 

Synes hu nevnte at hu var bekymret pga det nye korona restriksjonene, er ikke det motivasjon for å shoppe litt mindre?

Jeg har helt ikke skjønt at hun har råd, fordi hu slo jo kafeen sin konkurs i fjor, og hu var bekymret over ting osv, mener det var kreditorer inni bildet. så plutselig åpner hun opp kafeen igjen, kjøpt seg tesla og enormt pengeforbruk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Heeipådeg
Litenoggod skrev (3 timer siden):

Jeg har helt ikke skjønt at hun har råd, fordi hu slo jo kafeen sin konkurs i fjor, og hu var bekymret over ting osv, mener det var kreditorer inni bildet. så plutselig åpner hun opp kafeen igjen, kjøpt seg tesla og enormt pengeforbruk. 

Jeg så på snappen hennes etter jeg skreiv her inne, og hu viste frem 2 like joggedresser bare i forskjellige farger?!

Isak sørget for at hu kunne åpne kafeen igjen, så han eier halve kafeen som hu har sagt ihvertfall. Og det virker som om det er han som har sørget for lån på småbruk og tesla...  veldig tøft gjort og starte opp kafeen igjen, spesielt når man ikke har helse som er helt på topp. Og det var vel en av grunna til at det stoppet opp forgje gang med at hu møtte veggen.

Men noen som vil bli med å starte kafe? For den lønninga hu har kan gjøre at jeg slipper å grue meg til strømregning,handle klær mer en 1 gang i året, og kanskje noen nye vintersko?:) . Det må være godt å ha det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (33 minutter siden):

Jeg så på snappen hennes etter jeg skreiv her inne, og hu viste frem 2 like joggedresser bare i forskjellige farger?!

Isak sørget for at hu kunne åpne kafeen igjen, så han eier halve kafeen som hu har sagt ihvertfall. Og det virker som om det er han som har sørget for lån på småbruk og tesla...  veldig tøft gjort og starte opp kafeen igjen, spesielt når man ikke har helse som er helt på topp. Og det var vel en av grunna til at det stoppet opp forgje gang med at hu møtte veggen.

Men noen som vil bli med å starte kafe? For den lønninga hu har kan gjøre at jeg slipper å grue meg til strømregning,handle klær mer en 1 gang i året, og kanskje noen nye vintersko?:) . Det må være godt å ha det sånn:)

Det er jo økonomisk risiko da. Og banken vil jo se på det at hun slo kafeen konkurs i fjor. Jeg skjønner ikke at banken kan gi henne lån til småbruket når kafeen er en risiko i seg selv. Når den har gått dårlig pga korona. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (1 time siden):

Mange shopper over evne fordi de vet alt går til dundas uansett om kort tid.....

Dette har jeg tenkt mange ganger også 🙈 Flere av de på Joviale har utfordringer i livet enten med helsa eller andre ting. Og det virker som det å brenne av penger på mest mulig shopping til seg selv er måten å trøste seg selv på. De er ikke gode forbilder i det hele tatt dessverre 😳

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...