Solfridmedhatten Skrevet 6. juli 2019 #461 Del Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, Litenoggod skrev: Du kaller jo oss for troll, hva er du da selv? Du er jo et troll du også som gjemmer deg bak et nicknavn du også. Så hvis du synes det er så ufyselig så hvorfor er du inne på kg da? Sånne som deg ber jo at det blir mer diskusjoner. Har bare lest igjennom denne tråden før og har latt være å kommentere, men når jeg ser at folk som er lei seg blir latterliggjort så sier jeg ifra. Nå har jeg fulgt denne snapperen en stund og jeg syns det er supert at hun deler opp og nedturer. Jeg så diskusjonen som pågikk under Talla og, og der var det mye som måtte modereres. Folk blir så ufine mot andre bak et anonymt navn. Da Heidi annonserte graviditeten sin så ble det spekulasjoner med en gang. Da kom spørsmålene om hun var med i en sekt, at hun umulig kan klare å følge opp så mange barn. Det er så mye unødvendig som blir skrevet. Mange her er sykelig opptatt av disse damene og alt de foretar seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 6. juli 2019 #462 Del Skrevet 6. juli 2019 Hun gjesten Ida da... over halvparten av snappene sikkert, var jo av datteren. Skulle tro snappen var for barn.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusmumriken87 Skrevet 6. juli 2019 #463 Del Skrevet 6. juli 2019 16 timer siden, Støvel&sko skrev: Hvis du leser det jeg skrev-jeg gikk innom Linn-altså privat. Javel! Alle har vel dårlige dager og så om hun viser de?! Dette har blitt en veldig negativ tråd. Noen som må lete etter feil hos andre for å føle seg bedre ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 7. juli 2019 #464 Del Skrevet 7. juli 2019 13 timer siden, Hesya skrev: Hun gjesten Ida da... over halvparten av snappene sikkert, var jo av datteren. Skulle tro snappen var for barn.. Så enig..også var 3/4 opptak fra tidligere.Å før noen halshugger meg for dét også-så står det øverst til venstre på snappen.Greit med fra kamerarull altså-pga dårlig dekning,men for å lage nesten en hel snapdag med det,syns jeg blir for mye-da blir det jo ikke live. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 7. juli 2019 #465 Del Skrevet 7. juli 2019 16 timer siden, Solfridmedhatten skrev: Jeg syns du latterliggjør at andre er lei seg. Det er er ikke ok! 7 timer siden, Snusmumriken87 skrev: Javel! Alle har vel dårlige dager og så om hun viser de?! Dette har blitt en veldig negativ tråd. Noen som må lete etter feil hos andre for å føle seg bedre ☺️ Dere er veldig flinke til å vri på ting.Jeg latterliggjør ikke,se hva jeg skriver-å ja-ALLE har dårlige dager.Å noen er hissigere enn andre også merker jeg.Flinke der dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 7. juli 2019 #466 Del Skrevet 7. juli 2019 27 minutter siden, Støvel&sko skrev: Så enig..også var 3/4 opptak fra tidligere.Å før noen halshugger meg for dét også-så står det øverst til venstre på snappen.Greit med fra kamerarull altså-pga dårlig dekning,men for å lage nesten en hel snapdag med det,syns jeg blir for mye-da blir det jo ikke live. Det er jeg faktisk helt enig i! Og dette du skriver her er konstruktivt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 7. juli 2019 #467 Del Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, Støvel&sko skrev: Så enig..også var 3/4 opptak fra tidligere.Å før noen halshugger meg for dét også-så står det øverst til venstre på snappen.Greit med fra kamerarull altså-pga dårlig dekning,men for å lage nesten en hel snapdag med det,syns jeg blir for mye-da blir det jo ikke live. Er ikke hu Ida venninne av talla? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livestreamforjente Skrevet 7. juli 2019 #468 Del Skrevet 7. juli 2019 13 timer siden, Litenoggod skrev: Er ikke hu Ida venninne av talla? Jo de er venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 8. juli 2019 #469 Del Skrevet 8. juli 2019 Dem glemte å fjerne hun Karin fra ene videoen i dag da...ellers har dem visket henne grundig vekk...rart ikke hun kan gjeste der?Savner henne jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 8. juli 2019 #470 Del Skrevet 8. juli 2019 Hva er forskjellen på Jovialemammaer og Mammabanden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. juli 2019 #471 Del Skrevet 9. juli 2019 13 minutter siden, Litenoggod skrev: Mammabanden skjermer barna, de ekspanderer ikke barna i SoMe. De er veldig seriøse når det gjelder ting. De er veldig kjente pga hva de står for, mange kjente personer har snappet for dem og de har vært på god morgen Norge også. De er nok den snappe kanalen som er mest profesjonell av dem alle. De tar ikke «oppvasken» på snappen som de andre gjør. De har stiftet eget selskap i forbindelse med patronen de driver også. Jm er veldig useriøs snapp kanal der de eksponderer barna ekstremt mye. Mye useriøse ting innimellom, men et par ganger har det bært seriøse snappere inniom der. Noen eksponerer barna på joviale, men det er virkelig ikke alle som gjør det! De som er verst på det er faktisk gjestene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 9. juli 2019 #472 Del Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, Solfridmedhatten skrev: Noen eksponerer barna på joviale, men det er virkelig ikke alle som gjør det! De som er verst på det er faktisk gjestene. To stk som ikke eksponderer på jm. Og resten gjør det. Og gjestene på mammabanden eksponderer ikke barna sine. Da mammabanden har klare regler på hva som er lov og ikke lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baracuda Skrevet 9. juli 2019 #473 Del Skrevet 9. juli 2019 9 hours ago, Gasellen said: Hva er forskjellen på Jovialemammaer og Mammabanden? Det er vel samme konseptet at det er en gjeng med mødre, bare forskjellige gjenger. Å det finnes en HAUG av disse kanalene har jeg oppdaget i det siste, men kvaliteten varierer. plutselig etter jeg begynte å følge mammahjerter og joviale så begynte det å dukke opp en hel haug i feeden. Løvemammaer, instagramammamaer, snapmammaer, og ja you name it. pr idag holder jeg meg til mammabanden og mammahjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 9. juli 2019 #474 Del Skrevet 9. juli 2019 4 timer siden, Baracuda skrev: Det er vel samme konseptet at det er en gjeng med mødre, bare forskjellige gjenger. Å det finnes en HAUG av disse kanalene har jeg oppdaget i det siste, men kvaliteten varierer. plutselig etter jeg begynte å følge mammahjerter og joviale så begynte det å dukke opp en hel haug i feeden. Løvemammaer, instagramammamaer, snapmammaer, og ja you name it. pr idag holder jeg meg til mammabanden og mammahjerter. Løvemammaene er jo ett kapittel for seg selv. Noe av eksponeringen der er så drøy at det er rart at det ikke får følger for dem.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 16. juli 2019 #475 Del Skrevet 16. juli 2019 På 6.7.2019 den 18.22, Hesya skrev: Hun gjesten Ida da... over halvparten av snappene sikkert, var jo av datteren. Skulle tro snappen var for barn.. Tror hun gjesten er fast hos ViMedBarn og DetUperfekteLiv også?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 16. juli 2019 #476 Del Skrevet 16. juli 2019 23 minutter siden, TyrkiskPepper skrev: Karin ble uthengt og skviset ut av gjengen dessverre pga seertall og hun var for gammel🙄 Men Karin er å gjester her å litt der, noe aktiv på sin private kanal og tror hun er fast hos DetUperfekteLiv? Ja. Aktiv på sin egen og fast hos detuperfekteliv. Elsker Karin og alle rådene hun kom med. Pannebrødet😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 19. juli 2019 #477 Del Skrevet 19. juli 2019 Ryddemelding: ryktespredning & svar til slettet innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 19. juli 2019 #478 Del Skrevet 19. juli 2019 Er det noen av dere som vet hvem som er sommervikar på JM?Det ble slettet før jeg rakk å lese.🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 20. juli 2019 #479 Del Skrevet 20. juli 2019 10 timer siden, Støvel&sko skrev: Er det noen av dere som vet hvem som er sommervikar på JM?Det ble slettet før jeg rakk å lese.🤷♀️ Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 20. juli 2019 #480 Del Skrevet 20. juli 2019 2 timer siden, Litenoggod skrev: Nope. Nei nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå