Støvel&sko Skrevet 23. mai 2019 #361 Del Skrevet 23. mai 2019 45 minutter siden, Litenoggod skrev: Cecilie og Linn har skværet opp med hverandre i etterkant av bråket på mammahjerter. Hvorfor mistenker du at Heidi er gravid? Hu sier jo at hu har vært alene med alle ungene og drevet med oppussing. Er krevende å være alene med 6 unger alene🤣 Bra dem har skværet opp. Hvorfor jeg mistenker det?Bare en følelse jeg fikk da hun var på skjermen..Altså,man har vel rutiner når man har fått barn?Å dem er jo i barnehage og på skolen,unntatt minstemann.....å oppussing har dem folk til å gjøre for seg..🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 23. mai 2019 #362 Del Skrevet 23. mai 2019 Når man legger opp til en offentlig profil der man viser pent interiør, gode rutiner og fullstendig orden og kontroll på alt fra unger til hjem, så vil jeg tro at det er ekstra sårt å vise huset og hjemme i fullstendig oppussingskaos. Og jeg forstår godt at hun tar en pause. Selv om de har folk inne å jobber, så er det jo fortsatt kaos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 23. mai 2019 #363 Del Skrevet 23. mai 2019 8 minutter siden, Banænie skrev: Når man legger opp til en offentlig profil der man viser pent interiør, gode rutiner og fullstendig orden og kontroll på alt fra unger til hjem, så vil jeg tro at det er ekstra sårt å vise huset og hjemme i fullstendig oppussingskaos. Og jeg forstår godt at hun tar en pause. Selv om de har folk inne å jobber, så er det jo fortsatt kaos.. Men da bør jo man også vise at alt er ikke flott og perfekt hele tiden for sånn er det ikke i mitt hjem eller hos andre jeg kjenner. Alle tåler å se byggerot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusmumriken87 Skrevet 23. mai 2019 #364 Del Skrevet 23. mai 2019 12 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Herlighet så kjedelig kanalen har blitt. I dag kommer Talla på, skal si hun har blitt flink til å holde igjen overeksponeringen. Derimot klarer hun ikke dele av seg selv lenger uten, så det er jo blitt så sykt kjedelig 😴 Tipper 5-10 random snaps iløpet av dagen, med Colaboksen som hovedfokus på minimum halvparten. Resten tegninger. Det er jo kanskje ikke så rart heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 27. mai 2019 #365 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Rant lengre enn to vonde år fra Talla i dag, fordi at anleggsarbeidere ringte på klokka 7.45 og spurte henne om å flytte bilen, så de kunne asfalterte i nærheten. Oh the frekkhet altså! Må jo ikke ringe på hos selveste Talla midt på NATTA sånn. "A mennesker må la B mennesker være i fred!" TENK om de hadde hatt en dårlig natt! Altså, finnes det virkelig sånne mennesker der ute? Endret 27. mai 2019 av neiognei 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 27. mai 2019 #366 Del Skrevet 27. mai 2019 3 timer siden, neiognei skrev: Rant lengre enn to vonde år fra Talla i dag, fordi at anleggsarbeidere ringte på klokka 7.45 og spurte henne om å flytte bilen, så de kunne asfalterte i nærheten. Oh the frekkhet altså! Må jo ikke ringe på hos selveste Talla midt på NATTA sånn. "A mennesker må la B mennesker være i fred!" TENK om de hadde hatt en dårlig natt! Altså, finnes det virkelig sånne mennesker der ute? Så akkurat igjennom det, og herregud! Altså 0745 er jo ikke tidlig, de fleste er jo oppe da om man har skolebarn eller Bhg barn. Mildt sagt satt ut av hvordan hu sa ting og jeg holdt på å skrive det til henne også, men da blir jeg blokka og offentliggjort av henne siden hu er gjort snappen sin offentlig 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 27. mai 2019 #367 Del Skrevet 27. mai 2019 3 timer siden, neiognei skrev: Rant lengre enn to vonde år fra Talla i dag, fordi at anleggsarbeidere ringte på klokka 7.45 og spurte henne om å flytte bilen, så de kunne asfalterte i nærheten. Oh the frekkhet altså! Må jo ikke ringe på hos selveste Talla midt på NATTA sånn. "A mennesker må la B mennesker være i fred!" TENK om de hadde hatt en dårlig natt! Altså, finnes det virkelig sånne mennesker der ute? Hun er jo anleggsarbeidernes mareritt. Det er helt normalt å begynne på jobb klokka 7 , så at noen ringer på døra litt før kl 8 er også helt innafor.. Herregud for noe vås hun lira av seg i dag. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 27. mai 2019 #368 Del Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, Hyachint31 skrev: Hun er jo anleggsarbeidernes mareritt. Det er helt normalt å begynne på jobb klokka 7 , så at noen ringer på døra litt før kl 8 er også helt innafor.. Herregud for noe vås hun lira av seg i dag. Hvis hu ikke tåler anleggsfolk og at folk banker på så tidlig så får hu flytte lang ut i skogen der ingen andre folk bor eller at det kommer anleggsfolk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 27. mai 2019 #369 Del Skrevet 27. mai 2019 (endret) Forstår hva dere andre skriver ang dagens story. Men samtidig kan jeg forstå henne. Prøv å se ting fra fler sider. For eksempel. Se for deg at hun har hatt en lang våkenatt med baby. Alene med barna. Veldig sliten. Endelig sov de. Så blir de vekket. Kanskje dette var dråpen. Så jeg kan forstå hun kanskje ble irritert der og da, og mulig blåste ut på Snapchat. Ikke at det nødvendigvis er riktig, men hvorfor ikke prøve å ikke tenke det verste om henne hele tiden. Føler hele tråden handler om henne. At det er blitt en plass folk løper inn for å skrive, så straks hun gjør en feil helt andre normale mennesker kunne gjort. Mye jeg er uenig i med Talla. Men synes det blir litt heksejakt fakter her. Endret 27. mai 2019 av IdaKarlsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 28. mai 2019 #370 Del Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, IdaKarlsen skrev: Forstår hva dere andre skriver ang dagens story. Men samtidig kan jeg forstå henne. Prøv å se ting fra fler sider. For eksempel. Se for deg at hun har hatt en lang våkenatt med baby. Alene med barna. Veldig sliten. Endelig sov de. Så blir de vekket. Kanskje dette var dråpen. Så jeg kan forstå hun kanskje ble irritert der og da, og mulig blåste ut på Snapchat. Ikke at det nødvendigvis er riktig, men hvorfor ikke prøve å ikke tenke det verste om henne hele tiden. Føler hele tråden handler om henne. At det er blitt en plass folk løper inn for å skrive, så straks hun gjør en feil helt andre normale mennesker kunne gjort. Mye jeg er uenig i med Talla. Men synes det blir litt heksejakt fakter her. hun sa jo i samme snap at barna hadde sover hele natta..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 28. mai 2019 #371 Del Skrevet 28. mai 2019 7 timer siden, IdaKarlsen skrev: Forstår hva dere andre skriver ang dagens story. Men samtidig kan jeg forstå henne. Prøv å se ting fra fler sider. For eksempel. Se for deg at hun har hatt en lang våkenatt med baby. Alene med barna. Veldig sliten. Endelig sov de. Så blir de vekket. Kanskje dette var dråpen. Så jeg kan forstå hun kanskje ble irritert der og da, og mulig blåste ut på Snapchat. Ikke at det nødvendigvis er riktig, men hvorfor ikke prøve å ikke tenke det verste om henne hele tiden. Føler hele tråden handler om henne. At det er blitt en plass folk løper inn for å skrive, så straks hun gjør en feil helt andre normale mennesker kunne gjort. Mye jeg er uenig i med Talla. Men synes det blir litt heksejakt fakter her. 29 minutter siden, kalini skrev: hun sa jo i samme snap at barna hadde sover hele natta..... Og hu sa at hu er ikke a menneske, men et b menneske som ikke tålte å bli vekket av a mennesker. Dette er jo ikke heksejakt, men det blir reaksjoner når hu sitter å sier det hu gjør på snappen sin. Hun har alltid styrt dagen sin med at hu må ikke stå opp tidlig siden hu har tattosjappe. Det er godt at talla har noen år til før hu har barn som må opp tidlig når de begynner på skolen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvel&sko Skrevet 28. mai 2019 #372 Del Skrevet 28. mai 2019 Er det bare Linn og Rikke igjen som ikke har nevnt nesehår nå.....🤣 Lite visste jeg at det var et sååå stort tema...😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. mai 2019 #373 Del Skrevet 28. mai 2019 23 timer siden, Litenoggod skrev: Hvis hu ikke tåler anleggsfolk og at folk banker på så tidlig så får hu flytte lang ut i skogen der ingen andre folk bor eller at det kommer anleggsfolk. Det er jo en enorm forskjell på å ringe på en gang og det å ringe på 10-15 ganger som hun sa han gjorde. Hadde noen kommet hit i den tidenå ringt på så mange ganger hadde jeg faan meg eksplodert til vedkommende. Det er noe jeg kan finne meg i fra små barn, ikke fra voksene folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 28. mai 2019 #374 Del Skrevet 28. mai 2019 3 timer siden, Flettfrid skrev: Det er jo en enorm forskjell på å ringe på en gang og det å ringe på 10-15 ganger som hun sa han gjorde. Hadde noen kommet hit i den tidenå ringt på så mange ganger hadde jeg faan meg eksplodert til vedkommende. Det er noe jeg kan finne meg i fra små barn, ikke fra voksene folk. Men hadde du opplyst om den umodne oppførselen din på en offentlig snapchatkonto etterpå? For det er faktisk veldig spesielt. Jeg og hadde nok blitt irritert (har småbarn så hadde stått opp for lenge siden uansett men) dersom jeg hadde blitt vekt av noen som ringte på døren min 15 ganger (ingen hadde hatt mulighet til å ringt på så mange ganger hos meg, jeg hadde slengt på meg slåbrokken og åpna etter første ring, med søvn i øynene og sikkel i munnviken), men jeg hadde klart å stå i det, oppføre meg, flytta det som måtte flyttes for at de skal få gjøre jobben sin og starta med frokosten. Det var jo frokosttid uansett. Følelser er vel og bra, men en sånn tirade for at noen skal få gjort jobben sin er faktisk ikke greit. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 28. mai 2019 #375 Del Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, Marriet skrev: Men hadde du opplyst om den umodne oppførselen din på en offentlig snapchatkonto etterpå? For det er faktisk veldig spesielt. Jeg og hadde nok blitt irritert (har småbarn så hadde stått opp for lenge siden uansett men) dersom jeg hadde blitt vekt av noen som ringte på døren min 15 ganger (ingen hadde hatt mulighet til å ringt på så mange ganger hos meg, jeg hadde slengt på meg slåbrokken og åpna etter første ring, med søvn i øynene og sikkel i munnviken), men jeg hadde klart å stå i det, oppføre meg, flytta det som måtte flyttes for at de skal få gjøre jobben sin og starta med frokosten. Det var jo frokosttid uansett. Følelser er vel og bra, men en sånn tirade for at noen skal få gjort jobben sin er faktisk ikke greit. Nei, var ganske nedlatende holdninger som kom til syne der, kun fordi at de hadde ringt på. Hadde klokka vært 6 hadde jeg forstått det, men klokka 7.45 og et engangstilfelle. Ikke en dritt å syte om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 28. mai 2019 #376 Del Skrevet 28. mai 2019 10 timer siden, Litenoggod skrev: Og hu sa at hu er ikke a menneske, men et b menneske som ikke tålte å bli vekket av a mennesker. Dette er jo ikke heksejakt, men det blir reaksjoner når hu sitter å sier det hu gjør på snappen sin. Hun har alltid styrt dagen sin med at hu må ikke stå opp tidlig siden hu har tattosjappe. Det er godt at talla har noen år til før hu har barn som må opp tidlig når de begynner på skolen B menneske og klemmer ut 4 unger? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 28. mai 2019 #377 Del Skrevet 28. mai 2019 4 timer siden, Korsihalsen skrev: B menneske og klemmer ut 4 unger? 😂 Er det ikke tre unger hun har? Tre jenter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 29. mai 2019 #378 Del Skrevet 29. mai 2019 15 ganger var mest sannsynlig en mild overdrivelse. Ingen ringer på 15 ganger. Det er jo ikke sikkert noen var hjemme der en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hillie Skrevet 3. juni 2019 #379 Del Skrevet 3. juni 2019 Det som irriterer meg er at den kontoen nå brukes for å reklamere for «forever living»- sine produkter. Noe mer lureri skal du lete lenge etter, svindyrt og ikke spesielt bra produkter. Bare for å lure folk inn i et pyramide-opplegg hvor de på toppen tjeneste seg rike av desperate folk som tror de skal bli like rike. Huff 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 3. juni 2019 #380 Del Skrevet 3. juni 2019 Værste eksponering av barn jeg har sett.. ungen naken i dusjen... 😱 Hvorfor????? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå