neiognei Skrevet 23. april 2019 #141 Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, IdaKarlsen skrev: Hva slags regel sier at om man velger å være på sosiale medier, så skal man forvente å bli snakket shit om/sårt det lov p snakke dritt og spekulere? Er det drittsnakking å oppsummere hennes etterhvert ganske repetative atferd? Utlevere, utlevere, legge opp til spekulering så godt man kan, også bli "snurt" for at folk stiller spørsmål. Ikke lur deg selv, den dama elsker å bli prata om. 14
Sarating1 Skrevet 23. april 2019 #142 Skrevet 23. april 2019 2 minutter siden, IdaKarlsen skrev: Hva slags regel sier at om man velger å være på sosiale medier, så skal man forvente å bli snakket shit om/så er det lov å snakke dritt og spekulere? (Rettet skrivefeil) Du gjør jo det du også, sett igjennom flere tråder du har skrevet i (profilen din). Folk du «ikke liker» spekulerer du rundt og snakker stygt om. Mens de du «liker» gir du støtte som «hvorfor skal man spekulere, og hvorfor skal man forvente bare fordi man er en offentlig person?». Du gjør jo akkurat det samme. Spekulerer og snakker drit. 13
Blomstertapet Skrevet 23. april 2019 #143 Skrevet 23. april 2019 Det eneste jeg tenker på er at hun utleverer så mye av privatlivet sitt selv om hun snakker i «koder». Så har hun en tenåringsdatter. Jeg hadde syns det var pinlig om mora mi hadde holdt på sånn. Og hun gjør det jo bevisst og ELSKER at vi diskuterer det her. Så hun driver bare å mater trollet. 😅 12
Gjest IdaKarlsen Skrevet 23. april 2019 #144 Skrevet 23. april 2019 2 timer siden, Sarating1 skrev: Du gjør jo det du også, sett igjennom flere tråder du har skrevet i (profilen din). Folk du «ikke liker» spekulerer du rundt og snakker stygt om. Mens de du «liker» gir du støtte som «hvorfor skal man spekulere, og hvorfor skal man forvente bare fordi man er en offentlig person?». Du gjør jo akkurat det samme. Spekulerer og snakker drit. Jeg spør hva slags regel sier det? Aldri sakt jeg ikke diskuterer. Men når man skriver som om det er en slags selvfølge, så er det lov å spørre.
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2019 #145 Skrevet 24. april 2019 Det her er virkelig en gjeng med nysgjerrige mennesker! Herregud, jeg blir helt satt ut av hva folk faktisk bruker tiden sin på.. Kritisere andre, kjempe moro! Hurra, for ett fantastisk, innholdsrik liv dere må ha :):) Gode forbilder for barna deres! Har det noengang slått dere at kanskje Talla og Frederik kødder med mye av det her, for og nettopp få den oppmerksomheten dere så gladelig gir? Dere mater jo henne.. dere må jo syns det her er spennende å følge med på, siden dere legger dere så utrolig mye oppi hva som skjer. Kanskje han aldri har flytta ut? Kanskje han fremdeles bor der, bare at han ikke vises. Mye kan skje bak kulissene vetu;) Dere må jo like å følge henne på snap siden dere er så opplyst om henne. Hadde dere ikke fulgt henne så hadde dere jo neppe skrevet om alt det her. Jeg håper at dere også tar dere tiden til og komme dere ut i det nydelige været vi har om dagen, og faktisk legger vekk mobilen litt - det håper jeg dere tar dere tid til for dere selv og eventuelt barna deres
Gjest Keikolina Skrevet 24. april 2019 #146 Skrevet 24. april 2019 43 minutter siden, Såfii skrev: Det her er virkelig en gjeng med nysgjerrige mennesker! Herregud, jeg blir helt satt ut av hva folk faktisk bruker tiden sin på.. Kritisere andre, kjempe moro! Hurra, for ett fantastisk, innholdsrik liv dere må ha :):) Gode forbilder for barna deres! Har det noengang slått dere at kanskje Talla og Frederik kødder med mye av det her, for og nettopp få den oppmerksomheten dere så gladelig gir? Dere mater jo henne.. dere må jo syns det her er spennende å følge med på, siden dere legger dere så utrolig mye oppi hva som skjer. Kanskje han aldri har flytta ut? Kanskje han fremdeles bor der, bare at han ikke vises. Mye kan skje bak kulissene vetu;) Dere må jo like å følge henne på snap siden dere er så opplyst om henne. Hadde dere ikke fulgt henne så hadde dere jo neppe skrevet om alt det her. Jeg håper at dere også tar dere tiden til og komme dere ut i det nydelige været vi har om dagen, og faktisk legger vekk mobilen litt - det håper jeg dere tar dere tid til for dere selv og eventuelt barna deres Ja, herregud assa, daa aaa.
Litenoggod Skrevet 25. april 2019 #148 Skrevet 25. april 2019 Nå må jeg jo le litt også, for Iselin reklamerer jo så fælt for parweb og parterapien sin og nå hadde de hatt sex i går etter å ha snakket sammen. Mye deling fra denne dama og mye reklame for det samma opp og opp igjen. Jeg håper Iselin får godt betalt fra parweb å reklamere så mye for dem. Er vel bare mr duck og parweb hu samarbeider med? 3
Hyachint31 Skrevet 25. april 2019 #149 Skrevet 25. april 2019 Iselin bare gjentar seg selv for tiden. Det er det samme som går igjen og igjen. Etter hun sluttet i jobb for å satse på sosiale medier har det bare gått nedover syns jeg. Jeg liker Iselin , hun var et friskt pust som satte ord på ting andre ikke turte. Hun var morsom og ga av seg selv på en avslappende og fin måte. Men etter satsingen så har hun blitt en i mengden. Det har blitt for mye pekefinger, for mye «kjefting» og for mye «gnaging» på det samme. Ja, mannen var utro , vi skjønner alle at det var jævlig vondt. Men det har blitt et oppbrukt tema. Det er den samme vinklingen , den samme reklamen for par web og den samme utleveringen av mannen. Det er metoo, det er kvinner er kvinner verst, og det uendelige tema ; utlevering av barn. Skal hun leve av sosiale medier må hun komme seg videre. Vi kan gjerne høre om alt dette , en gang i blant. Ikke hver eneste dag... 12
Litenoggod Skrevet 25. april 2019 #150 Skrevet 25. april 2019 51 minutter siden, Hyachint31 skrev: Iselin bare gjentar seg selv for tiden. Det er det samme som går igjen og igjen. Etter hun sluttet i jobb for å satse på sosiale medier har det bare gått nedover syns jeg. Jeg liker Iselin , hun var et friskt pust som satte ord på ting andre ikke turte. Hun var morsom og ga av seg selv på en avslappende og fin måte. Men etter satsingen så har hun blitt en i mengden. Det har blitt for mye pekefinger, for mye «kjefting» og for mye «gnaging» på det samme. Ja, mannen var utro , vi skjønner alle at det var jævlig vondt. Men det har blitt et oppbrukt tema. Det er den samme vinklingen , den samme reklamen for par web og den samme utleveringen av mannen. Det er metoo, det er kvinner er kvinner verst, og det uendelige tema ; utlevering av barn. Skal hun leve av sosiale medier må hun komme seg videre. Vi kan gjerne høre om alt dette , en gang i blant. Ikke hver eneste dag... Jeg digget Iselin for et år siden fordi at hu virka veldig jordnær og ordentlig av seg, men så fort hu fant ut at hu kunne tjene penger på utroskapen og begynte med all den klitris snakket hennes så ble jeg flau over henne. Litt for mye snakk på engang. Jeg liker veldig godt Mari når hu er på jm. For hu snakker også fra leveren men hu henger ikke ut barna sine eller mannen sin. Linn skal ha også for at hu ikke henger ut noen av familiemedlemmene sine. Men den dansingen og danseband musikken tar litt av til tider😂 4
Flettfrid Skrevet 25. april 2019 #151 Skrevet 25. april 2019 Talla har jo ikke sagt noe om at A hadde hentet det i en skuff. Om jeg ikke husker helt feil fra en tidligere anledning lå ob,bind osv i en kurv ved siden av do, nær dusjen. Utrolig hva de små får til på noen sekunder, spesiellt når de vet de ikke har lov til ting 😂😎 Kanskje måtte T gå å gi babyen smokken, å det var fort lang nok tid. Noe som kunne skjedd selv den beste. 4
Frøken_fjong1 Skrevet 25. april 2019 #152 Skrevet 25. april 2019 Helt sjokkert over hvor mye nettbrett/TV de to små barna til Talla ser på. 8
Monna1234 Skrevet 25. april 2019 #153 Skrevet 25. april 2019 La nå Talla få leve sitt eget liv. Hun gjør da ikke dere noe vondt? Jeg skjønner ikke helt hvorfor man gidder å følge noen man overhodet ikke har noen til overs for, men det er meg da🤷♀️ 1
Frøken_fjong1 Skrevet 25. april 2019 #154 Skrevet 25. april 2019 https://www.side2.no/foreldre/hun-lot-barna-sitte-alene-i-badekaret-i-30-sekunder-na-advarer-hun-andre-foreldre-4621643 7
neiognei Skrevet 25. april 2019 #155 Skrevet 25. april 2019 Hun blir jammen sur med mye banning og greier, til å ikke bry seg noen ting. 9
neiognei Skrevet 25. april 2019 #156 Skrevet 25. april 2019 Og igjen evig prat om at ikke folk har peiling. Så slutt å dele så innmari mye da! Hun bretter jo ut mer enn de fleste, men gjemmer seg bak at hun ikke deler noe privat. Herregud. "Det er så ille" "det er så fælt" "han har utsatt meg for noe så forferdelig" "det jeg står i er helt jævlig". I jula; flere minutter med snakk om at han dro ifra henne og det var så fælt og det var så grusomt. Om og om og om igjen. Også blir man sur for at folk spør og snakker om det. Hallo. Er lov å bruke huet litt. 9
Litenoggod Skrevet 25. april 2019 #157 Skrevet 25. april 2019 😂😂😂 talla er sint på snapp angående hva som blir skriver her. 3
Gjest Keikolina Skrevet 25. april 2019 #158 Skrevet 25. april 2019 2 minutter siden, Litenoggod skrev: 😂😂😂 talla er sint på snapp angående hva som blir skriver her. Da får hun tenke seg om en ekstra gang før hun legger ut ting og driter seg ut.
Hoody Skrevet 25. april 2019 #159 Skrevet 25. april 2019 Generelt sett så burde man ikke legge ut ting i offentligheten hvis man ikke takler oppmerksomheten det gir. Mener jeg da. 9
Litenoggod Skrevet 25. april 2019 #160 Skrevet 25. april 2019 10 minutter siden, Keikolina skrev: Da får hun tenke seg om en ekstra gang før hun legger ut ting og driter seg ut. Ja, men hu påstår at hu beskytter barna sine mot sannheten, hvilken sannhet og ting som har skjedd og person? Også var det en følger som hadde skrevet til henne at hu bablet for mye på snappen i 24 timer og da blokkerte hu personen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå